Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dráhy chtějí koupit lepší vlaky pro trať Praha - Kladno

České dráhy chystají po delší době soutěž na dodávku nových motorových jednotek. Chtějí je pro provoz vlaků mezi Prahou a Kladnem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T52o64m94á77š 93Z67a77h89á77l51k42a 7240302947700

Já ČD radil, že by se měli víc zajímat i o to, jaké tratě postaví SŽDC. Rychlodráha do Kladna asi bude jen na papíře od spousty úředníků.

0/0
28.12.2016 9:32

F37r86a85n16t78i83š57e35k 59M40ü42l12l11e75r 2113592419268

https://youtu.be/RajVp1rT0Fs

+1/0
12.12.2016 21:29

P30a50t41r92i29k 50E72g82e91r 2938790389581

Byl byto velký problém nasadit na trať vkaky CityElefant? Dobré by bylo i soupravu metra která by se v Praze napojila na trasu linky A a pokračovala přes Dejvickou do centra a dále na Strašnickou s možným výjezdem přes Hostivař do Uhříněvse. Už jsem jel KT8D5 která představovala vlakotramvaj. V Kladně nejezdí ani tramvaje ani trolejbusy vlastně žádné město ve Středočeském kraji nemá nic v MHD než autobusy. Tak snad se tohle do roku 2046 výrazně změní!

0/0
12.12.2016 21:18

J11o37s81e76f 88K52o74m78á50r93e39k 5454462604659

Byl by to problém, vzhledem k chybějícímu trojelovému vedení...

+8/0
12.12.2016 23:05

L75u24k76á91š 11L96a10n53g 1381437660443

Tu starou trať bych už ani nerenovoval. Žádám paralelně Maglev Kladno-Ostrovec - (Kladno) - Praha-Veleslavín. Ne že mi zas ti šašci s rychlíkem z Rakovníka ujedou, jakmile má kralupskej courák 5 min. zpoždění.

+1/0
12.12.2016 19:39

M42i94l91d63a 54J31i81l41o73u29s 1979217168654

A co takhle zpevněná plocha na Kladně? Je tam místo na stovky aut na bývalých dnes už nevyužívaných vykládacích kolejích...

+4/0
12.12.2016 17:51

A47n78t55o12n57í81n 89D16o17u77b27e86k 3360619119

jakym pravem zrovna tahle trat na vlaky ma narok a jine ne?

napr smer davle a jilove je to silenost co CD predvadeji. taky priserna regionova a taky btx a o vikendu silene stare patraky

0/0
12.12.2016 17:39

Ř82e53h42o32ř 17V42l83a58s40á83k 2244644291906

Ač Pacifikem jezdím častěji a rád, nutno uznat, že z Kladna je ten potenciál obsazenosti úplně jinde než z Borku....

Ani kdyby v tom Borku byl prostor pro velké parkoviště - a ani to jaksi není.

+7/0
12.12.2016 17:53

J56i25n64d85ř45i58c30h 96M35o85r84á54v35e87k 24M 3455673935296

Je ostuda, že přípojné vagony btx ještě jezdí..Jezdíval jsem s nimi pravidelně před 10 lety z Lužné do PH a nic horšího jsem nezažil..Drncající, sedačky plastové potažené látkou a málo místa na nohy..Všechno to vrzalo, děs a hrůza!!! Srovnatelný s 3.třídou s dřevěnými sedačkami za 1.republiky.. Oproti tomu byla 810 s koženkami jako královský kočár..

0/0
12.12.2016 16:59

M39i89l74d64a 88J97i32l63o30u25s 1279437268694

Btx skončily k 10.12.16. Tak nevím co tu řešíte....

0/0
12.12.2016 17:36

A24n59t61o62n11í89n 12D79o84u27b56e47k 3610169949

no prijou mi tedy vyrazne lepsi nez silena regionova! ja j ehlucna, rozvrzana, nepohodlna, proste uplne silena..

+1/−1
12.12.2016 17:38

B44e93d26ř29i45c88h 11K80u60d74r86n22a 1948108812180

Neskončily. Dnes jely. Vypadá to, že ČD nemá vozy.

0/0
12.12.2016 18:02

J52i67ř84í 20P37r61a82ž65á13k 9270582151572

Kdy už přestanou vládnout na Magistrátu taxikáři a podaří se konečně modernizovat železnici na Kladno a hlavně přípojku na letiště? Je to ostuda Prahy, když první dojem je přecpaný bus 100, 179, 119,..., kde se lidé tlačí mezi zavazadly, na která nemá bus místo? Zácpy a smrad na výpadovkách jsou následkem neschopnosti Magistrátu.

+11/0
12.12.2016 15:52

R18o51m45a26n 67P84o30l10á23č80e80k 5236789115

Taxikáři? ;-D;-D Spíš vedení Prahy 6, díky kterému bude trat do Kladna spíš napaječem metra A...

+1/0
12.12.2016 16:47

M87a23r77e16k 79H13r19u13b78y 6767942671818

Taxikari jsou jeden zhlavnich duvodu jednani vedeni Prahy 6, uz od dob Pavla Bema. I kvuli nim vede metro do opusteneho kopce nad Motolem namisto k letisti.

+4/0
12.12.2016 16:56

J21i59ř25í 27P40r94a33ž51á32k 9500952361242

V 1.etapě je logické trať z Kladna do Veleslavína. Odpadly by stovky busů z kladna aokolních vesnic i měst.

Odbočce železnice na letiště brání taxikáři -ne na Kladno. Ta hlavní trať je pro ně nezajímavá.

Z Veleslavína do centra to bude veliký pokrok - časově, pohodlím, hlukem i emisemi.

+1/0
12.12.2016 18:03

P61e17t39r 85K13l96a58u60d94a 5518350204780

Jinými slovy - rychlodráha na Kladno je stále v nedohlednu

+8/0
12.12.2016 15:40

M11a48r14t72i67n 31T98y13š18e49r 7966631507278

To máme tunel pro metro, tunel pro auta...teď chce Praha 6 tunel pro vlak....se v těch tunelech nějak vyžívají...

+2/0
12.12.2016 15:30

J54a58n 64Č71e80k78a64l 7519115734924

Nejvyšší rozpočet = největší šance něco odklonit...

+2/0
12.12.2016 15:42

M73a97r19t30i26n 18K89a16r61á93s84e47k 9598813748378

Kdyz ono se v kopcich stavi stavi rovna trat bez tunelu nebo mostu dost blbe...

0/0
12.12.2016 22:28

S20t52a66n41i32s62l78a13v 12N39ý79v53l40t 2234595463

Nový vláčky budou decimovat na dezolátní trati. Aspoň si vydělaj v servisu. Rudá záře nad Kladnem si zaslouží své politiky.

+2/0
12.12.2016 15:08

K40a78r93e32l 89P82l91š41e17k 9568888338697

Cokoliv a hlavně rychle, už teď je pozdě... A hlavně co nejrychleji vyřadit ty "pseudozmodernizované" Regionovy využívající původní nezměněné podvozky na ůrovni 50. a 60. let, což je ve spojení se strašným železničním svrškem na této trati skutečně ďábelská kombinace!

0/0
12.12.2016 15:05

R21o15m88a16n 51P54o97l44á42č69e20k 5296169275

A co ten strašný svršek udělá s moderním vlakem?

+2/0
12.12.2016 16:48

M85i37l45d74a 47J43i47l16o79u87s 1519467378604

Zničí ho tak jako na trati Liberec - Tanvald. Tam pak musela SŽDC trať opravit..reklamace výrobce neuznal.

+3/0
12.12.2016 17:42

S34t33a74n73i54s42l90a34v 89N47ý88v67l60t 2124975193

Maj si koupit lepší trať, nejlíp dvojkolejnou.

+5/−1
12.12.2016 15:04

D83a13v82i64d 15Č13e71r80n50o89h32o14r34s11k64ý 1156264476196

Tak schvalne co se poridi :) ja bych se primlouval za Linty :)

0/−1
12.12.2016 14:36

K18a93r46e74l 72N36o61v47á96k 8859791813458

Hlupáčku,to jsou hrozné křápy. No polské.;-O

0/0
12.12.2016 16:17

P18a70v14e47l 62M71a54t30o61u93š32e64k 5200857988874

Hlavně by tam SŽDC měla konečně postavit lepší trať.

+13/0
12.12.2016 14:11

M82i83c50h22a92l 88P24t46á38č19e37k 5526659739945

Mezi Kladnem a Unhoští uhánějí ty dnešní krabičky 50km rychlostí a mám co dělat, aby mě to nevyklopilo ze sedadla. Čili - nové soupravy ovšem a jak podotkl první diskutující, opravit samotnou trať.

+8/0
12.12.2016 13:29

M70i17l85o94š 63D96v26o51ř54á92k 8875567106241

lahudkou je 80kmh letici Btx od Jence po Unhost, kde se sedici lide dokazi pohybovat i pul metru nad sedackou :- )

+5/0
12.12.2016 14:23

J19a62n 50K61o58b24ě12r38s69k52ý 1290556661193

;-D Ano, je to lepší jak na horské dráze a v ceně jízdného ;-D;-D

+4/0
12.12.2016 15:19

M52i44l11d64a 86J98i61l56o33u89s 1459907668424

Btx už skončily...konečně.

0/0
12.12.2016 17:39

M95a29r14e42k 23H32r28u56b85y 6907162581918

Trat opravuji prakticky kazdorocne, akorat ze je porad rozbita - vtira se podobnost s D1;-)

0/0
12.12.2016 16:58
Foto

B42r47o43n75i17s39l16a97v 19G90a32b68r11y61š 2622389601

Dráhy se mohou snažit, jak chtějí, ale SŽDC by mělo zásadním způsobem modernizovat trať, aby to cestování vlakem mezi Kladnem a Prahou za něco stálo.

+20/0
12.12.2016 13:15

V26a67c57l69a41v 49H47a86j41e44k 3896959579

No to už se neúspěšně řeší nejméně 20 let spolu s rychlodráhou na letiště. A je to asi více o politické vůli či zvůli než o SŽDC.;-D:-)

+19/0
12.12.2016 13:28

I20v58a38n 16B29r19e88z23i37n60a 7591437863381

Ono se stale mluvi a rychlodraze na letiste. Podivejte se ale na trat Praha - Cesky Brod. Praha - Lysa n. Labem. O kolik stouply ceny pozemku v obcich na techhle tratich. A Kladno je dneska vlastne predmesti Prahy.

0/0
12.12.2016 13:33
Foto

B81r72o22n69i65s27l35a73v 47G11a32b10r96y95š 2882759931

Tak už by se politici konečně mohli dohodnout.

0/0
12.12.2016 13:33

P26a11v60e79l 73O40b94d42r52ž48á46l88e17k 6976354548212

Tam se není na čem dohodnout. Praha 6 je pod vlivem letištních taxikářů, kteří jsou samozřejmě proti jakékoliv variantě železnice na letiště. A rozhodně se nebude řešit trať do Kladna bez odbočky na letiště.

+12/0
12.12.2016 13:35
Foto

B64r23o29n74i34s77l32a46v 20G37a82b28r22y92š 2342619651

Jaké je tedy řešení?

0/0
12.12.2016 13:53

P42a42v35e57l 18M42a27t36o22u77š88e83k 5390127958554

Nenechat o všem rozhodovat různé lobbisty, taxikáře, autodopravce a další hájenou zvěř.

+7/0
12.12.2016 14:14
Foto

B85r41o74n55i29s90l32a38v 43G62a13b21r24y40š 2552219371

Já vím, že mám hloupé otázky, ale jak jim chcete zakázat rozhodování o tomto tématu?

0/0
12.12.2016 14:58

M51a64r92e28k 62H56r80u12b48y 6217102421618

Ze by konecne magistrat a vedeni MC s koulema, nebo alespon s ohledem na zajem svych obcanu? ;-)

+2/0
12.12.2016 16:59

P80a34v86e71l 36O60b59d15r45ž51á19l95e24k 6546394158222

U tratí kategorie celostátní odebrat pravomoc do toho mluvit jednotlivým obcím (městským částem) a rozhodnout o tom na úrovni celorepublikové/krajské.

Ovšem to by se asi občanští aktivisté zbláznili. Když si v 90. letech prosadili, že k jakékoliv stavbě se může vyjadřovat prakticky kdokoliv.

+2/0
12.12.2016 14:57

M81a31r76t56i87n 47V13š36e32t83u92l53a 2801789325945

Udělat odbočku na podbabě, tunelem pod Babou a pak polem okolo letiště napojit na stávající trať na Kladno.

0/−1
12.12.2016 15:04

M80a81r77t34i51n 14V93š61e31t15u23l83a 2321489115515

Udělat odbočku za Podbabou, tunelem pod Babou a polem kolem letiště napojit na stávající trať na Kladno.

0/−1
12.12.2016 15:16

B95e35d39ř77i65c15h 91K86u82d45r13n76a 1658618642710

Proč by se musela spojovat modernizace tratě Praha - Kladno s odbočkou na letiště ? Když bude SŽDC chtít, tak může začít modernizovat například úsek Kladno - Praha-Veleslavín a na zbytku se pokusí opravit stavající trať. Ale i politikům v Kladně je to úplně jedno. Ty spíš koukají jak z toho asi získat nějaké peníze pro své spřátelené firmy. Kdyby se snažili, tak už je připravená okolní infrastruktura, a město by mělo zájem protáhnout modernizaci tratě až na Kladno-Dubí.

+3/0
12.12.2016 14:14

M86a10r42t72i60n 80Š70u76l36c 2257349810335

Jenže ta trať by se měla při rekonstrukci i elektrifikovat a je celkem nesmyslné elektrifikovat jí z Veleslavína, když trať začíná na Masyryčce...

+2/0
12.12.2016 14:34

B29e14d82ř81i51c56h 54K49u53d39r75n88a 1908508162100

No to je právě ono, každý k tomu má spousty připomínek, primátor Kladna chce vést trať pod paneláky, Praha 6 chce tunel, někdo tvrdí že trať musí být elektrifikovaná, další tvrdí, že bez odbočkyna letiště to nemá smysl, SUDOP nakreslil megalomanskou stavbu jako že to jinak nejde,..... a výsledek ? Pořád se jezdí po rozbitém kolejišti,.... Osobně si myslím, že i bez elektrifikace by dvě koleje z Kladna na Veleslavín pomohly. Elektrifikace by se mohla dodělat později, klidně stylem 5 kilometrů za rok, tak aby provoz na trati nebyl ve všední den omezen.

+1/0
12.12.2016 14:47

P27a94v69e49l 50O95b31d15r38ž90á25l64e62k 6506494798192

Elektrifikace je ten nejmenší problém. Praze 6 ofciálně vadí jakákoliv stavba, tedy přidání další koleje i bez drátů.

Na druhou stranu - dělat modernizaci a nenatáhnout tam hned dráty? V roce 2016?

+1/0
12.12.2016 15:00

B62e63d40ř29i93c24h 14K19u32d42r69n66a 1838688392640

Ano Praze 6 vadí všechno, nejen vlaky. Právě proto by asi musely být koupené nějaké hybridní jednotky, které mají například dieselový pohon, tak i možnost se připojit na trolej, než by se vyřešil úsek Veleslavín - Bubny. Pro začátek by stačily dvě koleje z Kladna (Vrapice, Dubí) na Veleslavín včetně napojení nádraží Veleslavín na metro. Alespoň by nebylo potřeba najednou sehnat a proinvestovat tolik peněz.

+1/0
12.12.2016 15:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.