- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je tak vždycky, kam se vetře soukromník je vždy problém a to nejen v dopravě
kluci z drazniho uradu se prisli mrknout, kdo to leze CD do zeli a trochu je okourit...
Klasicka sikanozni akce s vyuzitim arogance moci nad sebou.
Anebo je tam poslal skrze toka babis, ze to tam nevyhral jancura? taky bych se nedivil...
Zase nepovedená senzace z pohledu iDnes.
Nebyl odstaven rychlík ale jen strojvedoucí.Rychlík mohl dále pokračovat s jiným strojvedoucím.
Koukám že berete pisálky i ze zvláštní školy, viz Banga.
A kde se tedy vzala ta informace o NAD a více jak šedesátiminutovém zpoždění v citaci zástupce provozovatele?
Zajímalo by mě kolik kontrol udělá DÚ ročně u ČD a u soukromníků. Řekl bych že poměr je tak 1:2
Vzhledem k tomu, že poměr vlaků je odhadem sto až tisíckrát ve prospěch ČD, je nutno teto údaj relativizovat na 1:200 až 1:2000
Spíš než buzerování státních úředníků bych to viděl na předsmrtnou křeč ČD, které se neštítí ničeho, jen aby poškodily konkurenci. Že jim jde Drážní úřad na ruku se nedivíc, dříve ČD+SŽDC+DÚ skoro jedno a totéž byly. Jenom by mě zajímalo, jestli tahle čilí jsou úředníci Drážního úřadu i na mašinfíry od ČD.
Pokud si pamatuji, tak dříve DÚ na ruku ČD rozhodně moc nešel.
Dekuji CD, ze jsou tak arogantni, a nedovoli vzajemne uznavani jizdenek. Diky tomu budu muset platit o to vic, jezdim trasu Most-Plzen a pekne se to prodrazi.
Spíše Ministerstvu Dopravy, které nějaké uznávání jízdenek neřeší a nedokáže si zkrotit svoji společnost (ČD).
Krásná ukázka arogance a nesmyslného buzerování ze strany státních úředníků...
1) Z pouhého článku nelze vydedukovat, jak to přesně bylo, kdo byl v právu.
2) Kdyby v této otázce žádná, jak píšete, "buzerace ze strany státních úředníků" nebyla, byl by na dráze za chvíli stejný bordel jako v silniční dopravě, ovšem s ještě mnohonásobně tragičtějšími následky.
Na co jsou krásné vlakové a moderní soupravy, když musí jeti na trati která je konzipována jako jednokolejka ještě z doby Rakouska-uherska.....
Tyhle krásné moderní soupravy stály v Německu v kopřivách a čekaly na sešrotování.
Apropos, jak zajistí to "seznání trati", když dopravce začíná? Že by si ho napsal, protože přetáhl fíru od ČD, který po té trati už někdy jel? Nebo trať projde pěšky? Nebo ho prostě našvindluje jako ČD pro "celou síť SŽDC"?
Třeba tím, že před zahájením provozu proběhne několik zkušebních jízd, jako v tomto případě.
Konkuruje státním ČD, tedy mu státní úředníci musí patřičně opepřit živobytí. Absence nesmyslného papíru, který DÚ samozřejmě může ověřit jinde, je docela trapnou záminkou, kterou ostatní formálně obcházejí. ˇUředníci by v tomto případě měli jít před soud za zneužití pravomoci, neboť ji vykonávali v rozporu se zákonem. A navíc tím způsobili škodu jak hmotnou, tak na právech jiných, tedy provozovatele a cestujících.
Měl doklady v pořádku, nebo ne. To je oč tu běží!