- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kazda konkurence je super! bud opet vyhraje korupce nebo zdrave konkurencni prostredi a zohledni se i lide kteri chteji lepsi vlaky od leo expresu
Je to přebarvená tato fotka:
https://i.ytimg.com/vi/dr-M9Mjm1Dg/maxresdefault.jpg
která patři k tomuto videu:
Je to možná mimo téma, ale malá osobní zkušenost:
1. Jedu takhle cca rok zpět v pátek z Liberce do Olomouce (a dále do Slatinic), nemám garanci návaznosti, a tak nemohu využít místenky. Do Pardubic přijíždím pozdě, takže dobře, že jsem si nic nerezervoval. V Pardubicích ale jezdí taky všechno pozdě, ale kvůli tarifní dezintegraci státu se dívám, jak odjíždí jeden vlak za druhým, protože prostě není můj.
2. Jedu si takhle ze svěťáku v NMNM. Jedu "plebsem" ČD, ale mohu využít kterýkoliv vlak a dokonce to na sebe čeká.
Ne, nebudu hájit moloch ČD, protože mají co zlepšovat. Ale budu tvrdě kritizovat stát a MD, že dopouští na české železnici neorganizovaný provoz, který není použitelný pro cesty s přestupem
Jezdím 2x týdne Jablonec-Olomouc a je to má běžná realita, už jsem si na to vypracoval určité triky a dostatečné sledování pomocí různých aplikaci, ale je to občas vopruz
A bude tady i něco málo o tomto?
...
Tak přemýšlím, na kolik to vyjde v mezinárodním tarifu. To bude pálka. Ikdyž režijka s FIPkou to řeší, takže je to jedno...
Jakej mezinárodní tarif? Myslíte NRT? Jezdí Leoš na Slovensko v mezinárodním tarifu? No nejezdí, za to by tam toho moc neodvozil...
Nemůžu si pomoct, ale "vizualizace" vypadá na přebarvenou soupravu Regiojetu
A opravdu je to tak:
Je to přebarvená tato fotka:
https://i.ytimg.com/vi/dr-M9Mjm1Dg/maxresdefault.jpg
která patři k tomuto videu:
Klasická sůrovina......
....což tak mistře napsat jak LEO neuspěl se žalobou na ČD,ale to by Vám shořela ruka, což
Rozbít tarifní síť, zhoršit kapacitu souprav, jo to je budoucnost.Takový Prostějov - Plasy na 4 různé jízdenky, různých dopravců, bez možnosti jakékoliv garance náhrady při ujetí ani možnosti jet dalším spojem. Leoš navíc jezdí šíleně poddimenzovaný a ceny ve špičkách šponuje do nesmyslných výšin. Třeba na spoj ve 20h z Prahy se často nedá sehnat lístek vůbec. Carsharing začíná mít budoucnost, protože si tu veřejnou dopravu zničíme sami.
Nevím jak je to s Prostějov-Plasy, ale díky zlým soukromníkům doprava na hlavní trati v ČR dost ožila a pomohla i ke zlepšení služeb ČD.
Na 3 jízdenky jezdím na Slovensko i s ČD, naopak jen se soukromníky se dá za rozumnou cenu jet na jednu.
Do Plasů se nedostanete jinak než na 3 jízdenky? To bych se hodně divil...
a co i jiné články ... třeba o studentských slevách
nebo jak soukromníci jezdí jinde...
A že si Regiojet půjčil od KŽC historické vozy, aby vůbec kapacitu dodržel o tom taky nebyla zmínka. O tom, že v pátek Regiojet 2x strhnul trolej jedním vlakem a další vlaky mu uváznuly jinde, zatímco on o tom nikde nepostnul ani zmínku a lidé naivně kupovali lístky také nic. PR se musí dělat.