Diskuze

Přístroj zanalyzoval způsob, jakým si lidé prohlíží regály v obchodech

Lidé sice při dotazování tvrdí, že si regály v obchodě prohlíží logicky shora dolů a zleva doprava, avšak jeden z výzkumů vědců z brněnské Mendelovy univerzity zjistil, že to tak není a lidé těkají a hledají to nejzajímavější zboží. Hlavní pozornost se soustředí na nezvyklý a originální obal, řekl na tiskové konferenci jeden z výzkumníků Denis Drexler.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To nemuseli mít přístroj, to bych jim řekl i já, že když na mne z regálu bude vyčnívat poprsí Brigite Bardot, že se podívám nejdřív na něj.

0 0
možnosti

No, jak kdy a jak co. Regály zoufale prohlížím a hledám záchytný bod. Tady na mne dost zabírá obal. Ale když vidím nápis AKCE vždycky zbystřím a první se dívám na datum spotřeby a pak počítám tu "výhodnost", baví mne to. Maso jsem manželce v akci zakázal kupovat, ale většinou stejně nakupujeme u řezníka a ten žádné akce nemá. Jinak kupuju podle obsahu masa u salámů a podle vzhledu (který se dá lehce přikrášlit) maso.

Ale co jsem si všimnul, tak ač jsem se považoval za imunního, nejsem. Reklamnímu zboží podléhám hlavně u zboží, které neznám a taky upřednostňuji "retroznačky".

Prostě co znám z dětství a mám na to hezké vzpomínky koupím i když už to dávno není ono.

No a víno kupuji pouze jako dárek, takže vždy bílé a v ceně nad 100 Kč. Vůbec tomu nerozumím. :-)

1 0
možnosti

M81i69r21e33k 57G53a41j71e37r

20. 12. 2016 21:10

Marketing a snaha podvest zakaznika je veda. Jen doufam, ze se spise bude maturovat z matematiky nez z podvadeni.

Ucelem marketingu je, aby lide kupovali spise drazsi zbozi a s vetsi marzi a nejlepe i tehdy, kdyz takovy nakup v planu nemeli.

1. Znamka na vine ma vnuknout predstavu o lepsim obsahu lahve.

2. Hodne vpoukle dno ma zajistit, ze v lahvi je vina malo, i kdyz lahev vypada velka.

3. Velka krabice zajistuje, ze ji clovek v regalu neprehlidne a navic si mysli, ze hodne obsahuje.

...

47. Pasta na zuby s sirokym ustim zajisti, ze se rychleji vymacka a vy si pujdete driv koupit novou.

48. Barevny atraktivni obal, ktery pritahuje pozornost prodava i nezdravy ci nepodareny vyrobek.

49. Slovo "cokoladovy" v nazvu vyrobku pripomene starsim lidem chut skutecne cokolady, i kdyz vyrobek jiz zadnou cokoladu neobsahuje.

50. Postupne se aktualizuje dlouhy seznam slov, ktera vytistena na obalu lakaji ke koupi, i kdyz s vyrobkem nemaji nic spolecneho.

...

1 0
možnosti

Také velké košíky abyste měli pocit, že máte málo nakoupeno a to stěhování zboží abyste prošli celý obchod, někde tomu uzpůsobeno i rozmístění regálů.

1 0
možnosti

Znamka na vine? Co to je?

4 1
možnosti
Foto

Taky jsem to chtěl napsat. Já teda kupuju víno podle druhu a podle ceny.

0 0
možnosti

M38i45l21a37n 47V78o82l17e12k

20. 12. 2016 16:55

Asi jak kdy. Když tam jdu pro něco konkrétního, tak hledám stejný obal, na stejném místě co naposledy. Teprve když tam není, spouštím algoritmus 'kam to ty debilové zase mohli dát'. Hledám-li něco neznámého, tak se možná chovám jako ve výzkumu, ale strašně mě to nebaví. Při výběru vína žádnou logiku nepoužívám, tam má každé víno cenu odpovídající jeho 'příběhu' na úrovni telenovel.

18 0
možnosti

;-D

Mam to podobne, ja jsem zvykly na "sve" zbozi... posledni dobou me ale sakra vytaci, ze jej prestavaji prodavat na ceskem trhu...

2 0
možnosti
Foto

mě určuje co koupím manželka, vystřihne z letáku co mám koupit, ale jelikož je to žena .nepochopila , že i z druhé je cosi prezentováno

takže vlastně koupím co koupit neměl

a i o tom je pohoda životní a nečílit se ))

6 0
možnosti

J24i47ř40í 50Z10ý92k80a

20. 12. 2016 16:42

Kup chleba, když budou mít rohlíky, vezmi jich deset. Nechápu, proč se tak rozčilovala, když jsem přinesl 10 chlebů.

20 0
možnosti