- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O koupi pokladny jsem se nikdy nezajímal a dneska se mi otevřela kudla v kapse, když mi volali z dotykačky, že mě mají na starost! Hrabišovi pohůnci...
jak na starost? Vy pod někoho spadáte a ten vám řeší jakou aplikaci EET budete používat?
A pak věřte kecům o tom jak vám stačí tablet a tiskárna do 5 tisíc! Kdo není IT specialista navíc s ekonomickým vzděláním a manželkou na MD, která ve volném čase kontroluje duplicitní účtenky, nemá šanci stíhat podnikat.
Tak si to lidi kontrolovali rucne a problem neni v pokladnach.
Problem je v tom, ze uctenky ze zkusebniho provozu system nacetl do ostreho provozu s novym datem.
Takze - ministerstvo financi zase lze ...
Příklad, který uvádíte vůbec není žádným důkazem, že problém je na straně státu, ale naopak by mohl být lehce použit jako důkaz, že problém je na straně pokladních systémů.
Do algoritmů centrálního serveru nevidím, ale funkčnost kolem jednoznačné identifikace účtenky tam bude ten úplný základ a kdyby to nefungovalo správně, tak by ten systém byl již dnes zastaven a opraven. Naopak vím přesně, jak tuto situaci zařídit na straně pokladny a při tom množství různých pokladních řešení se to u některých mohlo lehce stát. Takže ten poměr pravděpodobnosti chyby pokladny:server vidím tak na 99,999:0,001.
Vážení diskutující, je velmi obdivuhodné, jak se zajímáte kde udělali soudruzi chybu a kteří soudruzi to byli.Co má však udělat hospodský?Jemu nezbývá než vše si "ručně" kontrolovat každý den.To znamená dvojnásobnou práci, nebo přijmout další sílu na výpomoc.A to nemluvím o "zapálených" úřednících FS , t.z. babišovce jak začnou "prohánět" drobné podnikatele.Kdo to vše zaplatí?Babiš?Ani náhodou.Zaplatí to daňový poplatníci, tedy všichni občané tohoto státu.Jaký skvělý projekt.To je zralé na okamžitou demisi ministra financí.Makejte otroci ať se mám líp.Kdy už prohlédnete, co za veš je ve vládním kožichu?
Někteří nejspíš nikdy. AB to dělá to hnusně, ale funguje to. Závist je mocná zbraň.
Opravdu nekomu pripada spravne, ze EET registruje tu samou uctenku se stejnym pořadovym číslem nekolikrat jen proto, ze se na ni lisi cas o sekundu nebo o par sekund? Od ceho by potom to pořadové číslo bylo?
Dokonce souvislou řadu čísel účtenek požadují v Chorvatsku, ale není to možné v běžných pokladnách zajistit. To umí jen velké databáze.
U nás je to podstatně oslabeno na:
Pro konkrétního poplatníka musí být pořadové číslo účtenky unikátní na jedné provozovně, pro jedno pokladní zařízení v jednom okamžiku. Přesně to znamená, že musí být unikátní pětice položek:
(dic_popl, id_provoz, id_pokl, porad_cis, dat_trzby).
Tak někteří dodavatelé pokladen se tvrdě ohradili proti tvrzení, že chyba je na straně pokladen. Mají údajně důkazy, že chyba je na straně správce daně. Uvidíme, třeba to skončí u soudu. Spíše to však MF ututlá a dá jim nějaké odškodnění. Z toho co vybere navíc na daních, díky duplicitě účtenek. Už vidím jak to podnikatel třídí. To to raděj většina zaplatí.
Tak proto jeden zainteresovaný ajťák prohodil: "Řeknu k tomu jenom jedno. To bude průšvih chlapi, to budete ještě koukat! (poněkud expresivněji:-))
To říkají i ajťáci z MF. Jenomže Babiš je neposlouchá.
Jasně, že jo. Za všechno můžou pokladny podnikatelů, nevysoutěžený a řádně neotestovaný systém vůbec, ne, to víte že jo Teď ještě tu o červené karkulce.
někomu k řádnému otestování stačí měsíc, jiný by chtěl i bez zjevných důvodů rok. Si nevyberete :)
Základní problém je v přístupu Finanční správy. Jak můžou chtít bezchybný chod důkladně neodzkoušených a necertifikovaných programů?
To povinnost je stanovená zákonem o EET a nemá ji program, ale poplatník. Stejně jako u spousty jiných zákonů.
To se jen automaticky dodanuje to, co před Tim neodvedli.