Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Příští rok začne boj o největší železniční zakázku posledních 10 let

Stavební firmy čeká příští rok boj o největší železniční zakázku za posledních deset let. Správa železniční dopravní cesty chystá soutěž na modernizaci úseku mezi Voticemi a Sudoměřicemi na trati z Prahy do Tábora.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J37a85n 36J37e63m16e52l33k49a

28. 12. 2016 6:29

U nás je vždy otázka, zda s 160 s naklápěním (na této trati nikdy) nebo opravdových 160 i pro běžné soupravy. Nebo 160 jen někde..

0 0
možnosti

Na spoustě tratích by se dalo jet i 200km/h, ale brání tomu zabezpečovací zařízení a úrovňové přejezdy.

0 0
možnosti

My se na tu dvoustovku dostane tak za 100let...

4 0
možnosti

Ejpovické tunely jsou stavěné na 200 km/h. Ale rozjíždět se na 4 kilometry postrádá smysl, to chce aspoň 20 km v kuse, aby to bylo znát.

PS: Stačí jedna výhybka na 40 km/h a efekt 160 vs 200 km/h zmizel. Nejvíc času se ušetří tím, že se pojede plynule a nebude se zpomalovat pod 120, aniž by se zastavovalo na nádraží.

1 0
možnosti

To se zase předá obálek, úsek je to docela dlouhý ;-).

3 0
možnosti

K podobným článkům jsem vypozoroval neustále se opakující skupiny komentátorů. 1. skupina - remcalové nad cenou, potažmo kdo si zase nahrabe, případně nestihne se určitě termín 2. skupina - trať je moc pomalá, chce to alespoň 300, ať se jedná o jakýkoliv úsek, vedoucí kamkoliv 3. skupina trať nevede do mého města, aneb tento směr je zbytečný 4. skupina železnice je k ničemu, radši stavte dálnice. Pozitivních komentů jak šafránu, přitom se jedná naveskrz o pozitivní zprávu.

16 3
možnosti

Pozitivnější by ovšem bylo, kdyby to bylo už tak 5 let hotové.

1 0
možnosti

P46a96v88e19l 63N36o31v63á19k

27. 12. 2016 22:27

Tak kdo to bude realizovat? Skanska, Eurovia nebo úplně nová firma, za kterou budou stát dalí podobní tuneláři? Je to fuk, zase to zacvakáme všichni...

2 2
možnosti

J37i84ř45í 79H13o75d31a51n

27. 12. 2016 19:40

Nova trat a jenom na 160? Zase 100 let za opicemi

3 2
možnosti

Ona to není dostatečně dlouhá nová souvislá trať, aby se rozdíl mezi 160 a 200 projevil. Tento článek je jen o 17 km dlouhém úseku. Sousední úseky byly modernizovány takto velkoryse.

Navíc s rostoucí maximální traťovou rychlostí a současném provozu vlaků s rozdílnou rycjlostí (osobních, nákladních a expresů) vám klesá kapacita tratě. U >250 km/h už je ten rozdíl tak vysoký, že musíte mít tratě dvě. Jednu pro rychlé vlay a druhou pro pomalé.

8 0
možnosti

20 let uz modernizujeme a abychom zacali odznova.Prvni modernizace jsou uz srot a ty co maji 15 let jsou taky vyrizeny.

Stavbu koridoru bych nazyval generalni rekonstrukci.

Co chces ve state kde se prvni dalnice jeste nedostavela a 5 let se uz modernizuje

1 1
možnosti

Úžasné! Rok jsme ztratili nějakou nečekanou a nesmyslnou změnou zákona. Několik let to pak budou u soudů mařit ekoteroristé. Nakonec se to ve spěchu stavebně dokončí za pár měsíců a výsledek bude ten, že rychlíky budou o deset minut rychlejší a ostatní vlaky budou jezdit stejně dlouho jako dnes.

0 2
možnosti

To nebyla žádná nečekaná změna zákona, to byla očekávaná liknavost úředníků

3 0
možnosti

Tak pokud se to bude stavět jako dálnice už se těším v roce 2025 že se bude střihat páska.Rv

0 0
možnosti

Uvedete nějakou významně zpožděnou železniční stavbu? Všechna zpoždění jsou jen úřední průtahy před začátkem stavby a ty už jsou teď skoro všechny odbyté. Samotná stavba jde rychle.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí

15. března 2024  15:02,  aktualizováno  24.4 9:32

Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není

25. dubna 2024  11:25

Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo

26. dubna 2024

Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...

Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra

26. dubna 2024

Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...

České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku

26. dubna 2024  15:26

Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...

Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami

26. dubna 2024  13:38

Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!