Diskuze
Příští rok začne boj o největší železniční zakázku posledních 10 let
Děkujeme za pochopení.
J37a85n 36J37e63m16e52l33k49a
U nás je vždy otázka, zda s 160 s naklápěním (na této trati nikdy) nebo opravdových 160 i pro běžné soupravy. Nebo 160 jen někde..
J81a76n 88S91k68ř81i25v38á98n56e93k
Na spoustě tratích by se dalo jet i 200km/h, ale brání tomu zabezpečovací zařízení a úrovňové přejezdy.
J13a31r65e61k 85K90a49l23i68v65o76d91a
My se na tu dvoustovku dostane tak za 100let...
J26i88ř52í 10K77o28c93u19r91e33k
Ejpovické tunely jsou stavěné na 200 km/h. Ale rozjíždět se na 4 kilometry postrádá smysl, to chce aspoň 20 km v kuse, aby to bylo znát.
PS: Stačí jedna výhybka na 40 km/h a efekt 160 vs 200 km/h zmizel. Nejvíc času se ušetří tím, že se pojede plynule a nebude se zpomalovat pod 120, aniž by se zastavovalo na nádraží.
R32i42c24h87a12r39d 58B41a44r23t81o87š
To se zase předá obálek, úsek je to docela dlouhý ;-).
Š14t16ě30p74á51n 71D66o39l64e82ž14a84l
K podobným článkům jsem vypozoroval neustále se opakující skupiny komentátorů. 1. skupina - remcalové nad cenou, potažmo kdo si zase nahrabe, případně nestihne se určitě termín 2. skupina - trať je moc pomalá, chce to alespoň 300, ať se jedná o jakýkoliv úsek, vedoucí kamkoliv 3. skupina trať nevede do mého města, aneb tento směr je zbytečný 4. skupina železnice je k ničemu, radši stavte dálnice. Pozitivních komentů jak šafránu, přitom se jedná naveskrz o pozitivní zprávu.
P72a12v26e81l 46M20a14t47o11u79š97e33k
Pozitivnější by ovšem bylo, kdyby to bylo už tak 5 let hotové.
P46a96v88e19l 63N36o31v63á19k
Tak kdo to bude realizovat? Skanska, Eurovia nebo úplně nová firma, za kterou budou stát dalí podobní tuneláři? Je to fuk, zase to zacvakáme všichni...
J37i84ř45í 79H13o75d31a51n
Nova trat a jenom na 160? Zase 100 let za opicemi
R62a67d48e37k 39J24a98n23a75t93a
Ona to není dostatečně dlouhá nová souvislá trať, aby se rozdíl mezi 160 a 200 projevil. Tento článek je jen o 17 km dlouhém úseku. Sousední úseky byly modernizovány takto velkoryse.
Navíc s rostoucí maximální traťovou rychlostí a současném provozu vlaků s rozdílnou rycjlostí (osobních, nákladních a expresů) vám klesá kapacita tratě. U >250 km/h už je ten rozdíl tak vysoký, že musíte mít tratě dvě. Jednu pro rychlé vlay a druhou pro pomalé.
V33l18a43s86t33i17m95i37l 53F82i57a75l37a
20 let uz modernizujeme a abychom zacali odznova.Prvni modernizace jsou uz srot a ty co maji 15 let jsou taky vyrizeny.
Stavbu koridoru bych nazyval generalni rekonstrukci.
Co chces ve state kde se prvni dalnice jeste nedostavela a 5 let se uz modernizuje
M48i21c58h94a17l 81K88o94n86e41č96n55ý
Úžasné! Rok jsme ztratili nějakou nečekanou a nesmyslnou změnou zákona. Několik let to pak budou u soudů mařit ekoteroristé. Nakonec se to ve spěchu stavebně dokončí za pár měsíců a výsledek bude ten, že rychlíky budou o deset minut rychlejší a ostatní vlaky budou jezdit stejně dlouho jako dnes.
Š75t50ě60p38á82n 74D31o48l93e85ž40a86l
To nebyla žádná nečekaná změna zákona, to byla očekávaná liknavost úředníků
J86o63s78e81f 43Š73t60r88a35y47b47l
Tak pokud se to bude stavět jako dálnice už se těším v roce 2025 že se bude střihat páska.
R22a57d11e30k 71J93a61n87a94t64a
Uvedete nějakou významně zpožděnou železniční stavbu? Všechna zpoždění jsou jen úřední průtahy před začátkem stavby a ty už jsou teď skoro všechny odbyté. Samotná stavba jde rychle.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Místo dvou lvů jen jeden. Minerálka Magnesia po jedenácti letech mění logo
Značka minerální vody Magnesia patřící do portfolia nápojářského gigantu Mattoni 1873 po jedenácti...
Německá atomová kauza pokračuje. Opozice hledá viníky za odklon země od jádra
Německem v posledních dnech hýbe kauza zveřejněných dokumentů německého měsíčníku Cicero týkající...
České dráhy hledají nové sídlo. Musí být v docházkové vzdálenosti od vlaku
Po tříleté pauze se České dráhy pokoušejí najít nové sídlo a vystěhovat se z ministerského podnájmu...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!