- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U nás je vždy otázka, zda s 160 s naklápěním (na této trati nikdy) nebo opravdových 160 i pro běžné soupravy. Nebo 160 jen někde..
Na spoustě tratích by se dalo jet i 200km/h, ale brání tomu zabezpečovací zařízení a úrovňové přejezdy.
My se na tu dvoustovku dostane tak za 100let...
Ejpovické tunely jsou stavěné na 200 km/h. Ale rozjíždět se na 4 kilometry postrádá smysl, to chce aspoň 20 km v kuse, aby to bylo znát.
PS: Stačí jedna výhybka na 40 km/h a efekt 160 vs 200 km/h zmizel. Nejvíc času se ušetří tím, že se pojede plynule a nebude se zpomalovat pod 120, aniž by se zastavovalo na nádraží.
To se zase předá obálek, úsek je to docela dlouhý ;-).
K podobným článkům jsem vypozoroval neustále se opakující skupiny komentátorů. 1. skupina - remcalové nad cenou, potažmo kdo si zase nahrabe, případně nestihne se určitě termín 2. skupina - trať je moc pomalá, chce to alespoň 300, ať se jedná o jakýkoliv úsek, vedoucí kamkoliv 3. skupina trať nevede do mého města, aneb tento směr je zbytečný 4. skupina železnice je k ničemu, radši stavte dálnice. Pozitivních komentů jak šafránu, přitom se jedná naveskrz o pozitivní zprávu.
Pozitivnější by ovšem bylo, kdyby to bylo už tak 5 let hotové.
Tak kdo to bude realizovat? Skanska, Eurovia nebo úplně nová firma, za kterou budou stát dalí podobní tuneláři? Je to fuk, zase to zacvakáme všichni...
Nova trat a jenom na 160? Zase 100 let za opicemi
Ona to není dostatečně dlouhá nová souvislá trať, aby se rozdíl mezi 160 a 200 projevil. Tento článek je jen o 17 km dlouhém úseku. Sousední úseky byly modernizovány takto velkoryse.
Navíc s rostoucí maximální traťovou rychlostí a současném provozu vlaků s rozdílnou rycjlostí (osobních, nákladních a expresů) vám klesá kapacita tratě. U >250 km/h už je ten rozdíl tak vysoký, že musíte mít tratě dvě. Jednu pro rychlé vlay a druhou pro pomalé.
20 let uz modernizujeme a abychom zacali odznova.Prvni modernizace jsou uz srot a ty co maji 15 let jsou taky vyrizeny.
Stavbu koridoru bych nazyval generalni rekonstrukci.
Co chces ve state kde se prvni dalnice jeste nedostavela a 5 let se uz modernizuje
Úžasné! Rok jsme ztratili nějakou nečekanou a nesmyslnou změnou zákona. Několik let to pak budou u soudů mařit ekoteroristé. Nakonec se to ve spěchu stavebně dokončí za pár měsíců a výsledek bude ten, že rychlíky budou o deset minut rychlejší a ostatní vlaky budou jezdit stejně dlouho jako dnes.
To nebyla žádná nečekaná změna zákona, to byla očekávaná liknavost úředníků
Tak pokud se to bude stavět jako dálnice už se těším v roce 2025 že se bude střihat páska.
Uvedete nějakou významně zpožděnou železniční stavbu? Všechna zpoždění jsou jen úřední průtahy před začátkem stavby a ty už jsou teď skoro všechny odbyté. Samotná stavba jde rychle.