Diskuze
Vlak z Prahy se řítil s otevřenými dveřmi. Výrobce chybu odmítá
Děkujeme za pochopení.
J90i35ř10í 54B35i27l94í29k
Už jste někdy slyšeli, ža by Škoda Transportation udělal chybu?
Určitě nás přesvědčí, že toto bylo zadání ;)
M32a71r11t77i88n 78S94v50o70b30o27d97a
Chápu, že asi nešlo o závadu.
Nicméně je skutečně v pořádku, že systém otevírání dveří minimálně nějak nehlásí strojvůdci, že některé dveře jsou mechanicky uvedeny do zmíněného nouzového režimu???
Dokonce bych si i uměl představit, že takový vlak se prostě ani nerozjede - když dneska některá novější auta např. při otevření dveří automaticky narvou parkovací brzdu (automatické převodovky) - mimochodem - ne že bych zrovna tohle (u aut) úplně schvaloval. Jen mi to přijde trochu "nekonzistentní". Vlak může jet s dveřmi v nouzovém režimu (ani to nikde nehlásí) otevřenými - proti tomu auta hlásí blbě zavřené dveře už asi tak 10 nebo 20 let a nyní některá i sama při otevřených dveřích brzdí...
To bych spíše viděl jako systematickou chybu, která sice není reklamovatelnou závadou, ale možná je o to horší...
Otázka je, čí zodpovědností je, aby ten systém byl "bezpečný" v tomto ohledu.
Čekal bych, že dráhy na to mají nějaké normy, a je otázkou, kdo a jak tyto normy reviduje (zda při tom používá tu kulatou věc, co má na krku) nebo zda jediným podstatným hybatelem takové revize je až to, když se stane průšvih.
V76a59c80l61a98v 58H73a58j11e47k
příklad:
„Šlo o případy, kdy nebyly dveře úplně dovřené nebo bylo zjištěno nefunkční blokovací zařízení u prvních dvou vozů ve směru jízdy vlaku. Cestující nejenže nebyli informování o nefunkčním blokovacím zařízení, ale naopak byli uvádění v omyl nálepkou, že dveře jsou za jízdy blokovány,“ řekl generální inspektor Jan Kučera.
Sice to uvádíte jako citaci GI pana Kučery, ale jedná o dvě zcela odlišné situace. Pokud nejsou dveře zcela dovřeny, tak se sice dveře nezablokují, ale důvodem není nefunkčnost blokovacího mechanizmu. Tem je normálně funkční. O takovéto situaci lze tedy cestující těžko informovat.Když už píšete o takto odborném tématu, měl byste to umět odlišit.
S27v24a48t11o76p51l64u82k 62N63o72v89á39k
tak dál nakupujte šunty od škody transportation...to zase bude solidní klientelismus a určitě nejvýhodnější nabídka
J47a27n 53V76a49l47a95l18í94k
Dnes EC 273 Csárdás z Prahy do Břeclavi dveře v pořádku.
J82a77n 41V53a48l55a75l53í45k
EC 276 Břeclav Praha dveře zatím OK :-D
S28t83a53n86i39s86l12a53v 84N87ý67v62l34t
V 90tych letech jezdili trempíci u otevrenych dveri vlaku, a dneska to je skoro tragedie.
O86d29s43t43r55a80n33ě21n14ý 38U32ž79i65v32a44t96e25l
F85i20l37i71p 54H92r40b24e88k
Já si pod pojmem "řítit se" představím nekontrolovaný pohyb, ani tak nezáleží na rychlosti, spíše jde o to, že se pravděpodobně blíží nějaká katastrofa. Tento vlak podle mě normálně jel, akorát neměl dovřené dveře. Jenže takvý titulek by asi nebyl zajímavý.
R46u93d21o30l37f 79S57t90a21n20ě15k
Jel jsem tímto vozem letos celkem 3x. Pokaždé byl nějaký problém. Dvakrát nešly zavřít dveře mezi oddílem pro cestující a prostorem pro nástup do vozu. Když je někdo zavřel ručně, po chvíli se zase otevřely a celou cestu bouchaly a do vagónu táhlo. A potřetí nešel zavřít kryt nějakých přístrojů v prostoru pro nástup a půl cesty mlátil do dveří, které tentokrát zavřít kupodivu šly. Vše se snažil řešit průvodčí, ale ne vždy úspěšně. Myslím, že výrobce mám o čem přemýšlet
F10r93a29n33t23i55š31e17k 72P64t67á55k
Automaticky zavirane dvere nejdou rucne zavrit ani otevrit. Jinak jsou zavadne, nebo je vyrazene ovladani. Vyrobce nebo prodejce se vzdy brani to zname pri obvyklych reklamacich v obchodech.
F20r36a90n90t14i58š98e70k 32P50t34á78k
Nejsem odbornik. Vim vsak ze nase ceske nakladni automobily brzdily jenom, kdy byly pod tlakem, cim vyssi tlak,tim vetsi sila. Pro mne bylo prekvapeni, kdyz jsem poznal, ze kapitalisticke nakladaky to mely obracene,brzdily pouze podle toho, jak se tlak snizoval. To byla jistota, ze kdyz napr.prasklo potrubi, tak vuz vzdy zastavil. Jak je mozne,ze v pripadu dveri vagonu je vse obracene.
J47a50n 69V55a37l60a76l46í68k
bude nějaká nehoda a tlak nebude možno udělat a bez tlaku ty dveře neotevřete jak zajímavé...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit
Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!