Diskuze

Vlak z Prahy se řítil s otevřenými dveřmi. Výrobce chybu odmítá

Mezinárodní vlak Českých drah jel na Boží hod z Prahy do Břeclavi s porouchanými a pootevřenými dveřmi rychlostí 150 kilometrů v hodině. Poruchu na mobilní telefon natočil jeden z cestujících. Škoda Transportation, která vlak modernizovala, ale odmítá, že by šlo o chybu na její straně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už jste někdy slyšeli, ža by Škoda Transportation udělal chybu?

Určitě nás přesvědčí, že toto bylo zadání ;)

0 0
možnosti

Chápu, že asi nešlo o závadu.

Nicméně je skutečně v pořádku, že systém otevírání dveří minimálně nějak nehlásí strojvůdci, že některé dveře jsou mechanicky uvedeny do zmíněného nouzového režimu???

Dokonce bych si i uměl představit, že takový vlak se prostě ani nerozjede - když dneska některá novější auta např. při otevření dveří automaticky narvou parkovací brzdu (automatické převodovky) - mimochodem - ne že bych zrovna tohle (u aut) úplně schvaloval. Jen mi to přijde trochu "nekonzistentní". Vlak může jet s dveřmi v nouzovém režimu (ani to nikde nehlásí) otevřenými - proti tomu auta hlásí blbě zavřené dveře už asi tak 10 nebo 20 let a nyní některá i sama při otevřených dveřích brzdí...

To bych spíše viděl jako systematickou chybu, která sice není reklamovatelnou závadou, ale možná je o to horší...

Otázka je, čí zodpovědností je, aby ten systém byl "bezpečný" v tomto ohledu.

Čekal bych, že dráhy na to mají nějaké normy, a je otázkou, kdo a jak tyto normy reviduje (zda při tom používá tu kulatou věc, co má na krku) nebo zda jediným podstatným hybatelem takové revize je až to, když se stane průšvih.

0 0
možnosti

příklad:

„Šlo o případy, kdy nebyly dveře úplně dovřené nebo bylo zjištěno nefunkční blokovací zařízení u prvních dvou vozů ve směru jízdy vlaku. Cestující nejenže nebyli informování o nefunkčním blokovacím zařízení, ale naopak byli uvádění v omyl nálepkou, že dveře jsou za jízdy blokovány,“ řekl generální inspektor Jan Kučera.

Sice to uvádíte jako citaci GI pana Kučery, ale jedná o dvě zcela odlišné situace. Pokud nejsou dveře zcela dovřeny, tak se sice dveře nezablokují, ale důvodem není nefunkčnost blokovacího mechanizmu. Tem je normálně funkční. O takovéto situaci lze tedy cestující těžko informovat.Když už píšete o takto odborném tématu, měl byste to umět odlišit.

0 0
možnosti

tak dál nakupujte šunty od škody transportation...to zase bude solidní klientelismus a určitě nejvýhodnější nabídka

0 0
možnosti
Foto

J15a92n 62V32a81l56a91l14í56k

31. 12. 2016 9:37

Dnes EC 273 Csárdás z Prahy do Břeclavi dveře v pořádku.

0 0
možnosti
Foto

J46a97n 78V73a55l41a57l21í55k

31. 12. 2016 15:24

EC 276 Břeclav Praha dveře zatím OK :-D

0 0
možnosti

V 90tych letech jezdili trempíci u otevrenych dveri vlaku, a dneska to je skoro tragedie.

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

F70i36l46i95p 20H11r85b84e47k

31. 12. 2016 9:10

Já si pod pojmem "řítit se" představím nekontrolovaný pohyb, ani tak nezáleží na rychlosti, spíše jde o to, že se pravděpodobně blíží nějaká katastrofa. Tento vlak podle mě normálně jel, akorát neměl dovřené dveře. Jenže takvý titulek by asi nebyl zajímavý.

0 0
možnosti

Jel jsem tímto vozem letos celkem 3x. Pokaždé byl nějaký problém. Dvakrát nešly zavřít dveře mezi oddílem pro cestující a prostorem pro nástup do vozu. Když je někdo zavřel ručně, po chvíli se zase otevřely a celou cestu bouchaly a do vagónu táhlo. A potřetí nešel zavřít kryt nějakých přístrojů v prostoru pro nástup a půl cesty mlátil do dveří, které tentokrát zavřít kupodivu šly. Vše se snažil řešit průvodčí, ale ne vždy úspěšně. Myslím, že výrobce mám o čem přemýšlet !

0 0
možnosti

Automaticky zavirane dvere nejdou rucne zavrit ani otevrit. Jinak jsou zavadne, nebo je vyrazene ovladani. Vyrobce nebo prodejce se vzdy brani to zname pri obvyklych reklamacich v obchodech.

0 0
možnosti

Nejsem odbornik. Vim vsak ze nase ceske nakladni automobily brzdily jenom, kdy byly pod tlakem, cim vyssi tlak,tim vetsi sila. Pro mne bylo prekvapeni, kdyz jsem poznal, ze kapitalisticke nakladaky to mely obracene,brzdily pouze podle toho, jak se tlak snizoval. To byla jistota, ze kdyz napr.prasklo potrubi, tak vuz vzdy zastavil. Jak je mozne,ze v pripadu dveri vagonu je vse obracene.;-(

0 0
možnosti
Foto

J23a34n 17V70a69l68a74l56í67k

30. 12. 2016 19:16

bude nějaká nehoda a tlak nebude možno udělat a bez tlaku ty dveře neotevřete jak zajímavé...

0 0
možnosti