Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový servis ČEZ pro klienty: čekání, zmatky a komplikace

Téměř čtyři měsíce poté, co ČEZ spustil přechod na nový zákaznický systém, si někteří jeho klienti stále stěžují na problematickou komunikaci s firmou a dlouhé čekací lhůty. Změna tarifu, fakturace energií nebo přepis odběrného místa se tak neúměrně protahují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40o72s97e49f 71H46o27r23n88í89k 1826870757440

Je smutné, že ČEZ, jehož většinovým vlastníkem je údajně Ministerstvo financí se může tak nezodpovědně chovat k množství zákazníků. Je tragické, že současnou situací se ještě nezabývalo samo ministerstvo ani vláda, pokud ano, je to dobře utajeno. Že veškerou nespokojenost odnáší operátorky /-ři, protože k jiným pracovníkům není přístup veřejnosti, je neschopnost nebo bezohlednost vedení a proto by mělo být nahrazeno schopnějšími pracovníky. Zákaznické centrum v Plzni není schopno od listopadu 2016 vyřídit ty nejprimitivnější požadavky zákazníků. ČEZ na internetu bombasticky nabízí služby, které neumí zajistit. Přes mnoho stížností zákazníků a nefunkčnost účtů ČEZ ON-LINE ani nepozastavilo klamavou reklamu tohoto systému na internetu a ani reportéři a redaktoři veřejnoprávních a soukromých sdělovacích prostředků se tohoto stavu nevšimli ??? Je to nepochopitelné v porovnání s ohlasem při nepovedené evidenci motorových vozidel. Na účtu ČEZ ON-LINE je běžné, že nejsou uváděny pohyby uhrazených záloh a přijatých plateb, vyřízení požadavků je zmatečné, místo požadavku, aby každé odběrné místo mělo svůj účet a byly na něj směrovány zálohy, obdržíte jako vyřešení požadavku informaci a tiskopisy na instalaci nového elektroměru. Fakturace za rok 2016 nebyla provedena dle údajů ve smlouvách. Dovolat se nápravy není kde, zkoušel jsem to u ombudsmana ČEZ, nezdržujte se tím, jeho úkolem je obhajovat zmatky nového systému, uznává právo na rozladěnost zákazníků a pošle stížnost na zákaznický útvar. Zákazník se nemůže spojit s tím pracovníkem, který manipuluje s jeho účtem a odborně řeší požadavky. Vinu mají operátorky ??? Co nám zbývá? Věřit, že atomové elektrárny řídí schopnější a čekat, až stav na ČEZ bude řešen v rámci předvolebního boje, v Čechách to bývá zvykem, pak někomu ubydou hlasy.

0/0
9.2.2017 20:29

M23a33r42e19k 61N56e66d26o85m60a 7490807159627

Takani velká dominantní společnost viditelně není jistotou ve všech ohledech.Dobře jsem věděl proč už před lety změnit poskytovalate na alternativce. A coto poslední dobou sleduju, tak bohemka už začíná být taky takovým nástupcemdominanta, podle toho kolik už má zákazníků. Ve službách je schopná se jimvyrovnat.

0/0
13.1.2017 13:13

J87o80s32e67f 43Š21e56m57e11l95í57k 7299841880147

Největší dodavatel na trhu, a při úpravě SW vypnou na MĚSÍC A PŮL on-line přístup, takže nemůžete dělat vůbec nic. Nepodíváte se na své údaje, nezměníte si žádná data, samozřejmě taky ani nedostanete přeplatek - prý "aktualizujeme systém aby byl pro zákazníky přívětivější". Šlak mě tef. Na začátkujsem myslel, že žertují, že ten výpadek je chyba. Nežertovali, byla to plánovaná vlastnost. Normální admin by se po takovém zvěrstvu musel zastřelit, u ČEZu je to normálka. Na pokálení.

0/0
12.1.2017 16:32
Foto

I47m49r89i27c74h 69S15u59c44h14a41r37s23k86ý 8466983905411

Vše co se píše mohu potvrdit, že je to pravda, dále mají nový fígl u telefonů, operátorka vám to zvedne a pak říká já vás neslyším a než se vzpamatujete tak vás položí a podruhé už nezvedne.

ČEZ :-PRvRvRv

0/0
2.1.2017 18:35

P64a35v17e66l 24N53o63v87á65k 2323453616410

V Březnu jsme podal žádost na přemístění měření a změna sazby, v Dubnu přišel souhlas, podpis smlouvy a doložit dokumenty do 1.10.2016. doložili vše do 22.9.2016 a hle 14.12.2016 v tichosti, bez upozornění elektroměr přemístěn, změna sazby by měla být ok a ještě k tomu v čez online mimořádné vyúčtováni.dobrej bordel:-)

0/0
2.1.2017 13:13

P71e76t21r 48Š21e58b62e39s92t82a 1305866634

To samé E-ON, ;-€

0/0
2.1.2017 12:30

M11a83r42e70k 63J96a66n87e30č62k95a 1797356463631

Spíše bych se divil, kdyby se ČEZ z předchozích chyb poučil a neopakoval je stále dokola. Poměrně dlouho jsem pracoval v energetice před i po sloučení, kdy všechny energetiky měli své propracované systémy a přešlo se na korporátní systém SAP. Většina cenných dat byla nenávratně ztracena a všechny znovu pracně v terénu získávána, což trvalo roky a stálo to obrovské finance a značné stresy, jak zaměstnanců, tak zákazníků. Nyní ČEZ přešel na další systém a nikdo mi vzhledem k problémům nevymluví, že se vše znova neopakuje. Samozřejmě nikdo nikdy nebude za tyto značné problémy hnán k odpovědnosti a pouze vše, jako vždy pouze přisuzováno k nutným "porodním bolestem", které budou trvat ještě poměrně dlouho. Lidé si budou svou zlost pak vybíjet na chudácích zaměstnancích, kteří jsou tady celkem dost drceni z obou stran, tj. ze strany zaměstnavatele a zákazníků. To, že se zaměstnanci snaží v tom chaosu taky nějak plavat a učí se vše až za pochodu, snad nemá smysl ani psát. Taky považuji za alibistický blábol tvrzení, že nutností přechodu na nový systém bylo rozdělení ČEZu na části Prodej a Distribuce, což už bylo dávno v době systému SAP a přístup k datům pro Prodej a Distribuci byl omezen přístupovými právy, takže každá skupina se dostala pouze ke svým datům. Ale chápu, že je potřeba se na něco vymluvit ;-)

+1/0
1.1.2017 23:04

P86e13t82r 24M82e71j69z59l12í47k 8358494371110

Tzv. "přetížení linky" je úmysl, který má odradit zákazníky, aby se domáhali vysvětlení nekorektního a nečestného jednání. Například předem neavizované navýšení tarifu na dvojnásobek (při slíbené garanci nezvyšování cen za energii při upsání se na dva roky a profláknuté až při fakturaci) osmdesátipětileté stařence. Ostatně, k čemu taková linka, když nakonec místo požadovaného vysvětlení operátorka dokola mlela stylem přeskakující gramofonové desky "okamžitě zaplaťte, nebo vám odpojíme proud":-/

0/0
1.1.2017 18:53

R70a52d85i79m 60T51o79b54i94á67š 2483932534516

už asi od října mi od ČEZu nepřišla v sipu faktura...!!!!!!snad si nemyslí, že jim to pak zaplatím najednou...???

0/0
1.1.2017 17:43

P24e24t68r 84D22ě98d52i88č 3985164137901

Mám naprosto stejný problém, navýšení jističe a změna tarifu od 4.9. po několika urgencích...přehazování z distribuce na prodej a opačně chyby ve smlouvách v říjnu přišli zaplombovat, ale bylo chybné zadání (bez změny tarifu, jen jistič, takže opět stejné kolečko.... Nehledě na to že nikomu vůbec nevadí že mám rozplombovaný rozvaděč 4 měsíce RvRv . 4.1. mi slavnostně přijdou zaplombovat, snad již úspěšně doufám

0/0
1.1.2017 16:06

P41e33t40r 32N38o56v38o85t58n20y 1201980731

Hlavně nechspu, proč z internetové aplikace ČEZ online smazali celou historii namerenych dat(odečtů). Chápu, že museli oddelit distribuci a obchod, ale proč to nechali delat lidi s ponekud menším IQ?

+5/0
1.1.2017 14:15
Foto

J93a82n41a 18K24o74z88á27k28o45v86á 78V49o36l37r58á80b52o78v76á 9683204555241

Ukončit podnikání je horor (FÚ, sociálka, zdravotka a tři miliony dalších přísavek), ale ČEZ je ještě o level výš. Zapomeňte na elektronickou komunikaci a raději vše vyřizujte na přepážce. Tam vás prostě nemůžou vynést i s židlí před dům a musí se vámi zabývat. I když - tři návštěvy nestačily....

+2/0
1.1.2017 13:22

J71a39n 91H64r67u91z13a 8144688219287

Hm. Mám e-tarif takže žádná osobní komunikace není ve smlouvě a navíc asi těžko pojedu z Brna do nejbližšího ZC v Olomouci. Přepis požadovaný k 1.8. není vyřízen dodnes a stále se mě snaží inkasovat zálohy, což jsem jim od září zatrhl. Je to tragická firma.

+3/0
1.1.2017 16:57

J26a21r80o84s40l24a72v 23R87y52c53h87t29á11ř 2364769669406

Když jsem si na prosincové obálce od ČEZu přečetl: Nová přehlednější faktura, věděl jsem, že je zle.

Odpověď na otázku, kolik vlastně stojí 1 kWh, neexistuje. Každého stojí 1 kWh jinak...

Jednotlivým účtovaným položkám nerozumím.

Co je to vysoký tarif?

Mám tedy i nízký tarif?

Proč ne?

Co to je Cena za činnost operátora trhu?

Co to je Třída typového diagramu dodávky?

Proč jsou důležité údaje napsané 3 mm vysokými černými písmeny na šedém tečkovaném podkladu?

V kalných vodách se dobře plave...

+10/−1
1.1.2017 12:59

P32e15t82r 36S26c46h83w82a33r59z 7358419813201

Platební údaje na šedém tečkovaném podkladu to je opravdu nápad. Ono to na monitoru asi vypadalo ok, ale snad si to někdo mohl vzít do ruky i po vytištění.

+2/0
1.1.2017 13:48

P38e18t21r 46N10o66v48o61t94n96y 1671700281

"Odpověď na otázku, kolik vlastně stojí 1 kWh, neexistuje. Každého stojí 1 kWh jinak..." To mají ale vzácně pravdu.

+2/0
1.1.2017 14:17

J51a71n 63H40r25u46z73a 8454158449887

Kolik stojí 1 kWh? Celková cena na faktuře dělena počtem odebraných kWh. Stejně tak u plynu. Dík německému unbundlingu (oddělení prodejců média od distribuce) se stala cena nezjistitelná, protože zde hraje i parametr počtu odebraných kWh nebo m3. A tuto bohulibou činnost "vzniku konkurence" dokonale podělali dotacemi na OZE.;-€ Vysoký tarif máme všichni kromě těch co mají tzv. noční proud. Činnost operátora na trhu neřešte. Prostě něco vykonává a za to dostává to co máte v té položce. Třída typového diagramu se vztahuje na velkoodběratele. Domácnost to nezajímá.M.j. Ty údaje ve faktuře tam jsou na příkaz ERÚ (ještě za Fiřta) aby jsme tomu prý lépe rozumněli.;-D

+2/0
1.1.2017 17:07

J93a44r11m57i89l23a 87C55h70y42t58r21á 3884889769

Ano, tam je to samej génius;-D

0/0
1.1.2017 17:23

J98a91r70m19i85l68a 54C27h42y20t68r28á 3194949189

A cena se pohybuje podle spotřeby...čím větší spotřeba, tím vám vyjde kWh méně.

0/0
1.1.2017 17:21

P74e32t72r 32D52v65o65ř89á70k 9804197212100

Komunikace v rámci ČEZu je neskutečná. Hlavně že si říkají skupina ČEZ. V elektronické době se může doručení jakéhokoliv požadavku sunout hlemýždím tempem. Takhle jsem uvázl mezi prodejcem a distributorem, a co chvíle urgoval aspoň nějaký posun, protože distuributor mě odkazoval na prodejce, který mi ale tvrdil, že všechno z mé strany je v pořádku. A zastavit na měsíc fungování zákaznického systému je manažerská perla.

+2/0
1.1.2017 12:54

J84a91n 60H74r50u48z46a 8814738959587

Na tři měsíce. V červenci jsem požadoval přepis k 1.8. V půlce prosince mě poslali nový formulář, prý starý neplatí. Ohned jsem vyplnil a odeslal. Máme nový rok a stále nic. Zastavil jsme platbu záloh a kašlu na ně. A ́t si cocoti dělají co chtějí.

0/0
1.1.2017 17:11

P30e49t26r 67M46e31j94z77l60í62k 8678364481660

Mají spoustu práce s prodáváním sídlišť spekulantům, nějaké podružné věci jako komunikace se zákazníkem (vyjma inkasa) je naprosto nemůže zajímat:-/

0/0
1.1.2017 18:57

P46e21t43r 11C98o37u76f57a54l 9418506594

Stejné v článku uvedené problémy při navyšování jističe a rušení plynu. Nahlášeno v říjnu a plynoměr je pořád namontovaný. Totální amaterismus. Soukromou komunikaci ČEZu s jinými klienty mám v ČEZ online též. Čekání na telefonu nebylo za poslední čtvrtletí kratší jak 20 min. Rv:-/

+2/0
1.1.2017 12:46

L93u76d70ě57k 35J10e36l23í12n12e48k 5967527499850

Také jsem zjistil, že cokoliv teď provést u ČEZu je otřesné. Říkal jsem si, že použiji on-line řešení přímo z účtu, že to bude určitě nejrychlejší. No, chyba lávky. Několikadenní prodleva no problemo. :-/ A pokud se k tomu přidá ještě faktor jejich zcela zcestných formulářů (u změny tarifu ČEZ vyžaduje i uvedení hodnoty jističe, ovšem jediná kolonka ve formuláři je "hodnota nového jističe v OM" - takže čmuchej, zákazníku :-( ), tak je to na týdny. :-o Ale tak nějak si nedělám iluze, že to jinde nebude o moc lepší. Prostě zákazníku plať a nic nechtěj. :-o

+3/0
1.1.2017 12:15

M40i59r46o27s64l22a18v 13B36u13č79e74k 6673803721934

Hospodařil jsem s prostorem přes 100 m2 - přímotopy. Když měsíční zálohy atakovaly 7.500 Kč, dožral jsem se . Báječná firma, to (skutečně), předělala za 14 dnů na ÚT - plynový kotel. "Z nostalgie jsem Čezu řekl", ať si tam tedy zavěsí plynové hodiny . Dobrá paní mne dostala do kolen - snad, do 3 týdnů by se to mohlo i podařit ! To už mne tak vytočilo, že jsem důsledně zrušil veškeré odběry a přešel k jinému dodavateli. Jejich politiku, jsem ve vztahu k zákazníkovi - nepochopil dodnes ! ... :-)

+5/0
1.1.2017 12:10

J83i27ř86í 36F27i16š12e36r 3664981347

Hlavně to rozdělení na ČEZ Prodej a ČEZ Distribuci je super - dělají si naschvály, zákazníka si mezi sebou přehazují jak horký brambor a dobrat se toho, kdo to vlastně zdržuje je skoro nemožné. Co dřív trvalo pět dní dnes trvá jen u Prodeje dní patnáct a když se tam náhodou chce po těch patnácti dnech někomu pracovat, tak to přehodí na Distribuci a zákazník se může vzteknout, ale čeká zase dál.......

+5/0
1.1.2017 11:59

L63u43k71á45š 57Š58m50a45h96e17l 2237844472854

Překvapuje mne, že o E.Onu píší v článku, že je to teprve čeká. Minimálně webové stránky už totiž rozdělené mají a dokonce i zaměstnanci, se kterými jsem problém řešil, pracovali buď pro prodej nebo pro distribuci. Vyjádření k existenci sítí jsem od nich dobýval 4 měsíce, protože jsem ho napřed poslal formulářem právě přes někoho, kdo dělal ten prodej, takže to putovalo z Prachatic do Budějovic, pak do Brna, odtamtud do Písku, kde se to zaseklo. Pak mi na moji osobní návštěvu (telefonicky nikdo nic nevěděl a na email jsem nedostal odpověď) zjistili, že v Prachaticích se to už právě vůbec nevyřizuje, že to patří pod ten Písek a že se mi zeptají tam. Za pouhý týden mi pak zjistili, že problém je, že k formuláři nebyla přiložena jako příloha mapka, ale jen vypsány čísla pozemků. Tak jsem formulář podal znova, tentokrát i s mapkou a raději rovnou v Písku a za další 3 týdny mi konečně přišlo vyrozumění... Kanalizaci jsme pak kopali až na jaře (protože mezitím přišla zima) a překopli kabel od veřejného osvětlení, protože tohle vyjádření jsme prý měli chtít od obce (obec se k tomu sice vyjadřovala, ale žádný požadavek na prověření vedení kabelů od veřejného osvětlení nikdo neuvedl), jelikož to už E.On neeviduje...

+1/0
1.1.2017 12:20

J72a43n 54H55r35u67z42a 8394188639797

Vyjadřovačky musíte žádat od vlastníků nebo provozovatelů sítí. Protože je dnes spousta soukromých sítí a to nejen přípojek, ale i hlavních řadů a vedení a také na jednom území není jen jeden distributor tak musíte mít křišťálovou kouli aby jste zjistil komu napsat.

0/0
1.1.2017 17:16

P65e22t68r 34M56e20j60z65l86í53k 8698644661310

Nejpodstatnějším oddělením je ovšem mediálně utajované ČEZ Spekulace:-/

0/0
1.1.2017 19:00

J25i26ř45í 74S85v70i42t49á50k 6536713567807

Inu firma která má téměř monopol na dodávku energie protože ji téměř všechnu vyrábí si dovoluje takovéhle excesy a zákazníci jsou tu od toho aby platili a stát přestože je majoritním vlastníkem do toho nemá co kecat protože ti co by mohli jsou uplácení tak jak je to bohulibým zvykem v tomto státě, viz majetky manažerů, ministerských úředníků apod. ale neutěšujte se přechodem k jinému dodavateli a jak výše uvedeno i jiný dodavatel Vám může dodat energii jen takouvou kterou mu ČEZ dodá , možná Vám dá lepší obchodní podmínky ale v závěru nula od nuly pojde

+4/0
1.1.2017 11:02

K41a41r91e34l 35N17o65v91á46k 8818214497962

Máte trochu spatne informace. Uz davno neni monopol. Jediny co je pravda je distribuce tu si vybrat nemuzete, ale dodavku ano a nezalezi kolik kdo co vyrobi vzdy se elektrina kupuje na burze a pak si kazdy obchodnik dava svoji cenu a marzi. Samozreme CEZ tu nejvyssi

+2/−1
1.1.2017 12:29

P62e29t59r 41M13e78j87z33l19í50k 8968634311920

ČEZ musí vždy dodávat za tu úplně nejvyšší možnou cenu, neb se musí chovat jako "řádný hospodář":-/

0/0
1.1.2017 19:04

K47a26r71e24l 62N10o38v29á33k 8948284437562

Ja mam taky pecku zkusenost z CEZem. Nejdrive zmenu jistice na silnejsi tam mi bylo receno ano neni problem pockate si cca rok. Ok za to muze distribuce, ale i tak je to hrozne. A pak uz jen CEZ prodej pripojeni elektromeru jim trvalo 3,5 mesice a z thoo uz jsem malem vyskocil z okna. Protoze dovolat se tam je cca na hodinu a pokazde vam jen neco slibuji a pak nic. ;-O;-€ nicmene jsem rad, ze jsem si nasel jinou spolecnou a klidne zde napisu novou cenu co jsem dostal u CEZU me stala 1 MWh 1450 cca a nova cena 750 za 1 MWh za silovku trochu rozdil :-D;-D

+2/0
1.1.2017 10:49

J11i39ř78í 44J33u35r88á17š23e88k 8187495910687

A nema to nahodou na starost nejaky Cyrani? MBA atd. co se ridi americkyma priruckama a ne vlastnim mozkem, protoze zadny nema? Mel jsem tu cest tuto osobu poznat v ramci skupiny Severoceskych dolu.

+2/0
1.1.2017 10:48

J56i31r89k94a 70N13o24v27á74k 6732675575499

Je to jeden ze dvou hlavních , co mají tenhle chaos na triku.

+2/0
1.1.2017 11:04

M68i43l94o63š 23J69i32r85á93k 3400169724383

Já ČEZ uplně nenávidim, někdy koncem září jsem se s přítelkyní a synem odstěhoval z bytu, sehnal jsem nové nájemce, takže šlo vše hladce. Tak jsem šel odhlásit energie, pán si je na sebe hned přihlásil. Mají nám vracet něco kolem 10.000,- myslíte, že se někdo ozval? když jsem jim volal, na linku kde jsou 24/7 ve 20:00 bylo mi řečeno, že volám mimo pracovní dobu. Když jsem se konečně dovolal, čekal jsem na automatu víc jak půl hodiny a provolal dost peněz. Tak jsem přešel na komunikaci e-mailem kde mi na můj dotaz, jak to vypadá s ukončením odběru přišla odpověď, že jsem za říjen a listopad nezaplatil zálohu a dlužím 8.600. K ČEZu už nikdy nepůjdu.

+2/0
1.1.2017 10:43

P42a84v34e36l 62B73o69r40m80a96n43n 5105577391418

Touto tragicky připravenou změnou si ČEZ na trhu jistě svoji pozici nevylepšil.Spíše naopak.Naprosto šílené čekací doby na tel. kontakt ,absolutně nepřipravené rozdělení kompetencí mezi ČEZ prodej a ČEZ distribuce, kde levá ruka neví co dělá pravá a mezi těmito mlýnskými kameny je někde zákazník. Už půl roku řeším změnu sazby spolu s navýšením rezervovaného příkonu a stále bez úspěchu.Na lince 840840840 mě posílají na 800850860 a naopak.Je to o nervy spolupracovat s takovou firmou.Hnus.A tak to perfektně v minulosti fungovalo a všude jsem je chválil. Se asi ušetřilo pár zaměstnanců a nějaký manager schrábnul odměnu za ušetřený peníz.Na poblití a ty nervy u telefonu...Rv

+4/0
1.1.2017 10:41

Š82t63e14f75a75n 84F29r73i27č35a 7942798693816

Ryba smrdí od hlavy. Hlavní akcionář by to měl důrazně začít řešit tam.

+4/0
1.1.2017 10:23

J62a89r83m32i41l70a 39C92h48y21t93r87á 3184869459

Myslíte jako stát, potažmo Mládek? Řeklabych, že je to pod jejich rozlišovací schopnosti. Je potřeba to medializovat nejen na iDnesu, ale i na vládě a u Sobotky. Ten problém trvá asi od října a teprve teď je o tom jeden článek, což je hodně málo.:-/

+3/0
1.1.2017 10:34

P61e63t64r 39M89e13j39z36l39í95k 8528224201160

Jaký Mládek? ČEZ spadá pod ministerstvo financí

+1/0
1.1.2017 19:02

M11a67r92e98k 57Š27k16o58d77a 4256684125891

A tohle čekalo na 5.00 hodin prvního dne roku 2017. Čekal jsem jiné informace, než že něco 4 měsíce nefunguje.

+3/−2
1.1.2017 10:18

J24a92r81o86s75l42a38v65a 70M39a50c79i78g32o63v53á 7352873579288

Přetížení linky jde trvalý stav, na moji stížnost ze dne 11. listopadu jsem dosud nedostala odpověď.

+1/0
1.1.2017 10:17

J86i47ř52í 10F87o60g68e38l 2120851496702

Asi jsem výjimka nebo se tu ozývají jen nespokojení uživatelé, ale já s ČEZ on line žádný problém nemám. A to s nimi přes web vyřizuji absolutně vše.

+1/0
1.1.2017 9:57

J86a23r24m43i57l19a 76C79h81y49t39r38á 3524299789

Taky s nima nemám problém, když od nich nic nechci. Problém bude až něco budu potřebovat. Kamarád je revizák a říká, že to je něco neskutečnýho co se na ČEZu děje. :-/

+8/0
1.1.2017 10:22

M93a52r15t51i36n 20F83i12l76i49p81c97z25y72k 3101631845893

Clanek ale neni o CEZ online.

+1/0
1.1.2017 10:23
Foto

J78i91ř65í 17B30r94a25b21e77c 5469468172243

My také nemáme problémy. Komunikuji pouze přes web, emaily, chat. Odpověď většinou do druhého dne. Máme u nich elektřinu. A 3 mobily. Převádíme 4. S převody žádné problémy. Nulové tarify máme nastavené a mezi sebou SMS zdarma.

0/0
1.1.2017 10:34

J56a68n 80H73r85u95z43a 8224598139207

Problém jsem s nimi neměl do 1.8. kdy jsem po dlouhé době potřeboval udělat přepis.;-D

0/0
1.1.2017 17:20

J47i92ř75í 20S60c16h81m84i53d48t 5720363234855

Měnil jsem nedávno dodavatele plynu i elektřiny. Takže jsem řešil 4 různé společnosti najednou, absolutně nejhorší ČEZ, několikeré telefonické urgence, pak již mailové, abych měl něco v ruce, ještě 3 měsíce po ukončení smluvního vztahu mi do sipa chodil požadavek na placení zálohy. Nyní u nového dodavetele si mohu sám měnit výšku zálohy po internetu, okamžitě vidím zda mám zálohy optimální nebo dlužím nebo přeplácím a ještě mám elektřinu levněji:-).

+8/0
1.1.2017 9:50

M32a19r36t24i42n 46F64i68l35i34p39c43z98y23k 3671511765293

Menit si zalohu muzete i u CEZ

+3/0
1.1.2017 9:55

J88i54ř69í 36S29c15h60m70i64d60t 5630753824415

Už 3 měsíce řeším její zrušení a ještě nevím, zda se mi to podařilo, ještě jsem nové sipo v tomto měsíci nedostal, tak uvidím zda se to povedlo.

U nového dodavatele je to otázka několika kliknutí na klávesnici a popravdě, ten jejich nový systém neznám, jelikož už jsem od nich pryč, ale pokud je horší a pomalejší, než ten minulý, tak to potěš koště;-).

+3/0
1.1.2017 10:01







Najdete na iDNES.cz