Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový servis ČEZ pro klienty: čekání, zmatky a komplikace

Téměř čtyři měsíce poté, co ČEZ spustil přechod na nový zákaznický systém, si někteří jeho klienti stále stěžují na problematickou komunikaci s firmou a dlouhé čekací lhůty. Změna tarifu, fakturace energií nebo přepis odběrného místa se tak neúměrně protahují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96o47s35e32f 18H86o72r75n97í49k 1456870557860

Je smutné, že ČEZ, jehož většinovým vlastníkem je údajně Ministerstvo financí se může tak nezodpovědně chovat k množství zákazníků. Je tragické, že současnou situací se ještě nezabývalo samo ministerstvo ani vláda, pokud ano, je to dobře utajeno. Že veškerou nespokojenost odnáší operátorky /-ři, protože k jiným pracovníkům není přístup veřejnosti, je neschopnost nebo bezohlednost vedení a proto by mělo být nahrazeno schopnějšími pracovníky. Zákaznické centrum v Plzni není schopno od listopadu 2016 vyřídit ty nejprimitivnější požadavky zákazníků. ČEZ na internetu bombasticky nabízí služby, které neumí zajistit. Přes mnoho stížností zákazníků a nefunkčnost účtů ČEZ ON-LINE ani nepozastavilo klamavou reklamu tohoto systému na internetu a ani reportéři a redaktoři veřejnoprávních a soukromých sdělovacích prostředků se tohoto stavu nevšimli ??? Je to nepochopitelné v porovnání s ohlasem při nepovedené evidenci motorových vozidel. Na účtu ČEZ ON-LINE je běžné, že nejsou uváděny pohyby uhrazených záloh a přijatých plateb, vyřízení požadavků je zmatečné, místo požadavku, aby každé odběrné místo mělo svůj účet a byly na něj směrovány zálohy, obdržíte jako vyřešení požadavku informaci a tiskopisy na instalaci nového elektroměru. Fakturace za rok 2016 nebyla provedena dle údajů ve smlouvách. Dovolat se nápravy není kde, zkoušel jsem to u ombudsmana ČEZ, nezdržujte se tím, jeho úkolem je obhajovat zmatky nového systému, uznává právo na rozladěnost zákazníků a pošle stížnost na zákaznický útvar. Zákazník se nemůže spojit s tím pracovníkem, který manipuluje s jeho účtem a odborně řeší požadavky. Vinu mají operátorky ??? Co nám zbývá? Věřit, že atomové elektrárny řídí schopnější a čekat, až stav na ČEZ bude řešen v rámci předvolebního boje, v Čechách to bývá zvykem, pak někomu ubydou hlasy.

0/0
9.2.2017 20:29

M60a91r97e18k 65N54e56d18o20m21a 7400787809307

Takani velká dominantní společnost viditelně není jistotou ve všech ohledech.Dobře jsem věděl proč už před lety změnit poskytovalate na alternativce. A coto poslední dobou sleduju, tak bohemka už začíná být taky takovým nástupcemdominanta, podle toho kolik už má zákazníků. Ve službách je schopná se jimvyrovnat.

0/0
13.1.2017 13:13

J87o57s48e62f 43Š39e23m17e63l25í93k 7849891440897

Největší dodavatel na trhu, a při úpravě SW vypnou na MĚSÍC A PŮL on-line přístup, takže nemůžete dělat vůbec nic. Nepodíváte se na své údaje, nezměníte si žádná data, samozřejmě taky ani nedostanete přeplatek - prý "aktualizujeme systém aby byl pro zákazníky přívětivější". Šlak mě tef. Na začátkujsem myslel, že žertují, že ten výpadek je chyba. Nežertovali, byla to plánovaná vlastnost. Normální admin by se po takovém zvěrstvu musel zastřelit, u ČEZu je to normálka. Na pokálení.

0/0
12.1.2017 16:32
Foto

I31m82r27i31c36h 42S11u89c28h53a51r83s87k37ý 8236903385161

Vše co se píše mohu potvrdit, že je to pravda, dále mají nový fígl u telefonů, operátorka vám to zvedne a pak říká já vás neslyším a než se vzpamatujete tak vás položí a podruhé už nezvedne.

ČEZ :-PRvRvRv

0/0
2.1.2017 18:35

P51a87v49e11l 81N53o26v73á53k 2373823236800

V Březnu jsme podal žádost na přemístění měření a změna sazby, v Dubnu přišel souhlas, podpis smlouvy a doložit dokumenty do 1.10.2016. doložili vše do 22.9.2016 a hle 14.12.2016 v tichosti, bez upozornění elektroměr přemístěn, změna sazby by měla být ok a ještě k tomu v čez online mimořádné vyúčtováni.dobrej bordel:-)

0/0
2.1.2017 13:13

P63e22t27r 88Š38e23b56e53s86t85a 1675296194

To samé E-ON, ;-€

0/0
2.1.2017 12:30

M91a54r34e78k 50J34a65n78e48č55k50a 1297106723151

Spíše bych se divil, kdyby se ČEZ z předchozích chyb poučil a neopakoval je stále dokola. Poměrně dlouho jsem pracoval v energetice před i po sloučení, kdy všechny energetiky měli své propracované systémy a přešlo se na korporátní systém SAP. Většina cenných dat byla nenávratně ztracena a všechny znovu pracně v terénu získávána, což trvalo roky a stálo to obrovské finance a značné stresy, jak zaměstnanců, tak zákazníků. Nyní ČEZ přešel na další systém a nikdo mi vzhledem k problémům nevymluví, že se vše znova neopakuje. Samozřejmě nikdo nikdy nebude za tyto značné problémy hnán k odpovědnosti a pouze vše, jako vždy pouze přisuzováno k nutným "porodním bolestem", které budou trvat ještě poměrně dlouho. Lidé si budou svou zlost pak vybíjet na chudácích zaměstnancích, kteří jsou tady celkem dost drceni z obou stran, tj. ze strany zaměstnavatele a zákazníků. To, že se zaměstnanci snaží v tom chaosu taky nějak plavat a učí se vše až za pochodu, snad nemá smysl ani psát. Taky považuji za alibistický blábol tvrzení, že nutností přechodu na nový systém bylo rozdělení ČEZu na části Prodej a Distribuce, což už bylo dávno v době systému SAP a přístup k datům pro Prodej a Distribuci byl omezen přístupovými právy, takže každá skupina se dostala pouze ke svým datům. Ale chápu, že je potřeba se na něco vymluvit ;-)

+1/0
1.1.2017 23:04

P62e88t73r 17M14e71j86z71l69í48k 8848764811610

Tzv. "přetížení linky" je úmysl, který má odradit zákazníky, aby se domáhali vysvětlení nekorektního a nečestného jednání. Například předem neavizované navýšení tarifu na dvojnásobek (při slíbené garanci nezvyšování cen za energii při upsání se na dva roky a profláknuté až při fakturaci) osmdesátipětileté stařence. Ostatně, k čemu taková linka, když nakonec místo požadovaného vysvětlení operátorka dokola mlela stylem přeskakující gramofonové desky "okamžitě zaplaťte, nebo vám odpojíme proud":-/

0/0
1.1.2017 18:53

R63a12d81i80m 72T60o70b48i73á86š 2573572124256

už asi od října mi od ČEZu nepřišla v sipu faktura...!!!!!!snad si nemyslí, že jim to pak zaplatím najednou...???

0/0
1.1.2017 17:43

P65e76t68r 37D49ě50d89i97č 3215594247471

Mám naprosto stejný problém, navýšení jističe a změna tarifu od 4.9. po několika urgencích...přehazování z distribuce na prodej a opačně chyby ve smlouvách v říjnu přišli zaplombovat, ale bylo chybné zadání (bez změny tarifu, jen jistič, takže opět stejné kolečko.... Nehledě na to že nikomu vůbec nevadí že mám rozplombovaný rozvaděč 4 měsíce RvRv . 4.1. mi slavnostně přijdou zaplombovat, snad již úspěšně doufám

0/0
1.1.2017 16:06

P81e63t40r 64N56o82v26o83t53n68y 1481370211

Hlavně nechspu, proč z internetové aplikace ČEZ online smazali celou historii namerenych dat(odečtů). Chápu, že museli oddelit distribuci a obchod, ale proč to nechali delat lidi s ponekud menším IQ?

+5/0
1.1.2017 14:15
Foto

J44a23n24a 86K58o56z69á71k16o92v79á 56V36o40l71r65á90b31o66v34á 9563874835431

Ukončit podnikání je horor (FÚ, sociálka, zdravotka a tři miliony dalších přísavek), ale ČEZ je ještě o level výš. Zapomeňte na elektronickou komunikaci a raději vše vyřizujte na přepážce. Tam vás prostě nemůžou vynést i s židlí před dům a musí se vámi zabývat. I když - tři návštěvy nestačily....

+2/0
1.1.2017 13:22

J31a11n 73H84r40u21z18a 8304108389167

Hm. Mám e-tarif takže žádná osobní komunikace není ve smlouvě a navíc asi těžko pojedu z Brna do nejbližšího ZC v Olomouci. Přepis požadovaný k 1.8. není vyřízen dodnes a stále se mě snaží inkasovat zálohy, což jsem jim od září zatrhl. Je to tragická firma.

+3/0
1.1.2017 16:57

J75a82r34o11s67l76a42v 75R70y60c18h29t52á53ř 2274629469806

Když jsem si na prosincové obálce od ČEZu přečetl: Nová přehlednější faktura, věděl jsem, že je zle.

Odpověď na otázku, kolik vlastně stojí 1 kWh, neexistuje. Každého stojí 1 kWh jinak...

Jednotlivým účtovaným položkám nerozumím.

Co je to vysoký tarif?

Mám tedy i nízký tarif?

Proč ne?

Co to je Cena za činnost operátora trhu?

Co to je Třída typového diagramu dodávky?

Proč jsou důležité údaje napsané 3 mm vysokými černými písmeny na šedém tečkovaném podkladu?

V kalných vodách se dobře plave...

+10/−1
1.1.2017 12:59

P12e64t55r 38S80c64h57w81a84r40z 7938839583561

Platební údaje na šedém tečkovaném podkladu to je opravdu nápad. Ono to na monitoru asi vypadalo ok, ale snad si to někdo mohl vzít do ruky i po vytištění.

+2/0
1.1.2017 13:48

P97e34t94r 82N65o30v97o57t23n22y 1231810231

"Odpověď na otázku, kolik vlastně stojí 1 kWh, neexistuje. Každého stojí 1 kWh jinak..." To mají ale vzácně pravdu.

+2/0
1.1.2017 14:17

J80a31n 40H23r58u70z48a 8964728599467

Kolik stojí 1 kWh? Celková cena na faktuře dělena počtem odebraných kWh. Stejně tak u plynu. Dík německému unbundlingu (oddělení prodejců média od distribuce) se stala cena nezjistitelná, protože zde hraje i parametr počtu odebraných kWh nebo m3. A tuto bohulibou činnost "vzniku konkurence" dokonale podělali dotacemi na OZE.;-€ Vysoký tarif máme všichni kromě těch co mají tzv. noční proud. Činnost operátora na trhu neřešte. Prostě něco vykonává a za to dostává to co máte v té položce. Třída typového diagramu se vztahuje na velkoodběratele. Domácnost to nezajímá.M.j. Ty údaje ve faktuře tam jsou na příkaz ERÚ (ještě za Fiřta) aby jsme tomu prý lépe rozumněli.;-D

+2/0
1.1.2017 17:07

J11a68r52m85i91l11a 80C85h11y60t31r28á 3584449959

Ano, tam je to samej génius;-D

0/0
1.1.2017 17:23

J26a82r53m50i42l25a 98C51h75y59t53r27á 3454239209

A cena se pohybuje podle spotřeby...čím větší spotřeba, tím vám vyjde kWh méně.

0/0
1.1.2017 17:21

P58e35t73r 57D80v95o76ř22á65k 9224417362800

Komunikace v rámci ČEZu je neskutečná. Hlavně že si říkají skupina ČEZ. V elektronické době se může doručení jakéhokoliv požadavku sunout hlemýždím tempem. Takhle jsem uvázl mezi prodejcem a distributorem, a co chvíle urgoval aspoň nějaký posun, protože distuributor mě odkazoval na prodejce, který mi ale tvrdil, že všechno z mé strany je v pořádku. A zastavit na měsíc fungování zákaznického systému je manažerská perla.

+2/0
1.1.2017 12:54

J61a59n 13H81r78u61z53a 8654538319267

Na tři měsíce. V červenci jsem požadoval přepis k 1.8. V půlce prosince mě poslali nový formulář, prý starý neplatí. Ohned jsem vyplnil a odeslal. Máme nový rok a stále nic. Zastavil jsme platbu záloh a kašlu na ně. A ́t si cocoti dělají co chtějí.

0/0
1.1.2017 17:11

P31e12t27r 75M35e47j83z44l72í89k 8128954531100

Mají spoustu práce s prodáváním sídlišť spekulantům, nějaké podružné věci jako komunikace se zákazníkem (vyjma inkasa) je naprosto nemůže zajímat:-/

0/0
1.1.2017 18:57

P62e98t48r 69C87o38u11f88a28l 9888266564

Stejné v článku uvedené problémy při navyšování jističe a rušení plynu. Nahlášeno v říjnu a plynoměr je pořád namontovaný. Totální amaterismus. Soukromou komunikaci ČEZu s jinými klienty mám v ČEZ online též. Čekání na telefonu nebylo za poslední čtvrtletí kratší jak 20 min. Rv:-/

+2/0
1.1.2017 12:46

L70u48d82ě68k 54J14e13l56í36n78e78k 5107867279380

Také jsem zjistil, že cokoliv teď provést u ČEZu je otřesné. Říkal jsem si, že použiji on-line řešení přímo z účtu, že to bude určitě nejrychlejší. No, chyba lávky. Několikadenní prodleva no problemo. :-/ A pokud se k tomu přidá ještě faktor jejich zcela zcestných formulářů (u změny tarifu ČEZ vyžaduje i uvedení hodnoty jističe, ovšem jediná kolonka ve formuláři je "hodnota nového jističe v OM" - takže čmuchej, zákazníku :-( ), tak je to na týdny. :-o Ale tak nějak si nedělám iluze, že to jinde nebude o moc lepší. Prostě zákazníku plať a nic nechtěj. :-o

+3/0
1.1.2017 12:15

M95i63r89o59s63l58a81v 25B62u14č94e65k 6923253421834

Hospodařil jsem s prostorem přes 100 m2 - přímotopy. Když měsíční zálohy atakovaly 7.500 Kč, dožral jsem se . Báječná firma, to (skutečně), předělala za 14 dnů na ÚT - plynový kotel. "Z nostalgie jsem Čezu řekl", ať si tam tedy zavěsí plynové hodiny . Dobrá paní mne dostala do kolen - snad, do 3 týdnů by se to mohlo i podařit ! To už mne tak vytočilo, že jsem důsledně zrušil veškeré odběry a přešel k jinému dodavateli. Jejich politiku, jsem ve vztahu k zákazníkovi - nepochopil dodnes ! ... :-)

+5/0
1.1.2017 12:10

J59i77ř76í 44F61i13š45e96r 3914951737

Hlavně to rozdělení na ČEZ Prodej a ČEZ Distribuci je super - dělají si naschvály, zákazníka si mezi sebou přehazují jak horký brambor a dobrat se toho, kdo to vlastně zdržuje je skoro nemožné. Co dřív trvalo pět dní dnes trvá jen u Prodeje dní patnáct a když se tam náhodou chce po těch patnácti dnech někomu pracovat, tak to přehodí na Distribuci a zákazník se může vzteknout, ale čeká zase dál.......

+5/0
1.1.2017 11:59

L83u30k48á81š 69Š98m14a34h37e39l 2617964882324

Překvapuje mne, že o E.Onu píší v článku, že je to teprve čeká. Minimálně webové stránky už totiž rozdělené mají a dokonce i zaměstnanci, se kterými jsem problém řešil, pracovali buď pro prodej nebo pro distribuci. Vyjádření k existenci sítí jsem od nich dobýval 4 měsíce, protože jsem ho napřed poslal formulářem právě přes někoho, kdo dělal ten prodej, takže to putovalo z Prachatic do Budějovic, pak do Brna, odtamtud do Písku, kde se to zaseklo. Pak mi na moji osobní návštěvu (telefonicky nikdo nic nevěděl a na email jsem nedostal odpověď) zjistili, že v Prachaticích se to už právě vůbec nevyřizuje, že to patří pod ten Písek a že se mi zeptají tam. Za pouhý týden mi pak zjistili, že problém je, že k formuláři nebyla přiložena jako příloha mapka, ale jen vypsány čísla pozemků. Tak jsem formulář podal znova, tentokrát i s mapkou a raději rovnou v Písku a za další 3 týdny mi konečně přišlo vyrozumění... Kanalizaci jsme pak kopali až na jaře (protože mezitím přišla zima) a překopli kabel od veřejného osvětlení, protože tohle vyjádření jsme prý měli chtít od obce (obec se k tomu sice vyjadřovala, ale žádný požadavek na prověření vedení kabelů od veřejného osvětlení nikdo neuvedl), jelikož to už E.On neeviduje...

+1/0
1.1.2017 12:20

J30a64n 58H48r19u41z92a 8944508509197

Vyjadřovačky musíte žádat od vlastníků nebo provozovatelů sítí. Protože je dnes spousta soukromých sítí a to nejen přípojek, ale i hlavních řadů a vedení a také na jednom území není jen jeden distributor tak musíte mít křišťálovou kouli aby jste zjistil komu napsat.

0/0
1.1.2017 17:16

P50e92t44r 59M54e61j70z62l17í41k 8418654231940

Nejpodstatnějším oddělením je ovšem mediálně utajované ČEZ Spekulace:-/

0/0
1.1.2017 19:00

J93i21ř17í 55S97v96i79t86á22k 6406473857577

Inu firma která má téměř monopol na dodávku energie protože ji téměř všechnu vyrábí si dovoluje takovéhle excesy a zákazníci jsou tu od toho aby platili a stát přestože je majoritním vlastníkem do toho nemá co kecat protože ti co by mohli jsou uplácení tak jak je to bohulibým zvykem v tomto státě, viz majetky manažerů, ministerských úředníků apod. ale neutěšujte se přechodem k jinému dodavateli a jak výše uvedeno i jiný dodavatel Vám může dodat energii jen takouvou kterou mu ČEZ dodá , možná Vám dá lepší obchodní podmínky ale v závěru nula od nuly pojde

+4/0
1.1.2017 11:02

K82a64r79e87l 79N96o72v28á16k 8688734827762

Máte trochu spatne informace. Uz davno neni monopol. Jediny co je pravda je distribuce tu si vybrat nemuzete, ale dodavku ano a nezalezi kolik kdo co vyrobi vzdy se elektrina kupuje na burze a pak si kazdy obchodnik dava svoji cenu a marzi. Samozreme CEZ tu nejvyssi

+2/−1
1.1.2017 12:29

P90e44t80r 90M87e97j45z52l25í30k 8858484511520

ČEZ musí vždy dodávat za tu úplně nejvyšší možnou cenu, neb se musí chovat jako "řádný hospodář":-/

0/0
1.1.2017 19:04

K38a63r80e14l 21N68o13v87á97k 8378524617672

Ja mam taky pecku zkusenost z CEZem. Nejdrive zmenu jistice na silnejsi tam mi bylo receno ano neni problem pockate si cca rok. Ok za to muze distribuce, ale i tak je to hrozne. A pak uz jen CEZ prodej pripojeni elektromeru jim trvalo 3,5 mesice a z thoo uz jsem malem vyskocil z okna. Protoze dovolat se tam je cca na hodinu a pokazde vam jen neco slibuji a pak nic. ;-O;-€ nicmene jsem rad, ze jsem si nasel jinou spolecnou a klidne zde napisu novou cenu co jsem dostal u CEZU me stala 1 MWh 1450 cca a nova cena 750 za 1 MWh za silovku trochu rozdil :-D;-D

+2/0
1.1.2017 10:49

J49i76ř87í 51J42u72r31á16š45e15k 8307515490497

A nema to nahodou na starost nejaky Cyrani? MBA atd. co se ridi americkyma priruckama a ne vlastnim mozkem, protoze zadny nema? Mel jsem tu cest tuto osobu poznat v ramci skupiny Severoceskych dolu.

+2/0
1.1.2017 10:48

J14i66r43k93a 49N37o53v44á64k 6342645615239

Je to jeden ze dvou hlavních , co mají tenhle chaos na triku.

+2/0
1.1.2017 11:04

M72i12l45o53š 48J36i39r95á75k 3370779524753

Já ČEZ uplně nenávidim, někdy koncem září jsem se s přítelkyní a synem odstěhoval z bytu, sehnal jsem nové nájemce, takže šlo vše hladce. Tak jsem šel odhlásit energie, pán si je na sebe hned přihlásil. Mají nám vracet něco kolem 10.000,- myslíte, že se někdo ozval? když jsem jim volal, na linku kde jsou 24/7 ve 20:00 bylo mi řečeno, že volám mimo pracovní dobu. Když jsem se konečně dovolal, čekal jsem na automatu víc jak půl hodiny a provolal dost peněz. Tak jsem přešel na komunikaci e-mailem kde mi na můj dotaz, jak to vypadá s ukončením odběru přišla odpověď, že jsem za říjen a listopad nezaplatil zálohu a dlužím 8.600. K ČEZu už nikdy nepůjdu.

+2/0
1.1.2017 10:43

P30a46v91e57l 60B61o71r29m98a30n63n 5435127331238

Touto tragicky připravenou změnou si ČEZ na trhu jistě svoji pozici nevylepšil.Spíše naopak.Naprosto šílené čekací doby na tel. kontakt ,absolutně nepřipravené rozdělení kompetencí mezi ČEZ prodej a ČEZ distribuce, kde levá ruka neví co dělá pravá a mezi těmito mlýnskými kameny je někde zákazník. Už půl roku řeším změnu sazby spolu s navýšením rezervovaného příkonu a stále bez úspěchu.Na lince 840840840 mě posílají na 800850860 a naopak.Je to o nervy spolupracovat s takovou firmou.Hnus.A tak to perfektně v minulosti fungovalo a všude jsem je chválil. Se asi ušetřilo pár zaměstnanců a nějaký manager schrábnul odměnu za ušetřený peníz.Na poblití a ty nervy u telefonu...Rv

+4/0
1.1.2017 10:41

Š15t21e62f86a79n 58F57r13i98č60a 7802258193526

Ryba smrdí od hlavy. Hlavní akcionář by to měl důrazně začít řešit tam.

+4/0
1.1.2017 10:23

J37a39r64m50i73l17a 17C51h16y73t13r89á 3934739819

Myslíte jako stát, potažmo Mládek? Řeklabych, že je to pod jejich rozlišovací schopnosti. Je potřeba to medializovat nejen na iDnesu, ale i na vládě a u Sobotky. Ten problém trvá asi od října a teprve teď je o tom jeden článek, což je hodně málo.:-/

+3/0
1.1.2017 10:34

P81e20t45r 13M25e90j64z73l90í72k 8268714421910

Jaký Mládek? ČEZ spadá pod ministerstvo financí

+1/0
1.1.2017 19:02

M95a78r45e62k 75Š70k90o97d92a 4386254165621

A tohle čekalo na 5.00 hodin prvního dne roku 2017. Čekal jsem jiné informace, než že něco 4 měsíce nefunguje.

+3/−2
1.1.2017 10:18

J14a87r83o89s63l82a31v27a 50M45a22c92i61g72o64v73á 7762563459738

Přetížení linky jde trvalý stav, na moji stížnost ze dne 11. listopadu jsem dosud nedostala odpověď.

+1/0
1.1.2017 10:17

J59i20ř94í 66F36o28g13e89l 2820271166862

Asi jsem výjimka nebo se tu ozývají jen nespokojení uživatelé, ale já s ČEZ on line žádný problém nemám. A to s nimi přes web vyřizuji absolutně vše.

+1/0
1.1.2017 9:57

J19a38r60m85i17l81a 62C87h21y74t55r43á 3334699239

Taky s nima nemám problém, když od nich nic nechci. Problém bude až něco budu potřebovat. Kamarád je revizák a říká, že to je něco neskutečnýho co se na ČEZu děje. :-/

+8/0
1.1.2017 10:22

M96a35r34t25i81n 79F42i13l93i92p26c62z44y79k 3401431335383

Clanek ale neni o CEZ online.

+1/0
1.1.2017 10:23
Foto

J34i82ř33í 22B78r65a94b92e56c 5619838632613

My také nemáme problémy. Komunikuji pouze přes web, emaily, chat. Odpověď většinou do druhého dne. Máme u nich elektřinu. A 3 mobily. Převádíme 4. S převody žádné problémy. Nulové tarify máme nastavené a mezi sebou SMS zdarma.

0/0
1.1.2017 10:34

J42a66n 15H15r63u57z11a 8344178769357

Problém jsem s nimi neměl do 1.8. kdy jsem po dlouhé době potřeboval udělat přepis.;-D

0/0
1.1.2017 17:20

J65i91ř89í 29S27c18h79m40i32d14t 5970853894845

Měnil jsem nedávno dodavatele plynu i elektřiny. Takže jsem řešil 4 různé společnosti najednou, absolutně nejhorší ČEZ, několikeré telefonické urgence, pak již mailové, abych měl něco v ruce, ještě 3 měsíce po ukončení smluvního vztahu mi do sipa chodil požadavek na placení zálohy. Nyní u nového dodavetele si mohu sám měnit výšku zálohy po internetu, okamžitě vidím zda mám zálohy optimální nebo dlužím nebo přeplácím a ještě mám elektřinu levněji:-).

+8/0
1.1.2017 9:50

M56a67r30t87i33n 79F28i39l41i83p95c39z73y75k 3851311135273

Menit si zalohu muzete i u CEZ

+3/0
1.1.2017 9:55

J16i97ř55í 86S75c74h75m47i80d53t 5410563434805

Už 3 měsíce řeším její zrušení a ještě nevím, zda se mi to podařilo, ještě jsem nové sipo v tomto měsíci nedostal, tak uvidím zda se to povedlo.

U nového dodavatele je to otázka několika kliknutí na klávesnici a popravdě, ten jejich nový systém neznám, jelikož už jsem od nich pryč, ale pokud je horší a pomalejší, než ten minulý, tak to potěš koště;-).

+3/0
1.1.2017 10:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.