Diskuze

Nemáme palivo, vymýšlely si indické aerolinky, aby dostaly přednost

Svérázný způsob, jak urychlit přistání na některá přetížená letiště, vymysleli indičtí piloti. Řídícím letového provozu hlásí, že jim dochází palivo, a tak ušetří desítky minut, které by jinak strávili kroužením poblíž cíle, než by za normálních okolností dostali pokyn k přistání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejen v Indii...

0 0
možnosti

Romové jsou původně z Indie, tak piloti prostě cigánili.

2 0
možnosti

Indie je země nevídaná. Dětská práce, extrémní chudoba, kasty, otřesné pracovní podmínky (v jedovatých provozech), zamořování přírody... Na druhé straně megalomanské zbrojní projekty atomová bomba, extrémně drahý vesmírný program (který nic nového nepřináší, protože Indové jsou na tom asi jako USA a Rusko v 70. letech)... Populace se neúnosně zvyšuje. Jediné štěstí je, že tam není islám!

4 1
možnosti

Ano, je tam příbuzné pouze 200.000.000 muslimu

0 0
možnosti

Podle mezinárodních pravidel by měli zahájit vyšetřování pokud letadlo přistává v nouzi a na "ne"dostatek paliva by se mělo rychle přijít. Zase nějaký binec v letovém provozu.:-/

2 0
možnosti

J29a55n 30Č69e20k20a22l

2. 1. 2017 13:56

Při odhalení podvodu pokuta aerolinkám ve výši pětinásobku ceny paliva za všechny ostatní zdržené lety, placená přímo těm konkurenčním společnostem, a ono to rychle zmizí...

4 0
možnosti

tak to budou dělat tak, že to palivo vypustí:)

0 0
možnosti

J41a25n 23K43o14v65á43ř

2. 1. 2017 13:53

A v čem je problém? Příslušné úřady zkontrolují trasu letadla a zjistí, jestli opravdu mohlo letadlo vyčerpat palivo včetně předepsané rezervy. Pokud nemohlo, tak udělí pokutu příslušným aerolinkám a ty si to pak vyřeší s piloty. Příště už to neudělají.

0 0
možnosti

Představujete si to moc jednoduše. Takový výpočet by byl spíše orientační, než směrodatný. Jediná spolehlivá možnost je změřit množstí paliva po takovém přistání (což by se ostatně udělat mělo).

Výpočet by byl nepřesný, protože:

Vliv počasí, vítr. Vyšši spotřeba.

Letadlo nemá "spotřebu na 100 km", vše se odvíjí od konkrétního letu, konkrétního zatížení motoru, to by přesný výpočet ztěžovalo.

Letadlo může mít závadu a o palivo přicházet během letu.

Protokol o načerpaném palivu nemusí být správný a letadlo tak může mít vskutku daleko méně paliva, než se papírově může zdát. A tak dále.

Proměření paliva na zemi samozřejmě také není samo o sobě důvod k potrestání. Palivoměry mohly podměřovat a piloti správně pak ohlásit low fuel, přestože paliva měli dost.

Není to vůbec jednoduché...

1 1
možnosti

No jo Indie. Není překvapení. Problém je jejich šílená infrastruktura. Železnice ve stavu jak ji Britové opustili o silnicích a městské kanalizaci a vodovodu škoda mluvit. Množí se exponenciálně, ale struktury mají už dávno poddimenzované. Místo toho si pořizují letadlové lodě a cpou peníze do ruských zbrojních projektů, které nenesou žádaný a slíbený výsledek.

18 0
možnosti

J41a58n 94Č94e57k64a62l

2. 1. 2017 13:57

Což je stav ve většině zemí koloniálního světa, Indové to vylepšili o ty letadlové lodě... :-)

2 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 23
možnosti

P21e39t45r 76Ž38á44k

2. 1. 2017 12:26

Ne? To je jako zatáhnout ve vlaku za nouzovou brzdu, protože potřebuju vystoupit někde, kde vlak stavět nemá, zavolat si záchranku, abych nemusel platit za tágo nebo tak něco...zneužít proces určený pro řešení stavu nouze za účelem osobního prospěchu je jednak prasárna a jednak je to většinou hrubé porušení pravidel.

24 0
možnosti

Když předbíhá, tak by mu měli "dát deku"...;-)

5 0
možnosti

Pokud se to doneslo na věž včas, tak bych je na jejich místě asi "zapomněl" ve frontě při odletu... otázka je, jestli by jim tam to letadlo nepřekáželo..

0 0
možnosti