Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na mýtném stát loni vybral bezmála 10 miliard korun

Na elektronickém mýtném se v loňském roce vybralo 9,89 miliardy korun. Ve srovnání s rokem 2015 stát za použití dálniční sítě od kamionů a autobusů dostal o 1,6 procenta více, což bylo způsobeno zejména zvyšováním tempa hospodářského růstu v Evropě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V41l63a40s87t47i84m67i91l 73H91a80l70b58i20c37h 8743135586518

A kolik z toho měl Kapsch?My postavíme dálnice a Kapsch vybírá.Je to jako s vodou.Položíme potrubí a Veolie vybírá.

0/0
10.1.2017 17:11

D64o61m32i82n79i35k 72Ž60ď24á31n97s18k12ý 7970838427153

Spíše by mě zajímalo, co stát za těch 10 let co vybral 77 mld. Kč postavil za dálnice? Tedy plus nepočítaje cca 25 mld Kč z dálničních známek. :-(

0/−1
2.1.2017 19:08

R35a34d63e23k 12T33o77m34š35ů 3545563952671

D0 - jižní část okruhu celkem 23km, D1 - rekonstrukce a nový úsek 16km a od r. 2006 skoro 100km, D3 - několik úseků celkem 32km a dál se staví, D4 - postaveny dva úseky a další se staví, D6 - celkem 37km od roku 2006, D7 - několik úseků cca 25km, další se staví, D8 - úsek přes Středohoří, pak ještě D35, D48 a D55 pár menších úseků. Takže celkem cca 300km a další desítky km se zprovozní do roku 2020. Slušné ne? :-)

0/0
3.1.2017 7:02

J10a43n 38H47r45u54z19a 8804598619747

Stát nevybral nic. Vybral Kapsch. Chybí mě informace kolik z těch 10 miliard zůstalo státu.

+2/−2
2.1.2017 14:22

D33o53m69i74n82i78k 71Ž74ď77á31n48s77k93ý 7370618377533

Vybral stát, Kapsch pouze zprostředkoval výběr ...

0/0
2.1.2017 19:10

P57e54t79r 25P63o55s30p64í78š63i62l 4398334346756

Od té doby, co na nedaleké silnici 1. třídy nainstalovali mýtné brány, stoupl počet kamiónů objíždějících mýtné brány po silnici 3.třídy, která vede nedaleko našeho domu. Takže veškeré mé díky patří ministerstvu dopravy a firmě Kapsch, která mi tímto značně zhoršila kvalitu mého života. Ještě jednou díky a jen doufám, že škody vznikající objížděním nejsou vyšší než vybraná suma, z které hlavně kyne zahraniční firma.

+2/0
2.1.2017 14:21

S71t88a88n58i63s13l50a55v 81K81u28l46h61á64n43e19k 8837274648324

V tomto skoro investigativním článku chybí důležitá informace.

Kolik bylo zaplaceno a kolik zůstalo firmě Kapsch ?

+4/0
2.1.2017 13:26

P14e81t58r 68P97o48s19p14í24š19i45l 4548964716156

Tohle by mě taky zajímalo.

0/0
2.1.2017 14:22

S15t48a12n72i50s16l97a96v 43S45r18b68a 4105444538784

jenže podle šimonovského, ministra dopravy v roce 2006, se mělo vybírat 10 mld ročně už tehdy a to bez silnic 1.třída. Navíc myslím, že 20% jde Kapschemu....mýtné je zjevně nastaveno velmi nízko.

0/0
2.1.2017 13:22

P21a67v11e70l 89Ř39a30p60e24k 7922466419725

Těch cca 200 milionů za zničené Pendolino, vzniklé následkem vyhýbání se tomuto absurdnímu mýtnému systému, je v té částce už započítáno?

Když se dají dohromady obrovské náklady na vybudování a provoz, k tomu škody páchané objížděním placených úseků, tak si myslím, že to výběr od zahraničních přepravců ani nepokryje, a na tento mýtný podfuk tudíž akorát doplácíme. Aneb stát vybral, lidé prodělali.

+4/0
2.1.2017 11:40

L46u72k49á88š 58A38d70a80m53e23c 7255164831255

Kdyby jen Pendolino, ale i za ty znicene silnice, kteryma si to kamiony stradujou, smrdi lidem pod okny a blokuji plynulost provozu.

0/0
3.1.2017 11:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.