Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Češi loni v e-shopech rekordně utráceli, na odvoz zboží chybí řidiči

Češi loni utratili v českých internetových obchodech 98 miliard korun, meziročně o 21 procent víc. Obrat trhu vzrostl i díky úspěšnému předvánočnímu období. Podíl e-commerce na celkových maloobchodních tržbách stoupl na 9,5 procenta. Na rychlý růst on-line trhu ale nestíhají reagovat dopravci, kterým schází řidiči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L61i54b31o25r 36N43á73b98ě81l23e47k 3375413742852

Rozvoz - práce v nekončícím shonu, tuny zboží pod rukama, milion přesčasů. Šéfové vesměs prasečí chování. Neberte to za podprůměrný plat. Já bych to už dnes nedělal...

+1/0
4.1.2017 17:53

D17a65v22i50d 94K88u52č97e56r29a 8494336145882

přesně jak zaznělo níže ... pokud se řidičům bude platit taková almužna, jako je jim placena, dělat to nebudou ... Taky jsem se chvíli živil jako řidič dodávky a je to bída nad bídy ...

0/0
4.1.2017 11:38

M35a52r31e96k 94P95o81s20p41í56š68i42l 2175695261

Tak řidičům zaplaťte. Ale ne bonusama! prostě základní plat. Prémie to je taková vábnička na blbce. Pak se šéf blbě vyspí a nebo nebudete dostatečně leštit kliku a máte po prémiích.

+1/0
4.1.2017 8:44

V12l57a54d41i42m83í98r 89F11i29b29i66g65e77r 5264791241334

Práce rozvažeče balíků není nic moc. Každé ráno v 6 nebo kolik vám naloží plné auto balíků a rozvez to jak umíš. Většinou jezdí dlouho, popřípadě je nechají se otočit ještě jednou. Jezdí se dodávkami, tak to pracovní dobu neeviduje, tak bývají často přepracovaní. Navíc jsou některé balíky docela těžké tak si pěkně mákne.

0/0
4.1.2017 6:45

F74r77a33n21t83i19š76e90k 20K82r12á18t47k29ý 9192907855128

Podmínky řidičů u většiny balíkovek jsou takové, že to dělá jen ten kdo zrovna nemá nic jiného. Pokud se upraví podmínky, zájemců bude dost. Zvláštní je, že třeba UPS má řidičů dostatek.

0/0
3.1.2017 21:38

M47a75r58t56i91n 68K32o16l92á76ř 1625524759785

to ano, ale taky UPS nemá tolik klientů, protože jsou drazí....

0/0
4.1.2017 12:42

J51i61r92k46a 51N33o33v43á57k 6332165185789

to chce nakupovat ve slušných shopech, např. 30.12. jsem udělal objednávku na německém amazonu, platba kartou asi 150€.

doprava samozřejmě zdarma, po objednání dodací datum 18.1., pak to posunuli na 4.1. a dneska (3.1.) mě volalo UPS kdeže jako jsem, že pro mě mají balík.

nějak nemám co bych vytknul, stejně tak jsem měl balík před vánoci, bylo to podobný.

a to vůbec nemluvím o tom, že zboží bylo i přes urputnou snahu ČNB o pětikilo levnější než v ČR.

0/−2
3.1.2017 18:24

A27l26e20n28a 45V67e35s93e22l84á 3983291765288

Možná jsem vás špatně pochopila - ale mít domluvenou dopravu na 4.1., aby mi pak 3.1. někdo volal kdeže jako jsem (a já byla nejspíš pětadvacet kilometrů daleko v práci) - to bych teda dodavateli měla co vytknout!

+2/0
3.1.2017 19:08

J24i86r70k96a 43N30o58v42á68k 6762565965489

no ano, bylo to tak, řekl jsem že doma nejsem a dohodli jsme se na zítra na místě a čase. mě to připadá ok, zkusili to, když to nevyšlo, nic se neděje, zavolali a na zítra jsme dohodnutí.

0/0
3.1.2017 19:28

A59l24e51n24a 98V68e62s24e36l75á 3593511345398

Tak aspoň že tak. Na druhou stranu - já objednala na českém malém e-shopu na Nový rok večer, druhého dostala mail, že bude doručeno třetího. Třetího ráno přišla esemeska s časovým údajem, kdy bude doručeno - a to taky dodrželi.

Takže mi ten popis 30.12. objednám a dodání se mění z osmnáctého na čtvrtého, pak na třetího, pak znova na čtvrtého nepřijde jako nějak uchvacující.

0/0
4.1.2017 11:48

J20a26n 67K80r60u51p13k56a 9241424452457

Trh práce v teorii reaguje naprosto stejně jako jiné trhy-prostřednictvím poptávky a nabídky. Problém je, že kapitalismus byl dávno nahrazen propojením politické a ekonomické moci. Proto nemáme ani kapitalismus, ani politiku.

0/0
3.1.2017 18:23

L20u44b96o67š 77M59a67š20í37n 9549616707578

Je potřeba řidičům udělat takové podmínky aby jich nebyl nedostatek.

+1/0
3.1.2017 17:33

J14a76n 59L61u72d43y 6319830779

DPD dodací lhůta během celého prosince: 1 týden ;-D. Když jsem jel pro balík osobně na depo Velké Přílepy, tam všichni pohoda. Sedí, nohy křížem a všichni v ruce mobil. Takhle to vypadalo na celnici před třiceti lety. Fakt služby ....

0/−1
3.1.2017 17:18

P34e12t57r 60H88o26c87h18m20a93n 2100656335261

Jakože balíky maj rozvážet ty lidi z těch kanclů? To je asi stejný, jako si stěžovat, že vlak má zpoždění a bába co prodává lístky si tam jen tak sedí...

+3/0
3.1.2017 21:05
Foto

T13o90m77á90š 73D74v71o10ř88á22k 3295893936976

Když chybí řidičí, tak je třeba šáhnout do štrozoku a pořádně začít lidi platit...

+14/0
3.1.2017 16:10

J78a64r79o72s11l88a60v 29N42o74v11á17k 1306203660

pochopitelně, kdo jde apoň někdy nakupovat a nechce bydlet s rodičema, tak vidí, že si nemůže dovolit pracovat za 80 Kč (plus mínus autobus) :-)

+3/0
3.1.2017 17:28

L53u59k62á14š 20K36l44i68n51k52á91č13e59k 3391579718

Na druhou stranu cena dopravy musí být taková aby bylo možné ty lidi slušně zaplatit. Mám pocit že balíkové služby jsou extrémě levné...

0/0
3.1.2017 18:38
Foto

T76o96m97á23š 21D24v45o85ř59á25k 3245403586576

Zdroje tu jsou...;-)

0/0
3.1.2017 19:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.