- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Rozvoz - práce v nekončícím shonu, tuny zboží pod rukama, milion přesčasů. Šéfové vesměs prasečí chování. Neberte to za podprůměrný plat. Já bych to už dnes nedělal...
přesně jak zaznělo níže ... pokud se řidičům bude platit taková almužna, jako je jim placena, dělat to nebudou ... Taky jsem se chvíli živil jako řidič dodávky a je to bída nad bídy ...
Tak řidičům zaplaťte. Ale ne bonusama! prostě základní plat. Prémie to je taková vábnička na blbce. Pak se šéf blbě vyspí a nebo nebudete dostatečně leštit kliku a máte po prémiích.
Práce rozvažeče balíků není nic moc. Každé ráno v 6 nebo kolik vám naloží plné auto balíků a rozvez to jak umíš. Většinou jezdí dlouho, popřípadě je nechají se otočit ještě jednou. Jezdí se dodávkami, tak to pracovní dobu neeviduje, tak bývají často přepracovaní. Navíc jsou některé balíky docela těžké tak si pěkně mákne.
Podmínky řidičů u většiny balíkovek jsou takové, že to dělá jen ten kdo zrovna nemá nic jiného. Pokud se upraví podmínky, zájemců bude dost. Zvláštní je, že třeba UPS má řidičů dostatek.
to ano, ale taky UPS nemá tolik klientů, protože jsou drazí....
to chce nakupovat ve slušných shopech, např. 30.12. jsem udělal objednávku na německém amazonu, platba kartou asi 150€.
doprava samozřejmě zdarma, po objednání dodací datum 18.1., pak to posunuli na 4.1. a dneska (3.1.) mě volalo UPS kdeže jako jsem, že pro mě mají balík.
nějak nemám co bych vytknul, stejně tak jsem měl balík před vánoci, bylo to podobný.
a to vůbec nemluvím o tom, že zboží bylo i přes urputnou snahu ČNB o pětikilo levnější než v ČR.
Možná jsem vás špatně pochopila - ale mít domluvenou dopravu na 4.1., aby mi pak 3.1. někdo volal kdeže jako jsem (a já byla nejspíš pětadvacet kilometrů daleko v práci) - to bych teda dodavateli měla co vytknout!
Trh práce v teorii reaguje naprosto stejně jako jiné trhy-prostřednictvím poptávky a nabídky. Problém je, že kapitalismus byl dávno nahrazen propojením politické a ekonomické moci. Proto nemáme ani kapitalismus, ani politiku.
Je potřeba řidičům udělat takové podmínky aby jich nebyl nedostatek.
DPD dodací lhůta během celého prosince: 1 týden . Když jsem jel pro balík osobně na depo Velké Přílepy, tam všichni pohoda. Sedí, nohy křížem a všichni v ruce mobil. Takhle to vypadalo na celnici před třiceti lety. Fakt služby ....
Jakože balíky maj rozvážet ty lidi z těch kanclů? To je asi stejný, jako si stěžovat, že vlak má zpoždění a bába co prodává lístky si tam jen tak sedí...
Když chybí řidičí, tak je třeba šáhnout do štrozoku a pořádně začít lidi platit...
pochopitelně, kdo jde apoň někdy nakupovat a nechce bydlet s rodičema, tak vidí, že si nemůže dovolit pracovat za 80 Kč (plus mínus autobus) :-)