Diskuze

Vodíková, nikoli bateriová autoplaneta. Diesel je mrtvý, míní manažeři

Manažeři autoprůmyslu čekají nástup elektromobility. Jako nejbližší trend sice předpovídají auta na lithiové baterie, dlouhý život ale této vlně nepřisuzují. Kvůli vysokým nárokům na infrastrukturu podle nich nakonec zvítězí vodíkové palivové články. Větší část z tisícovky oslovených manažerů zároveň odepsala naftový pohon.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

auta na vodík jsou vlastně elektromobily, akorát tu elektřinu spotřebovávají výrobny paliva za ně. A to hlavní, spalování vodíku tvoří pouze páru.

0 1
možnosti

V25í48t 78O12ž85a45n98a

5. 1. 2017 9:03

Jenže vodík se nedá vytěžit. A než ho generovat je vždy výhodnější dát tu energii přímo do elektrického akumulátoru.

0 3
možnosti

T61o60m97á48š 40P41a54k

4. 1. 2017 10:04

budoucnost je vodík, to je zjevné.

2 2
možnosti

tak určitě

a pak bych prosili ještě tu o perníkové chaloupce

3 5
možnosti

a ten konec dieselů už máme začít odpočítávat nebo je to zase jen nějaká kravina od lidí, co nevědí, která bije?

1 0
možnosti

V59í19t 61O80ž67a13n78a

4. 1. 2017 7:36

Nejdříve to zakážou v centrech velkých měst a pak všude.

4 0
možnosti

Naftový motor má svou budnoucnost, ale to musíte miít pod čepicí.

2 0
možnosti

Páni manažeři věštili zase z koule ... ;-D

3 0
možnosti

Pravda. Jenže problém elektromobilu je pořád zdroj energie.

1 1
možnosti

Za mých mladých let se tvrdilo, že kolem roku 2000 dojdou světopvé zásoby ropy a všechna auta budou na elektrřinu, tak bych tu zprávu bral s rezervou.

2 0
možnosti

A na kolika Kč budou začínat nejlevnější modely?

1 0
možnosti

V93í74t 70O17ž52a58n15a

3. 1. 2017 19:29

Modely čeho? Kdy?

0 0
možnosti

Diesel je mrtvý jen kvůli těm manažerům kteří to tvrdí. Jen díky nim se z nenáročného a téměř bezúdržbového stroje stala elektronikou obalená a choulostivá past na peněženky zákazníků showroomů a autoservisů. Proč dělat věci jednoduše když to jde složitě.

1 2
možnosti

To není kvůli manažerům, ale kvůli euro normám.

0 1
možnosti

Zeptal se někdo těch "manažérů" co měli ve škole z chémie?Pokud bude na planetě Zemi v atmosféře 20 % O2, tak nebezpečí vznícení H2 je velmi vysoké.Kdo do takového rizika půjde?A co skladování a výroba?Budou lidé opravdu tak "zblbnutí", že si sednou dobrovolně na sud s prachem?

1 2
možnosti

Zemní plyn je též dosti výbušný a mnohé domácnosti mají přímý vývod metanu do vnitřních prostor a jeho uzávěr často otevírají i děti. A moc těch výbuchů není. Hořlavost vodíku je sice v porovnání s metanem o něco vyšší, ale vlastní hořlavost je asi ten nejposlednější a nejmenší problém co má tahle hloupá progesivistická vodíková chiméra. Základním a fatálním problémem je to, že vodík NENÍ zdroj energie. Na zemi se nevyskytuje. Může fungovat jen jako "akumulační hmotna" na energii. A jako takový je dosti nepraktický.

2 0
možnosti