- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
auta na vodík jsou vlastně elektromobily, akorát tu elektřinu spotřebovávají výrobny paliva za ně. A to hlavní, spalování vodíku tvoří pouze páru.
Jenže vodík se nedá vytěžit. A než ho generovat je vždy výhodnější dát tu energii přímo do elektrického akumulátoru.
tak určitě
a pak bych prosili ještě tu o perníkové chaloupce
a ten konec dieselů už máme začít odpočítávat nebo je to zase jen nějaká kravina od lidí, co nevědí, která bije?
Nejdříve to zakážou v centrech velkých měst a pak všude.
Naftový motor má svou budnoucnost, ale to musíte miít pod čepicí.
Pravda. Jenže problém elektromobilu je pořád zdroj energie.
Za mých mladých let se tvrdilo, že kolem roku 2000 dojdou světopvé zásoby ropy a všechna auta budou na elektrřinu, tak bych tu zprávu bral s rezervou.
A na kolika Kč budou začínat nejlevnější modely?
Diesel je mrtvý jen kvůli těm manažerům kteří to tvrdí. Jen díky nim se z nenáročného a téměř bezúdržbového stroje stala elektronikou obalená a choulostivá past na peněženky zákazníků showroomů a autoservisů. Proč dělat věci jednoduše když to jde složitě.
To není kvůli manažerům, ale kvůli euro normám.
Zeptal se někdo těch "manažérů" co měli ve škole z chémie?Pokud bude na planetě Zemi v atmosféře 20 % O2, tak nebezpečí vznícení H2 je velmi vysoké.Kdo do takového rizika půjde?A co skladování a výroba?Budou lidé opravdu tak "zblbnutí", že si sednou dobrovolně na sud s prachem?
Zemní plyn je též dosti výbušný a mnohé domácnosti mají přímý vývod metanu do vnitřních prostor a jeho uzávěr často otevírají i děti. A moc těch výbuchů není. Hořlavost vodíku je sice v porovnání s metanem o něco vyšší, ale vlastní hořlavost je asi ten nejposlednější a nejmenší problém co má tahle hloupá progesivistická vodíková chiméra. Základním a fatálním problémem je to, že vodík NENÍ zdroj energie. Na zemi se nevyskytuje. Může fungovat jen jako "akumulační hmotna" na energii. A jako takový je dosti nepraktický.