Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nošovický Hyundai zažil rekordní rok. Výrobu táhl Tucson, skončí ix20

Nejvíce aut v historii sjelo loni z výrobních linek společnosti Hyundai Motor Manufacturing Czech v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Firma v roce 2016 vyrobila o téměř pět procent více aut než o rok dříve.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34i41c82h45a12l 94M98r61a69z63i84k 6787117144560

hmm Tucson je celkem povedeny a nova i30 taktez, moc pekny design a pekne svezeni.

+1/0
4.1.2017 21:53

P37a32v91e89l 94Ř66a67p37e65k 7732296769855

My ten Detroit prostě vybudujeme. Ulice jsou těmi zastaralými plechovkami naprosto ucpané, zabírají místo na všech možných i nemožných místech, no a my nevymyslíme nic lepšího než rekordní výrobu dalších aut. Tohle je ekonomická časovaná bomba.

+2/−3
4.1.2017 19:04

O78n43d74ř32e79j 85L92o89š26o90t41h 1975715915151

Děláme to, o co je zájem a co nás uživí. Sice bychom mohli začít všichni na louce chytat motýly, ale obávám se, že z toho bychom se moc nenajedli :-P

+2/0
4.1.2017 19:31

P56a29v43e43l 18Ř57a47p81e95k 7982376349675

Zato aut se najíme ;-D

0/−2
4.1.2017 20:26

O67n63d68ř26e25j 65L86o47š82o97t84h 1205875655951

V podstatě ano, protože auto, které vyrobíme, někdo koupí za peníze a my si za to můžeme koupit jídlo. Za chytání motýlů, vítání uprchlíků, vydřepávání v neziskovkách, blokování staveb pomatenými ekology, za to nám nikdo nedá ani korunu a z toho se opravdu nenajíme :-)

+5/0
4.1.2017 21:18

J34i29ř96í 88S19c47h93w32a64c71h 8398134828436

měl bys rozlišovat mezi chytáním motýlů a jejich pojídáním.....;-D

0/0
4.1.2017 21:40

V46á97c22l28a39v 31H98o74s75c20h 8346198162701

jj, lide chteji mala auta, ale aby se tam vlezl klavir :-))

+6/0
4.1.2017 15:58

R19o54m77a22n 32P27o84l16á88č88e40k 5456129915

U ix20 se ani nedivím. Takový kočkopes ani velký, ani malý...

+1/−5
4.1.2017 15:22

M39i22c42h31a49l 48F70r79ý55d87a 1872899293232

Výroba ix20 se přesune pár km za hranice do Žiliny

+2/0
4.1.2017 15:23

R94o86m81a48n 38S48m54a52t48a21n28a 6755532567678

To asi ťažko. Tam idú taktiež na plnú kapacitu. Skôr sa to presunie do Turecka.

0/0
4.1.2017 15:53

J75i25ř47í 91H86o42d53a70n 6844477363250

Nebo do Ruska.

0/0
4.1.2017 16:12

A31n65t86o91n18í31n 96S33v50o60b90o90d58a 3524273939652

jako i40

0/0
4.1.2017 23:26

P77e92t80r 93M63a17r94š11á57l75e52k 9205492554339

Kromě toho taky klesá celý segment těchto subkompaktních minivanů.

http://carsalesbase.com/european-sales-2016-q1-q3-small-mpv-segment/

Lidi dnes chtějí spíš crossovery.

+1/0
4.1.2017 15:27

M16a81r67t60i39n 88K31a51r13á95s75e84k 9668933748928

No je relativne male a levne, a presto se tam relativne v pohode vejdou 4 dospeli i s bagazi....

+2/0
4.1.2017 15:27

O76n75d77ř14e52j 71N18o36v64á38k 9267654219579

To vůbec nebylo špatné auto, jen trochu mátlo tím označením X => nebyla to čtyřkolka ... a bez akcí bylo poněkud drahé ....

+1/0
4.1.2017 15:33

P77e27t53r 19M33a97r23š37á71l23e73k 9955142194969

No hlavně má konstrukčně zprasenou zadní nápravu.

0/−2
4.1.2017 15:37

O22n29d17ř80e98j 74N16o95v83á24k 9797264389439

To neumím posoudit ... ale to prý mají i nové Octavie ... že prý ty novější to mají horší, než ty starší modely ...

0/0
4.1.2017 16:10

S72t77a72n73i84s51l66a60v 68K80r47e30j63c11a80r 6987436733944

Ano, Hyundai ix 20 byl nástupce Hyundai i20. V lepším provedení. Je to podobné jako u Fabie scout.

0/0
4.1.2017 17:35

L16u56b57o26m89i14r 61M92a12c72h91o 2942630495587

nie, nebol. i20 je pokračovaním modelu Getz, a má svojho nástupcu, kým ix20 je malé MPV (ako aj Kia Venga).

+2/0
4.1.2017 18:58

M97i48c87h53a47l 57F37r41ý81d86a 1262969923172

Opravte si ten nadpis experti!!!!!!

+2/−1
4.1.2017 15:22

V61o19j29t73a 69L79e27j81s73e21k 1801825789749

Jaky Tuscon? Snad Tucson, exLupo...

+2/0
4.1.2017 15:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.