Diskuze

InterPantery jsou poruchové, rychlíky vyšší kvality zachraňují staré vozy

České dráhy řeší další nepříjemnost s kvalitou vagonů od Škody Transportation. Kvůli závadám mají nedostatek rychlíkových jednotek InterPanter a musí je nahrazovat starými vozy. V jízdním řádu přitom mluví o rychlících vyšší kvality (Rx).
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

InterPanter považuji z pohledu cestujícího za jeden z nejméně povedených výrobků, které ČD nakoupily. Podvozek je tvrdý, "háže" a už se mně stalo, že člověk cítil i rázy nepodobné těm, které známe z béček. Pokud porovnám s Leošovým Flirtem, pak se jedná o neporovnatelné. Díky jacobsonovým podvozkům Flirt na koridoru plave a jízda je velmi příjemná. Také odpadávají přechody mezi nízkopodlažní a vysokopodlažní částí pomocí schodů a je možné rozvážet občerstvení. Argumenty, že InterPanter je zastávkový vlak s velkou fluktuací cestujících neuznávám. Pokud jedete z Blanska/Letovic do Prahy, tak v tomto vlaku strávíte více než 2,5 hod.

O rozdělení prvních tříd ví každý. Ten, kdo zadal požadavek na rozptýlení jedniček po celé soupravě by měl být okamžitě od ČD vyhozen. Jen blázen dá peníze za první třídu v tomto výrobku.

Jako cestující upřednostňuji kvalitu. A je mně jedno odkud - česká, německá, francouzská, korejská nebo čínská. Žraloci jsou polské, Flirty byly v Polsku montované a oboje považuji za velmi kvalitní výrobky. Toť můj názor.

1 0
možnosti

Made in CZ. Vůbec mě to nepřekvapuje.

1 3
možnosti

torchu odbocim, nemate někdo informaci, kdy se uskutecni rekonstrukce vozu 1.tridy Pendolina?

0 0
možnosti

zlatej Railjet s Taurusem R^.ČD udělaly velkou chybu,když neuplatnily opci na nákup dalších souprav za zvýhodněnou cenu...!Rv

4 3
možnosti

na tom se podepsal Zemanův uřednický nevolený ministr pan Žak

6 0
možnosti

Každá nová česká jednotka snad měla nějaké věci, které se musely vychytat. Některá je povedenější, některá méně. Stejně jako v Anglii mají úspěšný "low cost" IC 125 od BritishRail. Který jezdí v "půjčovnách" i po 40 letech. Nějak souběžně vyvíjeli HST, který měl jako první naklápěcí skříň. A přestože měli jezdící jednotku v provozu (s problémy), celý vývoj zahodili kvůli útokům médií, nálad proti BR a nepodpoře politiků. Jednotky sešrotovali.

Dnes, po privatizaci BR, nemají nic. A technologie naklápění se stejně ukázala jako funkční (Pendolino a spol). A dodávají jiní. Příliš papežští, příliš liberální..

0 0
možnosti

Oprava, ten naklápěcí od BR se jmenoval Advanced Passenger Train (APT)

0 0
možnosti

Skoro to vyapdá že v budoucnu v každé soupravě nebo alespoň lokomotivě ze Zplzně bude muset jezdit servisní četa.

1 0
možnosti

Radsi nakoupit u Siemensu :)

0 0
možnosti

Nojo, hold naši dědové uměli vyrobit mašiny, které jim tyhle moderní nešahaj ani po paty

0 0
možnosti

I27v92a39n 73H93o77l77a40s

6. 1. 2017 15:13

Holt naší dědové zaslouží hold (a většinou i uměli psát správně česky).

2 0
možnosti

To si takhle jeden den postěžujete v diskuzi a dva dny na to vyjde článek R^

0 0
možnosti

J61a74n 75S82ů64r78a

6. 1. 2017 14:45

od toho jsou diskuze, díky za tip:)

4 0
možnosti

Dejte do Fotogalerie i ty jejich slavné "koženky"! Ve Francii jezdí 300km/h v TGV s komfortem a tady s ČD v koženkách až 140km/h. Století stejné jen národní dopravce jiný.

0 4
možnosti

I19v10a16n 61H68o69l74a54s

6. 1. 2017 15:14

Ani ne tak národní dopravce, jako spíš státní dopravní politika.

5 0
možnosti

Asi všechno, co bylo na našich kolejích nové, si tímhle prošlo. Pendolino, Elefanty, Stadlery, nové vozy od Siemnsu, nové lokomotivy Škody i Siemens a i ty slavné rekonstruované křápy RegioJetu... A nakonec po té, co se odladily mouchy, jsou lidi za nové (nebo rekonstruované) vozy nebo mašiny rádi.

Jistě, poruchovost lidi naštve a člověk se může ptát, proč to nejde rovnou napoprvé. Ale chybu těžko hledat jen u jednoho dopravce nebo jednoho výrobce.

3 0
možnosti

Je to pravda, pamatuji se když přišel do provozu Peršink a můžu říci, že to byla dost poruchová mašina.

1 0
možnosti