Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Slovensku plánovali mou vraždu kvůli byznysu, tvrdí Radim Jančura

Ještě nedávno označoval Radim Jančura Slovensko za vzor a hrozil českým politikům, že tam svůj byznys přestěhuje. Teď se situace otáčí. Jančurův RegioJet výrazně omezí působení na Slovensku a na vině jsou opět podle Jančury politici. Jeho konec na trase Bratislava - Košice je na Slovensku aktuálně největší kauzou v dopravě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B31r22a44n40i53s51l35a23v 59Č54e21r14ň77a79n36s87k71ý 8490302780

Dotované cestovné bolo aj predtým . Dôchodca 75% ,študent 60%. Kapacita v dotovaných vlakoch pre "zadarmistov" je obmedzená na štvrtinu súpravy a každý si musí kúpiť dopredu nulový lístok. Bežne keď si študent pýta lístok tak pri okienku zisťuje na ktorý vlak je ešte voľný... Dosť to zdržuje pri kúpe lístka ostatných.

Takto sa cestuje v dotovaných vlakoch Regiojet Bratislava - Komárno.

https://www.cas.sk/clanok/495024/otrasna-skuska-nervov-vo-vlakoch-do-komarna-cestujeme-horsie-ako-dobytok/

0/0
9.1.2017 11:59

M72i51c56h32a92e85l 29S63t31a74n38o58v24s71k59ý 6857385878194

Nevím, jak na Slovensku, ale v Čechách se na dotovaných spojích jezdí tak, jak si to kraj objedná (a doplatí prokazatelnou ztrátu). Když si objedná spojů málo, je narváno. Když si jich objedná hodně a dopravce je nepřistaví, má zaděláno na tučnou pokutu.

0/0
9.1.2017 13:57

M16i87c67h98a82e75l 74S64t46a94n30o19v61s78k15ý 6987985298584

Ježdění zadarmo na Slovensku není férová konkurence nejen pro Regiojet, ale i pro autobusové dopravce. Jenomže vláda tak rozhodla a vlastně přihrála cestující Slovenským drahám. Že to je síla mi říkal jeden průvodčí v poměrně plném vlaku z Humenného do Košic - otočil to několikrát tam a zpět, ale za celý den měl asi 50 platících cestujících.

Obštrukcema, které si na Jančuru vymysleli politici nakonec dosáhli svého. Odchází. A pokud se vám tenhle pán nelíbí (mě je ukradenej, jedu s tím, kdo mi momentálně víc vyhovuje), tak s ním nejezděte. To je nejlepší "pomsta". Já si letenky taky kupuju jinde, protože "nejlevnější" prodejce Student Agency je momentálně nejdražší. Používejte hlavu a nemusíte nikoho střílet.

+1/−2
8.1.2017 3:16

V20a89l29e59n83t10i39n 49R53y90b50á47ř 6774640604613

Tento člověk bude plácat kolem sebe pokud českou a slovenskou republiku neovládnou pouze jeho vlaky a autobusy ,je stejný jak babiš nemá rád konkurenci .

+6/−2
7.1.2017 23:38

V79a89c74l80a66v 55H89a98j53e68k 3946339599

Je jedna země, která Německu za deportaci židů i platila.

+3/0
7.1.2017 21:12

M25i51c11h74a48e67l 58C31h87a38r58v38á83t 9339268673392

To že sebestředný pan Jančura stále brečí, jak všichni konkurenti kradou, podvádějí a zneužívají dotace, na to jsme si už zvykli, ale že by ho chtěl někdo nedejbože zavraždit? Se zdá, že se jeho fobie prohlubuje.:-/

+6/−1
7.1.2017 19:18

M68i57r81o88s39l28a41v 73Z67i21k45m59u64n60d 6508232977528

A Jančura snad NELŽE .... kdo lže, ten krade - nechal nedávno inzerovat .... kde je těch 7 tříd ve vlaku, o nichž před řadou let v TV velkoústě mluvil ?

Zatím má na skříni všech vozů jen označení "2", tedy druhá třída .... takže LHAL a tedy podle vlastních slov - krade !!!

+1/0
9.1.2017 17:49

J26i11ř79í 29K43o72c33u31r60e90k 6565494865598

Pro všechny, co by ho raději viděli zastřeleného a ještě radši na vlastní oči mám jeden vzkaz: Schvalování vraždy je trestný čin.

Krom toho on židy do koncentráku nevozil, aby si zasloužil trest jako pro masového vraha.

+1/0
7.1.2017 18:50

R39i95c86h15a93r41d 83B77a42r62t13o17š 4939705469241

Tak hlavně že jsi to přežil, co bychom si bez tvých mediálních výstupů počali :-P.

+4/−1
7.1.2017 15:13

V60a85c66l32a46v 48H95a95j33e60k 3386479709

Nový vůz stojí kolem 50 mega, ani velká rekonstrukce není zadarmo 10 ́20 mega. Zkuste to vynásobit 3500 vozy ať máte nějakou představu..

+1/−1
7.1.2017 14:36

M90i86c18h80a48e72l 58S66t19a39n29o20v62s97k71ý 6347715368194

Nepočítej v absolutních číslech, ale relativních. Když má někdo 100x víc vagonů, má sice náklady na jejich rekonstrukci 100x vyšší, ale má taky 100x větší objem dopravy, takže teoreticky i 100x větší příjmy. A protože je to "státní" dopravce, ztráta ho nebolí, on mu to ministr ŤukyŤuk v nejhorším něčím zaplácne. Třeba že mu dovolí prodat nádraží, které dostal od státu zadarmo.

0/−1
8.1.2017 3:20

V69a74c33l34a13v 47H62a43j71e36k 3766559709

zjevně o tom nic nevíte a nerozumíte tomu.

0/0
8.1.2017 20:08

J91a90n 34H81r63u44z45a 8144368839407

V 90. letech, kdy začaly jezdit autobusy Student agency na trase Praha-Brno jsem Jančurovi fandil. Oproti ČSAD to byly špičkové služby. Ovšem ve střetu se státní konkurencí, která je dotovaná z našich daní nemůže vyhrát. To by si lidé měli uvědomit. Všechny ty vlaky a MHD "zdarma" musí někdo zaplatit a Marťané to asi nebudou.;-)

+2/−1
7.1.2017 11:27

M75i13r33o73s23l33a68v 24Z89i62k23m45u87n48d 6548462757468

"Zdarma" .... zajímavé, že celkem nikdo nekritizuje bezplatné cestování osob starších 70 let v MHD Praha, v Maďarsku jezdí v "osobních" vlacích zadarmo osoby starší 65 let - kdokoli z celého světa - jen na osobní průkaz ....

Pan Jančura by měl být vyšetřen konziliem psychiatrů, zda mu na mozku nesedí náhodou nějaký ošklivý šváb ....

+7/0
7.1.2017 13:34

J80i20ř48í 47K38o84c80u44r37e88k 6675984355398

Ano, běžná tkatika při obírání o mejetek: Vlastníka prohlásit za nesvéprávného a majetek převezme stát. Komunisti to tak dělali.

+1/−3
7.1.2017 18:30

M98i29r10o38s33l38a73v 57Z45i23k41m34u14n51d 6798442867968

Nikdo nehodlá panu Jančurovi zabírat majetek ... RegioJet je a.s., akcionářem může být i nesvéprávná osoba, akorát musí mít ustanoveného opatrovníka, který jedná jménem opatrované osoby v rozsahu omezení svéprávnosti ...

To vyšetření by mělo při pozitivním nálezu "švába na mozku" za následek, že "úřad pro zjišťování dezinformací" by měl podklad pro prohlášení všech výroků "žlutého pána" za dezinformaci vyplývající z jeho "švába na mozku" ....

0/0
9.1.2017 17:45
Foto

B63r92o87n46i11s89l32a88v 45G34a65b69r88y59š 2632929441

Ten člověk je vážně neuvěřitelný... ;-D

Chlubí se super vlaky i službami, ale nakonec ti, kteří mají vlaky ZSSK zdarma, jedou právě s nimi. A přitom jsem předpokládal, že se na ZSSK vyrojí spousta pomluv jako na ČD, že i zadarmo je státní moloch drahý.

Když jsem ale já napsal, že je cirkusák pro mě drahý, protože na jízdence ušetřím asi 30 % sumy, tak to bylo taky špatně.

Poslední dobou se o něm píše skoro pořád a už se bojím otevřít lednici. Budu rád, když ta jeho parodie na železniční dopravu skončí.

+9/−6
6.1.2017 21:35

R58o24m25a71n 28N10o66v77a24k 6429861152456

to nas bude vic R^

+3/−1
6.1.2017 21:45

J56i39ř34í 74K21o87c38u19r96e21k 6925984725148

Jo, kdyby vás vyhodili z práce a místo toho najali týpka, jehož mzdu bude hradit stát, tak by to bylo asi OK. Žejo

0/−1
7.1.2017 18:32

J68o85s59e48f 89H55o36n64e72š 7681962960243

Proč si nestěžuje na predátorské ceny konkurence?

+8/0
6.1.2017 19:29

F73u13j23a84n 86J41a16r98o89s58l10a30v 8549955337658

Pavel Král 50948

Jakou přesně proměnu přinesl Jančura? Zeptejte se jeho cestujících, není jich málo !!!

+2/0
6.1.2017 18:23

V25a51c67l59a24v 17H39a34j86e60k 3506729879

kávičku zdarma;-D

0/0
7.1.2017 21:13

M42i37c60h47a84e25l 34S20t78a86n98o81v55s67k64ý 6147515658884

Proč ne. Hlavně přinesl pohodlný vagony a slušné průvodčí v době, kdy ČD jezdili z koženkovými rozhrkanými vagony, měli jen pár předražených Pendolín a kolikrát i nepříjemné průvodčí.

A také srazil cenu dolů. Že se za ty léta nikam moc neposunul je holt osud. Lidem, co s ním jezdí, to asi vyhovuje, a když ne, můžou jet tramvají od Leo Expresu nebo nepohodlným Pendolínem s předraženou místenkou.

Berte Jančuru jako low-cost dopravce. Na levné letecké společnosti také nikdo moc nenadává. Když mě někdo odveze do Košic lehátkovým vlakem za 400 Kč a přidá mi k tomu 2 kafe a jednu snídani, tak zatnu zuby. Když chci lepší vagón, musím jet s Českým drahami za tisícovku bez snídaně (omlouvám se za nepřesné ceny, do Košic jsem jel naposledy loni v červnu)

0/−1
8.1.2017 3:29

V20a22c14l19a82v 88H83a48j25e61k 3446239539

ty měly ČD na řadě vlaků daleko dříve než Radim přišel.

0/0
8.1.2017 20:10

J72a71n 39V21o24j15t30í84š53e77k 6252681225906

Že se nikam neposunul není osud ale jeho naprosto špatný manažerský rozhodnutí jezdit pod nákladama. Chudáček si myslel, že to udělá stejně jako s autobusama do Liberce, ale zapomněl, že když ČD nerozdávaj kafe a nemaj místenky, že maj víc cestujících a nižší náklady (samozřejmě ne jenom kvůli tomu kafi) a můžou si za tu cenu dovolit jezdit taky. Tak mu to teď holt celý prodělává a nemůže se posouvat.

Jo a místenka v pendolinu stojí 30 korun.

0/0
9.1.2017 13:07

M58i12c86h67a96e49l 37S67t78a59n47o75v97s69k62ý 6887955358234

No právě, teď jezdí ČD také levně. Tehdy ne a za místenku na Pendolíno chtěli 300,-

0/−1
9.1.2017 13:54

V37a52c43l53a58v 83H66a21j20e94k 3536919279

jenomže to musíte vidět v kontextu. ČD provozují dopravu i na tratích nebo v časech, kdy je to vysloveně ztrátové. Sice dostanou uhrazenou prokazatelnou ztrátu, ale vzhledem k dlouhodobému podfinancování ČD jak za komnačů, tak za Klausů a spol. v letech 1989-2003 či spíše až do 2008, to umožňoval získané prostředky použít na nákup či rekonstrukce vozidel. Takže ceny se sice kvůli konkurenci na této trati snížili a přiblížili k nákladům ale toto se negativně promítlo do tržeb jcelku. Takže je třeba proto méně peněz na náhradu tolik kritizovaných koženek. :-)

0/0
10.1.2017 9:07

M33i86r95o80s27l22a17v 55B73u23č33e63k 6223543521404

Vymezování se proti p. Jančurovi opravdu nechápu. On přinesl v nebývale krátké době proměnu - ve prospěch zákazníka - cestujícího. Jasně se prokazuje přínos trhu , konkurence. Ty báječné časy ČD + ČSSD + Odborářů = dotace , se konečně rozhýbaly. Více takových Jančurů v naší zemi ... :-)

+5/−10
6.1.2017 17:53

P88a28v64e87l 26K77r47á98l 5270309554868

Jakou přesně proměnu přinesl Jančura?

+8/−3
6.1.2017 18:12

J54i82ř74í 60K35o60c78u26r52e50k 6815504605988

Přece žádnou! ČSAD už tehdy jezdilo klimatizovanými autobusy. Vlaky byly také klimatizované, jízdenka Praha-Ostrava stála 300 Kč.

A samozřejmě, že už tehdejší ČSAD provozovalo pravidelné mezinárodní linky ... Nebo to bylo jinak?

+1/−1
7.1.2017 18:35

V13a87c31l98a16v 53H76a92j55e17k 3376249799

Klimatizované byly jak Pendolina, tak vozy na EC, a postupně se zaváděly další vlaky, tak jak postupně dle finančních možností probíhala obměna.

0/0
10.1.2017 9:09

V33a68l75e35n40t67i33n 79R23y87b72á84ř 6954110124573

Hlavně takovou že když z Ostravy jedete regiojetem a je jedno jestli směrem s Prahy nebo na Prahu vždycky má ten slavný vlak zpoždění ještě se nestalo co jsem jel aby neměl.

+1/0
7.1.2017 23:43

M48i66c64h83a37e56l 47S91t73a52n62o40v47s55k60ý 6797115908124

Za zpoždění většinou nemůže dopravce, ale dispečer SŽDC, že ho nepustil včas na trať, protože třeba čekal na zpožděný vlak jiného dopravce.

0/0
8.1.2017 3:31

Z90b22y81n58ě69k 47P21o39p13o35v96s14k94ý 9386358897323

Proč píšete o něčem, čemu nerozumíte?

+2/−1
6.1.2017 19:49

Š98t67e42f40a94n 32F71r98i30č77a 7292428853806

Nevidím jediný přínos. Nakoupil 40 let staré vagony. Nyní jsou padesátileté. Rv

+5/−3
6.1.2017 20:19

M81i14c88h29a98e77l 29S53t54a34n31o50v87s77k24ý 6377495248554

Nakupoval ze začátku převážně staré vagóny 1. třídy z Rakouska a lehce je ještě vylepšil. České dráhy jako reakci na jeho vlaky začaly masívněji rekonstruovat za nemalé peníze rozhrkané vagony druhé třídy z NDR, dneska s nima musí jezdit opravárenská četa a za jízdy spravovat, co se pokazí. České dráhy ale už asi pochopily, že dederónskejma vagonama na trati do Hamburku nikoho neoslní, takže poslední akvizici rakouských vagonů vyfoukly Jančurovi před nosem. Máš radost?

0/−1
8.1.2017 3:37

R91o47m69a95n 79P29o22l61á79č49e15k 5346579315

Nerozhýbal naprosto nic... Do Ostravy i tak jezdilo to nejlepší co ČD měly...

Liberazice železnice v podání ČR je šílenost a ve výsledku to cestující vyhání... Viz Plzen Most a dva dopravci na jedné trati s jinými jízdenkami...

+5/−2
6.1.2017 20:42

R30o17m84a95n 60J16e46s77c74h46k90e 9528265187445

Více Jančurů probudilo i ČD. Nic neroste do nebe. Mne vadí, že jezdí Jančura s autobusy v Brně ke Grandu. Proto se postavilo před 30 lety nové autobusové nádraží na Zvonařce.

0/−1
7.1.2017 8:28

M58i15c32h37a93e26l 84S11t84a76n66o28v37s24k28ý 6957125108424

Jančura a ostatní alternativní dopravci už dávno křičí, že chtějí uznávat jízdenky. Nejvíc jim v tom brání obstrukcemi ČD.

0/0
8.1.2017 3:38

M12a80r62t31i13n 46S79e55d56o26n79a 2715836626569

Souhlasim ze spolecnosti pana Jancury zpusobily zmeny v doprave CR. Ale konkurence se tomu prizpusobila (cena, kvalita) a dnes vidim pokles kvality u vlaku pana Jancury. Jednou jsem si musel presednout do jineho vozu jak hlasite skripal podvozek, 2x nefungovala v lete klimatizace. Ostatne nefunkcni klimatizace ve vozech pana Jancury stala minuly rok uz i zivot cestujiciho.

+2/0
7.1.2017 8:24

P57a22v20e18l 72K29r44á40l 5280779324918

Z článku vyplývá, že mu konkurují IC vlaky a že v IC vlacích se zadarmo nejezdí. Přesto brečí, že ho zničily vlaky zdarma. Šašek. A taky chudák musel kvůli konkurenci zlevnit. No, nezávidím mu, tržní prostředí, to je peklo :-P Tak snad mu aspoň u nás svěří nějakou trať bez soutěže a přidají nějaké ty dotace, aby si trochu zlepšil náladu. A i ti zlí politici by mu mohli dát přes víkend pokoj.

+10/−1
6.1.2017 17:22

J27a81n 71K45r57i49e44g54l23e55r 4671517805476

problem pochopit psany text?... statni vlaky se z IC stahly, protoze prodelavaly, pocet cestujicich na Slovensku dost omezily socialisticke vydobytky, kdy studenti a duchodci jezdi zadarmo. Takze zbyvaji nestudenti a neduchodci, co si vlaky musi platit, coz stezuje nedotovane, zcela soukrome podnikani. A ted se z toho kolace snazi znovu ukousnout statni IC vlaky, ktere se po dvou letech vraci s vidinou, ze budou v zisku... Tak to proste Jancura odpiskal, protoze vidi, ze se uz vydelat neda. Neni charita, jde o ciste obchodni rozhodnuti. Nevim, proc se tim dal zabyvat. At si na slovensku jezdi jen statni IC...

+5/−4
6.1.2017 17:55

V98a14c39l11a23v 19H69a25j13e20k 3326829649

To je ale v konkurenčním prostředí normální a správný krok ne? Radim zdražil a cenová úroveň začala být opět ekonomicky zajímavá. To je přece přesně to po čem se Radim s Jurou volají.

+1/0
7.1.2017 13:41

J12a83n 13S40ů39r84a 4645173193972

Škoda, myslel jsem, že jsem text napsal srozumitelně, aby ho pochopil i někdo, kdo má problém s pochopením psaného textu. Zjevně se mám ještě co učit

+1/−6
6.1.2017 18:05

P75a44v26e70l 17K87r15á40l 5710189684888

Myslel jsem, že už jste pochopil, že se svými zákazníky máte mluvit slušně. Zjevně se opravdu ještě máte co učit.

+5/−2
6.1.2017 18:12

J43a27n 18S17ů16r87a 4175593883802

Omlouvám se, že jsem upozornil na fakt, že někteří zákazníci zjevně textu nerozumí. Jen nemám rád, když pak někdo v diskuzích na základě vlastní omezenosti lže.

+2/−3
6.1.2017 18:13

P55a65v41e23l 83K69r13á44l 5710499324688

Prosím, doložte mi tedy lež. Že kvůli konkurenci musel zlevnit, je v článku jasně uvedeno. A není snad pravda, že na trasu se vrací IC vlaky, ve kterých jízdné zdarma nefunguje?

+5/0
6.1.2017 18:15

J22a39n 15S31ů63r83a 4405113623922

Nemám tu potřebu. Musel bych se chovat velmi nezákaznicky,takže popřeji hezký zbytek života.

+1/−7
6.1.2017 18:16

P30a83v75e94l 33K50r76á15l 5280389514208

Proč jen všechny debaty kohokoliv s vámi končí stejně? Nejprve máte plná ústa výkřiků o lžích, a na vyzvání, abyste je něčím podložil, prostě diskuzi ukončíte. Upřímně se divím, že vás redakce ještě zaměstnává.

+8/−1
6.1.2017 18:23

Z13b12y85n47ě83k 70P68o32p85o98v75s14k21ý 9866528317563

Ono je těžké najít někoho, kdo by ty nesmysly psal a nečervenal se. Tak asi proto...;-D

+5/0
6.1.2017 19:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.