- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super! STKček bude víc, bude větší koonkurence, a když řeknu, že půjdu příště jinam, tak projdu s ještě horším střepem než dnes!
V dnešní době je STK theater na n-tou.Papírování, jako když jdete kupovat jadernou ponorku. Než se dostanete na řadu, tak Vás předběhne dalších 10 kamarádíčků těch, co dělají na STK.
8 z 10-ti pracovníků se věnují těm kamarádíčkům, poslední 2 se věnují těm "normálním". Uběhnou 2-3 hodinky zbytečně promrhaného času. Do protokolu napíšou blbosti, jako
že je lehce prodřená brzdová hadice, která vede volně v prostoru a nemá se o co odřít. A jak to tu někdo psal, že služební auta počet závad 0, tak se svým soukromým vždy alespoň 3 lehké.
Větší korupci, jak na STK, jsem v životě nezažil. Většina lidí to řeší způsobem "tak jsem si nechal udělat STK" . Prostě zaplatí, a na STK nejdou, a přestože mají auto v téměř dezolátním stavu, tak mají obvykle počet závad 0.
Já se objednávám on-line a ještě se mě nestalo, že by mě nevzali na dohodnutou dobu. Pouze mezi emisemi a STK vždy čekám 30-60 min. Vlastní STK se účastním a s technikem probírám co bych měl do příští STK opravit. Víc než vlastní kontrole se technik věnuje fotografování ze všech stran a úhlů včetně interiéru a následném zadávání do systému ministerstva dopravy. Byl jsem s mnoha auty na mnoha STK a žádnou korupci jsem nezaznamenal. Tedy v Brně a okolí. Jak to funguje v Čechách netuším. Jinak stanic STK mám kolem bydliště víc jak prodejen potravin. A znojemské problémy jedné firmy mě nezajímají.
Německo je mj.i automobilová velmoc. Celý systém (evidence vozidel, výroba a distribuce RZ, STK) je u nich nastaven pokud možno co nejefektivněji a hlavně pro potřeby lidí, v tomto případě řidičů; naproti tomu u nás je "někým", kdo má na tom zájem (peníze, ego úředníka-já jsem papež) nastavován systém s co největším počtem překážek.Jó, holt Češi byli na sebe vždycky "svi.ě".
A bude to ještě horší, teď jedna ubyla (STK Kopřivnice).
Nefunkční systém STK, přes který léta procházejí vraky nesplňující technické požadavky.
Pohádky jedné babičky, tedy alespoň v současnosti.
Proč je jich v Německu tolik? Protože tam STK dělá každý lepší autoservis.
Zase mají trochu jinak hozené daně na auta oproti ČR... Všude je něco.
Mám P406 HDi r.v. 2000 v ČR od 2004 t.č.270tkm. Již od r 2008 při každých emisích poslouchám jak je ten motor v háji, je nutné vyměnit vstřiky, čerpadlo apod. A světe div se, teď když je ráno 20 pod nulou, tak auto s motorem totálně v háji chytá na drc. Kde je chyba?
Třeba v tom, že smrdíte sousedům pod okny?
To že to jede neznamená že to nesmrdí. Jede i parní lokomotiva.
Příští týden pojedu na STK a čeká mě v nejlepším případě čekání 1 hodinu na emise a druhou hodinu ve vymrzlém autě na STK, no prostě paráda.
To je nápad jet na STK v takových mrazech.
Tak cena šla za poslední dobu na téměř dvojnásobek. Což je jen další náklad k dalniční "známce", spotřebním daním, dph, pojištění, silničním daním atd, atd.
K tomu to jejich de.ilní měření kouřivosti u naftových motorů. Kdy vytáčejí milionkrát na plný knedlík motor z volnoběhu do omezovače. (Takový standardní provoz naftového motoru) A nejradši si někteří nechávají podepsat papír, že v případě selhání rozvodů (totálka) za nic nezodpovídají. No nekup to za ty 2L. Každé 2 roky.
K tomu de. metodika, že motor sice má kouřivost bohatě pod limitem. Ale protože se hodnoty liší o jimi určenou nereálnou hodnotu, tak opakují a vytáčí stále dokola jak kojoti..
Přitom auto vůbec v reálném provozu nekouří. Ale s testy má problém.
Ten test podle mě vůbec neodráží reálný provoz. Prostě se těm lenochům za ty peníze nechce mít brzdu na zatížení.
A pak člověk vidí na silnici různé auta, které při rozjezdu jde mračno dýmu a pod. A stk mají.. Takže stejně buď se vesele uplácí, kamaráduje nebo ta metodika je o ničem.
Nesmysl je uz jen to, ze na STK se musi chodit po dvou letech, a to bezohledu na najete kilometry.