- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano. Do spalovaciho prostoru musite dopravit vzduch a palivo. Cim vice vzduchu a mene paliva, tim vice dusiku nabalite na vetsi mnozstvi kysliku, tim vice vytvorite NOx.
Proto TDI jezdilo za 4 litry a podobny motor od Hjundee za 9.
Jo, podvod to je - ale na zakaznicich VW tezko..
podvod na těch, co to svinstvo dejchali
\\a nějaký chorobný mozek tu napíše "směšná kauza".
Ta smysl pro spravedlnost a zdravý rozum jsou asi v Čechách nsptostou vzácností.
VW pochopitelně hlásí obrovské ztráty za podvody vůdči svým zákazníkům, a Češi jednají jako by se nejen nic nestalo, ale jako by jim Ameriani, řadoví zákazníci kdovíjak ublížili a kauzu si snad vymysleli aby jim mohli ublížit.
Uvědomte si laskavě že na americkém trhu, jsou všechny významné asijské automobilky a už i ony povolávají auta do servisu kvůli konstrukčním vadám. A že je vyrábějí vesměs skoro všechny v Americe včetně Kia a Hyundai. A že v tabulce 30 nejprodávanjších aut v Americe, není ani jediná značka, ani jediný model z EVROPY!
I když jistě tu nějaké to BMW nebo Audi, VW jezdí.Jiné značky se na americkém trhu ani neudržely. A VW to má těžké když neumí vyrobit vozidlo které by se Amíkům zalíbilo. Podíl na trhu má VW je pod 2%. Ostatní ještě méně.
V USA bylo loni prodáno rekordních 17.55 milionů vozidel.
http://www.goodcarbadcar.net/2016/07/usa-30-best-selling-vehicles-june-2016-sales-stats.html
Chtel jsem vam dat + za prvni pulku, kde mate plnou pravdu s tou ztratou pravniho povedomi a smyslu pro spravedlnost. Jenze pak zopakujete lez, na kterou jste byl nekolika lidmi uz vicekrat upozornen a to, ze "že v tabulce 30 nejprodávanjších aut v Americe, není ani jediná značka, ani jediný model z Evropy." Take je jasne, ze evropske znacky nesoutezi na americkem trhu v mnozstvi prodanych aut, ale v kvalite a zisku. VW si to ale pohnojil na dlouhou dobu. Snad jen se svymi Porche nema moc konkurenci (nikoliv v poctu prodanych aut, samozrejme).
Víte, mě spíše než nějaká směšná causa o emise, kterých stejně nelze skrze fyzikální zákony docílit, trápí jiné aktivity zelených v Německu s dopadem na náš život. Nějaký zelený psychopat v politické funkci v Berlíně, chce po celém Německu zavést společné záchody pro muže i ženy kvůlivá transexistencím. Mě je to jako chlapovi poměrně fuk, ale holek je mi líto.
Přizpůsobení sw řj motoru podmínkám i s ohledem na možné testování je u automobilek běžná finta a vždy se dá okecat. VW se k ní ale z nějakěho důvodu jako jediný bezprecedentně přiznal a způsobil si tak ohromné problémy. Souvislost s provalením se toho, že americké tajné služby sledují i vnitropodnikovou korespondenci evropských firem je jistě zcela náhodná. Podobně náhodná je změna přístupu Merkelové k Rusku a migraci před třemi lety, kdy uniklo, že američané špiclují i svoje "přátele", evropské politiky.
No jo no, když se v Česku podvodu říká finta to je pak těžký.
A kdypak půjdou do vězení manažeři US bank, kteří podváděli s cennými papíry, poslali celý svět do krize a nejen tím způsobili škody řádově větší?
Tak nejeden tam skoncil, ale srovnavate nesrovnatelne. Ze se v US prodavaji toxicke hypotecni uvery se vedelo, ale kupujici si casto mysleli ze je se ziskem prodaji dalsimu troubovi co nebude zkoumat co je jejich obsahem. VW podvadel vedome statni instituce i zakazniky, kteri si stav veci nemohli overit.