Diskuze

Z mýta na silnicích I. třídy je politika. ČSSD chce více kilometrů

Mezi politiky začíná nová bitva o to, jak bude mýto vypadat po roce 2020. Jako poslední rozbuška posloužil materiál ministerstva dopravy, který navrhuje rozšíření zpoplatnění o zhruba 900 kilometrů silnic I. tříd. Hádky, které ovlivní zadání chystané soutěže, však mohou přinést jediné – zpoždění vyhlášení soutěže na nového provozovatele.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

P79a48u95l 68J71a77r70o36s

8. 1. 2017 16:46

Za takove cesty,hlavne v teto "krute" zime tak udrzovane ,by se mytne vybirat vubec nemelo.

0 0
možnosti
JL

Tak přátelé z ČSSD začínají zase skrytě danit , aby měli na své dárky ovčanům před volbama . Fuj

4 1
možnosti
MP

A kam mizí ty miliardy ročně + dálniční známky? Myslím, že polovina zůstává na nové silnice vč. pár km dálnic a zbytek? ČSSD zkrátka potřebuje zaplatit Lidový dům a dát mnoho peněz na volby.Každé ministerstvo je přebujelé lidmi a navíc - potřebujeme tolik ministerstev?

2 0
možnosti
RC

SFDI mel prijem v roce 2015 88 mld., utratil 91mld., 50 mld. slo na zeleznici, 10 mld. na dalnice a 25 mld. na ostatni silnice.

Myto neni ani 10 mld., cca tretinu sezere jeho vyber. Dalnicni znamky jsou 4.5 mld, silnicni dan 5.8 mld.

0 0
možnosti
PZ

a co tak prestart hledat dalsi cesty k zdaneni kde ceho... a misto toho zestihlit a zefektivnit statni apparat... jo vlastne to oni neumi

7 0
možnosti
JH

J25a97n 22H41r19u40z30a

8. 1. 2017 10:36

Musíte volit někoho jiného než vládní trojku.;-D

1 0
možnosti
Foto

Z mýta není politika,ale je to jenom boj o prachy a jak z toho vytěžit co nejvíc.Kdyby raději místo politikaření popohnali práce na D1 za kterou se platí.Cestování po ni není tím komfortem který se očekává když se platí takové těžké peníze.Mýto na 1.třídě je to samé.Pokud se bude jezdit po silnicích současné kvality,tak bych po zaplacení poplatků posílal na Ministerstvo účty za opravy vozů které přijdou k úhoně díky všelijakým dírám,výmolům a to pominu stav údržby v zimě.Pokud máme to co máme a v takovém stavu,tak bych nedal ani korunu.Nejdřív oprav,pak budu platit za kvalitní produkt ne opačně.Stále se ohlížíme po cizině ale když se tam opravuje,tak v těch úsecích je snížená sazba nebo i zdarma.

2 0
možnosti
SN

Jezdím na kole, kde se mám přihlásit ke zdanění?

0 0
možnosti
JH

J21a64n 48H25r67u56z21a

8. 1. 2017 10:37

Nebojte také na Vás dojde. Mýto na cyklostezky se teprve připravuje.;-D

0 0
možnosti
OU
RC

To ovsem neni platba podle spotreby

2 0
možnosti
HZ

;-DZa chvíli bude mýto i na cyklostezkách.;-D

2 0
možnosti

A z výběru financovat nové cyklostezky. Pak by se možná nestavěly odnikud nikam, ale jen tam, kde to má smysl.

0 0
možnosti
MK

Jak velký by byl problém, zavést mýto i pro osobní auta ? Proč se toho všichni tolik bojí ? Bylo by to spravedlivější a každý by si zaplatil to, co si na dálnici odjel.

2 4
možnosti

Protože to povede k celkovému zdražení, takže ve finále minimum lidí ušetří, ale naprostá většina připlatí. Navíc - cílem má být dostat co nejvíce aut na dálnici, takže čím více zdražíte, tím více aut bude jezdit mimo dálnice.

4 0
možnosti

Jen tak mimochodem, na spotřební dani z PHM se vybere více, než je celý rozpočet Ťokova ouřadu. A to v tom není mýto, známky, silniční daň, DPH... Pravda, další výdaje mají i kraje, ale i tak řidiči dotují jiné věci, přestože na opravy silnic peníze nejsou...

2 0
možnosti
MK

A kde by se potom sháněly peníze na dotace velkým firmám, z čeho by se platily sociálně slabí a ti, kteří nikdy nepracovali a kde by vzali stovky miliard na oslabení koruny ?

2 0
možnosti