- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A budou taky zatýkat i pasáky dobytka? Krávy přece prdí, a tím způsobují zvětšování ozónové díry!
Konečně, kdo na světě vytváří "ropné lobby"? Kdo si vozí zadky v autech s objemem nejméně 3000 ccm a raději víc? Snad Evropani?
Kdo skupuje emisní povolenky od jiných zemí? Kdo nepřistoupil a nerespektuje emisní konvence?
PROLHANÁ AMERIKA!!!
Na letošním CCC bylo od pana Daneil Lange prezentováno, jak pěkně netransparentně a dětinsky se VW chová, včetně "ztrácení" telefonů a notebooků účastníků této aféry nebo "náhodné smazání" dat z korporátních disků.
Takže VW sám pod sebou díky své arognací řeže větev, ale místní pepíci v tom vidí spiknutí strýčka sama
Hledejte na google: ccc dieselgate year later
Ano - dokázáno, že sliby VW a jejich následné činy jsou v rozporu. VW si pořád neuvědomuje, že USA není EU. V EU projde ledacos, ovšem klamat orgány v USA, to je hraní si s ohněm.
Je zajímavé, jak se mezi pravdivé informace míchají ty od distribuce VW, aby našinec získal dojem, že vlastně u VW je vše v pořádku. Takové rafinované ovlivňování zákazníků a potenciálních zákazníků.
Ale že v USA jsou 6 x přísnější limity na emise, to napsalo jen jedno médium. A přitom jde o zásadní informaci pro pochopení. Místo toho jsou zde dezinformace, že podvádějí všichni. A kdo další prodával diesely v USA?
Jde jen o zdraví.
Jde o reálný socialismus kdy se státy tváří že jde hlasovat o přírodních zákonech a ve jménu nějaké spřátelené lobby vymýšlí nereálné nesmysly.
jen tak mimochodem, USA samozřejmě nemá 6xpřísmější limity a emise , to je pro změnu vaše lež USA má jen 6x přísnější a nesmyslné předpisy na emise osobních aut na naftu a to čistě protože se tyto v USA nevyrábí a oni je použili jako ochranovské opatření pro obcházení dohod o volném obchodu.
Jen tak mimochodem tzv. biopaliva jsou řádově nebezpečnější pro zdraví než jakákoliv nafta přesto je EU nutí povinně , vy jedno zdraví.
Začnou konečně pisálci řešit Potěmkinovu vesničku v podobě norem, které na výrobu aut uvalil stát, jenž nejdou splnit?
Lze ještě vůbec od pisálků čekat nějaké samostatné myšlení?
V USA nebo EU?
A které konkrétní normy máte na mysli? A čísla?
Takže se pro USA nedá vyrobit motor, tak aby splňoval emise? Co tam ti amíci do svých aut montují za motory, že to vypouští vůni fialek?
Benzín je splní, tedy slušnější benzín. Diesel jen s takovými úpravami, které jsou pro osobní automobil drahé. A tam VW podváděl. Vědomě.
V EU by mu to možná prošlo. Ale USA jsou trochu jiná třída. Navíc to konkurence věděla a jen čekala, kdy to praskne.
Pro kritiky postutu USA.
USA má 6x přísnější limity pro auta, než slavná přeekologizovaná EU.
V USA vymýšlejí lidé, kteří opravdu o problému něco vědí. V EU ne. A pak to takto dopadne,
Měl jsem napsat - lidé, kteří vymýšlejí zákony a pravidla. Brusel je odtržen od reality a voličů. V USA ne. I proto tam nastavili takové limity, které chrání zdraví a mají smysl. V EU honili CO2 a zapomněli na toxické kancerogenní NOx. A proto jezdí po EU tolik dieselů.
Kdyby lidi nebyli ovce a nekupovali Diesel protože má trochu nižší spotřebu a tahá tak pěkně wodspoda...
Nafta patří podle mě do traktoru či kamionu a né do osobáku. A aby se jako že ukázalo, jak je diesel supr ekologický, tak se ošulí testy.
To by zde musely být ceny benzínu jako v USA. Pokud někdo chce za litr kolem 40 kč (ceny před jejich pádem) tak se většina lidí snaží šetřit a kupuje smrduté nafťáky.
Na druhou stranu amík co svrhne ročně 27 000 bomb s ochuzeným uranem káže něco o emisích
On nekáže o emisích. On využívá hloupého přiznání hloupých manažerů k ochraně amerických automobilových výrobců před silnou firmou, která se mu vlastní blbostí nabídla k oškubání.
Z pohledu USA je to jasný jako facka - jde o Evropskou firmu a evropský peníze, navíc poškození image VW muže přimět lidi kupovat domácí produkci - museli by amici byt úplně na hlavu aby tohohle nevyuzili. V Evropě je to složitější - jde o to vybalancovat potrestání hříšníka aniž by se přitom zlikvidoval jeden z největších zaměstnavatelů a exportérů celé EU. Nafta muže byt OK, ovšem vzhledem k tomu kolik lidi jezdí bez DPF ja osobně radši benzin. S trochou štěstí bude brzy výfuk v (nejlépe atomový) elektrárně
V Evropě je to naopak jednoduché. Splnění normy se prokazuje prostřednictvím nezávislé autorizované osoby (=zkušebny), která v případě VW ani není v Německu ale v Británii. Ta provedla testy a vydala certifikaci, že vše je OK.
Udělá sekyru za 410 miliard a ještě bude za to pobírat rentu 30 mega ročně. To jsou dneska manažeři.
Nic zvláštního, u nás je to úúúplně stejné. Vyplacejí se milionové odměny a když už je teda konečně nekdo slavnostně vyhodí pro neschopnost, dostanou ještě velmi tučné odchodné