Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leo Express ruší dočasně čtvrtinu spojů, jeho vlaky projdou úpravou

Soukromý dopravce Leo Express zrušil od pondělí část svých vlakových spojů. Důvodem jsou úpravy pětice jednotek Stadler Flirt, které dopravce má.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M95i72l94a17n 58G45a93j71d51á38c98s 3456315597952

To neumí zajistit náhradní soupravu? Co to je za firmu?

0/0
16.1.2017 19:16

J22i54ř74í 89S13t40e16h28l27í46k 9487906105612

Proč se tady stále řeší dva dopravci,kteří nemají ani 2% trhu.Ale rozhodovat by chtěli stejně,jako by n ̈měli přws 50°%.To je možné jen u nás.Vlastním 2ˇ% akcií nějaké továrny,tak si s něma mohu tak leda vytřít.....

0/−1
10.1.2017 7:01

P19e98t25r 62N54i92v38n15i37c17k81ý 3912914705807

Vlastnit 2% ČEZu by nebylo špatné, co myslíš?

+1/0
10.1.2017 7:25

T96o62m56á88š 29D17v91o51ř18á23k 3855883536776

Není to špatné, děkuji za optání. ;-)

0/0
10.1.2017 7:37

J69o19s53e93f 19H41o38n83e82š 7751652660173

Zákonem se okleští práva majoritního a minoritní si mohou stěžovat třeba na predátorské ceny a mají pravdu.Majoritní si stěžovat nemůže

0/0
14.1.2017 13:46

K66a18r20e48l 45J47u29r83d91a 2126798549261

Dneska jsem viděl žlutý blesk, tuším RJ1004 v Hranicích na Moravě. Zřejmě problém s vozem a potřeba ho vyřadit. Na takovou fušku si pozvali četu z ČD Carga ;-D;-D;-D. Kdyby tam nebyli, tak tam stojí do teď

+10/0
9.1.2017 23:33

J57a16n 48V68a14l84o37u67c96h 6372977818380

A uvědomělí soudruzi z CARGA jim to jistě udělali zadarmo....

Nikoli, RJ si zaplatí službu, na kterou by se nevyplatilo někoho zaměstnávat a CARGO tam za ty peníze pošle lidi, kteří jsou stejně v práci a už zaplaceni. Čili výhodné pro oba.

+3/0
10.1.2017 10:43

O52n23d78r79a 32P62a10ř74í83z10e13k 7471529165572

Do odvolání se zvyšuje podíl masa ve výrobcích a snižuje se počat separátů. Také do odvolání.

0/0
9.1.2017 21:40

O85n27d51r23a 64P25a80ř76í44z17e61k 7801789585692

*oprava: počet separátů..

0/0
9.1.2017 21:41

O79n21d65r17a 93P16a14ř21í79z26e54k 7511729165452

Odvolávám... co jsem odvolal... a slibuji, co jsem slíbil. Chceme jen lukrativní tratě, lukrativní časy. Jo, to bych chtěl každý.

+2/−1
9.1.2017 21:38

P31e60t77r 78N80i79v85n84i26c23k70ý 3452444725697

To je ale překvapení, že soukromý podnikatel má zájem vydělávat! Kdyby socanští hejtmani nezabetonovali regionální tratě, taky by se tam soukromí doravci tlačili.

+1/−1
10.1.2017 7:27
Foto

B80r30o25n24i29s90l80a45v 21G51a81b15r70y95š 2202729181

Skutečně? Pokud vím, trať z Bruntálu do Malé Morávky je pořád sjízdná. Proč tam teda cirkusák nebo paštikář nenaběhnou?

+1/−3
10.1.2017 8:41

J70a97n 85V11a13l98o76u88c92h 6362497938320

A je tam někdo, kdo by si tam službu objednal a zaplatil? Právě na tomhle principu lokálky fungují, kdyby se tam dalo vydělat (či aspoň prodělávat "ne víc než jinde"), určitě by tam nebyl zastaven provoz. Jenže u téhle trati kraj pochopil, že utrácet peníze za vlak tam, kde trať vede poli kus od vesnic, přes než vede silnice a tudíž je busy obslouží rychleji, komfortněji a levněji, se nevyplatí.

Ale pokud by nějaká lokálka v rámci veřejné služby (když mírný zisk je zaručen i bez cestujících) nabídnuta byla, piště si, že by se na ni provozovatelé hrnuli (vč. ČD, proč myslíte, že se jiných tratí, které prohlašují za prodělečné, drží jak ho*no košile?).

+1/0
10.1.2017 10:55
Foto

B69r68o48n19i44s33l35a57v 85G54a49b24r66y37š 2982739241

Jančuru si na hlavní koridorové tratě taky nikdo neobjednal a jezdí tam. Kdyby zachránil nějakou lokálku po vzoru Ing. Šatavy a JHMD před umřením, vážil bych si ho mnohem víc.

0/−1
10.1.2017 11:08

M87a15t49ě62j 74V46o86n67d77ř30i48č35k36a 4634410518876

Například pan Jančura sám prohlásil, že má zájem především o rychlíkové linky - osobáky jsou podle něj podfinancované. Soutěž o tento segment vlakové dopravy proběhla na Liberecku - z té Regiojet vycouval s tím, že to "nemá cenu", do soutěže o Šumavské lokálky se ani nepřihlásil. Relativně nedávno však na IDNES Jančura šalamounsky prohlásil, nechť stát soutěže vypíše - on se nepřihlásí, aby ukázal, že mu jde o veřejný zájem.

0/0
10.1.2017 20:04

R81a22d66k60o 60K85ř47i59v84á53n45e85k 7450713765240

Podle stránek Evropské komise by se mělo na všech 5 souprav dosazovat ECTS level 2 (druh zabezpečení a komonikace vlaku s dopravní cestou) pro provoz v Čechách, Polsku a na Slovensku. Cena 1 573 000 EUR, z toho 85% bude dotace. Ukončení projektu červen 2019.

Pokud by se dělala úplná polonizace, jednalo by se ještě minimálně o úpravy radiového spojení, sběračů (uhlík x měď) a vnějšího osvětlení podle požadavků polského drážního úřadu. U některých vozidel se v minulosti dělala i úprava do polského profilu v dolní části - například zmenšení pluhů. Nevím, zda by se to jednotek LEO týkalo.

+5/0
9.1.2017 20:44

I48v43a54n 69H94o32l61a50s 5667137868327

Jen pro pořádek - opravdu to není jen pro provoz v Čechách, ale v celém Česku.

+1/−1
9.1.2017 22:57

R59a89d18k72o 77K55ř86i16v62á36n29e12k 7130893915500

I v Markrabsví Moravském, Śląsku a Haliči. :-)

0/0
10.1.2017 8:19

R81a41d57k70o 20K56ř24i97v95á28n85e89k 7150203935820

Jen pro pořádek - správně má být ETCS, skutečnou chybu neřešíte, řešíte Česko.

Za překlep omlouvám.:-)

0/0
10.1.2017 10:43

J59a37n 35G62o36n23s67o25r89č18í25k 9226249512669

Vidím, co názor to rozdíl. Já měl nejhorší zkušenosti opakovaně s regiojetem. Z mých třech jízd s tímto dopravcem 2x nefungovala klimatizace a 1x jsme nedojeli kvůli poruchy vůbec a nechali nás někde v polích. O arogantnosti některých stevardů ani nemluvě. Co jsem slyšel od ostatních ve vlaku, tak to, že jim nefunguje klíma je zcela běžné. Já už s tímto dopravcem nepojedu i kdybych měl kdo ví co dostat "zdarma" a byl i o pořádnou částku levnější. Vybírám pouze leoše anebo pendolino a rád si za kvalitu připlatím.

+17/−2
9.1.2017 20:13

A15n39t20o68n34í54n 26P21o12l74i20c75k59ý 9680952111527

No vidíte, jezdím RJ pravidelně a žádný problém jsem nepotkal

+1/0
9.1.2017 21:10

R41o45m51a74n 63N38o24v68a73k 6419791122416

ja s RJ jel trikrat, z toho dvakrat nefungujici klimatizace a wifi (Ostrava - Poprad)

+6/0
9.1.2017 21:44

V12l83a54d61i80m59í94r 50F69i37b42i25g32e86r 5254461181564

A v polích vás nechali, ani nezajistili odvoz cestujících minimálně na nějaké nádraží odkud by se dalo pokračovat?

+1/0
9.1.2017 21:11

P92e17t71r 79N77o98v90o50t10n94y 1101600221

A to jako jde, když mají od SZDC pridelenou kapacitu trati? Snad budou platit i když nic v danem case nepojede.

+4/0
9.1.2017 19:45

P46e19t69r 72K36o31r96b86e46l 9156127710172

Napadá mne fakt, že pomalejší vlaky mají v jízdním řádu zakomponovány pobyty na předjetí Leošem. Nyní v nich budou cestující čekat na nic.

+3/0
9.1.2017 19:54

P18e58t41r 51N97o31v65o84t85n93y 1681310151

Náklad se tam nenacpe, jinej dopravce těžko na pár měsíců bude jezdit s mimořádnýma spojema. Nezbývá než to nechat Leoše zaplatit.

+2/0
9.1.2017 20:02

J54i69ř40í 58K98o49c19u24r95e16k 6625244885248

Náklad se tam právě nacpe. Nebude to ovšem dvojice hrbatých (jedna mrtvá), ale třeba Metrans dokáže na Praha-Brno stáhnout 5 minut proti EC

+1/0
9.1.2017 20:19

P20e68t56r 11K69o18r69b90e42l 9196587960782

Zbytečný spor. To je případ od případu. Každopádně lidi ve vlaku mohou jet a nejedou.

0/0
9.1.2017 21:36

P93e37t59r 24N10o50v31o76t37n56y 1861160611

To neznamená, že se tam "vejde". Záleží co a jak brzy nasleduje ze leem, ale minimalne ze začátku by i ten metrans mohl zdržovat.

0/0
10.1.2017 8:35

S62t91a22n52i77s36l19a16v 55H26e39r92m98a23n 9447639363313

Když se nějaky dopravce vnuti do jizdniho řadu měl by ho dodržet do prvni upravy grafikonu. Když ne měl by mit zato sankce. Je to podvod na cestujicich.U nas v ČR je všechno možne bez pokut.

+6/0
9.1.2017 19:45

M98i12c70h24a86l 46M90e61č73i67a47r 1810220689945

Rád by som videl, či niekto pôjde Praha - Varšava radšej v tomto ako v normálnom vlaku bez novín zdarma... hodinu sa v tom vlaku vydržať dá (ak ste sami na štvorke).. viac nie

+4/−5
9.1.2017 19:34

P17e54t76r 77N89i40v32n87i71c48k21ý 3302314115367

Jel jsem LE 3 hodiny a úplně v pohodě.

+2/0
10.1.2017 7:28

P85a23v10e34l 87Ř13a90p47e15k 7742606269625

Nechá tam udělat 6 sedaček vedle sebe jako v low cost třídě v letadle, tím se dostane do plusu ;-D

+5/−3
9.1.2017 19:16

J50a68k72u13b 69Z96e90m68a66n

Tam už je to teď našlapaný, že skoro neexistuje ulička.

+3/−4
9.1.2017 19:17

J84a46n 89J76e23m98e75l75k25a 1685590

No jestli sždc zvedne poplatky za dopravní cestu tak bych se moc nesmál ;-D

Tramvaje a ještě 6 v řadě budou našim standardem pro všechny ;-D

0/0
10.1.2017 8:25

J46a81k34u81b 86Z80e90m26a16n

Leo je nejhorší ze všech dopravců. Nejvyšší cena, nejmenší pohodlí. Kdyby je zrušili úplně a místo nich nasadily vlaky ČD, vůbec nic by se nedělo.

+10/−16
9.1.2017 19:02

O71n13d38ř23e68j 46B13o74h17á60č 6333197678280

Jak můžete říct že je ve vlacích Leo Express nejmenší pohodlí, to jste asi nikdy nejel třídou business nebo premium8-o. Ale myslím že i třída economy je srovnatelná někdy i lepší, než 1. třídy v některých vlacích ČD. A ceny jsou při koupi předem také o dost levnější než ČD.

0/0
10.1.2017 19:01

V37l63a44d20i89m91í71r 38Š58t90ě65r26b68a 2432901262877

Kdysi jsem někde slyšel, že "jízdní řád je zákon". Holt jak pro koho.;-);-)

+19/0
9.1.2017 18:23
Foto

M74i61c93h80a17l 76W17e76r94d10a67n 1647454508779

Když jde casu dost příkladem!!!

0/0
10.1.2017 5:52

P62e95t27r 52N69e11c34h43a43n53i47c57k52ý 7763686838890

Tohodle dopravce co ve špičce předražuje jízdné vysoko nad obyčejné jízdné ČD a má věčná zpoždění, protože při jakémkoliv problému nestíhá točit soupravu snad ani škoda nebude

+17/−14
9.1.2017 18:12

T71o27m44á16š 33M56o55r67a12v23č95í71k 3697926553255

Věčná = z mých zkušeností žádná a to s ním jezdím pořád. A ať si předražuje, koupí to jen ten, kdo bude chtít. Já u něho kupuji 300 km za 120 Kč dřív za 99 Kč a nezdá se mi to jako nějaká vysoká cena za 300 km.

+5/−2
9.1.2017 21:47

P47e16t47r 72N73e28c15h49a27n60i37c69k28ý 7643986368260

Jezdíte večerními spojí? Měl jsem už 4 nepříjemné zkušenosti za poslední 2 měsíce

+3/−1
9.1.2017 21:50

M77a92r28e15k 71D39e49m71č84á66k 9875374716725

Hlavní a asi jedinou výhodou LE je jeho bezbariérovost. Kdyby ČD koupily víc Inter Panterů, tak všem na trati Praha - Morava vytřou zrak. Škoda, že pendolina už jsou dneska šrot, chápu povinné místenky, ale už by měly být zdarma k ceně jízdenky.

+2/−6
9.1.2017 17:50

M59a90r41t15i70n 31K20o26ž52í22n 1935876711280

Skutečně jsou Pendolina šrot? Osobně to považuji po Railjetech za to nejlepší co u nás po kolejích jezdí.

+19/0
9.1.2017 17:53

M85a48r47e23k 69D55e91m10č37á19k 9745764976115

Byl jste někdy v pendolinu na wc? Vypadá to tam jak v 30 let starém letadle, všechno hnusné, rozbité a smradlavé. Oproti inter panteru je pendolino prehistorie. Za mě Inter panter > rail jet & leo > pendolino > rj > rx > ostatní

+1/−9
9.1.2017 20:11

M88a60r27t22i55n 87K76o77ž85í58n 1375156151600

Srovnávat Pendolino a InterPanter je jako srovnávat Mercedes a Fabii a to jak v aspektech pohodlí, tak ve všech technických parametrech. A dávat InterPanter před Railjet, či srovnávat Railjet s tramvají, to už chce s prominutím notnou dávku idiocie.

+2/−1
9.1.2017 23:01

Z49d15e21n83ě66k 30K84o45r28f 8736678267793

Nesmysl

0/0
10.1.2017 15:12

R59a63d32e40k 93J32a19n37a91t94a 9815426834512

Bezbariérovost je nespornou výhodou pro starší lidi, handicapované a rodiče s dětma. Taky v MHD je to plus, protože to znamená rychlejší výměnu cestujících.

V ostatních případech to výhoda moc není, protože v takovém vozidle je méně příjemná cesta. Vysoký strop znamená, že se teplo drží nahoře a ne u lidí. Nízká podlaha znamená kompromisy při návrhu podvozku a méně klidnou jízdu (proč asi v Siemensu neudělali Railjet nízkopodlažní). A v neposlední řadě horší výhled z okna, nejste tak vysoko.

+11/−1
9.1.2017 17:59

P18e61t87r 84N63e50c40h59a31n97i90c19k76ý 7253526418520

A větší dveře, hůře oddělené od zbytku prostoru (při plné bezbariérovosti) znamenají úniky tepla ve stanicích

+7/−1
9.1.2017 18:10

J53i38ř17í 27H23o63v28o43r81k94a 8337576202385

Co k tomu dodat? Snad jen toto:

http://ekonomika.idnes.cz/ceske-drahy-interpanter-poruchy-do2-/eko-doprava.aspx?c=A170105_164004_eko-doprava_suj

;-D

+2/0
9.1.2017 18:04







Najdete na iDNES.cz