Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express ruší dočasně čtvrtinu spojů, jeho vlaky projdou úpravou

Soukromý dopravce Leo Express zrušil od pondělí část svých vlakových spojů. Důvodem jsou úpravy pětice jednotek Stadler Flirt, které dopravce má.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M16i42l26a23n 53G87a27j14d87á71c50s 3906585427492

To neumí zajistit náhradní soupravu? Co to je za firmu?

0/0
16.1.2017 19:16

J81i23ř71í 26S93t93e67h82l82í10k 9267886175412

Proč se tady stále řeší dva dopravci,kteří nemají ani 2% trhu.Ale rozhodovat by chtěli stejně,jako by n ̈měli přws 50°%.To je možné jen u nás.Vlastním 2ˇ% akcií nějaké továrny,tak si s něma mohu tak leda vytřít.....

0/−1
10.1.2017 7:01

P97e26t13r 80N28i37v29n63i29c63k30ý 3272864645187

Vlastnit 2% ČEZu by nebylo špatné, co myslíš?

+1/0
10.1.2017 7:25
Foto

T56o59m89á73š 92D95v57o48ř82á91k 3205333586256

Není to špatné, děkuji za optání. ;-)

0/0
10.1.2017 7:37

J95o63s80e84f 15H71o68n69e71š 7301222850613

Zákonem se okleští práva majoritního a minoritní si mohou stěžovat třeba na predátorské ceny a mají pravdu.Majoritní si stěžovat nemůže

0/0
14.1.2017 13:46

K59a51r97e16l 39J58u36r33d19a 2526958209831

Dneska jsem viděl žlutý blesk, tuším RJ1004 v Hranicích na Moravě. Zřejmě problém s vozem a potřeba ho vyřadit. Na takovou fušku si pozvali četu z ČD Carga ;-D;-D;-D. Kdyby tam nebyli, tak tam stojí do teď

+10/0
9.1.2017 23:33

J59a42n 20V70a94l78o14u66c64h 6812447218250

A uvědomělí soudruzi z CARGA jim to jistě udělali zadarmo....

Nikoli, RJ si zaplatí službu, na kterou by se nevyplatilo někoho zaměstnávat a CARGO tam za ty peníze pošle lidi, kteří jsou stejně v práci a už zaplaceni. Čili výhodné pro oba.

+3/0
10.1.2017 10:43

O95n48d83r38a 76P87a40ř45í16z49e76k 7621609965342

Do odvolání se zvyšuje podíl masa ve výrobcích a snižuje se počat separátů. Také do odvolání.

0/0
9.1.2017 21:40

O15n53d66r69a 11P54a38ř57í97z76e51k 7181299965762

*oprava: počet separátů..

0/0
9.1.2017 21:41

O16n86d89r43a 19P51a94ř42í64z65e73k 7761209645562

Odvolávám... co jsem odvolal... a slibuji, co jsem slíbil. Chceme jen lukrativní tratě, lukrativní časy. Jo, to bych chtěl každý.

+2/−1
9.1.2017 21:38

P19e97t54r 97N22i97v21n43i66c86k47ý 3502174855687

To je ale překvapení, že soukromý podnikatel má zájem vydělávat! Kdyby socanští hejtmani nezabetonovali regionální tratě, taky by se tam soukromí doravci tlačili.

+1/−1
10.1.2017 7:27
Foto

B67r43o68n10i62s86l29a51v 54G38a72b88r10y95š 2332449731

Skutečně? Pokud vím, trať z Bruntálu do Malé Morávky je pořád sjízdná. Proč tam teda cirkusák nebo paštikář nenaběhnou?

+1/−3
10.1.2017 8:41

J10a88n 77V95a20l16o97u64c71h 6302137958680

A je tam někdo, kdo by si tam službu objednal a zaplatil? Právě na tomhle principu lokálky fungují, kdyby se tam dalo vydělat (či aspoň prodělávat "ne víc než jinde"), určitě by tam nebyl zastaven provoz. Jenže u téhle trati kraj pochopil, že utrácet peníze za vlak tam, kde trať vede poli kus od vesnic, přes než vede silnice a tudíž je busy obslouží rychleji, komfortněji a levněji, se nevyplatí.

Ale pokud by nějaká lokálka v rámci veřejné služby (když mírný zisk je zaručen i bez cestujících) nabídnuta byla, piště si, že by se na ni provozovatelé hrnuli (vč. ČD, proč myslíte, že se jiných tratí, které prohlašují za prodělečné, drží jak ho*no košile?).

+1/0
10.1.2017 10:55
Foto

B44r18o73n95i32s15l76a57v 77G37a67b53r26y34š 2322969251

Jančuru si na hlavní koridorové tratě taky nikdo neobjednal a jezdí tam. Kdyby zachránil nějakou lokálku po vzoru Ing. Šatavy a JHMD před umřením, vážil bych si ho mnohem víc.

0/−1
10.1.2017 11:08

M20a31t23ě46j 61V38o89n57d61ř44i13č37k42a 4834330818196

Například pan Jančura sám prohlásil, že má zájem především o rychlíkové linky - osobáky jsou podle něj podfinancované. Soutěž o tento segment vlakové dopravy proběhla na Liberecku - z té Regiojet vycouval s tím, že to "nemá cenu", do soutěže o Šumavské lokálky se ani nepřihlásil. Relativně nedávno však na IDNES Jančura šalamounsky prohlásil, nechť stát soutěže vypíše - on se nepřihlásí, aby ukázal, že mu jde o veřejný zájem.

0/0
10.1.2017 20:04

R29a98d92k77o 89K56ř86i94v72á30n34e79k 7850823115490

Podle stránek Evropské komise by se mělo na všech 5 souprav dosazovat ECTS level 2 (druh zabezpečení a komonikace vlaku s dopravní cestou) pro provoz v Čechách, Polsku a na Slovensku. Cena 1 573 000 EUR, z toho 85% bude dotace. Ukončení projektu červen 2019.

Pokud by se dělala úplná polonizace, jednalo by se ještě minimálně o úpravy radiového spojení, sběračů (uhlík x měď) a vnějšího osvětlení podle požadavků polského drážního úřadu. U některých vozidel se v minulosti dělala i úprava do polského profilu v dolní části - například zmenšení pluhů. Nevím, zda by se to jednotek LEO týkalo.

+5/0
9.1.2017 20:44

I61v97a89n 58H17o15l28a25s 5437877128487

Jen pro pořádek - opravdu to není jen pro provoz v Čechách, ale v celém Česku.

+1/−1
9.1.2017 22:57

R24a93d14k84o 43K95ř34i39v29á35n62e44k 7270723405140

I v Markrabsví Moravském, Śląsku a Haliči. :-)

0/0
10.1.2017 8:19

R19a71d77k43o 63K75ř43i93v73á74n13e10k 7830593895870

Jen pro pořádek - správně má být ETCS, skutečnou chybu neřešíte, řešíte Česko.

Za překlep omlouvám.:-)

0/0
10.1.2017 10:43

J17a71n 11G67o44n89s83o60r53č81í23k 9976639712859

Vidím, co názor to rozdíl. Já měl nejhorší zkušenosti opakovaně s regiojetem. Z mých třech jízd s tímto dopravcem 2x nefungovala klimatizace a 1x jsme nedojeli kvůli poruchy vůbec a nechali nás někde v polích. O arogantnosti některých stevardů ani nemluvě. Co jsem slyšel od ostatních ve vlaku, tak to, že jim nefunguje klíma je zcela běžné. Já už s tímto dopravcem nepojedu i kdybych měl kdo ví co dostat "zdarma" a byl i o pořádnou částku levnější. Vybírám pouze leoše anebo pendolino a rád si za kvalitu připlatím.

+17/−2
9.1.2017 20:13

A75n11t18o52n64í54n 47P71o80l10i40c20k39ý 9940502781387

No vidíte, jezdím RJ pravidelně a žádný problém jsem nepotkal

+1/0
9.1.2017 21:10

R47o54m71a25n 14N95o23v35a21k 6349601492766

ja s RJ jel trikrat, z toho dvakrat nefungujici klimatizace a wifi (Ostrava - Poprad)

+6/0
9.1.2017 21:44

V79l31a87d97i12m90í40r 93F45i49b45i90g11e37r 5334591871204

A v polích vás nechali, ani nezajistili odvoz cestujících minimálně na nějaké nádraží odkud by se dalo pokračovat?

+1/0
9.1.2017 21:11

P73e52t75r 52N90o55v80o79t86n82y 1411400921

A to jako jde, když mají od SZDC pridelenou kapacitu trati? Snad budou platit i když nic v danem case nepojede.

+4/0
9.1.2017 19:45

P97e94t10r 77K51o22r37b13e19l 9846927960192

Napadá mne fakt, že pomalejší vlaky mají v jízdním řádu zakomponovány pobyty na předjetí Leošem. Nyní v nich budou cestující čekat na nic.

+3/0
9.1.2017 19:54

P80e24t76r 71N62o47v10o59t18n72y 1341880741

Náklad se tam nenacpe, jinej dopravce těžko na pár měsíců bude jezdit s mimořádnýma spojema. Nezbývá než to nechat Leoše zaplatit.

+2/0
9.1.2017 20:02

J17i28ř24í 18K98o63c51u51r50e89k 6325844215328

Náklad se tam právě nacpe. Nebude to ovšem dvojice hrbatých (jedna mrtvá), ale třeba Metrans dokáže na Praha-Brno stáhnout 5 minut proti EC

+1/0
9.1.2017 20:19

P83e11t88r 58K78o42r20b41e14l 9176337450402

Zbytečný spor. To je případ od případu. Každopádně lidi ve vlaku mohou jet a nejedou.

0/0
9.1.2017 21:36

P79e84t34r 69N21o13v44o92t22n94y 1191310511

To neznamená, že se tam "vejde". Záleží co a jak brzy nasleduje ze leem, ale minimalne ze začátku by i ten metrans mohl zdržovat.

0/0
10.1.2017 8:35

S55t68a89n90i90s59l40a62v 98H69e58r93m90a78n 9427129203903

Když se nějaky dopravce vnuti do jizdniho řadu měl by ho dodržet do prvni upravy grafikonu. Když ne měl by mit zato sankce. Je to podvod na cestujicich.U nas v ČR je všechno možne bez pokut.

+6/0
9.1.2017 19:45

M72i67c82h66a27l 79M78e28č50i28a19r 1880900679175

Rád by som videl, či niekto pôjde Praha - Varšava radšej v tomto ako v normálnom vlaku bez novín zdarma... hodinu sa v tom vlaku vydržať dá (ak ste sami na štvorke).. viac nie

+4/−5
9.1.2017 19:34

P32e73t29r 49N22i57v92n81i41c20k35ý 3392784425697

Jel jsem LE 3 hodiny a úplně v pohodě.

+2/0
10.1.2017 7:28

P41a82v31e31l 50Ř47a83p38e88k 7202716509415

Nechá tam udělat 6 sedaček vedle sebe jako v low cost třídě v letadle, tím se dostane do plusu ;-D

+5/−3
9.1.2017 19:16

J30a72k18u12b 51Z70e26m58a92n

Tam už je to teď našlapaný, že skoro neexistuje ulička.

+3/−4
9.1.2017 19:17

J89a62n 97J89e36m72e41l86k10a 1465580

No jestli sždc zvedne poplatky za dopravní cestu tak bych se moc nesmál ;-D

Tramvaje a ještě 6 v řadě budou našim standardem pro všechny ;-D

0/0
10.1.2017 8:25

J18a44k87u67b 49Z29e33m93a83n

Leo je nejhorší ze všech dopravců. Nejvyšší cena, nejmenší pohodlí. Kdyby je zrušili úplně a místo nich nasadily vlaky ČD, vůbec nic by se nedělo.

+10/−16
9.1.2017 19:02

O19n76d71ř25e71j 19B32o17h83á67č 6623827768510

Jak můžete říct že je ve vlacích Leo Express nejmenší pohodlí, to jste asi nikdy nejel třídou business nebo premium8-o. Ale myslím že i třída economy je srovnatelná někdy i lepší, než 1. třídy v některých vlacích ČD. A ceny jsou při koupi předem také o dost levnější než ČD.

0/0
10.1.2017 19:01

V30l33a41d23i74m52í50r 88Š73t23ě41r95b41a 2152671812277

Kdysi jsem někde slyšel, že "jízdní řád je zákon". Holt jak pro koho.;-);-)

+19/0
9.1.2017 18:23
Foto

M75i42c49h25a27l 46W35e79r13d64a56n 1287464628809

Když jde casu dost příkladem!!!

0/0
10.1.2017 5:52

P65e24t64r 36N35e53c79h53a93n44i62c39k28ý 7393146648340

Tohodle dopravce co ve špičce předražuje jízdné vysoko nad obyčejné jízdné ČD a má věčná zpoždění, protože při jakémkoliv problému nestíhá točit soupravu snad ani škoda nebude

+17/−14
9.1.2017 18:12

T65o90m29á43š 60M34o82r96a60v20č20í94k 3327516203415

Věčná = z mých zkušeností žádná a to s ním jezdím pořád. A ať si předražuje, koupí to jen ten, kdo bude chtít. Já u něho kupuji 300 km za 120 Kč dřív za 99 Kč a nezdá se mi to jako nějaká vysoká cena za 300 km.

+5/−2
9.1.2017 21:47

P75e81t76r 78N41e38c47h32a47n14i61c86k27ý 7943756488390

Jezdíte večerními spojí? Měl jsem už 4 nepříjemné zkušenosti za poslední 2 měsíce

+3/−1
9.1.2017 21:50

M90a36r27e29k 30D41e40m66č74á25k 9435834316525

Hlavní a asi jedinou výhodou LE je jeho bezbariérovost. Kdyby ČD koupily víc Inter Panterů, tak všem na trati Praha - Morava vytřou zrak. Škoda, že pendolina už jsou dneska šrot, chápu povinné místenky, ale už by měly být zdarma k ceně jízdenky.

+2/−6
9.1.2017 17:50

M34a31r63t46i62n 35K32o95ž28í67n 1815386971460

Skutečně jsou Pendolina šrot? Osobně to považuji po Railjetech za to nejlepší co u nás po kolejích jezdí.

+19/0
9.1.2017 17:53

M65a12r83e70k 79D14e94m34č90á21k 9445514206135

Byl jste někdy v pendolinu na wc? Vypadá to tam jak v 30 let starém letadle, všechno hnusné, rozbité a smradlavé. Oproti inter panteru je pendolino prehistorie. Za mě Inter panter > rail jet & leo > pendolino > rj > rx > ostatní

+1/−9
9.1.2017 20:11

M26a93r62t11i94n 79K40o32ž80í42n 1505256431710

Srovnávat Pendolino a InterPanter je jako srovnávat Mercedes a Fabii a to jak v aspektech pohodlí, tak ve všech technických parametrech. A dávat InterPanter před Railjet, či srovnávat Railjet s tramvají, to už chce s prominutím notnou dávku idiocie.

+2/−1
9.1.2017 23:01

Z68d44e89n31ě93k 74K64o90r54f 8626798357273

Nesmysl

0/0
10.1.2017 15:12

R42a19d29e94k 51J31a16n11a65t66a 9865586674232

Bezbariérovost je nespornou výhodou pro starší lidi, handicapované a rodiče s dětma. Taky v MHD je to plus, protože to znamená rychlejší výměnu cestujících.

V ostatních případech to výhoda moc není, protože v takovém vozidle je méně příjemná cesta. Vysoký strop znamená, že se teplo drží nahoře a ne u lidí. Nízká podlaha znamená kompromisy při návrhu podvozku a méně klidnou jízdu (proč asi v Siemensu neudělali Railjet nízkopodlažní). A v neposlední řadě horší výhled z okna, nejste tak vysoko.

+11/−1
9.1.2017 17:59

P83e68t42r 54N46e42c36h88a11n89i49c75k55ý 7213716408810

A větší dveře, hůře oddělené od zbytku prostoru (při plné bezbariérovosti) znamenají úniky tepla ve stanicích

+7/−1
9.1.2017 18:10

J74i76ř47í 31H13o85v89o28r19k41a 8167126572405

Co k tomu dodat? Snad jen toto:

http://ekonomika.idnes.cz/ceske-drahy-interpanter-poruchy-do2-/eko-doprava.aspx?c=A170105_164004_eko-doprava_suj

;-D

+2/0
9.1.2017 18:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.