Diskuse k článku

Leo Express ruší dočasně čtvrtinu spojů, jeho vlaky projdou úpravou

Soukromý dopravce Leo Express zrušil od pondělí část svých vlakových spojů. Důvodem jsou úpravy pětice jednotek Stadler Flirt, které dopravce má.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M56i42l89a50n 66G11a94j88d27á71c38s 3116775927532

To neumí zajistit náhradní soupravu? Co to je za firmu?

0/0
16.1.2017 19:16

J77i28ř42í 96S67t71e76h63l73í71k 9417676735382

Proč se tady stále řeší dva dopravci,kteří nemají ani 2% trhu.Ale rozhodovat by chtěli stejně,jako by n ̈měli přws 50°%.To je možné jen u nás.Vlastním 2ˇ% akcií nějaké továrny,tak si s něma mohu tak leda vytřít.....

0/−1
10.1.2017 7:01

P65e53t46r 29N41i42v75n31i71c87k67ý 3352814635507

Vlastnit 2% ČEZu by nebylo špatné, co myslíš?

+1/0
10.1.2017 7:25

T42o57m34á40š 30D21v14o16ř57á12k 3795773266786

Není to špatné, děkuji za optání. ;-)

0/0
10.1.2017 7:37

J34o43s31e60f 61H28o91n80e45š 7591772550563

Zákonem se okleští práva majoritního a minoritní si mohou stěžovat třeba na predátorské ceny a mají pravdu.Majoritní si stěžovat nemůže

0/0
14.1.2017 13:46

K53a39r42e88l 22J23u18r38d82a 2426428189531

Dneska jsem viděl žlutý blesk, tuším RJ1004 v Hranicích na Moravě. Zřejmě problém s vozem a potřeba ho vyřadit. Na takovou fušku si pozvali četu z ČD Carga ;-D;-D;-D. Kdyby tam nebyli, tak tam stojí do teď

+10/0
9.1.2017 23:33

J48a39n 71V39a62l96o15u92c62h 6332137318120

A uvědomělí soudruzi z CARGA jim to jistě udělali zadarmo....

Nikoli, RJ si zaplatí službu, na kterou by se nevyplatilo někoho zaměstnávat a CARGO tam za ty peníze pošle lidi, kteří jsou stejně v práci a už zaplaceni. Čili výhodné pro oba.

+3/0
10.1.2017 10:43

O31n73d60r22a 73P61a73ř64í59z75e24k 7221669635182

Do odvolání se zvyšuje podíl masa ve výrobcích a snižuje se počat separátů. Také do odvolání.

0/0
9.1.2017 21:40

O49n51d10r88a 52P17a79ř61í19z15e96k 7801509635902

*oprava: počet separátů..

0/0
9.1.2017 21:41

O15n38d67r20a 91P43a76ř69í67z79e44k 7881879625562

Odvolávám... co jsem odvolal... a slibuji, co jsem slíbil. Chceme jen lukrativní tratě, lukrativní časy. Jo, to bych chtěl každý.

+2/−1
9.1.2017 21:38

P26e94t42r 96N52i20v33n24i78c93k51ý 3212514175767

To je ale překvapení, že soukromý podnikatel má zájem vydělávat! Kdyby socanští hejtmani nezabetonovali regionální tratě, taky by se tam soukromí doravci tlačili.

+1/−1
10.1.2017 7:27
Foto

B80r32o11n68i70s85l54a56v 71G73a71b80r41y18š 2172289901

Skutečně? Pokud vím, trať z Bruntálu do Malé Morávky je pořád sjízdná. Proč tam teda cirkusák nebo paštikář nenaběhnou?

+1/−3
10.1.2017 8:41

J97a61n 87V11a47l53o20u79c80h 6242877258490

A je tam někdo, kdo by si tam službu objednal a zaplatil? Právě na tomhle principu lokálky fungují, kdyby se tam dalo vydělat (či aspoň prodělávat "ne víc než jinde"), určitě by tam nebyl zastaven provoz. Jenže u téhle trati kraj pochopil, že utrácet peníze za vlak tam, kde trať vede poli kus od vesnic, přes než vede silnice a tudíž je busy obslouží rychleji, komfortněji a levněji, se nevyplatí.

Ale pokud by nějaká lokálka v rámci veřejné služby (když mírný zisk je zaručen i bez cestujících) nabídnuta byla, piště si, že by se na ni provozovatelé hrnuli (vč. ČD, proč myslíte, že se jiných tratí, které prohlašují za prodělečné, drží jak ho*no košile?).

+1/0
10.1.2017 10:55
Foto

B32r35o62n90i97s21l87a29v 91G70a70b47r70y32š 2792399901

Jančuru si na hlavní koridorové tratě taky nikdo neobjednal a jezdí tam. Kdyby zachránil nějakou lokálku po vzoru Ing. Šatavy a JHMD před umřením, vážil bych si ho mnohem víc.

0/−1
10.1.2017 11:08

M15a70t75ě59j 23V88o28n74d43ř77i89č87k88a 4714660408326

Například pan Jančura sám prohlásil, že má zájem především o rychlíkové linky - osobáky jsou podle něj podfinancované. Soutěž o tento segment vlakové dopravy proběhla na Liberecku - z té Regiojet vycouval s tím, že to "nemá cenu", do soutěže o Šumavské lokálky se ani nepřihlásil. Relativně nedávno však na IDNES Jančura šalamounsky prohlásil, nechť stát soutěže vypíše - on se nepřihlásí, aby ukázal, že mu jde o veřejný zájem.

0/0
10.1.2017 20:04

R51a46d27k50o 19K95ř39i71v16á90n27e63k 7750303395500

Podle stránek Evropské komise by se mělo na všech 5 souprav dosazovat ECTS level 2 (druh zabezpečení a komonikace vlaku s dopravní cestou) pro provoz v Čechách, Polsku a na Slovensku. Cena 1 573 000 EUR, z toho 85% bude dotace. Ukončení projektu červen 2019.

Pokud by se dělala úplná polonizace, jednalo by se ještě minimálně o úpravy radiového spojení, sběračů (uhlík x měď) a vnějšího osvětlení podle požadavků polského drážního úřadu. U některých vozidel se v minulosti dělala i úprava do polského profilu v dolní části - například zmenšení pluhů. Nevím, zda by se to jednotek LEO týkalo.

+5/0
9.1.2017 20:44

I88v18a27n 49H88o19l46a44s 5257647428967

Jen pro pořádek - opravdu to není jen pro provoz v Čechách, ale v celém Česku.

+1/−1
9.1.2017 22:57

R40a12d97k14o 16K48ř80i43v21á50n94e74k 7450873175960

I v Markrabsví Moravském, Śląsku a Haliči. :-)

0/0
10.1.2017 8:19

R11a21d66k57o 60K47ř10i62v48á90n42e42k 7100823355540

Jen pro pořádek - správně má být ETCS, skutečnou chybu neřešíte, řešíte Česko.

Za překlep omlouvám.:-)

0/0
10.1.2017 10:43

J62a41n 40G13o91n22s56o37r48č94í38k 9486229522149

Vidím, co názor to rozdíl. Já měl nejhorší zkušenosti opakovaně s regiojetem. Z mých třech jízd s tímto dopravcem 2x nefungovala klimatizace a 1x jsme nedojeli kvůli poruchy vůbec a nechali nás někde v polích. O arogantnosti některých stevardů ani nemluvě. Co jsem slyšel od ostatních ve vlaku, tak to, že jim nefunguje klíma je zcela běžné. Já už s tímto dopravcem nepojedu i kdybych měl kdo ví co dostat "zdarma" a byl i o pořádnou částku levnější. Vybírám pouze leoše anebo pendolino a rád si za kvalitu připlatím.

+17/−2
9.1.2017 20:13

A11n12t48o42n13í96n 84P46o92l12i44c65k25ý 9150482431377

No vidíte, jezdím RJ pravidelně a žádný problém jsem nepotkal

+1/0
9.1.2017 21:10

R24o49m22a13n 56N13o14v88a64k 6389181642186

ja s RJ jel trikrat, z toho dvakrat nefungujici klimatizace a wifi (Ostrava - Poprad)

+6/0
9.1.2017 21:44

V60l50a95d86i41m40í60r 50F31i57b76i94g47e11r 5574561401324

A v polích vás nechali, ani nezajistili odvoz cestujících minimálně na nějaké nádraží odkud by se dalo pokračovat?

+1/0
9.1.2017 21:11

P10e61t11r 33N71o40v10o54t97n44y 1531480671

A to jako jde, když mají od SZDC pridelenou kapacitu trati? Snad budou platit i když nic v danem case nepojede.

+4/0
9.1.2017 19:45

P76e81t83r 50K93o68r38b73e18l 9826867920912

Napadá mne fakt, že pomalejší vlaky mají v jízdním řádu zakomponovány pobyty na předjetí Leošem. Nyní v nich budou cestující čekat na nic.

+3/0
9.1.2017 19:54

P44e18t18r 11N56o42v33o16t18n12y 1171370781

Náklad se tam nenacpe, jinej dopravce těžko na pár měsíců bude jezdit s mimořádnýma spojema. Nezbývá než to nechat Leoše zaplatit.

+2/0
9.1.2017 20:02

J65i85ř86í 41K25o95c82u88r98e22k 6625594625868

Náklad se tam právě nacpe. Nebude to ovšem dvojice hrbatých (jedna mrtvá), ale třeba Metrans dokáže na Praha-Brno stáhnout 5 minut proti EC

+1/0
9.1.2017 20:19

P11e57t90r 78K23o40r79b94e90l 9456957860212

Zbytečný spor. To je případ od případu. Každopádně lidi ve vlaku mohou jet a nejedou.

0/0
9.1.2017 21:36

P24e61t68r 78N76o23v25o13t51n86y 1761660901

To neznamená, že se tam "vejde". Záleží co a jak brzy nasleduje ze leem, ale minimalne ze začátku by i ten metrans mohl zdržovat.

0/0
10.1.2017 8:35

S19t12a45n94i54s50l92a54v 31H57e27r33m92a96n 9977699933503

Když se nějaky dopravce vnuti do jizdniho řadu měl by ho dodržet do prvni upravy grafikonu. Když ne měl by mit zato sankce. Je to podvod na cestujicich.U nas v ČR je všechno možne bez pokut.

+6/0
9.1.2017 19:45

M44i38c83h68a37l 40M43e85č46i47a82r 1580700239215

Rád by som videl, či niekto pôjde Praha - Varšava radšej v tomto ako v normálnom vlaku bez novín zdarma... hodinu sa v tom vlaku vydržať dá (ak ste sami na štvorke).. viac nie

+4/−5
9.1.2017 19:34

P32e30t76r 59N95i89v54n93i65c91k13ý 3512544825267

Jel jsem LE 3 hodiny a úplně v pohodě.

+2/0
10.1.2017 7:28

P26a43v57e45l 42Ř38a16p50e73k 7142616689145

Nechá tam udělat 6 sedaček vedle sebe jako v low cost třídě v letadle, tím se dostane do plusu ;-D

+5/−3
9.1.2017 19:16

J55a71k71u86b 13Z21e69m75a30n 4201975592885

Tam už je to teď našlapaný, že skoro neexistuje ulička.

+3/−4
9.1.2017 19:17

J43a27n 75J34e87m87e12l30k31a 1485110

No jestli sždc zvedne poplatky za dopravní cestu tak bych se moc nesmál ;-D

Tramvaje a ještě 6 v řadě budou našim standardem pro všechny ;-D

0/0
10.1.2017 8:25

J34a80k82u26b 79Z13e54m43a31n 4501485922295

Leo je nejhorší ze všech dopravců. Nejvyšší cena, nejmenší pohodlí. Kdyby je zrušili úplně a místo nich nasadily vlaky ČD, vůbec nic by se nedělo.

+10/−16
9.1.2017 19:02

O47n42d22ř49e94j 33B58o84h52á93č 6873737498250

Jak můžete říct že je ve vlacích Leo Express nejmenší pohodlí, to jste asi nikdy nejel třídou business nebo premium8-o. Ale myslím že i třída economy je srovnatelná někdy i lepší, než 1. třídy v některých vlacích ČD. A ceny jsou při koupi předem také o dost levnější než ČD.

0/0
10.1.2017 19:01

V73l65a82d33i33m70í61r 31Š38t53ě94r27b64a 2632381472947

Kdysi jsem někde slyšel, že "jízdní řád je zákon". Holt jak pro koho.;-);-)

+19/0
9.1.2017 18:23
Foto

M34i56c17h49a54l 88W79e35r25d51a48n 1387884378169

Když jde casu dost příkladem!!!

0/0
10.1.2017 5:52

P63e38t69r 65N67e24c69h58a64n26i14c68k53ý 7763676948560

Tohodle dopravce co ve špičce předražuje jízdné vysoko nad obyčejné jízdné ČD a má věčná zpoždění, protože při jakémkoliv problému nestíhá točit soupravu snad ani škoda nebude

+17/−14
9.1.2017 18:12

T14o98m63á26š 41M74o28r75a12v97č17í28k 3227926493255

Věčná = z mých zkušeností žádná a to s ním jezdím pořád. A ať si předražuje, koupí to jen ten, kdo bude chtít. Já u něho kupuji 300 km za 120 Kč dřív za 99 Kč a nezdá se mi to jako nějaká vysoká cena za 300 km.

+5/−2
9.1.2017 21:47

P88e63t35r 92N71e79c79h63a97n52i33c49k30ý 7353576568560

Jezdíte večerními spojí? Měl jsem už 4 nepříjemné zkušenosti za poslední 2 měsíce

+3/−1
9.1.2017 21:50

O91d33s88t73r88a31n62ě51n88ý 64U26ž62i39v52a32t64e52l 0

Uživatel požádal o vymazání
+2/−6
9.1.2017 17:50

M64a23r42t11i83n 33K28o10ž28í87n 1515776541760

Skutečně jsou Pendolina šrot? Osobně to považuji po Railjetech za to nejlepší co u nás po kolejích jezdí.

+19/0
9.1.2017 17:53

O49d60s70t30r69a59n50ě10n41ý 71U51ž82i25v63a11t67e10l 0

Uživatel požádal o vymazání
+1/−9
9.1.2017 20:11

M11a84r77t70i44n 24K55o17ž98í70n 1735706421210

Srovnávat Pendolino a InterPanter je jako srovnávat Mercedes a Fabii a to jak v aspektech pohodlí, tak ve všech technických parametrech. A dávat InterPanter před Railjet, či srovnávat Railjet s tramvají, to už chce s prominutím notnou dávku idiocie.

+2/−1
9.1.2017 23:01

Z72d44e87n75ě11k 68K32o62r14f 8116648807693

Nesmysl

0/0
10.1.2017 15:12

R58a11d18e63k 98J59a87n49a91t76a 9155156464242

Bezbariérovost je nespornou výhodou pro starší lidi, handicapované a rodiče s dětma. Taky v MHD je to plus, protože to znamená rychlejší výměnu cestujících.

V ostatních případech to výhoda moc není, protože v takovém vozidle je méně příjemná cesta. Vysoký strop znamená, že se teplo drží nahoře a ne u lidí. Nízká podlaha znamená kompromisy při návrhu podvozku a méně klidnou jízdu (proč asi v Siemensu neudělali Railjet nízkopodlažní). A v neposlední řadě horší výhled z okna, nejste tak vysoko.

+11/−1
9.1.2017 17:59

P22e69t87r 76N38e97c59h78a48n37i87c98k97ý 7773476798750

A větší dveře, hůře oddělené od zbytku prostoru (při plné bezbariérovosti) znamenají úniky tepla ve stanicích

+7/−1
9.1.2017 18:10

J16i62ř53í 96H15o90v17o74r20k54a 8707796662815

Co k tomu dodat? Snad jen toto:

ekonomika.idnes.cz

;-D

+2/0
9.1.2017 18:04

Najdete na iDNES.cz