- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc se zavadi porad nejake dalsi poplatky, kdyz ty penize jdou jen slozitou cestou do statniho rozpoctu? Mnohem jednodussi a levnejsi by bylo zvysit dan z prijmu nebo jinou dan, ktera uz existuje. Anebo jeste lepsi by bylo nic takoveho nedelat, protoze prijmy statniho rozpoctu uz jsou tak obrovske, ze se s nim plytva.
Zvyšování daně z příjmu neprojde. Proč chcete trestat lidi za to, že jsou úspěšní a vydělávají?
Zdraží se doprava a zaplatíme to my, obyčejní lidé, peníze se pak nahromadí v černé díře České republiky, ty se pak protočí něčím co nefunguje jak má, zbude z toho 60 miliard a bude zase o něco líp. Jen my vysvětlete, v Řecku, Španělsku a Itálii je taková nezaměstnanost a mají se tam ták dobře. Více těžte pro pracující a ne pro hnijící.
No oni ve Španělsku, Itálii a Řecku mají o dost lepší klimatické podmínky a tak se nemusejí půl roku připravovat na příští zimu, ergo nemusejí ani tolik spořit. Přes den mají hic, takže pracovat můžou jen brzo ráno nebo večer, což Středoevropan (zvyklý na prušáckou důslednost a francjosefskou ranní pracovní dobu) těžko pochopí.
Trocu logiky-Prvotním důvodem zavedení je objíždění dálnic,ale úseky Plzen-Č.Budějovice-Jindř.Hradec žádnou dálnici neobjíždí.Také úsek Holubice-Uh.Brod také žádnou dálnici neobjíždí.Pokud chtějí výnos,tak by musela být sazba min.3 Kč/km.Při absenci víceproudých silnic je to vydírání a je lepší zapudit myšlenky na zpoplatnění
Dálnice stavět neumíme.
Postavíme vám tedy alespoň mýtné brány.
Ťoklá logika.
Kdo řekl, že neumíme stavět dálnice?
Může snad Ťok za to, jak strašidelnou legislativu se zdlouhavými projednávacími a schvalovacími lhůtami nám zde "takydemokraté" v 90. letech prosadili a nikdo ji od té doby nedokázal změnit? Může snad Ťok za to, že neexistuje zvláštní ustanovení o liniových stavbách, tedy nejen pro dálnice, ale i pro vn magistrály, pro budoucí VRT a podobně?
Mimochodem v roce 1938 to bylo jednoduché. Nevolená expertní komise vybrala trasu D1 podle mapových podkladů (tady pramení velká část dopravních problémů dodnes), pak tu trasu prošla další komise, svolala do hospody veřejné jednání, tam tu navrženou trasu oznámila, vzápětí vyvlastnili pozemky a do dvou měsíců se tam už kopalo. To by dneska demokraté ječeli!
Než zjistí, že výnos z takového mýta je nižší než opravy místních komunikací a okresek, tak nebudeme mít nejen dálnice a silnice 1.třídy, ale ani silnice spojující obce mezi sebou. Pak MF vyhlásí na konci roku, jaký má přebytek v hospodaření, který může uvolnit na dotace velkým firmám.
Holice-Mohelnice: kdyby kua radši konečně dostavěli dálnici! Takhle postaví mýtné brány, začnou vybírat, a postupně budou nahrazovat za dálnici dřív, než se jim to vrátí zpět.
Vono by se dobře stavělo, kdyby bylo povolení...
jako další krok Vám ,,ANO,, nabídne možnost si zakoupit dálniční známku na rok dva či tři dopředu a také možnost zakoupení známek na bicykl , motokolo , motocykl koloběžku a případně na dětský kočárek s právem přednosti jízdy v pravém pruhu :-) na dvojčata bude sleva 3% na paterčata bude sleva 100%
Podobně jako mnohým dalším mi nesedí mapa, polohy lokalit a trasy.
Co můžeme chtít na "špatně placených" úřednících ministerstev.
Na úseku Brno-Svitavy by měli spíše řidičům platit odškodné a trasu Holubice-Starý Hrozenkov neboli Slavkov u Brna-Uh. Hradiště-hranice by měli opatřit zákazem jízdy traktorů, kombajnů a všeho co jede pod 70 km/hod. + kamionů. Ať jezdí Slováci a spol.přes Rakousko nebo na D2.
Shrnuto a sečteno:
.
Peníze jsou až na prvním místě
V budoucnosti i traktor na poli bude muset mít dálniční známku.
.
Není důležité využívat širší, lepší a kvalitnější silnice pro větší zatížení, tj. především dálniční síť a silnice I. třídy (i když o jejich kvalitě je možno často diskutovat). Důležité je zaplatit