- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Absurdní automobilová kultura přináší další z neuvěřitelných příběhů, které prostě normálně nevymyslíš.
Kyby ti, co ty pi....ny vymýšlí jezdili hromadnou dopravou, tak se ušetří hodně emisí
https://m.youtube.com/watch?v=hLZ_ZgpEHZE
Bez kouře není zábava. Takhle si představuji auta do měst plných smogu
Pokud to fiat bude odkupovat za cenu ojetin, tak to bude pár kaček
Renault. Viz: http://www.auto.cz/i-renaulte-francouzska-znacka-vysetrovana-kvuli-manipulaci-emisemi-102344
Kdyz se daly dohromady firmy Daimler Benz a Chrysler, vzbudilo to to nevoli jak v Nemecku, tak v USA. Nemci nechteli aby jejich premiova znacky byla znehodnocena vyrobcem podradnych aut a amici zas nechteli kooperovat s nacisty. tak se spojily dva vyrobci podradnych aut a podvadeji stejne jako nacisti.
A komentuje to Vokoun s podřadnou češtinou.
USA se chce zbavit osobních aut na naftu, proto to kopání kolem sebe.
Určitě. Ty normy nastavili schválně a TAJNĚ. A teď je vytáhli a chtějí uplatňovat.
Beztak mají normy pro benzín a diesel stejné jen proto, aby ničili evropské automobilky.
řídící jednotka má software, který umí spoustu věcí, umí se učit podle řidiče, umí postupně zatěžovat motor podle ujetých kilometrů, také umí řídit spaliny podle toho, jak se používá. Takže se při měření na zkušebně zapne tak, aby to vyhovovalo zkoušce. Stejně je na tom i bezpečnost auta, při testu vyhoví, protože hodně aut je stavěno na crashtest :-(, v provozu je to jiné