- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná by stálo za to zkultivovat trať ZA Ostravou mezi Bohumínem a Českým Těšínem. Já vím, že je to tam poddolované, ale aby se na mezinárodní trati plazily vlaky skoro krokem...
Ono zkultivovat "Sakmarovo údolí" je dost těžké ... to se už kultivuje více jak 40 let dosypáváním štěrku do kolejového lože ...
Konečně budou něco dělat s Hlavním nádražím, je to na ostudu. A ten svršek mezi Svinovem a Hlavním už taky potřebuje.
No, mě by zase zajímalo, jestli mají v plánu zrušit ty otřesné nadchody a udělat to stejně jako se provedla rekonstrukce ve Svinově a vybudovat tam podchody, protože nadchod je všeobecně tragédie...
To asi záleží na tom, co je pod zemí.
A dopadne to jako s dálnicí D47. Odfláklá stavba. Odflákly dozor a politici pak řeknou: Řekněme si na rovinu, paní redaktorku. Kdo z nás jezdi do Ostravy? (Tak to bylo v kotli s paní Jílkovou...)
"Na české železnici se připravuje největší zakázka tohoto století." - a proto server-co-býval-Lupou už není Lupa.
Takhle bombastické a nepravdivé titulky si milé babišoviny strčte někam.
Co s tim ma spolecne Babis,kromne toho,ze na to musi uvolnit penize.Pochybuji,ze on to vymyslel Moravec.
By me zajimalo, jestli se bude rekonstruovat alespon nastupiste a nadchod na hlavnim nadrazi, kdyz budova se modernizovat nebude. Myslim, ze ani na vsechny nastupiste nevede eskalator. Nebo se pletu? Mozna to budou resit ty zminene vytahy v clanku.
Škoda, že Ostrava neprotlačí nějaký tram2rail. 100 - 120 km/h je trochu jiná káva než 50km/h tramvaje se zastávkama co 200m a nádraží Svinov bez pořádného napojení na MHD.
A okruh kolem města, třeba přes oblast Dolních Vítkovic. Ty koleje tam jsou.
A co bude s retro nádražím Ostrava-Vítkovice?
Tak vzhledem k tomu, že toto století bude ještě cca 83 let trvat, tak bych nepsal že se jedná o největší zakázku tohoto století, ale o doposud největší zakázku tohoto století.