Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Aplikace dobývají firmy, poslední pevnost tradičních taxi dispečinků

Stále víc firem zkouší alternativní „taxislužby“ typu Uber či Liftago. Po úspěchu, který si aplikace získávají mezi soukromými uživateli, tak letošek může být rokem přerozdělování trhu firemních klientů. Ti jsou poslední - a lukrativní - doménou klasických taxi dispečinků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55i94r51i 90D54o30m97i73n49i34k 1271678281430

No a teď se do toho ještě spojil Google s Uberem

0/0
13.1.2017 23:46

J19a11n 31Z88a41b66a82b87a 8664454568794

Stejně dneska už téměř každý dispečink má nějakou aplikaci. Jsou i takové, které vám řeknou maximální cenu předem.

Jediné co změní fungování přepravy je změna nesmyslných podmínek pro smluvní přepravu.

+1/0
13.1.2017 21:59

P71e83t26r 83Š35i82m97e73k 2509267576558

Vysvětlí mi někdo, proč v rámci např. měsíčních poplatků za internet, platíme předražené taxíky zhýčkaným zaměstnancům těchto firem?

+1/−2
13.1.2017 20:27

A41n29t36o42n54í88n 51S68v24o53b79o38d33a 3144593189592

zvolte si jinou společnost, která vám nabídne levnější a nebo kvalitnější služby, jak jednoduché

+5/0
13.1.2017 20:31

J66i37ř15í 43K73o58c24u56r64e98k 6435684535918

Jo chlape, podívej se na výplatí pásku a pořádně. Na to, co jde tobě a kolik jde státu. Proti tomu je 200 kč za 1 GB dat jenom pakatel.

0/0
13.1.2017 22:40

A52n75t57o22n40í49n 43S77v92o86b65o28d14a 3864603309332

Takže Jančura prohloubí ztrátu u taxi a nebo si sežene dotace? Na CNG auta byla dotace pro firmy, ještě by jim mohli přiklepnout to, že v Praze budou moci jezdit jen ekotaxi Jančury :-(

+1/−1
13.1.2017 19:10

R88o24b82e87r52t 21H67o69m21o84l88k88a 2180982692601

Vím, že jste to myslel jako absurditu. Ale kdyby někdo vymetl tu taximafii napojenou na magistrát a kamarádíčkující s Policií, to by bylo super. Jezdí i za 100,- na km, okrádají na daních úplně brutálním způsobem... Prostě divoký západ.

0/0
13.1.2017 20:52

A86n84t56o56n47í77n 19S33v58o22b55o17d40a 3204683149782

taxíka jsem si na ulici nikdy nevzal. Vždy jsem si ho zařizoval přes slušnější firmu. Zahraniční pracovníci mají čísla na taxislužby, které jejich zaměstnavatel uzná

0/0
13.1.2017 21:02

R20o79b39e18r13t 10H63o88m51o28l64k54a 2880842872951

Ježíš, to je jasný. Taxi na ulici nikdy! To je ekonomický nesmysl. Zvlášť v době aplikací...

0/0
13.1.2017 21:09

A66n26t12o13n72í84n 21S14v59o38b39o64d59a 3394113259842

já si ho nevzal ani za komunistů, něco již pamatuji

0/0
13.1.2017 21:15

R19o97b29e40r51t 82H84o91m67o95l58k54a 2780692372671

Já jel taxíkem 2x v životě. Bylo to po operaci palce u nohy. Nebyla plánovaná, měla to být jen kontrola, jinak bych si zařídil odvoz. A druhý den rano do práce, nemoh sem si ani pořádně stoupnout. Jinak jsem nikdy neměl důvod...

0/0
13.1.2017 21:18

A21n72t92o66n10í16n 34S67v34o58b74o70d98a 3384213279482

posílal jsem taxík pro tchýni, abych nemusel na Ruzyň, stálo to 500 Kč, takže jsem ušetřil spoustu času a nervů :-), dnes parkují na Ruzyni a taxík nepotřebuji

0/0
13.1.2017 21:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.