Diskuse k článku

Taxi na pár kliků. Google propojil své mapy s Uberem

Google nově propojil své mapy s taxislužbou Uber. S novou aktualizací už nebude pro rezervaci ani platbu jízdy s Uberem nutná žádná další aplikace. Postačí pouze aplikace Mapy Google. Aktualizace bude během několika dní dostupná pro operační systémy Android a iOS. Oznámili to v pátek zástupci obou firem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64a60n76a 33L41a11n42d25o32v53á 5963329395793

Je smutné jaký je náš stát státem ovcí.Každý vidí reklamu a ihned dojde k názoru ,že UBER je nejlepší.Bohužel ani je nenapadne ,že společnost,která má peníze na reklamu může jednat tak diplomaticky .že většina nasmlouvaných řidičů ani netuší že porušují zákony Bylo by docela dobré,kdyby se nejen čtenáři podívali na význam slov spolujízda..taxislužba nebo jako co zde služba UBER vystupuje. Jo když v ČR někdo vládne kapitálem může vše.

+2/−4
13.1.2017 19:37

J30i98r16k25a 65S12e90k92o 2584715333430

Je to jen otázka času kdy se vytratí ČR, stejně jako např.z Maďarska, předpokládám že s povinností EET i pro taxi, což UBER je, se jim na to ti nelegální řidiči vyprdnou, jezdit za almužnu a ještě z toho ofiko odvádět daň? navíc pod neustálou hrozbou postihu z magistrátu? nevěřím, že by někdo rozumě uvažující do toho šel. Každopádně Jezdění pro UBER je levárna, jsou tu jasně a zákonem vymezená pravidla. která platí pro všechny bez vyjímky. A takový keci, že je to jakási alternativa k okrádajícím taxikářům je kravina a výblitky trolu tady, kteří tyto služby ani nevyužívají a mají tak max na mastnou tyč, v Praze i jinde po ČR fungují legální aplikace a to dokonce dýl než UBER, s lepším pokrytím a hlavně s profesionálními řidiči, se kterými se domluvíte česky a vědí kam jedou.

+2/−3
13.1.2017 14:24

A36r11n24o91š23t 24S58t80á65r60e40k 4892610675324

Dobrý den, pane taxikáři!

+1/0
13.1.2017 14:59

M17i32r94o74s79l69a53v 45K67o10c65h 8825175345156

Taxikář obhajuje svoje ceny. Zákazník ale řeší něco jiného. Např. jízda z centra Prahy do Kunratic (cca 11km):

Taxi chycené na ulici cca 600.-

Taxi přes dispečink 350,-

Uber po dohodě a bez nutne hotovosti pod 100,-

Ať rozhodnou sami klienti, jak chtějí jezdit. Mne Uber vychází pořád nejlevněji a přistavení je rychlejší, než z dispečinku.

0/−1
13.1.2017 17:29

J88i53r89k15a 10S27e33k18o 2394475503720

K té ceně, z dlouhé do ružinovské v sobotu v 0.30 v noci za 509,- s uberem je opravdu skvělá cena. Já jenom že klasickej taxik s regulovanou cenou by vyšel cca 380,-, co vy na to?

0/0
14.1.2017 17:54

M29i88r19o53s57l42a94v 68K97o83c90h 8625895895426

Z Dlouhé do Růžové (v Praze) dojdu za střízliva do 2 minut. Tam bych si taxi nebral ani po 10 pivech:-)

0/0
14.1.2017 22:05

J24i36r40k16a 34S75e76k16o 2504835613490

psal jsem o jízdě z dlouhé do ružinovské (krč) 11km

0/0
15.1.2017 20:11

J98i98r91k56a 33S17e49k63o 2364235523320

Nejsem klasický taxikář, pracuju u záchranné služby na přivydělávám si jěžděním pro liftago což je jedna z legálních taxi aplikací u nás, mám vše co je k tomu potřeba:žlutou kartu, přihlášené a pojištěné vozidlo, taxametr, zkoušky, atd. a nedělalo mi to žádný výrazný problém si to zařídit abych si mohl sem tam něco přivydělat. Proto nechápu oslavné ody na uber jehož řidiči evidentně porušují zákony čr. Nicméně štve mně především to porušování zákonů, co se týče konkurence tak uber jako konkurenci nevnímám, je to segment zákazníků, který mne nezajímá, to je problém spíše low cost taxislužeb typu "nejlevnější taxi", "jetax" apod. Mne zajímají pouze zákazníci, kteří chtějí opravdu kvalitní služby a vědí, že za to zaplatí adekvátní cenu.

0/0
14.1.2017 16:11
Foto

Š87t48ě35p30á96n 89B98i24n66k13o 3956774323236

Řidičům UBERu chodí veškeré jejich "tržby" bezhotovostním převodem na účet, čiliže z pohledu státu jsou jejich příjmy triválně kontrolovatelné, zatímco u kasírování hotovosti u normálních taxi s nulítky, turby, domlouváním fix ceny na štaflu nebo místě, kde stojí (třeba Pařížská, Hlavák atd.), se to jaksi říct nedá.....

0/0
13.1.2017 16:23

J74i95r22k48a 34S91e17k43o 2944755503600

Asi jste tak trochu mimo mísu, řidiči uber jezdí i cash a to už několik měsíců, nulítka a turba u taxikářů, jsou až na opravdu jedinečné vyjímky u černých taxikářů minulostí vzhledem k nutnosti registrovaného paměťového modulu a to myslím už asi dva roky, nejdřív si něco o problematice zjistěte než začnete trolit

0/0
14.1.2017 16:18
Foto

Š83t23ě35p63á29n 70B14i51n67k97o 3546794253506

Ale nejsem. Platby cash jsou v testovacím režimu teprve od konce září. A i s nimi platí, že je jakákoli případná kontrola díky záznamu v aplikaci mnohem snazší, než v případě klasického taxi. A co se taxametru týče, je to sotva měsíc, kdy mi taxikář (normální dispečink, volán přes appku) ukazoval, co umí jeho taxametr (různé kombinace stisku tlačítek se sazbami, změna ceny, sazby, krácení nebo stornování jízdy atd.).

0/0
16.1.2017 11:11

J69i94r46k12a 30S68e43k57o 2214365253110

a vy v dnešní době ještě využíváte služeb dispečinků??? řidičí kteří jezdí přes appku(ne tu dispečnkovou) si něco takového dovolit ani nemohou, jednak je pruběžně cena zobrazována i na aplikaci a hlavně nikdo nechce dostat zaporné hodnocení. Přesvědčil jste mě pouze o tom že tady jen trolíte a nemáte reálnou představu o dnešní taxikařině. Pravěk forever.

0/0
16.1.2017 15:49

M30a45r87i91á71n 84B69e22d76n72á60r46i41k 9911351640258

Tomhle už je boj, který taxikáři nemohou lezce vyhrát. Boj s Googlem je jako chtít proroučet větru.

+8/0
13.1.2017 12:53
Foto

P29e25t96r 96N64o96v69o40t74ň16á17k 1125721853208

Tak už zbývá jenom změnit legislativu, aby se ten zkostnatělý systém staré taxislužby začal skutečně měnit k lepšímu.

+12/−1
13.1.2017 12:28
Foto

Š62t97ě35p25á58n 95B22i84n66k48o 3776184573146

Jenom technická - právě regulace taxi prostředí, která dokázala, že je k ničemu, v porovnání s neregulovaným prostředím, ve kterém se pohybuje UBER, ukázala, jak je zbytečná. Zrovna tady platí, že méně legislativy by bylo více. Máme tady regulace cen, certifikovaná měřidla, zkoušky, registry a přesto to v taxi funguje, jak funguje. UBER nemá nic z toho a s žádným z těch nešvarů se tam nepotkáte.....

+1/0
13.1.2017 16:26

V20o93j14t28ě38c94h 39S27t45r33n74a57d 4274641772665

Je vtipné, jak se u každé diskuze ohledně alternativních taxislužeb sejde pár taxikářů ze staré školy a nadávají. To víte, éra obírání zákazníků jim pomalu ale jistě končí.

+15/0
13.1.2017 12:05

P48e90t61r 97V48e16s75e75l68ý 6121436589580

A jéje... Tak z války s Uberem se stane válka s Google? Zdá se že spolujízda začne být normální věcí...

+9/0
13.1.2017 11:51

J29i56ř48í 65S29o79j11k88a 5738772551928

R^R^ dobrá práce Google !!

+8/−1
13.1.2017 11:19

F26r74a60n67t41i40š44e28k 27V56á25c20l19a97v44í27č45e25k 4935463801974

Z reklamní masáže uberu vím, že to není taxislužba, ale spolujízda. Takže to už neplatí? Už mají konečně jejich řidiči papíry v pořadku a nejezdí podvodně načerno? To jsem teda zvědav ;-D

+3/−8
13.1.2017 11:18

J87i83ř19í 37S46o62j87k91a 5708442681808

ano, všichni řidiči Uberu mají řidičák takže mohou legálně řídit auto

+3/−3
13.1.2017 11:20

L72a55d17a 44N37o66v25a40k 4112133467

a to je tak všechno co můžou legálně...

+3/−1
13.1.2017 11:28
Foto

Š39t66ě84p61á65n 72B79i41n74k94o 3376894503406

Ano, těm, co jezdí službu POP zpravidla chybí vůz zaregistrovaný v evidenci vozů taxi coby vůz bez taxametru (formalita) a zkoušky (taky formalita). Taxametr mít nemusí a pokud to dělají příležitostně, což podstatná část dělá, není to ani podnikání, pokud nepřekročí legislativou daný limit.

+5/−4
13.1.2017 11:36

F93r76a55n35t56i22š55e38k 45V52á37c82l17a58v77í15č79e93k 4515533511524

Plácáš nesmysly, radši bych bejt tebou mlčel, než tu ze sebe dělat hlupáka. Uber pop rozhodně věcně není bez taxametru, je to jízda na kilometr, nikoli s předem danou celkovou cenou, takže taxametr je třeba. Dále, a na to jsi "zapomněl", chybí živnostenské oprávnění. Takže jinými slovy to dělají na černo skrz na skrz :-)

0/−6
13.1.2017 11:43

M83a96r25e22k 38M68a73l53ý 1822148761490

http://ekonomika.idnes.cz/soud-zrusil-pokutu-pro-prazskeho-ridice-uberu-fld-/eko-doprava.aspx?c=A161103_152624_ekonomika_rny

+3/0
13.1.2017 11:48
Foto

Š60t20ě89p82á87n 57B18i93n24k56o 3786574233126

Je to marný. Tohle je bohužel reál z prostředí českých a zejména pražských taxi. Vědí prd o tom, co zákon dovoluje, vyžaduje a kde má UBER problém. Ten nespočívá v tom, jestli jezdí za regulovanou cenu a má taxametr. U POPáku chybí zpravidla dvě formality (zkoušky a evidence vozu), byť i to se mění, BLACK řidiči to většinou mají. Ještě se mi nestalo, abych jel s BLACKem a ten na palubce neměl průkaz řidiče TAXI, úplně stejný, jako mají běžní řidiči.

+2/0
13.1.2017 12:05
Foto

Š35t94ě10p85á45n 98B87i20n79k40o 3236274533816

Plácáš nesmysly ty, nejdřív se s tou legislativou seznam. Vůz bez taxametru řádně zaregistrovaný v evidenci může jezdit za cenu, za jakou chce a vypočítat ji, jak chce. Nesmí být ovšem označen jako TAXI, i to platí po novele. Záleží na prokazatelné vůli obou stran, jak si ujednání o ceně provedou. Když to bude fix nebo za minutu nebo kombinace nebo za hodinu času řidiče, je to úplně jedno. A ŽL nemusíš mít v případech, kdy nevyděláš (neutržíš) přes limit daný zákonem a nejde o souvislou činnost a podnikání.

+3/0
13.1.2017 12:03

M84a62r48t59i43n 56N47o87v32o91t46n43ý 9598375940151

Uživatel Uberu vidí při zadání cíle cesty cenu předem...

+1/0
13.1.2017 12:14
Foto

Š48t12ě20p13á73n 72B66i46n14k88o 3396804793766

Já už jenom čekám, až tu nějaký taxikář vytáhne poslední argument, který zpravidla mají, tj. "písemnou objednávku" ;-D;-).

+2/0
13.1.2017 12:22

J64i44r74k32a 40S74e95k45o 2114745243130

a co argument, že v čr existují a úspěšně fungují nezávyslé taxi aplikace, které využívají řidiče kteří mají vše potřebné a neporušují zákony, tak proč by se měla legislativa přizpůsobovat uberu? právě proto se legislativa pravděpodobně nezmění protože ono to jde i s tou stávající. zkuste liftago nebo hopin a zjistíte, že vám nabídnou mnohem víc a mnohdy za lepší cenu.

0/0
14.1.2017 16:28
Foto

Š12t63ě51p84á70n 91B14i40n38k12o 3246784193276

Argument pro co? Ať si zákazníci vyberou, s kým chtějí jezdit. Jinak co se UBERu týče, zatím soud smetl ze stolu vše, co proti němu řešili. Takže zatím platí, že UBER se zákony problém nemá.

0/0
16.1.2017 11:14

O25t43a70k13a75r 67Z20e67m56e70k 3206284611979

Když odhlednu od toho, že máte projev hulváta, tak jen slušně poznamenám, že aplikace, která funguje pro Uber jako taxametr, nejde, na rozdíl od klasickeho, ošidit.

A to je spíš výhoda, ne ? Teda pokud nejste taxikář, který krade.

+3/0
13.1.2017 13:51

Š69á47r36k95a 10M70a18t25y60á43š95o34v50á 1511735492659

ale koncesi nemaj co?

0/−1
13.1.2017 11:47
Foto

Š65t15ě25p41á34n 41B35i17n13k45o 3546924403656

Někteří i mají, BLACK skoro všichni. A pokud to dělají jako přivýdělek a vejdou se do limitu daného zákonem, ŽL mít nemusí.

+2/0
13.1.2017 12:07

M19a93r44t91i11n 16S24v17o10b12o63d10a 7744778342269

já jsem jel tuhle s jedním a bylo to určitě načerno, protože byl ze senegalu

ale řídil krásně a dokonce na ledu

+2/0
13.1.2017 11:23

L46a27d90a 14N15o13v30a72k 4372223287

to zní jako když ses zamiloval...

+1/0
13.1.2017 11:29

J92a64k25u25b 83H94e33r12m89á57n49e66k 8344578658135

spolujízda je pouze jedna se služeb UBERU, která navíc není dostupná ve všech zemích. Další služby jako UBER BLACK (i u nás) či UBER TAXI (např. v Londýně) jsou služby s profesionálními řidiči a všemi potřebnými licencemi... a může aplikaci využívat jakýkoliv taxikář, který je schopen si udržet odpovídající hodnocení od cestujících...

+2/0
13.1.2017 11:39
Foto

Š60t41ě59p62á10n 89B65i27n63k87o 3356624883306

Těch služeb je mnohem víc, v Londýně ještě UBER Executive, Limousine, XXL atd. ;). A přesně, je to o tom, jak řidiče hodnotí zákazníci. O automatickém vyřazování odpadu, což je toho, čeho se část nejenom českých taxikářů děsí. Protože někteří z nich by v systému nevydrželi ani týden, zatímco pod vší možnou regulací a dohledem dělají průsery už desítky let....

+6/0
13.1.2017 11:42

Najdete na iDNES.cz