- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nebude u EL AL ten problém díky bezpečnosti a díky kontrolám? Ono by to chtělo dát do kupy všechny parametry proč bylo zpožděno.
Ano přesně tak to je. Když mají izraelci jen sebemenší podezření nebo nějaké nesrovnalosti, tak se let okamžitě zpozdí. Jim se člověk ani nemůže divit. Dříve třeba k nám do ČR byly lety tak přísné, že se létalo jen v noci a to na letišti pomalu nesměl být nikdo jiný.
z Prahy Ruzyně?
Každé doslova letadlo je zpožděno a klidně o hodinu.
Využívám toho rád. Jako důchodce co má dost času, protože do FRA nebo AMS přiletím z Prahy ZARUČENĚ pozdě a spoj mi uletí, odmítám náhradní lety s dvěma nebo více meziřisáními, a nechám se zdarma odvézt na hotel, tam dostanu večeři a ubytování a ráno snídani, vše zdarma od letecké společnosti. Do USA létá do mého cílového místa sotva jeden spoj denně. Pokud mám přímý let, tak ho také vyžaduji a času mám víc než dostatek.
To přinutí Lufthansu, KLM nebo Deltu aby si trochu hlídala spoje. Z Prahy směrem kamkoliv na Západ však hravě bude mít letoun hodinu zpoždění. Jo můj let a mnoha jiných je stojí těžké prachy.
Ten samý článek tu byl před týdnem....to opravdu v sekci ekonomika nemáte o čem psát?
„Nejhůře dopadl izraelský národní dopravce El Al, u kterého loni doletělo včas jen 44 % letů. Druhý skončil IcelandAir, kterému se loni zpozdilo 59 % letů.“
Měli byste si ujasnit, jestli to číslo v tabulce znamená počet letů, které doletěly včas, nebo které byly zpožděné.