- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A hned pod článkem článek včerejší : "Češi nejvíce kupují menší a levnější auta"
OPRAVA - melo byt:
.
.
Vetsi auta jsou bezpecnejsi
a
DRAZSI.....
Možná jste přehlédl, že jsem se vyjadřoval k systému německému, nikoliv českému. Tam je to opravdu trochu jinak.
SUV nemohu při nejlepší vůli považovat za auto - nanejvýš za opuchlou krabici na kolech. Doufám, že ta vlna nevkusu brzo odezní.
Hmm, tak u nás se loni prodalo 28400 Octavií a z toho jen 1800 fyzickým osobám. Je vidět že lidi bohatnou a Octavia je nejoblíbenější model.
Tak to se v zásadě nevylučuje, i v těch firemních nákupech jezdí zase jen lidé, částečně jsou v tom přímo jejich vlastní auta (pouze prohnaná přes účetnictví firem), částečně samozřejmě ta klasická firemní, referentská a pod., což pořád znamená že si už nemusí kupovat to samé soukromě a finančně na tom tedy profituje.
Mne prijde statiska "uspechu SUV" uplne postavena na hlavu, normalni auta jsou rozhazena do x kategorii podle velikosti, ale SUV jsou vsechna jako jedna kategorie. I kdyz se jich tak v dane velkostni a cenove hladine proda nesrovnatelne mene nez klasickych aut, tak to naoko vypada ze SUV jsou nejprodavanejsi auta misty...
To nevím, prodejům osobáků kraluje kompaktní a střední třída a SUV zase především ty menší modely.
Je fakt, že nejbezpečnější auto do českého provozu je tatra plná písku.
No jo, ale na každodenní jízdy to moc pohodlné není.