Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Systém ČEZ má problémy. Firmu opustili manažeři zodpovídající za zákazníky

Energetické společnosti ČEZ se už několik měsíců nedaří rozchodit nový zákaznický systém a zajistit řádné fungování kontaktních center. Firmu opustili manažeři odpovědní za kontakt se zákazníky, podle společnosti to však s problémy nesouvisí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O39n92d68ř92e85j 56V86e21l42k68ý 6150148607281

Přihodím svou aktuální zkušenost s přechodem čísla k čez mobil, nedoporučuji nikomu..

Vše bylo domluveno přišla sim karta, v den konce u starého operátora, přehodím sim karty a ta od čez mobil nefunkční, volám předáno na reklamační oddělení, po pár dnech zkusím zavolat své "nefunkční" přenesené číslo a zvedne to pán který měl mé číslo, že je u čez mobil nový a dostal tuhle sim, mimochodem do této doby mě nikdo nekontaktoval.

Tak po dalších urgencích, kde mě přijde, že na reklamačním nikdo nepracuje mě došla nová sim karta problém stejný, takže shrnutí první části.. 14 dnů nefunkční číslo a mé číslo měl nový zákazník ale bylo vedeno na mě.. naštěstí nikde nevolal než to zablokovaly.

Část druhá po měsíci mě dorazí vyúčtování o 300% vyšší než mělo být, koukám ve smlouvě vše v pořádku volám opět na zak. linku a tam mě řeknou že nemám nastavený žádný balíček takže platím vše co provolám, opět předáno rekl. oddělení....

To byla má zkušenost s čez mobil, ihned přecházím opět k předchozímu operátorovi, nechápu, jak může tato firma ještě fungovat s tímto přístupem, čekal bych to spíše od menších společností..

0/0
19.1.2017 9:15

J90a46r12o36s29l57a77v87a 93M51a22c10i51g87o36v86á 7532233799458

Jo kdyby montáž elektroměru trvala měsíc, tak je to úspěch. Standardně na to má s novým zákaznickým systémem ČEZ Prodej 23 pracovních dní a ČEZ Distribuce 5 pracovních dní, to je celkem 28 pracovních dní na montáž. Ale už jsem zažila, že se montáž podařila až po 2 měsících o přepisu na jiného odběratele ani nemluvě.

0/0
16.1.2017 19:35

J98a93n52a 74W45y29r80w54o53l28o89v30á 9261590265303

Můžu potvrdit. Přepis i změna tarifu se podařila s 3 měsíčním zpožděním. Na vyřízení reklamace čekám už týden. Ještě jednou mě naštvou a půjdu ke konkurenci;-O

+1/0
16.1.2017 17:04

Z81d49e75n93e60k 51S97e26i79d84l 6154985830547

No, ono se jim podařilo zredukovat služby tak, že se pomalu nedovoláte ani k nahlášení poruchy. A když už se dovoláte k nějakému živáčkovi, tak i přes to, že nahlásite poruchu na určité adrese, tak se dozvíte, že vás nemá v systému a začne na vás vyzvídat u kterého velkého města asi tak můžete bydlet. Když jsem se zeptal kam jsem se dovolal, tak jsem zjistil, že to je prakticky přes celou republiku, což by v celku nevadilo, kdyby jim ten systém fungoval a neměli v něm chyby.

+1/0
16.1.2017 8:41

Z15d85e56n36e59k 69S97e13i97d11l 6374545580757

Zapomněl jsem podotknout, že vypadla elektřina v půlce obce.

+1/0
16.1.2017 8:42

I43v79a67n32a 78H16e10r27m88a65n44n84o87v74á 8503743940666

Ještě v létě aplikace ČEZ online spolehlivě nahrazovala zákaznické centrum. Dnes hlásá bludy přímo neskutečné. Ještě v létě bylo ukončení odběru, včetně vyúčtování otázka 10ti dní. Dnes po měsíci nic. Návštěva zákaznického centra je na den dovolené a následně týden na psychickou zotavenou. Nevím, co se tam děje, ale někdo ničí to, co fungovalo.

+5/0
15.1.2017 16:53

Z54d49e58n47ě40k 22K43o46r18f 8166248157823

Ja jsem pred 14 dny online pres cez online menil mesicni zalohy a v pohode (podotýkám jsem realny zakaznik ne placena pozitivní sluzba:-)).

+1/0
15.1.2017 8:25

M93a54r36t57i92n 53V50y13s88k20o74c58i65l 3672538405790

Ja delal revizi, tak jsme volali na linku, za 25 min nam to zvedli, jo, rozpeceteni HDS, dobra, ale do 14 dnu potrebujeme i revizi a veskere smlouvy. Tech 14 dni ubehlo 7.12., od te doby maji najednou na vsechno cas a rozpecetena skrin jim nevadi. Mam sto chuti se pripojit na ty AYKYny, ktere do HDS vedou a kaslat na ne. Fakt exoti. Nedovedu si predstavit, ze bych tam chtel bydlet a pres mesic cekal na debilni elektromer.

+1/0
15.1.2017 18:01

L64i38b84o53r 29V64e14n71g38l93á29ř 4524385272204

kdyby se starali o to co maji o elektrinu, mozna by to fungovali. ale nabizeji plyn, mobilni tarify a podobne nesmylsly a pak to tak dopada

+4/0
15.1.2017 0:22

R58o96b85e94r73t 98S35v90o25b26o62d90a 6583481566125

Všchny velké firmy v energetice nabízejí všechny tyhle služby.

0/0
15.1.2017 12:17

L68i51b96o43r 72V50e26n73g88l32á85ř 4644595302594

jeden z poslednich podniku ktere vlastni stat a tak to dopada. nutno hned vymenit vedeni a prodat do soukromych rukou

0/−2
15.1.2017 0:16

P59a91v64e10l 67D80u57p65a80č 2399471698369

Jste na omylu,je to polostátní podnik.Stát vlastní pouze část akcií.

0/0
15.1.2017 11:15

J66i72ř54í 32S81o91c60h11o40r 1832472183801

Takhle to dopadne, když se tomu šéfujou lidi, kteří o elektřině nic neví a rozbijou to co fungovalo.

+3/−1
14.1.2017 18:04

L22a15d50i23s70l41a93v 65K12a98l93o48u87s 7305206841260

Dejte mi peníze,lidi a materiál a postavím třeba vzducholoď.☺☺☺

+3/0
14.1.2017 16:32

S14t35a80n88i16s25l76a62v 81B66u68r58i29a18n 5263904864687

Já jsem začal využívat ON-line systém ČEZu a funguje to bez problémů, včetně řešení různých požadavků. Vše, včetně fakturace, bylo rychlé a správné.

+4/0
14.1.2017 16:18

M51a24r67t67i16n 74V70y63s73k60o83c93i70l 3502258235790

To by ta banda musela byt schopna od rijna sparovat mou osobu s danym odbernym mistem, v kazdem mailu, ktery mi od tech smejdu prijde ,,Zaregistrujte se do CEZ on-line", ale ze se ta mzaregistrovat nejde jim nevadi. A 16 let od platnosti zakona o elektronickem podpisu vam sdeli ,,Elektronicky podepsane dokumenty neprijimame" vysmech...jako by nejaky cmaranec na naskenovane smlouve mel nejakou vyssi vahu, nez elektronicky podepsane PDF.

+1/0
14.1.2017 22:05

M22i37r90o15s89l73a60v 87B73u34č16e82k 6903763561104

Společnost ČEZ, chápu jako ukázkového molocha, který slouží ke vstupu a obohacení vybraným personám. Perpetum mobile - nemůže zkrachovat - přebytky hospodaření opět získá stát. Pak i zóna spekulací - machinací - solární byznys. Sám si vyrábím - sám si prodávám ... Opravdový byznys ráj ! Pak je tu ovšem ten nepodstatný a ještě furt otravuje - Běžný člověk se svými potřebami ! Všechno maří - nejlépe se jej zbavit ! Je úžasné, v jakém protipólu je zde Baťovo heslo - Náš zákazník - náš pán ! ... :-)

+5/−1
14.1.2017 15:56

O61n67d69ř58e45j 29F15r28a52n50c 4269771878

Nesmysl, zkuste řešit nějaký problém s alternativním dodavatelem a pak mluvte. ČEZ je drahý, ale služby má dobré.

+2/0
14.1.2017 17:56

J94a28r43m15i37l14a 63P95í62c61h50o17v79á 5412497634803

Jak s kterým. Nebudu jmenovat, taky jsem několikrát přecházela, ale jsou mezi nimi firmy, které si zákazníka váží.

+1/0
14.1.2017 18:20

J82a82n 37H92r19u82z54a 8644438929317

ČEZ drahý nebyl (e-tarif) a vše fungovalo do loňského července. Od té doby nejsem schopen z nich vyrazit přepis a stále se snaží inkasovat z mé banky ačkoliv jsem to svolení pochopitelně zrušil. Jestli tohle jsou dobré služby tedy nevím.;-D

+2/0
14.1.2017 23:10

M71a62r48t56i81n 98V77y16s72k76o62c72i91l 3132978155290

Asi čekají, až to nevydržíte a dojdete na pobočku, ať si vás můžou skásnout...

0/0
15.1.2017 17:57

M51i64c86h64a63l 70D67r43n49o94v85s45k87ý 3504939218423

Najednou se vám všem ČEZ jako fackovací panák hodí. V této zemi stále neexistuje distributor elektřiny ( srovnatelný je pouze RWE, který se teď jmenuje nějak nezapamatovatelně ) který má tak vstřícný zákaznický servis. Výkřiky těch, co odebírají jinde, ustanou při prvních potřebách změn. To, že tady někomu vadí významný podíl státu na vlastnění Čezu je úplně k smíchu, protože díky tomu a zrovna těmhle, pánové Bureš a Sobotka zacpávají hubu koblihama, když si k tomu, za radostného přispění drobnějších akcionářů, luxují většinu Čezovského zisku. Jestliže si tedy ČEZ provádí systémové změny, jež mají jediný cíl - ušetřit, je to výhradně důsledek tlaku akcionářů, respektive státu. Však zanedlouho si opět kolem silnic na plakátech přečteme. " vyšší důchody ze zisků Čezu " apod.

+2/−7
14.1.2017 15:54

J33a10n 23J92u34r79n63í43č90e14k 7307190454884

RWE je někde v ČR distributorem elektřiny? Kde má distribuční území, že mi není známo?

0/−3
14.1.2017 15:58

M21i76c35h22a77l 15D66r18n90o79v23s42k14ý 3914709848353

Chytl jste mě za slovo... měl jsem samozřejmě na mysli prodejce.

0/0
14.1.2017 16:01

J68a61n 59H79r96u91z35a 8274848339317

RWE, dnes innogy je distributorem plynu např. v Jm kraji. Elektřiny nikde. Pokud bych hodnotil call centrum podle vstřícnosti a také odbornosti rad pak E.ON je pro mne jednička. RWE (innogy) je celkem také dobrá. Věřím, že i ČEZ je fajn, jen se jim nedaří přejít od slibů k činům (alespoň aktuálně nyní). Chápu, že ty ženy na sluchátku a u komplu nemohou za své managory a jejich "zdařilé" změny.

+2/0
14.1.2017 23:16

J72a66n 46J33u14r15n74í67č62e38k 7257150744254

http://www.a-tender.cz/distribuce_elektriny_a_plynu_v_cr.html

0/0
14.1.2017 15:59

D19a42v79i90d 75Z70a71j15d78á61k 8575852190231

Je to ve vsech firmach stejne. Veze se nwco,co funguje a nenahradi to necim lepsi. Ale necim totalne nefunkcnim. Pak se nabere hromada "manazeru", kteri zacnou obesilat akcni plany, reporty a hromadu hovadin.

+2/0
14.1.2017 15:54

J84a98n 94F92r81i44s44c34h 9433896380

Manažeři firmu opustili, jelikož byli za ten bordel přímo zodpovědní. Dnešní stav je takový, že jednoduchá operace, která dříve zabrala minutu, tak to stejné současný systém zvládne asi tak za 20 min :) Firma šetřila na implementaci, teď sklízí ovoce. ČEZ není žádná vyjímka, spoustu firem už nasazení nového nevyladěného systému úplně položilo.

+6/0
14.1.2017 15:39

J98a27r13o31s95l52a55v 83S63t87u58p54k35a 6187619589664

a co ty zakazniky drzi u takove firmy?

0/0
14.1.2017 15:33

R87o84s74t27i94s60l81a62v 43C31i32b39u80l84k98a 2899629750534

No, bohužel pokud bydlíte v kraji, kde je distributorem ČEZ Distribuce, tak nemáte na výběr. Sice dodavatele si můžete vybrat, jakého chcete, ale distributor je pořád ČEZ...

+13/0
14.1.2017 15:41

L68u83k81á18š 11M12ü55l34l36e53r 6689830301853

Jojo.. CEZ ma na vse cas a vubec nefunguje v terminech... ale zkus poslat penize o neco pozdeji... to jsou s upominkou bleskovi...

+1/−1
14.1.2017 15:27

J76a46n 57H24r20u14z65a 8304688629317

Já jsem požádal v srpnu o přepis a zablokoval inkaso. Žádná upomínka dodnes nepřišla, přepis neproveden.;-)

+1/0
14.1.2017 23:19

D33a53v82i13d 58H64e71r42i18a89n 6824156757731

Tak proto mi najednou dali pokoj, dřív pořád otravovali s nějakýma službama a teď je klid.

0/0
14.1.2017 15:27

T25o48m36á55š 18N73a46v12r53á13t48i50l 6757529712864

Kolik asi ta sranda "upgrade" systému stála ? Kdo tu zakázku realizoval ?

+8/0
14.1.2017 15:16

T48o24m28á86š 77N57a71v31r76á88t96i51l 6217959932404

Také jsem to řešil v říjnu a na lince byl docela arogantní týpek. Jinak ze strany ČEZ je to naprostý diletantismus. Argumentace že mají mhoho zákazníků je směšná. Banky když přecházejí na nový informační systém a internet banking to dají za víkend. Ale jak tu již někdo psal to by tomu museli "šéfovat" odborníci a né kamarádi.

+10/−1
14.1.2017 15:15

J80i49ř93í 64V39e73s60e88l83ý 3300982790640

Je to říše zla. Studenti ČEZ zbožňují, protože jim náboráři lžou o výhodách a zacházení s lidmi. Letití zaměstnanci dostávají padáka za to, že nesouhlasí s kravinami mladých manažerů. Ti manažeři sice nic neznají, ale mají obrovskou moc vyhodit kohokoliv. Je to říše zla.

+16/−1
14.1.2017 15:12

J17a88r29m70i30l50a 68P86í88c94h67o75v15á 5782287754933

Taky jsem zažila, kdo neviděl, nepochopí.

+3/0
14.1.2017 15:26

M89a57r19e17k 69Š35n57o16b57r 9730635380124

Tohle je ale příběh ve spoustě firmách.

0/0
14.1.2017 22:01

M56a57r91e65k 68J10a77n80e90č54k34a 1537906533361

Soukromá firma je schopna se z kritických chyb poučit, protože by je to mohlo snadno položit, ale ČEZ je dělá opakovaně, akorát s jinými ještě více naivními managery na vedoucích pozicích, kteří si myslí, že jim se to stát nemůže ;-DPoprvé to bylo při slučování energetik a přechodu na systém SAP a nyní podruhé při přechodu na další dobře zaplacený paskvil.

+1/0
15.1.2017 13:05

J88a33n 94K41u23č88e39r51a 1698568473629

No ono to tak trochu je všude, nový manažer musí něco ukázat, tak zruší něco co léta funguje, ale je to fuj staré. Když se situace s velkým usilím podaří stabilizovat tak manaže odejde a šup fuj starý systém, ....

+7/0
14.1.2017 15:06

J70i63ř71í 76N15o57s86e48k 1193827482192

už jsem tam dlouho nebyl ....jsme u jiného dodavatele....ale není to tak dávno co jsem s nimi žádný problém neměl (2 roky?)

0/0
14.1.2017 14:55
Foto

P28e97t23r 98D13v83o63ř77á80k 4318271337787

Jako zaměstnanec dceřiné společnosti ČEZu si nemohu z bezpečnostních (a možná i existenčních) důvodů dovolit kritizovat, ale z vlastní dlouholeté zkušenosti mohu potvrdit, že se všeobecně likviduje to, co spolehlivě funguje, nic jiného, než tuny a tuny zbytečných "lejster" putuje rovnou do "sběrny papíru", byrokracie jak v science fiction (ani za komančů se nám o takové nezdálo ;-() . . . na vedoucí místa, která se i uměle vytvářejí, nastupují kamarádi kamarádů, kteří totálně pošlapou to, to funguje a zavádějí totální nesmysly :-/ Neřeší se základní věci, důležité pro fungování chodu (našeho) podniku, hlavně, že vše sedí papírově . . . Takže se ani nedivím nadpisu článku :-/

+30/0
14.1.2017 14:36

V31l25a22d26i16m31í19r 30V46y17s26o28k76ý 8292942141155

co čekat od státního podniku ;)

+2/−3
14.1.2017 14:40

P27e15t84r 84M22a24l75i40š47k85a 6921695811483

Kéž by se to týkalo jen státních podniků.

+2/0
14.1.2017 21:12

A46d48a96m 82R41y73c31h12l61ý 1388887819903

Poslal jsem jim reklamaci a ani po 40 dnech se neozvali. Teď už nezbývá než se s nima soudit.. jen vědět jak

+2/0
14.1.2017 14:30

J95i80ř35í 63P67o72k74o14r21n48ý 1931193111469

Nepomůže stitnost na ERU?

0/0
14.1.2017 16:59

J85i68ř45í 26P60o64k67o78r78n79ý 1461633391839

Pardon, stížnost.

0/0
14.1.2017 17:00

A24d53a55m 95R39y33c78h58l21ý 1318347959163

No díky za tip

0/0
15.1.2017 13:09

D43a35v98i13d 73T40e37r44i43n25g22l 9377274320

Vubec nechapu ze nekdo v dnesni době jeste je u cezu.Nevidim ani jeden relevantni duvod,oproti levnejsim spolecnostem.

+3/−4
14.1.2017 14:30

P27e11t55r 27N14o43v90o89t67n91y 1961780761

Distribuci si nevyberete.

+5/0
14.1.2017 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.