Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Systém ČEZ má problémy. Firmu opustili manažeři zodpovídající za zákazníky

Energetické společnosti ČEZ se už několik měsíců nedaří rozchodit nový zákaznický systém a zajistit řádné fungování kontaktních center. Firmu opustili manažeři odpovědní za kontakt se zákazníky, podle společnosti to však s problémy nesouvisí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O11n59d24ř79e84j 10V27e60l78k36ý 6670928157321

Přihodím svou aktuální zkušenost s přechodem čísla k čez mobil, nedoporučuji nikomu..

Vše bylo domluveno přišla sim karta, v den konce u starého operátora, přehodím sim karty a ta od čez mobil nefunkční, volám předáno na reklamační oddělení, po pár dnech zkusím zavolat své "nefunkční" přenesené číslo a zvedne to pán který měl mé číslo, že je u čez mobil nový a dostal tuhle sim, mimochodem do této doby mě nikdo nekontaktoval.

Tak po dalších urgencích, kde mě přijde, že na reklamačním nikdo nepracuje mě došla nová sim karta problém stejný, takže shrnutí první části.. 14 dnů nefunkční číslo a mé číslo měl nový zákazník ale bylo vedeno na mě.. naštěstí nikde nevolal než to zablokovaly.

Část druhá po měsíci mě dorazí vyúčtování o 300% vyšší než mělo být, koukám ve smlouvě vše v pořádku volám opět na zak. linku a tam mě řeknou že nemám nastavený žádný balíček takže platím vše co provolám, opět předáno rekl. oddělení....

To byla má zkušenost s čez mobil, ihned přecházím opět k předchozímu operátorovi, nechápu, jak může tato firma ještě fungovat s tímto přístupem, čekal bych to spíše od menších společností..

0/0
19.1.2017 9:15

J85a23r24o59s55l95a24v95a 42M84a80c87i26g46o63v16á 7482213869708

Jo kdyby montáž elektroměru trvala měsíc, tak je to úspěch. Standardně na to má s novým zákaznickým systémem ČEZ Prodej 23 pracovních dní a ČEZ Distribuce 5 pracovních dní, to je celkem 28 pracovních dní na montáž. Ale už jsem zažila, že se montáž podařila až po 2 měsících o přepisu na jiného odběratele ani nemluvě.

0/0
16.1.2017 19:35

J79a54n44a 75W37y15r39w30o63l49o80v63á 9761710775743

Můžu potvrdit. Přepis i změna tarifu se podařila s 3 měsíčním zpožděním. Na vyřízení reklamace čekám už týden. Ještě jednou mě naštvou a půjdu ke konkurenci;-O

+1/0
16.1.2017 17:04

Z67d79e21n66e51k 86S63e80i93d14l 6214105240257

No, ono se jim podařilo zredukovat služby tak, že se pomalu nedovoláte ani k nahlášení poruchy. A když už se dovoláte k nějakému živáčkovi, tak i přes to, že nahlásite poruchu na určité adrese, tak se dozvíte, že vás nemá v systému a začne na vás vyzvídat u kterého velkého města asi tak můžete bydlet. Když jsem se zeptal kam jsem se dovolal, tak jsem zjistil, že to je prakticky přes celou republiku, což by v celku nevadilo, kdyby jim ten systém fungoval a neměli v něm chyby.

+1/0
16.1.2017 8:41

Z30d28e81n28e61k 15S68e78i83d28l 6894845750777

Zapomněl jsem podotknout, že vypadla elektřina v půlce obce.

+1/0
16.1.2017 8:42

I45v10a34n49a 73H84e40r79m40a74n14n37o67v80á 8933433110276

Ještě v létě aplikace ČEZ online spolehlivě nahrazovala zákaznické centrum. Dnes hlásá bludy přímo neskutečné. Ještě v létě bylo ukončení odběru, včetně vyúčtování otázka 10ti dní. Dnes po měsíci nic. Návštěva zákaznického centra je na den dovolené a následně týden na psychickou zotavenou. Nevím, co se tam děje, ale někdo ničí to, co fungovalo.

+5/0
15.1.2017 16:53

Z29d49e34n59ě44k 94K53o26r69f 8986118367483

Ja jsem pred 14 dny online pres cez online menil mesicni zalohy a v pohode (podotýkám jsem realny zakaznik ne placena pozitivní sluzba:-)).

+1/0
15.1.2017 8:25

M61a11r86t13i58n 14V85y60s49k39o88c48i51l 3522568765100

Ja delal revizi, tak jsme volali na linku, za 25 min nam to zvedli, jo, rozpeceteni HDS, dobra, ale do 14 dnu potrebujeme i revizi a veskere smlouvy. Tech 14 dni ubehlo 7.12., od te doby maji najednou na vsechno cas a rozpecetena skrin jim nevadi. Mam sto chuti se pripojit na ty AYKYny, ktere do HDS vedou a kaslat na ne. Fakt exoti. Nedovedu si predstavit, ze bych tam chtel bydlet a pres mesic cekal na debilni elektromer.

+1/0
15.1.2017 18:01

L97i89b83o87r 66V56e38n20g49l89á54ř 4304685702804

kdyby se starali o to co maji o elektrinu, mozna by to fungovali. ale nabizeji plyn, mobilni tarify a podobne nesmylsly a pak to tak dopada

+4/0
15.1.2017 0:22

R39o47b65e75r65t 93S90v83o96b40o67d98a 6933701946525

Všchny velké firmy v energetice nabízejí všechny tyhle služby.

0/0
15.1.2017 12:17

L10i68b91o97r 13V46e63n72g44l40á73ř 4474645952164

jeden z poslednich podniku ktere vlastni stat a tak to dopada. nutno hned vymenit vedeni a prodat do soukromych rukou

0/−2
15.1.2017 0:16

P28a69v28e67l 21D15u90p10a44č 2149981108909

Jste na omylu,je to polostátní podnik.Stát vlastní pouze část akcií.

0/0
15.1.2017 11:15

J35i87ř38í 25S78o93c11h29o10r 1772812363111

Takhle to dopadne, když se tomu šéfujou lidi, kteří o elektřině nic neví a rozbijou to co fungovalo.

+3/−1
14.1.2017 18:04

L11a12d31i62s26l45a42v 44K60a79l33o51u37s 7405946761900

Dejte mi peníze,lidi a materiál a postavím třeba vzducholoď.☺☺☺

+3/0
14.1.2017 16:32

S63t97a46n63i81s18l51a44v 32B85u12r15i98a69n 5493854844137

Já jsem začal využívat ON-line systém ČEZu a funguje to bez problémů, včetně řešení různých požadavků. Vše, včetně fakturace, bylo rychlé a správné.

+4/0
14.1.2017 16:18

M89a97r22t50i81n 63V58y90s37k57o90c36i65l 3692348335850

To by ta banda musela byt schopna od rijna sparovat mou osobu s danym odbernym mistem, v kazdem mailu, ktery mi od tech smejdu prijde ,,Zaregistrujte se do CEZ on-line", ale ze se ta mzaregistrovat nejde jim nevadi. A 16 let od platnosti zakona o elektronickem podpisu vam sdeli ,,Elektronicky podepsane dokumenty neprijimame" vysmech...jako by nejaky cmaranec na naskenovane smlouve mel nejakou vyssi vahu, nez elektronicky podepsane PDF.

+1/0
14.1.2017 22:05

M27i37r63o47s30l22a21v 81B23u55č41e55k 6803633111514

Společnost ČEZ, chápu jako ukázkového molocha, který slouží ke vstupu a obohacení vybraným personám. Perpetum mobile - nemůže zkrachovat - přebytky hospodaření opět získá stát. Pak i zóna spekulací - machinací - solární byznys. Sám si vyrábím - sám si prodávám ... Opravdový byznys ráj ! Pak je tu ovšem ten nepodstatný a ještě furt otravuje - Běžný člověk se svými potřebami ! Všechno maří - nejlépe se jej zbavit ! Je úžasné, v jakém protipólu je zde Baťovo heslo - Náš zákazník - náš pán ! ... :-)

+5/−1
14.1.2017 15:56

O55n90d86ř92e50j 57F64r98a32n26c 4239851408

Nesmysl, zkuste řešit nějaký problém s alternativním dodavatelem a pak mluvte. ČEZ je drahý, ale služby má dobré.

+2/0
14.1.2017 17:56

J58a45r45m74i46l63a 67P57í49c51h76o98v38á 5102507124593

Jak s kterým. Nebudu jmenovat, taky jsem několikrát přecházela, ale jsou mezi nimi firmy, které si zákazníka váží.

+1/0
14.1.2017 18:20

J81a76n 37H34r24u24z42a 8454928759787

ČEZ drahý nebyl (e-tarif) a vše fungovalo do loňského července. Od té doby nejsem schopen z nich vyrazit přepis a stále se snaží inkasovat z mé banky ačkoliv jsem to svolení pochopitelně zrušil. Jestli tohle jsou dobré služby tedy nevím.;-D

+2/0
14.1.2017 23:10

M98a47r97t94i97n 94V81y96s94k20o16c26i47l 3822968515440

Asi čekají, až to nevydržíte a dojdete na pobočku, ať si vás můžou skásnout...

0/0
15.1.2017 17:57

M26i51c29h63a58l 29D66r41n19o13v33s31k30ý 3424109698913

Najednou se vám všem ČEZ jako fackovací panák hodí. V této zemi stále neexistuje distributor elektřiny ( srovnatelný je pouze RWE, který se teď jmenuje nějak nezapamatovatelně ) který má tak vstřícný zákaznický servis. Výkřiky těch, co odebírají jinde, ustanou při prvních potřebách změn. To, že tady někomu vadí významný podíl státu na vlastnění Čezu je úplně k smíchu, protože díky tomu a zrovna těmhle, pánové Bureš a Sobotka zacpávají hubu koblihama, když si k tomu, za radostného přispění drobnějších akcionářů, luxují většinu Čezovského zisku. Jestliže si tedy ČEZ provádí systémové změny, jež mají jediný cíl - ušetřit, je to výhradně důsledek tlaku akcionářů, respektive státu. Však zanedlouho si opět kolem silnic na plakátech přečteme. " vyšší důchody ze zisků Čezu " apod.

+2/−7
14.1.2017 15:54

J78a50n 14J78u14r40n15í67č15e63k 7717690204864

RWE je někde v ČR distributorem elektřiny? Kde má distribuční území, že mi není známo?

0/−3
14.1.2017 15:58

M40i26c89h11a76l 34D58r44n87o77v38s65k84ý 3784729728883

Chytl jste mě za slovo... měl jsem samozřejmě na mysli prodejce.

0/0
14.1.2017 16:01

J73a26n 76H90r28u11z39a 8464478889577

RWE, dnes innogy je distributorem plynu např. v Jm kraji. Elektřiny nikde. Pokud bych hodnotil call centrum podle vstřícnosti a také odbornosti rad pak E.ON je pro mne jednička. RWE (innogy) je celkem také dobrá. Věřím, že i ČEZ je fajn, jen se jim nedaří přejít od slibů k činům (alespoň aktuálně nyní). Chápu, že ty ženy na sluchátku a u komplu nemohou za své managory a jejich "zdařilé" změny.

+2/0
14.1.2017 23:16

J90a24n 13J69u49r91n46í89č13e51k 7987920664294

http://www.a-tender.cz/distribuce_elektriny_a_plynu_v_cr.html

0/0
14.1.2017 15:59

D15a25v10i75d 73Z30a87j41d89á81k 8955932190491

Je to ve vsech firmach stejne. Veze se nwco,co funguje a nenahradi to necim lepsi. Ale necim totalne nefunkcnim. Pak se nabere hromada "manazeru", kteri zacnou obesilat akcni plany, reporty a hromadu hovadin.

+2/0
14.1.2017 15:54

J97a87n 70F39r86i69s86c95h 9623346940

Manažeři firmu opustili, jelikož byli za ten bordel přímo zodpovědní. Dnešní stav je takový, že jednoduchá operace, která dříve zabrala minutu, tak to stejné současný systém zvládne asi tak za 20 min :) Firma šetřila na implementaci, teď sklízí ovoce. ČEZ není žádná vyjímka, spoustu firem už nasazení nového nevyladěného systému úplně položilo.

+6/0
14.1.2017 15:39

J45a85r36o81s84l31a27v 82S34t97u95p24k45a 6717249379124

a co ty zakazniky drzi u takove firmy?

0/0
14.1.2017 15:33

R81o22s86t52i97s36l50a15v 62C37i63b78u58l28k29a 2479509780834

No, bohužel pokud bydlíte v kraji, kde je distributorem ČEZ Distribuce, tak nemáte na výběr. Sice dodavatele si můžete vybrat, jakého chcete, ale distributor je pořád ČEZ...

+13/0
14.1.2017 15:41

L11u15k17á96š 73M76ü35l25l98e91r 5563926257554

Jojo.. CEZ ma na vse cas a vubec nefunguje v terminech... ale zkus poslat penize o neco pozdeji... to jsou s upominkou bleskovi...

+1/−1
14.1.2017 15:27

J58a92n 79H22r17u91z87a 8984418789677

Já jsem požádal v srpnu o přepis a zablokoval inkaso. Žádná upomínka dodnes nepřišla, přepis neproveden.;-)

+1/0
14.1.2017 23:19

D88a29v54i48d 77H93e97r30i44a53n 2119769142890

Tak proto mi najednou dali pokoj, dřív pořád otravovali s nějakýma službama a teď je klid.

0/0
14.1.2017 15:27

T78o31m10á35š 15N70a80v70r63á13t68i35l 6667389702904

Kolik asi ta sranda "upgrade" systému stála ? Kdo tu zakázku realizoval ?

+8/0
14.1.2017 15:16

T23o15m75á27š 16N86a16v69r60á23t61i93l 6937209152914

Také jsem to řešil v říjnu a na lince byl docela arogantní týpek. Jinak ze strany ČEZ je to naprostý diletantismus. Argumentace že mají mhoho zákazníků je směšná. Banky když přecházejí na nový informační systém a internet banking to dají za víkend. Ale jak tu již někdo psal to by tomu museli "šéfovat" odborníci a né kamarádi.

+10/−1
14.1.2017 15:15

J13i17ř27í 23V66e97s15e73l95ý 3180582890450

Je to říše zla. Studenti ČEZ zbožňují, protože jim náboráři lžou o výhodách a zacházení s lidmi. Letití zaměstnanci dostávají padáka za to, že nesouhlasí s kravinami mladých manažerů. Ti manažeři sice nic neznají, ale mají obrovskou moc vyhodit kohokoliv. Je to říše zla.

+16/−1
14.1.2017 15:12

J18a68r41m91i73l61a 86P70í38c71h71o43v93á 5642547564283

Taky jsem zažila, kdo neviděl, nepochopí.

+3/0
14.1.2017 15:26

M75a68r92e63k 42Š62n30o53b77r 9560175700524

Tohle je ale příběh ve spoustě firmách.

0/0
14.1.2017 22:01

M19a78r57e79k 24J15a91n62e12č45k53a 1157416783541

Soukromá firma je schopna se z kritických chyb poučit, protože by je to mohlo snadno položit, ale ČEZ je dělá opakovaně, akorát s jinými ještě více naivními managery na vedoucích pozicích, kteří si myslí, že jim se to stát nemůže ;-DPoprvé to bylo při slučování energetik a přechodu na systém SAP a nyní podruhé při přechodu na další dobře zaplacený paskvil.

+1/0
15.1.2017 13:05

J50a33n 14K49u29č49e88r81a 1318518543369

No ono to tak trochu je všude, nový manažer musí něco ukázat, tak zruší něco co léta funguje, ale je to fuj staré. Když se situace s velkým usilím podaří stabilizovat tak manaže odejde a šup fuj starý systém, ....

+7/0
14.1.2017 15:06

J77i70ř29í 82N40o63s66e28k 1623637462842

už jsem tam dlouho nebyl ....jsme u jiného dodavatele....ale není to tak dávno co jsem s nimi žádný problém neměl (2 roky?)

0/0
14.1.2017 14:55
Foto

P39e51t35r 23D66v56o20ř36á30k 4518971367327

Jako zaměstnanec dceřiné společnosti ČEZu si nemohu z bezpečnostních (a možná i existenčních) důvodů dovolit kritizovat, ale z vlastní dlouholeté zkušenosti mohu potvrdit, že se všeobecně likviduje to, co spolehlivě funguje, nic jiného, než tuny a tuny zbytečných "lejster" putuje rovnou do "sběrny papíru", byrokracie jak v science fiction (ani za komančů se nám o takové nezdálo ;-() . . . na vedoucí místa, která se i uměle vytvářejí, nastupují kamarádi kamarádů, kteří totálně pošlapou to, to funguje a zavádějí totální nesmysly :-/ Neřeší se základní věci, důležité pro fungování chodu (našeho) podniku, hlavně, že vše sedí papírově . . . Takže se ani nedivím nadpisu článku :-/

+30/0
14.1.2017 14:36

V12l30a33d69i88m74í57r 72V60y65s83o40k26ý 8692732771215

co čekat od státního podniku ;)

+2/−3
14.1.2017 14:40

P35e86t68r 66M63a89l96i62š68k64a 6931435981563

Kéž by se to týkalo jen státních podniků.

+2/0
14.1.2017 21:12

A28d30a56m 17R60y45c94h92l73ý 1718377669903

Poslal jsem jim reklamaci a ani po 40 dnech se neozvali. Teď už nezbývá než se s nima soudit.. jen vědět jak

+2/0
14.1.2017 14:30

J69i38ř35í 40P49o62k52o40r72n48ý 1631443661439

Nepomůže stitnost na ERU?

0/0
14.1.2017 16:59

J71i35ř15í 92P77o26k65o36r21n94ý 1231663261749

Pardon, stížnost.

0/0
14.1.2017 17:00

A40d93a93m 94R36y32c16h92l40ý 1388637939463

No díky za tip

0/0
15.1.2017 13:09

D14a87v57i17d 53T25e78r60i31n48g65l 9437874740

Vubec nechapu ze nekdo v dnesni době jeste je u cezu.Nevidim ani jeden relevantni duvod,oproti levnejsim spolecnostem.

+3/−4
14.1.2017 14:30

P14e11t23r 44N36o94v35o64t41n54y 1681490391

Distribuci si nevyberete.

+5/0
14.1.2017 15:02







Najdete na iDNES.cz