- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přihodím svou aktuální zkušenost s přechodem čísla k čez mobil, nedoporučuji nikomu..
Vše bylo domluveno přišla sim karta, v den konce u starého operátora, přehodím sim karty a ta od čez mobil nefunkční, volám předáno na reklamační oddělení, po pár dnech zkusím zavolat své "nefunkční" přenesené číslo a zvedne to pán který měl mé číslo, že je u čez mobil nový a dostal tuhle sim, mimochodem do této doby mě nikdo nekontaktoval.
Tak po dalších urgencích, kde mě přijde, že na reklamačním nikdo nepracuje mě došla nová sim karta problém stejný, takže shrnutí první části.. 14 dnů nefunkční číslo a mé číslo měl nový zákazník ale bylo vedeno na mě.. naštěstí nikde nevolal než to zablokovaly.
Část druhá po měsíci mě dorazí vyúčtování o 300% vyšší než mělo být, koukám ve smlouvě vše v pořádku volám opět na zak. linku a tam mě řeknou že nemám nastavený žádný balíček takže platím vše co provolám, opět předáno rekl. oddělení....
To byla má zkušenost s čez mobil, ihned přecházím opět k předchozímu operátorovi, nechápu, jak může tato firma ještě fungovat s tímto přístupem, čekal bych to spíše od menších společností..
Jo kdyby montáž elektroměru trvala měsíc, tak je to úspěch. Standardně na to má s novým zákaznickým systémem ČEZ Prodej 23 pracovních dní a ČEZ Distribuce 5 pracovních dní, to je celkem 28 pracovních dní na montáž. Ale už jsem zažila, že se montáž podařila až po 2 měsících o přepisu na jiného odběratele ani nemluvě.
Můžu potvrdit. Přepis i změna tarifu se podařila s 3 měsíčním zpožděním. Na vyřízení reklamace čekám už týden. Ještě jednou mě naštvou a půjdu ke konkurenci
No, ono se jim podařilo zredukovat služby tak, že se pomalu nedovoláte ani k nahlášení poruchy. A když už se dovoláte k nějakému živáčkovi, tak i přes to, že nahlásite poruchu na určité adrese, tak se dozvíte, že vás nemá v systému a začne na vás vyzvídat u kterého velkého města asi tak můžete bydlet. Když jsem se zeptal kam jsem se dovolal, tak jsem zjistil, že to je prakticky přes celou republiku, což by v celku nevadilo, kdyby jim ten systém fungoval a neměli v něm chyby.
Zapomněl jsem podotknout, že vypadla elektřina v půlce obce.
Ještě v létě aplikace ČEZ online spolehlivě nahrazovala zákaznické centrum. Dnes hlásá bludy přímo neskutečné. Ještě v létě bylo ukončení odběru, včetně vyúčtování otázka 10ti dní. Dnes po měsíci nic. Návštěva zákaznického centra je na den dovolené a následně týden na psychickou zotavenou. Nevím, co se tam děje, ale někdo ničí to, co fungovalo.
Ja jsem pred 14 dny online pres cez online menil mesicni zalohy a v pohode (podotýkám jsem realny zakaznik ne placena pozitivní sluzba:-)).
Ja delal revizi, tak jsme volali na linku, za 25 min nam to zvedli, jo, rozpeceteni HDS, dobra, ale do 14 dnu potrebujeme i revizi a veskere smlouvy. Tech 14 dni ubehlo 7.12., od te doby maji najednou na vsechno cas a rozpecetena skrin jim nevadi. Mam sto chuti se pripojit na ty AYKYny, ktere do HDS vedou a kaslat na ne. Fakt exoti. Nedovedu si predstavit, ze bych tam chtel bydlet a pres mesic cekal na debilni elektromer.
kdyby se starali o to co maji o elektrinu, mozna by to fungovali. ale nabizeji plyn, mobilni tarify a podobne nesmylsly a pak to tak dopada
Všchny velké firmy v energetice nabízejí všechny tyhle služby.
jeden z poslednich podniku ktere vlastni stat a tak to dopada. nutno hned vymenit vedeni a prodat do soukromych rukou
Jste na omylu,je to polostátní podnik.Stát vlastní pouze část akcií.
Takhle to dopadne, když se tomu šéfujou lidi, kteří o elektřině nic neví a rozbijou to co fungovalo.
Dejte mi peníze,lidi a materiál a postavím třeba vzducholoď.☺☺☺