Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Místo zvlhčovače dodal obchod dražší kráječ. S reklamací nespěchal

Suchý vzduch v domě se Ivo rozhodl řešit nákupem zvlhčovače. Obchod mu však dodal třikrát dražší kráječ a reklamaci začal řešit po dvaapadesáti hodinách. Čerstvé překvapení má i Tomáš. Svoji objednávku domácího kina zrušil, protože e-shop nedodržel slíbený termín dodání. Přišel mu ale růžový vysavač.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F55r77a44n23k 43N63o95v91a94k 5685675551499

Tak oni mu misto zvlhcovace za 1500 poslou krajec za 5500.. Jako omluvu dostane MALLplus clenstvi.

To pak objedna telefon za 5.000 a dostane pracku za 50.000 :D

0/0
2.2.2017 8:39

T18o88m23á79š 66V23í31z32e44k 2155167690618

Mall by se měl přejmenovat spíš na Problem.cz. Po zkušenostech z předloňských vánoc už jsem se letos nenechal zviklat a nakupoval jinde. Vánoce tudíž byly super. Mall = expresní doprava dva týdny, poslána jen půlka objednávky, po vrácení měsíc a půl dolování peněz. Pomohlo až pohrození ČOI. Již nikdy!

0/0
31.1.2017 11:15

J84i10ř24í 77H73o37u98š67a 6645119332344

Mall.cz se poslední rok velmi zhoršil po všech stránkách, jak u popisu zboží tak při vracení peněz, nebo při nedodržení doby dopravy.

Co se týče Datartu mám s ním ty nejlepší zkušenosti, hlavně co se týče vracení zboží, dovezu na prodejnu a vrátí peníze ihned a neřeší to;-D

0/0
26.1.2017 15:41
Foto

T45o62m43á44š 39S65v57o24b59o69d33a 7520601615624

Pozor na E-shop ROZBALENO.CZ Silně použité zboží prodávají jako z výstav a nové. Na vrácení peněz čekáte až 60 dnů. Nerezová varná konvice Tefal byla prorezivělá a DVD SENCOR nefunkční. !!!!!!

0/0
18.1.2017 12:51

J83i32ř50í 70J74o60z57a 3638813230301

Datart je taky katastrofa. Ram prijde clovek reklamovat vyrobek, predlozi uctenku a oni na to zda mam jen tu uctenku a ze samotna ucetenka nestaci... V Datartu uz nekoupim nikdy nic, nehodlam se s nimi dohadovat a resit to pres COI

0/−1
18.1.2017 5:38

P40e67t86r 83V17a65l87e44č13k79a 6857918779

Copa pán, co dostal kráječ... Ale ta paní, která místo kráječe má zvlhčovač, ta musela zvlhnout blahem... :)

+1/0
17.1.2017 18:53

D57a91v19i90d 60L57o63u26d20a 2538767277927

Ojedinělé to není. Mě se to stalo u Mall.cz poprvé před dvěma lety, kdy mi přišla místo vánočních dárků sekera. Teď na vánoce se to stalo znovu, jako dárek pro bratra mi poslali kulmofén.

Na problém reagují připravenou šablonou, člověk jim musí zboží vrátit sám... přepravu neobjednají.

0/0
17.1.2017 17:02

J36a71n 75H81r80a29z23d98i96r69a 9395529139446

Moje zkušenost s Mall.cz

Objednávka 6.1.2017 - krmivo pro psy skladem, dodání do 2-3 prac. dnů

platba předem platební kartou

skutečnost: do dnešního dne jsem nic

Dvě urgence na tel. linku, velké omluvy, ale jinak zhola nic, Údajně je zboží u dopravce, ale nebyli mi schopni dát číslo zásilky

Druhý operátor dokonce žádal, abych si to vyřešil u dopravce sám. Jak? Když nemám číslo zásilky.

Věřím, že zásilka dorazí, je to druhý případ při platbě předem.

Je to poslední můj nákup u Mall

+1/0
17.1.2017 16:52

R17o56m80a75n 91K53o91n78e64č68n95ý 4154278963

Tak neco podobnyho jsme meli taky.Krmivo pro psa,platba kartou predem,dodani tez stejne.Tyden pryc a nicpak,tak se tam psalo,svedlo se to na dopravcetom,ten o nicem nevedel,a porad dokola.Tak jsem koupily granule jinde,ty nam dosli jak meli a o dve hodiny pozdeji nam dosli I ty z Mallu

+1/0
17.1.2017 16:56

P19e86t90r 68V89o79ň93k22a 2627323609713

Toto má jednoduché řešení, žádná platba předem, pak se prodejce snaží doručit včas, aby dostal zaplaceno, jak zaplatíte předem, nemusí se snažit, čekací černý Petr pak spadne na Vás.

0/0
17.1.2017 20:20

R91o79m86a61n 66K87o26n49e16č44n44ý 4604328343

Treba u tohoto vysavace,je divny to, kdo ho, platil?Pokud to kino jen tak zrusil,tak asi chtel platit az pak,tak jak to je?

+1/0
17.1.2017 16:45
Foto

D24a70v12i78d 75S62c31h13n22e16b10e48r71g19e32r 9545338293143

V předvánočním shonu se tohle dá pochopit ač by se to stávat nemělo, ale dát zákazníkovi za vrácení dražší věci členství v klubu MALLplus, kdyby mu dali poukaz na nákup udělají líp.

+2/0
17.1.2017 16:09

M98a73r15e26k 96J80a79n65e20č62k74a 1357676443751

Takové problémy kupujících fakt neznám, asi tím, že nenakupuji na Mall a podobně vypečených eshopech. Nechápu ale, proč takový problém neřeší ti poškození jednodušeji a to odstoupením od smlouvy, než nějakou reklamací, která se může táhnout měsíc. Stačí takové zboží s vyplněným formulářem staženým z obchodních podmínek eshopu obratem poslat zpět ;-)

+1/0
17.1.2017 15:40

M19a90r43t85i69n 39K67o78l72á85ř 1225944779935

jen s tím rozdílem, že náklady na vrácení zpět když se nejedná o reklamaci hradí zákazník...

+1/0
17.1.2017 16:16

M24a39r60e58k 29L97i72b30i 1973193514677

Kdyby v podobných případech zákazník zboží nevrátil, mohl by obchod vymáhat vydání zboží soudně, přestože sám udělal chybu. „Pokud by spotřebitel omylem nabyté zboží nevrátil, může obchod po spotřebiteli vydání věci soudně vymáhat. V takovém případě musí prokázat, že k omylu došlo, tj. mít důkazy o doručení nesprávného zboží spotřebiteli,“ vysvětlil advokát Miroslav Hájek ze společnosti Vilímková Dudák & Partners

VS.

§ 1838 NOZ - Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Je tu nějaký už dostudovaný právník, který mi vysvětlí, proč zde neplatí výše citovaný paragraf o neobjedmaném plnění? Děkuji :)

0/0
17.1.2017 15:29
Foto

M37a86r48t65i72n 62P28i87p67e63k 4895458291101

Ale on objednávku udělal, přišlo jiné zboží, tedy je záměna. Toto platí u toho, když Vám někdo pošle domů třeba hrnec a Vy prokazatelně jste neudělal žádnou objednávku na jeho stránkách, ani osobně ani..atd atd. Pán udělal objednávku. To že v ní měl jiné zboží je věc jiná, ale objednávka byla uzavřena.

+3/0
17.1.2017 15:33

M28o14n12i13k85a 70K37o47n45e73c18n25a 7773451691444

Vami citovany zakon byl sepsan z toho duvodu, jak nektere firmy posilali zbozi, aniz sjte si enco objednal. Napsali Vam, ze bud na sve naklady zbozi vratite nebo zaplatite. Takze to je mysleno v pripade, ze ste nic neobjednal a prisel Vam balik.

0/0
17.1.2017 17:10

I76v27a70n39a 91H33e30l48d42o59v15á 6361287349922

Já jsem objednala dva výrobky na Alza.2712. mi přišla sms,že zboží odeslalu.30.12.jsem zjistila na poště,že došel jedn balík ze dvou a že musí počkat až přijde druhý balík.Také zjistili,že alza druhý balík neodeslala.28.,29,30.jsem volala na Alzu a vždy mi slíbili,že se do večera ozvou.2.1.jsem se rozčílila a chtěla jsem okamžitě vrátit peníze.Vyhrožovala jsem obch.inspekcí a facebookem.3,12.mi přišel dobropis.Ale mělo to háček.Buď jsem si mohla vyzvednout peníze na nějaké pobočce/nejbližší 50 km daleko/anebo vyplnit dotazník a přiložit dobropis a naskenovat to/skener nemám/.4.12.mi hlásila pošta,že tam mám baláky.Takže mi poslali dobropis a ještě balíky.Vyzvedla jsem si dobropis a balíky jsem nechala poštou vrátit.Takže na Alze taky radšu nenakupovat.

+1/0
17.1.2017 15:19

M41a57r10t92i70n 27K22o47l23á30ř 1915234409505

to se vám může stát kdykoli....to byste za chvíli nemohla nakupovat nikde....nicméně já si platbu předem vždy rozmyslím, právě kvůli takovým nesmyslům jako je pak řešení dobropisů....

+1/0
17.1.2017 15:21
Foto

M94a26r57t53i90n 46P29i16p37e75k 4975648691531

no vidíte, co se může stat, já na Alze kupoval asi 20 krát a vždy naprosto ok. Chybuje každý, důležité je, jak se k té chybě pak postaví

+1/0
17.1.2017 15:28

I80v44a19n23a 51N42o59v24a83k73o52v32a 2382142499472

mate smartphone? Tak to ofotte.

0/0
18.1.2017 5:56

L78i92b78o53r 25N11á60b44ě81l14e86k 3135813112382

Když chci něco urgentně řešit, beru do ruky telefon. On napíše mail a hned spouští stopky....

0/0
17.1.2017 15:16

Z11d72e41ň13k13a 16V50e80s79e35l20á 8529155317610

Ale má písemný důkaz, že to chtěl řešit a kdy. ;-)

0/0
17.1.2017 21:01

I41v78a67n57a 82N29o20v53a52k29o98v37a 2182632389772

mail steje neni uznany dukaz.

0/0
18.1.2017 5:57

Z23d55e72ň78k90a 35V10e43s95e97l23á 8539425727950

Ale když se budete s kýmkoliv dohadovat, jestli jste něco řešila už v určitý den, tak co je průkaznější - tvrdit, že jste někam volala a s někým mluvila (a už si stejně nepamatujete s kým), nebo když můžete říct: "Hele, dne toho a toho jsem posílala e-mail na tuto adresu, obsahem je toto, můžu Vám to ještě jednou poslat, pokud jste to ztratili"?

0/0
18.1.2017 8:36

J38o81s49e35f 28K54a98r81f27í57k 7302215136740

To doručování a prokazování o doručení všeho možného je děsné. Tchánovi přišel na dobírku mobil a v obalu byl kus akurát asfaltu. Měl jediné štěstí, že byl balíček trochu potrhaný, tak ho nechal otevřít přímo na přepážce...

On málo kdo zásilku otevírá, když má u toho 2 nezávislé svědky, kteří potvrdí, že byl neporušený obal a v něm opravdu to co tam bylo:-P

0/0
17.1.2017 15:15

J96o85s51e12f 22M64u78ž35á40t36k40o 5455713597693

Tak stačí vyprat prádlo nebo starý šáhnout na švába a je vlhko hned. kdepak mašina za dva litry.

+1/0
17.1.2017 14:55

M89i26c87h82a44l 82Š78v40é37d25a 4579782322350

Nechápu, rpčo ještě někdo nakupuje na Mall.cz když je tolik jiných spolehlivějších internetových obchodů.

+1/0
17.1.2017 14:54
Foto

M45a20r55e20k 40B76a92š69i97s55t18a 7893562943390

Řešil bych to jednoduše, kontaktoval Mall.cz s tím že v určený termín čekám doma, jinak chci uhradit veškeré náklady s vratkou zboží. Náklady vratky bych chtěl poslat dopředu na účet.

0/0
17.1.2017 14:44

M16a48r76t74i30n 85K86o23l50á68ř 1335804379635

to byste mohl, nicméně takhle to nefunguje:-)

+4/0
17.1.2017 15:10
Foto

M77i60c14h15a98l 60P14a58ř44í10z86e85k 8911703786921

Tak v Mallu jsem zakázal nakupovat celé rodině. Neschopnost řešit reklamace, nedodání zboží i předem zaplaceno. A další objednávky krmiv stáli taky za to. Změna místa odběru objednávky ok. Jenže za 14 dní přijel kurýr s dalším krmivem, které jsem už zrušil před 14 dni. Jo Mall nikdy.

+2/0
17.1.2017 14:44

J86a87n 49V34e87l48e82k 2586458475317

Dá se očekávat, že na reklamaci neodpoví hned. Obzvláště pokud je to velký obchod. Do dvou dnů se to dá tolerovat.

Jinak já raději využívám převzetí balíků v některém v odběrných míst blízko domova. Mám kontrolu nad tím co přebírám a pokud to je přímo pobočka obchodu, tak zde zboží můžu rovnou reklamovat a nemusím ho nikam posílat.

0/−1
17.1.2017 14:33

Č68e86s86t59m49í38r 91K46u51b13á89č95e90k 2793710

?? V dnešní době tolerovat 2 dny? Pane, to je neslýchaná kravina. Pokud jsem malej soukromníček prodávající pájené desky přes eshop, taky reaguju hned. Pokud jsem takovej obrovskej kolos, chlubící se množstvím zásilek, musím mít patřičné zázemí. Půldenni nereakce na mail znamená, že volám a požaduju vysvětlení.

Jojo pořád si, národe český, od samé dobroty necháváš srát na hlavu. A že za to ta slečna na reklamacích nemůže? Má mě buď spojit se skladníkem, který chybu udělal, nebo ji vyřešit. Zadarmo tam určitě nesedí.

0/0
2.2.2017 7:58

P48a88v87e38l 24M18a30t63a80s 1831565480257

Stačí si na Heuréce přečíst diskuzi o Mall.cz. Kdo si ji přečte, v životě už u Mallu nic nekoupí!

+4/0
17.1.2017 14:10

J93i12ř67í 66K76r91á26t70k84ý 3600572924

Já tam párkrát něco kupoval a vždy bez problémů. Ty diskuse na Heuréce a pod. jsou dost zavádějící. Tam píšou jen ti nespokojení zákazníci, nezřídka takoví ti věční stěžovatelé a prudiči. Spokojený zákazník je spokojený a nemá potřebu psát na Heuréku, že vše bylo jak má být. Proto jsou tam obvykle jen negativní ohlasy, kterých je vzhledem k celkovému počtu realizovaných nákupů jen zlomek.

+9/0
17.1.2017 14:45

M55a29r74t12i90n 96K68o62l49á58ř 1935294319395

a ty kladné ohlasy píšou zaměstnanci a jejich příbuzní:-) heuréka je v tomhle o ničem...

0/0
17.1.2017 15:13

P11a15v16e13l 12V11a23ň96h43a82r45a 9238147732180

Myslite tu statistiku 93% doporucuje, celkova spokojenost 4.5/5, 98% doruceno v poradku, prumerna doba dodani 3 dny? A to nejsem jejich fanda, sam u nich jiz nenakupuji...

0/0
18.1.2017 8:51
Foto

J85a86k40u94b 82S94o42b28o71t83k24a 6924978657986

Před vánoci vyřizovali průměrně 37.000 objednávek denně. Dá se čekat, že se u několika kusů můžou splést.

+13/−4
17.1.2017 14:04

P81a46v37e75l 85M20a67t81a58s 1441945210457

S tou jejich reklamou a sliby si omyl nesmí dovolit!

+1/−10
17.1.2017 14:11

J38a88k86u32b 59Š75a61f27a98n46d35a 7955817421321

Jenže 99.99% zákazníků se při problému neobrátí na iDnes. Takže těch chyb bude podle mě mnohem, mnohem více.

0/0
17.1.2017 17:40

P87e19t13r 56S96c60h46w18a46r27z 7628509143381

Mall není zrovna etalonem spolehlivosti :-/

0/0
17.1.2017 14:00

R95o98m70a58n 14S38t84o60n63e27k 1459483109451

až vstoupi na naš trh amazon tak tyhle eshopy budou koukat a do novin brečet jak jim břebírá zakazniky :-)

+2/0
17.1.2017 13:56

G20a41b92r52i87e78l 72M55e86d97o59n 9984305519694

Ani ne, on Amazon je jenom zastresi a vyresi ty jejich nedostatky s dopravou, reklamaci atd. V Rakousku a Nemecku nakupuje valna vetsina lidi pres Amazon, sam to vyuzivam a uz chapu, proc to vsichni tak oblibuji. Je to opravdu vymakany :-)

0/0
17.1.2017 15:11

M69a19r70t33i31n 10S75m76r91e53č57e70k 1345908663180

Používám Amazon.de a palec hore.

0/0
17.1.2017 17:00

J96i25ř35í 76J53i73n73d70r41a 6815189116208

Tak s mallem mám extrámně špatné zkušenosti. Asi jeden z nejhorších eshopů vůbec. Z kraje prosince (3. nebo 4.prosince) jsem provedl objednávku (zboží skladem slibovaná doba doručení 6. prosince) a uboží nedorazilo. Za celou dobu mi nebyli schopní dodat ani trackovací číslo zásilky. (to i po několika urgencích).

+2/0
17.1.2017 13:48

J58i83ř86í 25J89u54ř55i22c26a 2108683421

No vidíte a já mám zase jenom pozitivní zkušenosti. Za posledních 5 let jsem tam utratil přes 100 000kč ve cca. 30. objednávkách a ani s jedinou nebyl žádný problém. Jenom tu jejich svinskou kartu mi furt nutí, což je obtěžující.

+1/−1
17.1.2017 14:01

P49a49v94e26l 54V80a88ň78h10a44r73a 9528977942940

S jejich objemem verim, ze se tu sejde spousta zajimavych pribehu. Ja musel "jen" na zbozi oznacene skladem a telefonicky overene, ze je opravdu skladem, cekat asi 1.5 mesice a pak mi prislo zbozi doubouchane jako kdyz by s nim hral nekdo mesic fotbal. :-) Od te doby nakupuju u nejmenovane obri konkurence a mam mnohem lepsi zkusenosti (a na tu urcite lidi taky najdou tisice vtipnych historek). :-) Za me opravdu jestli to v radu par dnu obchod vyresil, tak to podle mne do novin nepatri...

+4/0
17.1.2017 13:45

V47a39š50k22o 98R64e27k18t65o42r 7809797441541

Úplně ojedinělé případy to asi nebudou. Před lety jsem objednal velké balení dětských plen a nějaké drobnosti, namísto toho mi přišel pytel psích granulí (dražší než moje původní objednávka). Měl jsem cestu kolem centrály, tak jsem jim to tam hodil. Děkovali převelice, že prý jsou i lidi, co si to nechají a pak zapírají. Sluší se dodat, že to bylo taktéž v předvánočním čase, kdy je holt větší šrumec a víc bridágníků na lince.

+2/0
17.1.2017 13:38

O90n96d55ř91e37j 13Z77d56e26r59a92d38i10č75k84a 6404875293948

Takže mu na e-mail odpověděli třetí den a on s tím jde hned do novin? ;-D

+22/−4
17.1.2017 13:28

T16o26m70á14š 11P13o24l40á82č61e45k 4747465444

asi je to ten zákazník co si myslí že je jediný a každý se jím musí hned zaobírat.

+6/−5
17.1.2017 13:36







Najdete na iDNES.cz