Diskuse k článku

Místo zvlhčovače dodal obchod dražší kráječ. S reklamací nespěchal

Suchý vzduch v domě se Ivo rozhodl řešit nákupem zvlhčovače. Obchod mu však dodal třikrát dražší kráječ a reklamaci začal řešit po dvaapadesáti hodinách. Čerstvé překvapení má i Tomáš. Svoji objednávku domácího kina zrušil, protože e-shop nedodržel slíbený termín dodání. Přišel mu ale růžový vysavač.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F32r50a61n56k 29N28o65v87a41k 5495935101269

Tak oni mu misto zvlhcovace za 1500 poslou krajec za 5500.. Jako omluvu dostane MALLplus clenstvi.

To pak objedna telefon za 5.000 a dostane pracku za 50.000 :D

0/0
2.2.2017 8:39

T10o73m55á34š 83V59í51z48e67k 2555387460478

Mall by se měl přejmenovat spíš na Problem.cz. Po zkušenostech z předloňských vánoc už jsem se letos nenechal zviklat a nakupoval jinde. Vánoce tudíž byly super. Mall = expresní doprava dva týdny, poslána jen půlka objednávky, po vrácení měsíc a půl dolování peněz. Pomohlo až pohrození ČOI. Již nikdy!

0/0
31.1.2017 11:15

J30i57ř67í 97H36o26u92š50a 6945129392334

Mall.cz se poslední rok velmi zhoršil po všech stránkách, jak u popisu zboží tak při vracení peněz, nebo při nedodržení doby dopravy.

Co se týče Datartu mám s ním ty nejlepší zkušenosti, hlavně co se týče vracení zboží, dovezu na prodejnu a vrátí peníze ihned a neřeší to;-D

0/0
26.1.2017 15:41
Foto

T50o11m90á23š 78S82v96o41b17o65d53a 7110231505434

Pozor na E-shop ROZBALENO.CZ Silně použité zboží prodávají jako z výstav a nové. Na vrácení peněz čekáte až 60 dnů. Nerezová varná konvice Tefal byla prorezivělá a DVD SENCOR nefunkční. !!!!!!

0/0
18.1.2017 12:51

J74i63ř93í 33J20o80z96a 3188293430221

Datart je taky katastrofa. Ram prijde clovek reklamovat vyrobek, predlozi uctenku a oni na to zda mam jen tu uctenku a ze samotna ucetenka nestaci... V Datartu uz nekoupim nikdy nic, nehodlam se s nimi dohadovat a resit to pres COI

0/−1
18.1.2017 5:38

P76e16t74r 14V71a26l11e10č18k50a 6577548769

Copa pán, co dostal kráječ... Ale ta paní, která místo kráječe má zvlhčovač, ta musela zvlhnout blahem... :)

+1/0
17.1.2017 18:53

D54a48v16i22d 90L24o96u23d75a 2588757417177

Ojedinělé to není. Mě se to stalo u Mall.cz poprvé před dvěma lety, kdy mi přišla místo vánočních dárků sekera. Teď na vánoce se to stalo znovu, jako dárek pro bratra mi poslali kulmofén.

Na problém reagují připravenou šablonou, člověk jim musí zboží vrátit sám... přepravu neobjednají.

0/0
17.1.2017 17:02

J15a23n 12H52r92a71z79d66i15r89a 9655139929366

Moje zkušenost s Mall.cz

Objednávka 6.1.2017 - krmivo pro psy skladem, dodání do 2-3 prac. dnů

platba předem platební kartou

skutečnost: do dnešního dne jsem nic

Dvě urgence na tel. linku, velké omluvy, ale jinak zhola nic, Údajně je zboží u dopravce, ale nebyli mi schopni dát číslo zásilky

Druhý operátor dokonce žádal, abych si to vyřešil u dopravce sám. Jak? Když nemám číslo zásilky.

Věřím, že zásilka dorazí, je to druhý případ při platbě předem.

Je to poslední můj nákup u Mall

+1/0
17.1.2017 16:52

R98o22m42a92n 26K19o27n78e70č73n84ý 4264148463

Tak neco podobnyho jsme meli taky.Krmivo pro psa,platba kartou predem,dodani tez stejne.Tyden pryc a nicpak,tak se tam psalo,svedlo se to na dopravcetom,ten o nicem nevedel,a porad dokola.Tak jsem koupily granule jinde,ty nam dosli jak meli a o dve hodiny pozdeji nam dosli I ty z Mallu

+1/0
17.1.2017 16:56

P11e56t98r 72V64o21ň86k97a 2647563859743

Toto má jednoduché řešení, žádná platba předem, pak se prodejce snaží doručit včas, aby dostal zaplaceno, jak zaplatíte předem, nemusí se snažit, čekací černý Petr pak spadne na Vás.

0/0
17.1.2017 20:20

R20o48m58a50n 18K96o87n96e11č43n65ý 4584328883

Treba u tohoto vysavace,je divny to, kdo ho, platil?Pokud to kino jen tak zrusil,tak asi chtel platit az pak,tak jak to je?

+1/0
17.1.2017 16:45
Foto

D35a51v37i67d 75S66c43h67n14e42b65e40r38g25e22r 9235768453403

V předvánočním shonu se tohle dá pochopit ač by se to stávat nemělo, ale dát zákazníkovi za vrácení dražší věci členství v klubu MALLplus, kdyby mu dali poukaz na nákup udělají líp.

+2/0
17.1.2017 16:09

M43a17r40e21k 32J75a29n25e48č96k67a 1907506503741

Takové problémy kupujících fakt neznám, asi tím, že nenakupuji na Mall a podobně vypečených eshopech. Nechápu ale, proč takový problém neřeší ti poškození jednodušeji a to odstoupením od smlouvy, než nějakou reklamací, která se může táhnout měsíc. Stačí takové zboží s vyplněným formulářem staženým z obchodních podmínek eshopu obratem poslat zpět ;-)

+1/0
17.1.2017 15:40

M84a44r70t96i80n 28K41o51l44á26ř 1845774679715

jen s tím rozdílem, že náklady na vrácení zpět když se nejedná o reklamaci hradí zákazník...

+1/0
17.1.2017 16:16

M84a87r65e30k 27L87i81b94i 1393143904567

Kdyby v podobných případech zákazník zboží nevrátil, mohl by obchod vymáhat vydání zboží soudně, přestože sám udělal chybu. „Pokud by spotřebitel omylem nabyté zboží nevrátil, může obchod po spotřebiteli vydání věci soudně vymáhat. V takovém případě musí prokázat, že k omylu došlo, tj. mít důkazy o doručení nesprávného zboží spotřebiteli,“ vysvětlil advokát Miroslav Hájek ze společnosti Vilímková Dudák & Partners

VS.

§ 1838 NOZ - Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Je tu nějaký už dostudovaný právník, který mi vysvětlí, proč zde neplatí výše citovaný paragraf o neobjedmaném plnění? Děkuji :)

0/0
17.1.2017 15:29
Foto

M93a70r46t51i25n 89P63i39p76e52k 4795648221121

Ale on objednávku udělal, přišlo jiné zboží, tedy je záměna. Toto platí u toho, když Vám někdo pošle domů třeba hrnec a Vy prokazatelně jste neudělal žádnou objednávku na jeho stránkách, ani osobně ani..atd atd. Pán udělal objednávku. To že v ní měl jiné zboží je věc jiná, ale objednávka byla uzavřena.

+3/0
17.1.2017 15:33

M64o94n94i47k97a 60K52o63n19e11c69n32a 7613911881154

Vami citovany zakon byl sepsan z toho duvodu, jak nektere firmy posilali zbozi, aniz sjte si enco objednal. Napsali Vam, ze bud na sve naklady zbozi vratite nebo zaplatite. Takze to je mysleno v pripade, ze ste nic neobjednal a prisel Vam balik.

0/0
17.1.2017 17:10

I65v15a33n76a 46H80e97l73d68o87v14á 6421187449852

Já jsem objednala dva výrobky na Alza.2712. mi přišla sms,že zboží odeslalu.30.12.jsem zjistila na poště,že došel jedn balík ze dvou a že musí počkat až přijde druhý balík.Také zjistili,že alza druhý balík neodeslala.28.,29,30.jsem volala na Alzu a vždy mi slíbili,že se do večera ozvou.2.1.jsem se rozčílila a chtěla jsem okamžitě vrátit peníze.Vyhrožovala jsem obch.inspekcí a facebookem.3,12.mi přišel dobropis.Ale mělo to háček.Buď jsem si mohla vyzvednout peníze na nějaké pobočce/nejbližší 50 km daleko/anebo vyplnit dotazník a přiložit dobropis a naskenovat to/skener nemám/.4.12.mi hlásila pošta,že tam mám baláky.Takže mi poslali dobropis a ještě balíky.Vyzvedla jsem si dobropis a balíky jsem nechala poštou vrátit.Takže na Alze taky radšu nenakupovat.

+1/0
17.1.2017 15:19

M15a84r27t98i44n 65K92o95l97á39ř 1615444809925

to se vám může stát kdykoli....to byste za chvíli nemohla nakupovat nikde....nicméně já si platbu předem vždy rozmyslím, právě kvůli takovým nesmyslům jako je pak řešení dobropisů....

+1/0
17.1.2017 15:21
Foto

M37a70r50t71i85n 74P40i44p65e83k 4965318781191

no vidíte, co se může stat, já na Alze kupoval asi 20 krát a vždy naprosto ok. Chybuje každý, důležité je, jak se k té chybě pak postaví

+1/0
17.1.2017 15:28

I55v20a55n73a 25N14o26v76a74k89o70v98a 2212372789162

mate smartphone? Tak to ofotte.

0/0
18.1.2017 5:56

L28i62b91o74r 60N42á91b46ě58l20e34k 3695283422122

Když chci něco urgentně řešit, beru do ruky telefon. On napíše mail a hned spouští stopky....

0/0
17.1.2017 15:16

Z22d86e83ň49k86a 83V87e29s76e75l59á 8959595107850

Ale má písemný důkaz, že to chtěl řešit a kdy. ;-)

0/0
17.1.2017 21:01

I63v13a65n58a 64N43o38v13a58k23o28v19a 2252142789552

mail steje neni uznany dukaz.

0/0
18.1.2017 5:57

Z57d42e86ň57k22a 37V87e91s32e40l43á 8259985107460

Ale když se budete s kýmkoliv dohadovat, jestli jste něco řešila už v určitý den, tak co je průkaznější - tvrdit, že jste někam volala a s někým mluvila (a už si stejně nepamatujete s kým), nebo když můžete říct: "Hele, dne toho a toho jsem posílala e-mail na tuto adresu, obsahem je toto, můžu Vám to ještě jednou poslat, pokud jste to ztratili"?

0/0
18.1.2017 8:36

J41o45s71e56f 31K14a69r76f67í83k 7822345366670

To doručování a prokazování o doručení všeho možného je děsné. Tchánovi přišel na dobírku mobil a v obalu byl kus akurát asfaltu. Měl jediné štěstí, že byl balíček trochu potrhaný, tak ho nechal otevřít přímo na přepážce...

On málo kdo zásilku otevírá, když má u toho 2 nezávislé svědky, kteří potvrdí, že byl neporušený obal a v něm opravdu to co tam bylo:-P

0/0
17.1.2017 15:15

J74o71s24e97f 30M11u63ž72á52t72k35o 5255733347103

Tak stačí vyprat prádlo nebo starý šáhnout na švába a je vlhko hned. kdepak mašina za dva litry.

+1/0
17.1.2017 14:55

M23i14c57h75a86l 73Š52v57é57d51a 4879642292720

Nechápu, rpčo ještě někdo nakupuje na Mall.cz když je tolik jiných spolehlivějších internetových obchodů.

+1/0
17.1.2017 14:54
Foto

M39a12r60e33k 57B67a28š26i77s98t82a 7673912973300

Řešil bych to jednoduše, kontaktoval Mall.cz s tím že v určený termín čekám doma, jinak chci uhradit veškeré náklady s vratkou zboží. Náklady vratky bych chtěl poslat dopředu na účet.

0/0
17.1.2017 14:44

M16a39r43t52i66n 70K77o75l59á79ř 1105294669505

to byste mohl, nicméně takhle to nefunguje:-)

+4/0
17.1.2017 15:10
Foto

M77i23c97h52a79l 43P33a63ř49í77z65e80k 8951353586921

Tak v Mallu jsem zakázal nakupovat celé rodině. Neschopnost řešit reklamace, nedodání zboží i předem zaplaceno. A další objednávky krmiv stáli taky za to. Změna místa odběru objednávky ok. Jenže za 14 dní přijel kurýr s dalším krmivem, které jsem už zrušil před 14 dni. Jo Mall nikdy.

+2/0
17.1.2017 14:44

J28a80n 54V36e50l21e53k 2226628125607

Dá se očekávat, že na reklamaci neodpoví hned. Obzvláště pokud je to velký obchod. Do dvou dnů se to dá tolerovat.

Jinak já raději využívám převzetí balíků v některém v odběrných míst blízko domova. Mám kontrolu nad tím co přebírám a pokud to je přímo pobočka obchodu, tak zde zboží můžu rovnou reklamovat a nemusím ho nikam posílat.

0/−1
17.1.2017 14:33

Č36e10s52t56m48í61r 75K10u84b83á25č22e63k 2963510

?? V dnešní době tolerovat 2 dny? Pane, to je neslýchaná kravina. Pokud jsem malej soukromníček prodávající pájené desky přes eshop, taky reaguju hned. Pokud jsem takovej obrovskej kolos, chlubící se množstvím zásilek, musím mít patřičné zázemí. Půldenni nereakce na mail znamená, že volám a požaduju vysvětlení.

Jojo pořád si, národe český, od samé dobroty necháváš srát na hlavu. A že za to ta slečna na reklamacích nemůže? Má mě buď spojit se skladníkem, který chybu udělal, nebo ji vyřešit. Zadarmo tam určitě nesedí.

0/0
2.2.2017 7:58

P89a65v85e84l 73M52a26t66a61s 1291745400987

Stačí si na Heuréce přečíst diskuzi o Mall.cz. Kdo si ji přečte, v životě už u Mallu nic nekoupí!

+4/0
17.1.2017 14:10
Foto

J69i84ř89í 77K82r96á62t96k30ý 3270292294

Já tam párkrát něco kupoval a vždy bez problémů. Ty diskuse na Heuréce a pod. jsou dost zavádějící. Tam píšou jen ti nespokojení zákazníci, nezřídka takoví ti věční stěžovatelé a prudiči. Spokojený zákazník je spokojený a nemá potřebu psát na Heuréku, že vše bylo jak má být. Proto jsou tam obvykle jen negativní ohlasy, kterých je vzhledem k celkovému počtu realizovaných nákupů jen zlomek.

+9/0
17.1.2017 14:45

M35a73r18t13i68n 89K39o98l31á86ř 1365764379175

a ty kladné ohlasy píšou zaměstnanci a jejich příbuzní:-) heuréka je v tomhle o ničem...

0/0
17.1.2017 15:13

P19a43v90e37l 72V31a76ň42h25a97r35a 9448807102880

Myslite tu statistiku 93% doporucuje, celkova spokojenost 4.5/5, 98% doruceno v poradku, prumerna doba dodani 3 dny? A to nejsem jejich fanda, sam u nich jiz nenakupuji...

0/0
18.1.2017 8:51
Foto

J91a44k67u65b 53S26o52b58o57t59k84a 6104108457816

Před vánoci vyřizovali průměrně 37.000 objednávek denně. Dá se čekat, že se u několika kusů můžou splést.

+13/−4
17.1.2017 14:04

P58a22v49e74l 86M29a15t91a53s 1971525920577

S tou jejich reklamou a sliby si omyl nesmí dovolit!

+1/−10
17.1.2017 14:11

J19a76k34u18b 39Š20a38f51a68n21d82a 7905667841421

Jenže 99.99% zákazníků se při problému neobrátí na iDnes. Takže těch chyb bude podle mě mnohem, mnohem více.

0/0
17.1.2017 17:40

P77e87t30r 76S96c43h49w22a93r16z 7228699863521

Mall není zrovna etalonem spolehlivosti :-/

0/0
17.1.2017 14:00

R23o66m11a33n 93S48t80o34n75e70k 1899163399891

až vstoupi na naš trh amazon tak tyhle eshopy budou koukat a do novin brečet jak jim břebírá zakazniky :-)

+2/0
17.1.2017 13:56

O11d66s83t30r44a71n24ě65n77ý 75U94ž24i69v64a40t12e26l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
17.1.2017 15:11

M50a51r98t54i53n 81S66m71r45e61č52e21k 1585868893140

Používám Amazon.de a palec hore.

0/0
17.1.2017 17:00

J59i20ř36í 31J91i34n24d37r57a 6885349376798

Tak s mallem mám extrámně špatné zkušenosti. Asi jeden z nejhorších eshopů vůbec. Z kraje prosince (3. nebo 4.prosince) jsem provedl objednávku (zboží skladem slibovaná doba doručení 6. prosince) a uboží nedorazilo. Za celou dobu mi nebyli schopní dodat ani trackovací číslo zásilky. (to i po několika urgencích).

+2/0
17.1.2017 13:48

J78i25ř93í 73J54u49ř64i39c44a 2578843261

No vidíte a já mám zase jenom pozitivní zkušenosti. Za posledních 5 let jsem tam utratil přes 100 000kč ve cca. 30. objednávkách a ani s jedinou nebyl žádný problém. Jenom tu jejich svinskou kartu mi furt nutí, což je obtěžující.

+1/−1
17.1.2017 14:01

P57a97v19e71l 53V28a88ň15h20a20r53a 9138797332250

S jejich objemem verim, ze se tu sejde spousta zajimavych pribehu. Ja musel "jen" na zbozi oznacene skladem a telefonicky overene, ze je opravdu skladem, cekat asi 1.5 mesice a pak mi prislo zbozi doubouchane jako kdyz by s nim hral nekdo mesic fotbal. :-) Od te doby nakupuju u nejmenovane obri konkurence a mam mnohem lepsi zkusenosti (a na tu urcite lidi taky najdou tisice vtipnych historek). :-) Za me opravdu jestli to v radu par dnu obchod vyresil, tak to podle mne do novin nepatri...

+4/0
17.1.2017 13:45

V36a71š96k63o 56R39e91k65t46o57r 7479137471351

Úplně ojedinělé případy to asi nebudou. Před lety jsem objednal velké balení dětských plen a nějaké drobnosti, namísto toho mi přišel pytel psích granulí (dražší než moje původní objednávka). Měl jsem cestu kolem centrály, tak jsem jim to tam hodil. Děkovali převelice, že prý jsou i lidi, co si to nechají a pak zapírají. Sluší se dodat, že to bylo taktéž v předvánočním čase, kdy je holt větší šrumec a víc bridágníků na lince.

+2/0
17.1.2017 13:38

O73n24d61ř51e15j 44Z35d15e65r13a69d44i32č68k68a 6704905923318

Takže mu na e-mail odpověděli třetí den a on s tím jde hned do novin? ;-D

+22/−4
17.1.2017 13:28

T33o38m66á46š 92P37o85l64á42č72e23k 4157245514

asi je to ten zákazník co si myslí že je jediný a každý se jím musí hned zaobírat.

+6/−5
17.1.2017 13:36

Najdete na iDNES.cz