Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Místo zvlhčovače dodal obchod dražší kráječ. S reklamací nespěchal

Suchý vzduch v domě se Ivo rozhodl řešit nákupem zvlhčovače. Obchod mu však dodal třikrát dražší kráječ a reklamaci začal řešit po dvaapadesáti hodinách. Čerstvé překvapení má i Tomáš. Svoji objednávku domácího kina zrušil, protože e-shop nedodržel slíbený termín dodání. Přišel mu ale růžový vysavač.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F61r74a49n15k 64N34o92v20a58k 5745285341429

Tak oni mu misto zvlhcovace za 1500 poslou krajec za 5500.. Jako omluvu dostane MALLplus clenstvi.

To pak objedna telefon za 5.000 a dostane pracku za 50.000 :D

0/0
2.2.2017 8:39

T61o52m93á86š 20V17í42z39e25k 2775137230938

Mall by se měl přejmenovat spíš na Problem.cz. Po zkušenostech z předloňských vánoc už jsem se letos nenechal zviklat a nakupoval jinde. Vánoce tudíž byly super. Mall = expresní doprava dva týdny, poslána jen půlka objednávky, po vrácení měsíc a půl dolování peněz. Pomohlo až pohrození ČOI. Již nikdy!

0/0
31.1.2017 11:15

J95i31ř13í 60H66o50u56š51a 6505229682274

Mall.cz se poslední rok velmi zhoršil po všech stránkách, jak u popisu zboží tak při vracení peněz, nebo při nedodržení doby dopravy.

Co se týče Datartu mám s ním ty nejlepší zkušenosti, hlavně co se týče vracení zboží, dovezu na prodejnu a vrátí peníze ihned a neřeší to;-D

0/0
26.1.2017 15:41
Foto

T13o64m51á85š 12S81v34o27b98o12d48a 7810811225934

Pozor na E-shop ROZBALENO.CZ Silně použité zboží prodávají jako z výstav a nové. Na vrácení peněz čekáte až 60 dnů. Nerezová varná konvice Tefal byla prorezivělá a DVD SENCOR nefunkční. !!!!!!

0/0
18.1.2017 12:51

J26i29ř46í 95J46o90z69a 3388703160971

Datart je taky katastrofa. Ram prijde clovek reklamovat vyrobek, predlozi uctenku a oni na to zda mam jen tu uctenku a ze samotna ucetenka nestaci... V Datartu uz nekoupim nikdy nic, nehodlam se s nimi dohadovat a resit to pres COI

0/−1
18.1.2017 5:38

P17e76t76r 89V20a39l34e69č16k51a 6897538229

Copa pán, co dostal kráječ... Ale ta paní, která místo kráječe má zvlhčovač, ta musela zvlhnout blahem... :)

+1/0
17.1.2017 18:53

D95a77v95i94d 92L81o31u77d53a 2568397327137

Ojedinělé to není. Mě se to stalo u Mall.cz poprvé před dvěma lety, kdy mi přišla místo vánočních dárků sekera. Teď na vánoce se to stalo znovu, jako dárek pro bratra mi poslali kulmofén.

Na problém reagují připravenou šablonou, člověk jim musí zboží vrátit sám... přepravu neobjednají.

0/0
17.1.2017 17:02

J25a31n 35H42r36a79z78d14i74r56a 9495199919186

Moje zkušenost s Mall.cz

Objednávka 6.1.2017 - krmivo pro psy skladem, dodání do 2-3 prac. dnů

platba předem platební kartou

skutečnost: do dnešního dne jsem nic

Dvě urgence na tel. linku, velké omluvy, ale jinak zhola nic, Údajně je zboží u dopravce, ale nebyli mi schopni dát číslo zásilky

Druhý operátor dokonce žádal, abych si to vyřešil u dopravce sám. Jak? Když nemám číslo zásilky.

Věřím, že zásilka dorazí, je to druhý případ při platbě předem.

Je to poslední můj nákup u Mall

+1/0
17.1.2017 16:52

R56o22m16a51n 36K75o34n10e68č94n74ý 4444888843

Tak neco podobnyho jsme meli taky.Krmivo pro psa,platba kartou predem,dodani tez stejne.Tyden pryc a nicpak,tak se tam psalo,svedlo se to na dopravcetom,ten o nicem nevedel,a porad dokola.Tak jsem koupily granule jinde,ty nam dosli jak meli a o dve hodiny pozdeji nam dosli I ty z Mallu

+1/0
17.1.2017 16:56

P29e62t29r 46V67o17ň24k12a 2437723259193

Toto má jednoduché řešení, žádná platba předem, pak se prodejce snaží doručit včas, aby dostal zaplaceno, jak zaplatíte předem, nemusí se snažit, čekací černý Petr pak spadne na Vás.

0/0
17.1.2017 20:20

R73o17m30a30n 55K85o11n72e73č65n47ý 4154138553

Treba u tohoto vysavace,je divny to, kdo ho, platil?Pokud to kino jen tak zrusil,tak asi chtel platit az pak,tak jak to je?

+1/0
17.1.2017 16:45
Foto

D78a24v62i39d 67S91c90h93n83e21b37e12r50g83e93r 9535778423363

V předvánočním shonu se tohle dá pochopit ač by se to stávat nemělo, ale dát zákazníkovi za vrácení dražší věci členství v klubu MALLplus, kdyby mu dali poukaz na nákup udělají líp.

+2/0
17.1.2017 16:09

M26a11r26e78k 47J49a88n42e25č20k63a 1257246433211

Takové problémy kupujících fakt neznám, asi tím, že nenakupuji na Mall a podobně vypečených eshopech. Nechápu ale, proč takový problém neřeší ti poškození jednodušeji a to odstoupením od smlouvy, než nějakou reklamací, která se může táhnout měsíc. Stačí takové zboží s vyplněným formulářem staženým z obchodních podmínek eshopu obratem poslat zpět ;-)

+1/0
17.1.2017 15:40

M37a98r48t13i15n 32K28o79l32á19ř 1925524449265

jen s tím rozdílem, že náklady na vrácení zpět když se nejedná o reklamaci hradí zákazník...

+1/0
17.1.2017 16:16

M78a29r86e14k 77L85i53b61i 1453253894777

Kdyby v podobných případech zákazník zboží nevrátil, mohl by obchod vymáhat vydání zboží soudně, přestože sám udělal chybu. „Pokud by spotřebitel omylem nabyté zboží nevrátil, může obchod po spotřebiteli vydání věci soudně vymáhat. V takovém případě musí prokázat, že k omylu došlo, tj. mít důkazy o doručení nesprávného zboží spotřebiteli,“ vysvětlil advokát Miroslav Hájek ze společnosti Vilímková Dudák & Partners

VS.

§ 1838 NOZ - Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Je tu nějaký už dostudovaný právník, který mi vysvětlí, proč zde neplatí výše citovaný paragraf o neobjedmaném plnění? Děkuji :)

0/0
17.1.2017 15:29
Foto

M58a74r82t30i94n 22P68i39p55e94k 4155738371131

Ale on objednávku udělal, přišlo jiné zboží, tedy je záměna. Toto platí u toho, když Vám někdo pošle domů třeba hrnec a Vy prokazatelně jste neudělal žádnou objednávku na jeho stránkách, ani osobně ani..atd atd. Pán udělal objednávku. To že v ní měl jiné zboží je věc jiná, ale objednávka byla uzavřena.

+3/0
17.1.2017 15:33

M97o31n92i68k53a 95K54o25n46e89c75n21a 7453561661754

Vami citovany zakon byl sepsan z toho duvodu, jak nektere firmy posilali zbozi, aniz sjte si enco objednal. Napsali Vam, ze bud na sve naklady zbozi vratite nebo zaplatite. Takze to je mysleno v pripade, ze ste nic neobjednal a prisel Vam balik.

0/0
17.1.2017 17:10

I63v33a23n36a 73H52e96l12d24o80v83á 6141707839242

Já jsem objednala dva výrobky na Alza.2712. mi přišla sms,že zboží odeslalu.30.12.jsem zjistila na poště,že došel jedn balík ze dvou a že musí počkat až přijde druhý balík.Také zjistili,že alza druhý balík neodeslala.28.,29,30.jsem volala na Alzu a vždy mi slíbili,že se do večera ozvou.2.1.jsem se rozčílila a chtěla jsem okamžitě vrátit peníze.Vyhrožovala jsem obch.inspekcí a facebookem.3,12.mi přišel dobropis.Ale mělo to háček.Buď jsem si mohla vyzvednout peníze na nějaké pobočce/nejbližší 50 km daleko/anebo vyplnit dotazník a přiložit dobropis a naskenovat to/skener nemám/.4.12.mi hlásila pošta,že tam mám baláky.Takže mi poslali dobropis a ještě balíky.Vyzvedla jsem si dobropis a balíky jsem nechala poštou vrátit.Takže na Alze taky radšu nenakupovat.

+1/0
17.1.2017 15:19

M22a76r74t87i32n 67K75o71l93á33ř 1435384919535

to se vám může stát kdykoli....to byste za chvíli nemohla nakupovat nikde....nicméně já si platbu předem vždy rozmyslím, právě kvůli takovým nesmyslům jako je pak řešení dobropisů....

+1/0
17.1.2017 15:21
Foto

M83a76r21t71i79n 41P80i60p10e39k 4555348901541

no vidíte, co se může stat, já na Alze kupoval asi 20 krát a vždy naprosto ok. Chybuje každý, důležité je, jak se k té chybě pak postaví

+1/0
17.1.2017 15:28

I72v21a49n54a 61N74o62v43a70k68o44v18a 2862602299132

mate smartphone? Tak to ofotte.

0/0
18.1.2017 5:56

L39i23b14o57r 39N14á71b42ě89l52e42k 3615753442412

Když chci něco urgentně řešit, beru do ruky telefon. On napíše mail a hned spouští stopky....

0/0
17.1.2017 15:16

Z97d75e30ň98k81a 82V87e76s27e90l49á 8159525367710

Ale má písemný důkaz, že to chtěl řešit a kdy. ;-)

0/0
17.1.2017 21:01

I53v30a41n96a 98N42o30v43a25k68o49v17a 2632192419112

mail steje neni uznany dukaz.

0/0
18.1.2017 5:57

Z67d35e36ň46k41a 66V61e46s30e50l46á 8869665887970

Ale když se budete s kýmkoliv dohadovat, jestli jste něco řešila už v určitý den, tak co je průkaznější - tvrdit, že jste někam volala a s někým mluvila (a už si stejně nepamatujete s kým), nebo když můžete říct: "Hele, dne toho a toho jsem posílala e-mail na tuto adresu, obsahem je toto, můžu Vám to ještě jednou poslat, pokud jste to ztratili"?

0/0
18.1.2017 8:36

J28o15s28e97f 22K29a77r45f98í77k 7412145406410

To doručování a prokazování o doručení všeho možného je děsné. Tchánovi přišel na dobírku mobil a v obalu byl kus akurát asfaltu. Měl jediné štěstí, že byl balíček trochu potrhaný, tak ho nechal otevřít přímo na přepážce...

On málo kdo zásilku otevírá, když má u toho 2 nezávislé svědky, kteří potvrdí, že byl neporušený obal a v něm opravdu to co tam bylo:-P

0/0
17.1.2017 15:15

J75o34s66e84f 88M81u79ž26á89t39k85o 5675933767573

Tak stačí vyprat prádlo nebo starý šáhnout na švába a je vlhko hned. kdepak mašina za dva litry.

+1/0
17.1.2017 14:55

M95i42c76h35a69l 30Š11v45é20d29a 4809882882360

Nechápu, rpčo ještě někdo nakupuje na Mall.cz když je tolik jiných spolehlivějších internetových obchodů.

+1/0
17.1.2017 14:54
Foto

M68a98r61e31k 15B53a26š78i12s76t17a 7273112253870

Řešil bych to jednoduše, kontaktoval Mall.cz s tím že v určený termín čekám doma, jinak chci uhradit veškeré náklady s vratkou zboží. Náklady vratky bych chtěl poslat dopředu na účet.

0/0
17.1.2017 14:44

M22a53r35t11i86n 13K44o64l77á69ř 1215734879555

to byste mohl, nicméně takhle to nefunguje:-)

+4/0
17.1.2017 15:10
Foto

M64i17c91h89a89l 31P40a34ř46í88z32e41k 8261403106281

Tak v Mallu jsem zakázal nakupovat celé rodině. Neschopnost řešit reklamace, nedodání zboží i předem zaplaceno. A další objednávky krmiv stáli taky za to. Změna místa odběru objednávky ok. Jenže za 14 dní přijel kurýr s dalším krmivem, které jsem už zrušil před 14 dni. Jo Mall nikdy.

+2/0
17.1.2017 14:44

J52a28n 85V56e97l74e55k 2876128325347

Dá se očekávat, že na reklamaci neodpoví hned. Obzvláště pokud je to velký obchod. Do dvou dnů se to dá tolerovat.

Jinak já raději využívám převzetí balíků v některém v odběrných míst blízko domova. Mám kontrolu nad tím co přebírám a pokud to je přímo pobočka obchodu, tak zde zboží můžu rovnou reklamovat a nemusím ho nikam posílat.

0/−1
17.1.2017 14:33

Č44e82s61t92m79í37r 33K46u68b25á36č21e93k 2573870

?? V dnešní době tolerovat 2 dny? Pane, to je neslýchaná kravina. Pokud jsem malej soukromníček prodávající pájené desky přes eshop, taky reaguju hned. Pokud jsem takovej obrovskej kolos, chlubící se množstvím zásilek, musím mít patřičné zázemí. Půldenni nereakce na mail znamená, že volám a požaduju vysvětlení.

Jojo pořád si, národe český, od samé dobroty necháváš srát na hlavu. A že za to ta slečna na reklamacích nemůže? Má mě buď spojit se skladníkem, který chybu udělal, nebo ji vyřešit. Zadarmo tam určitě nesedí.

0/0
2.2.2017 7:58

P17a46v78e54l 86M13a63t59a26s 1911875410577

Stačí si na Heuréce přečíst diskuzi o Mall.cz. Kdo si ji přečte, v životě už u Mallu nic nekoupí!

+4/0
17.1.2017 14:10

J89i61ř14í 87K66r95á94t50k83ý 3940522134

Já tam párkrát něco kupoval a vždy bez problémů. Ty diskuse na Heuréce a pod. jsou dost zavádějící. Tam píšou jen ti nespokojení zákazníci, nezřídka takoví ti věční stěžovatelé a prudiči. Spokojený zákazník je spokojený a nemá potřebu psát na Heuréku, že vše bylo jak má být. Proto jsou tam obvykle jen negativní ohlasy, kterých je vzhledem k celkovému počtu realizovaných nákupů jen zlomek.

+9/0
17.1.2017 14:45

M92a93r40t13i25n 17K91o98l20á67ř 1195194569455

a ty kladné ohlasy píšou zaměstnanci a jejich příbuzní:-) heuréka je v tomhle o ničem...

0/0
17.1.2017 15:13

P31a79v33e44l 11V91a95ň74h56a17r21a 9488547962610

Myslite tu statistiku 93% doporucuje, celkova spokojenost 4.5/5, 98% doruceno v poradku, prumerna doba dodani 3 dny? A to nejsem jejich fanda, sam u nich jiz nenakupuji...

0/0
18.1.2017 8:51
Foto

J46a32k50u35b 51S93o18b33o56t10k84a 6954428467326

Před vánoci vyřizovali průměrně 37.000 objednávek denně. Dá se čekat, že se u několika kusů můžou splést.

+13/−4
17.1.2017 14:04

P52a93v40e30l 74M25a26t49a92s 1591175270477

S tou jejich reklamou a sliby si omyl nesmí dovolit!

+1/−10
17.1.2017 14:11

J32a90k76u61b 93Š46a72f44a67n82d15a 7515227551761

Jenže 99.99% zákazníků se při problému neobrátí na iDnes. Takže těch chyb bude podle mě mnohem, mnohem více.

0/0
17.1.2017 17:40

P44e26t95r 63S37c33h64w26a18r33z 7318469303821

Mall není zrovna etalonem spolehlivosti :-/

0/0
17.1.2017 14:00

R56o75m44a75n 69S11t64o33n32e11k 1949733869831

až vstoupi na naš trh amazon tak tyhle eshopy budou koukat a do novin brečet jak jim břebírá zakazniky :-)

+2/0
17.1.2017 13:56

G21a35b78r62i68e49l 14M76e63d53o88n 9234675749684

Ani ne, on Amazon je jenom zastresi a vyresi ty jejich nedostatky s dopravou, reklamaci atd. V Rakousku a Nemecku nakupuje valna vetsina lidi pres Amazon, sam to vyuzivam a uz chapu, proc to vsichni tak oblibuji. Je to opravdu vymakany :-)

0/0
17.1.2017 15:11

M38a72r98t52i60n 20S17m69r74e51č54e22k 1205928943670

Používám Amazon.de a palec hore.

0/0
17.1.2017 17:00

J63i46ř79í 15J81i53n67d77r79a 6775799216908

Tak s mallem mám extrámně špatné zkušenosti. Asi jeden z nejhorších eshopů vůbec. Z kraje prosince (3. nebo 4.prosince) jsem provedl objednávku (zboží skladem slibovaná doba doručení 6. prosince) a uboží nedorazilo. Za celou dobu mi nebyli schopní dodat ani trackovací číslo zásilky. (to i po několika urgencích).

+2/0
17.1.2017 13:48

J86i56ř43í 88J64u93ř37i95c30a 2358733141

No vidíte a já mám zase jenom pozitivní zkušenosti. Za posledních 5 let jsem tam utratil přes 100 000kč ve cca. 30. objednávkách a ani s jedinou nebyl žádný problém. Jenom tu jejich svinskou kartu mi furt nutí, což je obtěžující.

+1/−1
17.1.2017 14:01

P64a14v20e23l 36V93a83ň68h84a34r76a 9868697852830

S jejich objemem verim, ze se tu sejde spousta zajimavych pribehu. Ja musel "jen" na zbozi oznacene skladem a telefonicky overene, ze je opravdu skladem, cekat asi 1.5 mesice a pak mi prislo zbozi doubouchane jako kdyz by s nim hral nekdo mesic fotbal. :-) Od te doby nakupuju u nejmenovane obri konkurence a mam mnohem lepsi zkusenosti (a na tu urcite lidi taky najdou tisice vtipnych historek). :-) Za me opravdu jestli to v radu par dnu obchod vyresil, tak to podle mne do novin nepatri...

+4/0
17.1.2017 13:45

V14a31š71k82o 40R94e78k87t94o21r 7329557981661

Úplně ojedinělé případy to asi nebudou. Před lety jsem objednal velké balení dětských plen a nějaké drobnosti, namísto toho mi přišel pytel psích granulí (dražší než moje původní objednávka). Měl jsem cestu kolem centrály, tak jsem jim to tam hodil. Děkovali převelice, že prý jsou i lidi, co si to nechají a pak zapírají. Sluší se dodat, že to bylo taktéž v předvánočním čase, kdy je holt větší šrumec a víc bridágníků na lince.

+2/0
17.1.2017 13:38

O70n43d20ř16e10j 27Z49d57e63r52a83d94i52č15k61a 6784555293778

Takže mu na e-mail odpověděli třetí den a on s tím jde hned do novin? ;-D

+22/−4
17.1.2017 13:28

T19o33m73á57š 52P42o18l84á26č25e12k 4147475834

asi je to ten zákazník co si myslí že je jediný a každý se jím musí hned zaobírat.

+6/−5
17.1.2017 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.