Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další konkurence na silnici. Leo Express otvírá novou autobusovou linku

Tuzemský dopravce Leo Express znovu posiluje svoje působení v autobusové dopravě, každý čtvrtý cestující firmy už jede autobusem. Zatím poslední novou linkou je spojení Vídeň - Ostrava - Varšava.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J11a50n 71Č71e57r54m68á59k 4169618515627

zajímavé, co lidí tu stále omílá mantru, že dopravci ze ziskových velkých tratí dotují ty regionální, neziskové...;-D;-D;-D

Nerad bych vám bral iluze, ale regionální linky jsou dotovány kraji a obcemi, které si je objednávají, nikoliv dopravci...

Tento blud se snažily šířit především ČD, které se současně o ony údajně prodělečné tratě snažily a snaží spolu s oranžovou klikou udržet si monopol a nedat z nich soukromníkům ani pražec!!

0/0
4.2.2017 9:11

M66a15r23i70e 53V83a10ř28e10k25o34v76á 3227519414471

Je to sice hezký, ale nenormální. Copak je v pořádku aby smrdělo spoustu autobusů, místo jednoho vlaku, který pobere nesčetněkrát více cestujících?

+1/0
17.1.2017 16:37

J96a39n 53T14a17r34a79b55a 4626486509569

Cestujícím z Kolína a Pardubic do Vídně??? Hehehe, z Pardubic jezdí Railjet do Vídně každé dvě hodiny a za rovné tři hodiny je tam a to za cca pětistovku. Tomu nemůže Leobus konkurovat ani omylem. Jen blázen by se kodrcal do Olomouce a tam přesedal na bus. A z Kolína stačí dojet do Pardubic, tam přesednout na Railjet a je to stejný příběh..

+9/0
16.1.2017 18:58

J21a24n 81T71a25r68a43b93a 4216896429859

Ještě doplněk pro ty co netuší, jak se na koridoru dá kodrcat. Pokud sedíte v černé uskákané tramvaji, tak ano.

0/−2
16.1.2017 19:07

R13o20m58a87n 98S40t33o59n24e24k 1559973369701

je to stejně pohodlne jako pendolino a nic neskače

0/0
16.1.2017 21:51

J17a13n 65T72a24r42a69b28a 4566836569899

Ani omylem. V economy málo místa a i na rovných kolejích to skáče jak koza. Jet s tím 100km se dá, jízda do Košic je utrpení. Pendolino i Railjet jsou o x levelů výš.

0/0
18.1.2017 15:12

J82a11n 60S98ů61r92a 4285943253182

Zkusil jste někdy porovnat jízdu v InterPanteru a Flirtu?

0/0
16.1.2017 21:52
Foto

J93a55n 94Č47e33r93m57á84k 4529738675587

přesně totéž mě napadlo také...

Krom toho, pokud už bych chtěl takovou cestu podnikat tímto způsobem, pojedu raději přes Brno, nikoliv přes Olomouc...

0/0
4.2.2017 9:17

M95i29r61e50k 71K85r11o56u29p75a 8856479417712

No tak k nám do Horní Dolní ten funebrbus nikdy jezdit nebude. A proč? Protože paštikář i ten druhej vyžerou jen to lukrativní, ostatní nechaj státním a ještě je pomluvěj.

U vlaků by to měl stát dělat tak, že pokud chce provozovat vlaky na x % lukrativních tratí, musí je provozovat i na stejném % těch nezajímavých. To by se panečku oba kroutili jak žížaly.

+5/−2
16.1.2017 18:47

M66i95l29o39s89l42a25v 22P64r42o77c65h56a27z53k87a 7354608706308

Státním? To jsou které busy?

+1/0
16.1.2017 18:49

M59i88r23e60k 46K97r29o39u70p61a 8836389517142

Myšleno to bylo tak, že těm, co zajišťují ZDO. Špatně jsem se vyjádřil, opravuji.

+1/0
16.1.2017 18:53

M63i67l52o36s61l12a26v 27P62r14o33c27h96a74z94k58a 7544358576288

Ale ona to není vůbec pravda, protože oba už chtěli i regio tratě, je to dotované, takže taky výdělečné.

+1/0
16.1.2017 19:01

J20i29ř96í 10P10l28a79v41s83k23ý 9370246971149

je naprosto logicke, ze soukromnik podnika v takovem oboru, kde se da vydelat ... on to totiz nedela jako nejakou "sluzbu verejnosti", ale pro mrzky zisk.

0/0
16.1.2017 18:54

P89e91t84r 18N42o17v25a36k 3700257849507

Oni ti ostatni taky. Ty tzv. nelukrativni linky jsou stedre doyovany

+1/0
16.1.2017 19:16

J49a73n 13V22a43l72o18u53c14h 6622487718940

Ó, jak velice se mýlíte. Na těch "lukrativních" musí sakra počítat, aby nebyl ztrátový (když ČD jsou najednou v té relaci jezdí "komerčními nedotovanými spoji" ani ne za poloviční jízdné než před nástupem "zlých soukromníků", kdy, ač monopolní, tam byly ztrátové).

Na těch "nezajímavých" dopravu objednává stát/kraj a ztrátu+mírný zisk doplatí. Proto se ČD drží lokálek, kde má vlaková četa početní převahu nad cestujícími, zuby nehty. Někdo si vymyslí, že "z naší dědiny jezdí dělníci do okresního města na pět hodin". Tak se jim vypraví vlak. Že jsou to z oné oblasti 3 lidi a z toho 2 jezdí autem, protože nádraží je v polích a vlak jede dvojnásobnou dobu, už objednavatel neřeší a vysolí dotaci kolem 100kč/km na prohnilý motoráček, který "hodné ČD" obětavě v zájmu blaha lidu vypraví...

+2/0
16.1.2017 19:10

J77a88n 87K13r64k 1101437353222

presne tak. a beda, kdyz nekdo chce o podobne linky skutecne soutezit, to se CD apod muzou zblaznit vzteky.

+1/0
16.1.2017 19:29

J66a61n 50K38r98k 1861137353782

presne naopak. lokalni linky jsou relativne lukrativni, protoze jsou dotovane mistni samospravou, tj jisty prijem. Jenze ti obvykle nemaji zajemo spolupraci s nikym jinym nez mistnim CSAD ci jejimi klony, pripadne CD. Zadny statni dopravce uz dlouho neni.

+1/0
16.1.2017 19:27

T57o35m96á16š 46K67ř74í68ž33e60k 6583416937236

Představa, že bych jel busem s ožralejma Polákama, tak to raději ne

+11/−1
16.1.2017 17:54

M95i29l39o52s25l91a45v 13P28r87o98c45h14a35z40k47a 7394958776658

Já to zkrátím, představa, že bych jel busem, tak to raději ne ))

+3/−2
16.1.2017 18:47

M42i35r37e12k 29K64r52o16u67p49a 8216269467322

Taktak. Stačí mi 15 minut s pubertální mládeží a mam toho plný brejle a facky v pohotovosti. Natož pak 11,5 hodiny s nějakými ožraly.

0/0
16.1.2017 18:50

R97o23m16a51n 10S16t89o57n89e92k 1799153299451

Je rozdil platit 300 kč a nebo 1000 kč z čd:-)

0/0
16.1.2017 21:52
Foto

T71o54m93á25š 16D65v21o75ř64á86k 3455563526336

S tramvajema to moc nejde, tak zkusíme bus...

+4/−2
16.1.2017 17:49

J85a80k65u11b 31K96o83r40e40c 6494480871723

Co nejde s tramvajema?

+1/0
16.1.2017 18:19
Foto

T62o29m17á65š 56D19v57o90ř61á82k 3105493816456

http://ekonomika.idnes.cz/leo-express-rusi-cast-spoju-kvuli-technickym-upravam-pd8-/eko-doprava.aspx?c=A170109_135926_eko-doprava_suj

0/0
16.1.2017 18:25

M61i65l63o27s23l34a33v 56P67r94o95c74h88a95z33k66a 7304618856588

Zkus něco ty, ukaž nám jak se to dělá, rád dám klobouk dolů když něco dokážeš, ale za kecání na netu není důvod.

0/0
16.1.2017 18:39
Foto

T54o28m54á38š 54D94v69o32ř46á98k 3305493656426

My jsme tady od makání, nebo kecání na netu?

Spíše bych řekl od kecání, když už...

0/0
16.1.2017 18:45

M65i26l15o25s90l29a76v 66P53r28o68c32h52a37z38k74a 7334548306368

Pravda, to jde v ČR každému v kecání jak by to kdo měl dělat jak to dělá blbě.

0/0
16.1.2017 18:48

J16a16n 69S93ů94r76a 4345123173112

Jde o úpravy, které musí udělat kvůli ETCS2

0/0
16.1.2017 21:53

J62i39ř57í 82D80o42š47l53í94k 7415408843959

Jednoznacne pozitivum, pro lidi z Olomouce, kde ackoliv je Viden bliz nez Praha, prime spojeni dosud chybelo.

+1/0
16.1.2017 17:38

J12a11k26u29b 45K76o25r72e23c 6424950471703

Jezdi tam tiger express. Jen si nejsem jist jestli zastavuje ve vidni ve meste nebo jen na letisti.

+1/0
16.1.2017 18:21

Z49d79e22n83ě27k 24H36r94u44b87ý 9894148822

Akorát vyžírá nejlepší spoje. Naštěstí na lince Plzeň - Klatovy ho lidi úspěšně bojkotují.

+2/−4
16.1.2017 17:16

J42i42ř92í 68P34l33a15v88s49k58ý 9270606611889

co jineho by mel jako podnikatel delat, nez vybirat takove linky, ktere jsou ekonomicky zajimave ?

+7/−2
16.1.2017 17:39

P73e15t24r 68D18l12o67u58h29ý 5387679454944

U soukromé firmy nelze předpokládat, že by se hrnula do komerčně nezajímavých spojů. Pokud to tedy finančně nepodpoří stát/kraj/obec. A co se týče těch nejzajímavějších spojů, tak jsem raději, když tam urve nějaký zisk třeba Leo než kupříkladu německá firma.

+3/0
16.1.2017 17:41

R96o16m96a27n 83P86o51l17á89č48e18k 5536559885

Pokud se najde dost masochistů co tím chtějí jet proč ne. Já bych radši připlatil a jel v klidu vlakem...

+16/−1
16.1.2017 16:50

M52i87c28h33a19e22l 98C67h86a42r30v40á84t 9539748953972

To zas bude pláče a výčitek od Jančurů....;-D

+3/−3
16.1.2017 16:48

J71i28ř36í 86N15e62v17r19l70a 8222793309587

Tak at se jim dari.:)

P.S.: Pane Suro, zase tam mate pravopisnou chybu s vedlejsi vetou, na redaktora idnes (od ktereho bych cekal brilantni cestinu) nejak casto, ne?:-P

0/0
16.1.2017 16:29

H35a25n29a 83P43r48o17k39o10p58o61v76á 8749220723181

Co je myšleno tou "pravopisnou chybou s vedlejší větou" (nevylučuji ovšem, že už je to opraveno)...?

0/0
16.1.2017 17:32
Foto

T89o52m45á71š 22D31v47o92ř80á42k 3275153536876

Nejste tu na Timesech...;-)

0/0
16.1.2017 18:13

O62n73d51r67a 57P85a90ř77í24z73e47k 7451949525242

Hmmm, co na to Jančura?

0/−1
16.1.2017 16:26

O24n95d72r63a 73P97a10ř58í81z65e53k 7821129775892

Radku Neumanne, asi děláte pro "žlutý mor".

0/0
16.1.2017 19:20

K59a53r65e57l 89P14e89c82k44a 7586440515164

Vypadá jak pohrebák.

+9/−3
16.1.2017 16:00

K49a28r97e16l 50V30a27c67h28u15t 9943152969293

Jestli nemá být naše zem jen 3-4 velkoměsta a jinak NIC, jestli i na malých městech a na vesnicích mají žít lidé, pak tahle "konkurence" je fatální překážkou a fatálním omylem - a to proto, že si vyzobává jen lukrativní a MAX. výdělečné trasy, čímž likviduje celý dosavadní fungující systém. Dopadne to jako s Poštou... :-/ Vlastně hůř, protože dopravci asi nejsou a asi nebudou ochotni vydělávat si na přežití blbinama, namísto toho, aby dělali dopravu.

+2/−9
16.1.2017 16:00

J68i65ř79í 94P40l33a58v26s56k41ý 9140696781649

mozna vas to prekvapi, ale JEDINYM duvodem existence libovolne soukrome firmy je docela obycejna tvorba zisku ... nikoliv preprava osob, dorucovani zasilek, prodej potravin, ani nic jineho. ty firmy nepodnikaji proto, "aby se lidi meli dobre", ale proto, aby na tom vlastnik ci vlastnici firmy vydelali. ano, az takhle jednoduse ten kapitalismus funguje ...

+9/0
16.1.2017 16:49

M61i30l57a33n 79L12i51n41h45a36r24t 8824726947536

To je ale přesně důvod, proč by tohle žádný soukromník neměl možnost dělati. Tj. z těchto lukrativních linek se dotovala přeprava v regionech a na venkově. Ačkoliv Vám jako pražákovi to je asi jedno, že...?:-/

+1/−4
16.1.2017 16:58

J56i45ř88í 34P33l94a51v20s98k27ý 9930736451589

to jako ze by soukromnik nemohl koupit autobus, a nasledne s nim vozit lidi ? a auto si koupit soukromnik muze, nebo to dame taky na povolenku ?

nenapada me jediny duvod, proc by mel cestujici z linky pha - ova jakkoliv dotovat levnejsi jizdne jinym cestujicim na lince horni zakopane - samota u tti vlku ...

+2/−1
16.1.2017 18:10
Foto

J28a51n 88Č98e68r44m48á13k 4529738605927

tomu vážně věříte?...

Nerad bych vám bral iluze, ale regionální linky jsou dotovány kraji a obcemi, které si je objednávají, nikoliv dopravci...

Tento blud se snažily šířit především ČD, které se současně o ony údajně prodělečné tratě snažily a snaží spolu s oranžovou klikou udržet si monopol a nedat z nich soukromníkům ani pražec!!

0/0
4.2.2017 9:09

M53i81c16h10a86e76l 22C36h31a17r19v27á68t 9659448363822

Pokud chcete, aby dálkové autobusy zastavovali i u vás v Dolní Lhotě, tak si holt asi budete muset pořídit svoji autobusovou firmu.;-)

+1/0
16.1.2017 16:50

P87e30t82r 10D52v45o66r79a43k 5699518792943

A davaji tam zdarma i eroticke casopisy "Leo"?

+9/−3
16.1.2017 15:59

O51n44d51r27a 93P64a43ř86í89z71e66k 7361409585852

To už dnes nefrčí, nemyslíte?

+2/0
16.1.2017 16:27

T54o72m85á55š 27T29a52t31í24č36e73k 5480452580168

V nudě na dálnici se můžou hodit. :-)

0/0
16.1.2017 18:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.