- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám víc a víc obavy, když čtu o dalších tunách vyrobené "oceli". Stáváme se víc a víc orientovaný na automobilový průmysl. Takhle to nemůže je dál dlouho. Myslím, že to bude jednou hodně bolet.
1,35 vyrobeno, 1,6 vyvezeno.
Pozastavil se nad tím někdo?
Nebylo by logické (natož v rubrice ekonomika) vysvětlit, jak se ta čísla počítají?
Všimol som si v článku, že v Česku sa VYROBILO najviac áut za rok v histórii, a zároveň v menšom článku je uvedené. že na Slovensku ZMONTOVALI takisto najviac vozidiel v histórii. Keďže túto štylizáciu čítam pomerne často, je to nejaký zámer, alebo si novinári myslia, že technológia výroby KIA, Škoda, VW, Hyundai, Citroen, Peugeot, Toyota a Seat je odlišná? Audi Q7, Porsche Cayenne a budúce Audi Q8 a Range Rover by som do tej prvej skupinky bežných áut nepočítal. Predsa len sa tam vo veľkej miere zvára hliník, je to cenovo a cieľovo iná kategória áut a tam už sa technológie mierne líšia. Vie niekto odpoveď? Len nepíšte tie žvásty o Škodovke, ako je mozgový trust pre VW a prebieha tam vývoj technológii :-(
Je to nekorektní a nemělo by se to tak psát. Ale pro mě osobně je rozdíl, že Škoda dělá v ČR motory (čehož si vážím); nevím, jestli některý výrobce v SR dělá motory.
Ale to je hodně subjektivní pocit, to je jasné.
My ten Detroit prostě vybudujeme! Ty zastaralé popelnice překážejí všude kam se podíváš, ulice přecpané k prasknutí, a my nevymyslíme nic lepšího, než rekordní výrobu nových zastaralých popelnic. Tohle je diagnóza, která snad jednou vejde do učebnic psychiatrie.
Nejvíce se mi v poslední době líbil "argument", že musíme chrlit další a další auta, třeba se jimi úplně zalknout a zadusit, protože pro ty lidi v automobilkách by jinak nebyla práce. No myslel jsem, že auta nám mají práci ušetřit, nikoli přidávat. To samé platí co se týče obírání o čas. Ten systém je zcela zjevně plný vnitřních rozporů. Nedává žádný smysl tohle bezkoncepční šílenství podporovat, ale přesně toto těď vlády bohužel budou dělat v obavě o možný ekonomický kolaps. Vytvořili jsme monstrum a teď z toho není cesty ven. Ale ono se to stejně sesype, dřív nebo později. Masový automobilismus v dnešní podobě je ostuda této civilizace.
Huraaa detrit je tady!!!! Treba se po nekolika letech konecne dozvime v cem ten Detroit spociva
Hlavně, že je hokna a poměrně dobře placená
Však Trump se postará, že to u VW tak nepojede
očekávám požadavky automobilek na nějaké státní kompenzace, pokud i tento rok nebude rekordní
něco jako vlekaři a nebo OKD, no proč to nezkusit?
tak jen doufám, když už si tak zaděláváme planetu, že v rámci udržení nějakého stavu vozidel se za loňský rok zároveň zlikvidovalo 1,35 mil aut značky škoda a hyundaie a TCPA, tedy modelů co se u nás vyrábí. Nevidím smysl toho vyrábět auta v takové míře, pokud by se nelikvidoval stejný počet starých aut. To za chvíli skutečně bude víc aut než lidí.
ještě bych dodal, že když bude někdo oponovat tím, že se vyrábí protože trh si to žádá..tak dneska je boom s operativním leasingem...firma si auto pujčí na rok až dva a pak ho vrací zpět...ale když se podíváme jaké je to množství aut, tak velice brzy o tyto auta nebude zájem protože bude ten trh těmi použitými po OL dost přesycený. Firmy třeba berou octavii s motorem 1.6 TDI 77 kW. Ten ale pak při standradním prodeji už není tak oblíbený a člověk spíš hledá dvoulitr..takže přemíra 1.6 bude někde stát bez zájmu. A dostáváme se do problému co s těma autama.
Kde je pan Rapek se svym vybudovanym Detroitem a pan Baca s kopanim do Skodovek?