Diskuze

Soud nařídil VW koupit od zákazníka škodovku s podvodným softwarem

Zemský soud v německém Hildesheimu v úterý nařídil německé automobilce Volkswagen, aby od jednoho německého zákazníka za plnou cenu odkoupila naftový vůz Škoda Yeti vybavený softwarem pro manipulaci s testy emisí. Informují o tom německá média. Zákazník za automobil v roce 2013 zaplatil 26 499 eur.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

Problém je zde jiný, oni vědomě lhali kůli ziskům a teď po obrovské pokutě pomalu ale jistě zdražili všechny automobily. Podívejte se na ceny před skandálem a po něm.....hold zákazník to za firemní papaláše zaplatí

1 0
možnosti
PB

P36e38t12r 11B21á38č71a

19. 1. 2017 14:41

Mne nekdo naridit koupit si skodovku, tak si radsi hodim masli.

1 0
možnosti
Foto

J82i41r13k10a 86H68o22n30c79ů

20. 1. 2017 12:03

Tak ono by se vlastně nic nestalo...

2 0
možnosti
JO

J45a47n 63O70p11i87s

19. 1. 2017 9:06

Němec němca neodsoudí.[>-]:-P

0 0
možnosti
PK

Napadlo mě,že by třeba Singer mohl znovu pomoci automobilkám dalším oslabením koruny-třeba na 30,-Kč/Eur ;-D ..

1 0
možnosti
MK

Singer, ktery uz trctvrte roku neni v CNB? To je jiste zajimava uvaha, jak bz to mel udelat?

0 1
možnosti
KM

K28a77r53e35l 91M50a93z16a45č

18. 1. 2017 23:44

Je to prostě podvod a tečka. Ne proto, aby dělali lepší kvalitnější auta, ale proto aby se manažeři víc nažrali!

Co moc nechápu, že VW spolu s dalšími neměl dostatečné páky ovlivnit zavedení nesmyslných limitů pro auta. No pokud neměl, neměl ani podvádět, ale dodržovat je.

3 2
možnosti

O tom jestli to je nebo není podvod nerozhodujete vy, ale příslušné instituce, a ty to vidí jasně - nebyl.

A VW a ostatní výrobci samozřejmě své páky mají, však jim emisní normy vyhovují - jedná se o ekonomický nástroj jak donutit uživatele neustále kupovat nová auta.

0 1
možnosti
MH

Ja tomu tak nejako stale nerozumiem. Auto v skusobni absolvovalo test, pocas ktoreho sa spravalo presne tak, ako to ten test pre jeho priaznivy vysledok vyzadoval. Z mojho pohladu to je to iste, ako keby som ja siel na test, nenaucil sa uplne vsetko ucivo dostatocne, ale zapasovali by mi otazky a tak som vyhovel, ale po uspesnom absolvovani by skusajuci zistil, ze mam vo vedomostiach medzery a napriek uspesne zvladnutemu testu by ma vyhodili.

2 0
možnosti
JT

J33a41n 47T57a51r85a89b55a

19. 1. 2017 15:43

V zásadě máte pravdu ale je to o dost složitější. V EU se skutečně nemůže nic moc stát, automobilky samy nic neprokazují, vozí auta do autorizovaných zkušeben a ty ověřují, že emise jsou OK. V tom je rozdíl proti USA, kde to deklaruje výrobce, ne zkušebna.

Samozřejmě se může najít soudce, který se chce zviditelnit a rozhodne tak jako v tomto konkrétním případě, což logicky vyšší instance zruší.

0 0
možnosti
JV

J95a70n 57V46a53c51h66u39d56a

18. 1. 2017 21:52

to je vidět vlastenec ;-D

0 0
možnosti
TZ

A nebylo by lepší žalovat tu zkušebnu automobilů, že neodhalila, že auto v reálu jede jinak než v laboratorním testu?

0 0
možnosti
LK

ne, neměla jak... má předepsaný test a ten auto splnilo... je to problém legislativy nikoliv automobilky či testovacího zařízení

1 0
možnosti

Nejde o pravomocný rozsudek. Je to úlet nějakého soudce - magora. Nevěřím, že bude tento hloupý rozsudek někdy pravomocný.

3 6
možnosti
LK

Já se bavím jak se pranýřuje jeden výrobce jen proto, že se doznal a pomalu se bude hnát téměř k likvidaci. Na druhou stranu se ví o tom, že podvádí prakticky všichni a řeší se jen některé značky, k tomu velmi laxně (alespoň ve srovnání s VW). Navíc se ví, že tyto manipulace posvětili mnohdy samosprávy států v nichž se auta vyrábí jen proto aby "nepoškodili" vlastní průmysl... Ví se to a nic se neděje. Tím spíš mi to čím dál víc připadá jako cílený attack.

Jestli nám všem opravdu tak vadí emise dieselů tak je u OA zakažme plošně a je to, protože je evidentní, že úředníkům (min těm v EU) to zase tak moc nevadí, když to vše jsou informace známé mnoho let dozadu.

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/dieselgate-je-blud-normy-k-nicemu-emise-nox-u-aut-se-uz-23-let-nemeni/

3 1
možnosti
VS

Holt není dobré se drát na místo světové jedničky ... třeba taková Takata zaplatí za smrtelně nebezpečné airbagy pakatel - pouhou 1 miliardu dolarů. Potrefené v zásadě všechny japonské automobilky, ale třeba i BMW. U VW je hrozná aféra z toho, že auto splnilo přesně definovaný test, ale v provozu jezdí jinak. Za 18 miliard ?

0 0
možnosti