Diskuze

Česká spořitelna zažalovala Fincentrum. Záměrně mate klienty, tvrdí banka

Fincentrum považuje nařčení za absurdní. Česká spořitelna ukončuje spolupráci s poradenskou společností Fincentrum a podává na ni žalobu. Banka dospěla k tomuto rozhodnutí na základě opakovaného jednání této společnosti, které bylo v neprospěch ČS nebo ji přímo poškozovalo, sdělila v pondělí spořitelna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

nejlepší jsou ti poradci fincentra, bez ekonomického vzdělání lidem radí kam co mají investovat, poradce z agentury jako je fincentrum si snad může vzít jen tupec

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 3
možnosti
JU

k sobě do práce že ;-D

1 2
možnosti
BM

Česká spořitelna poškodila statisíce lidí nezákonným vydáváním tzv. sKaret v dohodě s vedením MPSV tehdy z TOP 09. Podle tenkrát platné zákonné úpravy mohl karty sociálních systémů jako veřejnou listinu vydávat pouze Úřad práce ČR.

A na tzv. sKarty dokonce České spořitelně vystavil Úřad průmyslového vlastnictví ochrannou známku.

1 3
možnosti
ZK

Lidi jsou ovce.

Stará byla v době vydávání sKaret na rodičovské. Přišla jí pozvánka, že si má jít vyzvednout s Kartu na pracák. Pozvánku vzala, hodila do koše a prachy jí chodily dál na účet. Tak to měli udělat všichni (snad kromě zdravotně postižených), ti sKartu museli mít, a měli by klid.

1 0
možnosti
PD

P92e60t35r 17D92v65o23r53a49k

23. 1. 2017 15:11

Na poradenské společnosti není dobré se spolehnout, ve výsledku Vám nabídnou stejně to, co je výhodné pro ně samé, tedy z čeho mají největší provizi. Jediná možnost je oběhat si to sám a poté srovnat.

4 0
možnosti
ZK

Ano. Ale neplatí to obecně. Výjimkou jsou hypotéky. Tam velké poradenské společnosti mají skutečně výhodné sazby.

1 0
možnosti
ZK

Premiér mě fascinuje.

Joudové tam nemají výběry zdarma, ani v bankomatech v ČR.

Sociálové hýkají, že mají černou kartu a 4 vstupy do salonku. Bože. ;-D

2 1
možnosti

Asi nikdo nečeká, že by člověk jako vy, pro kterého je vrcholem úspěchu mít výběr z bankomatu zdarma, tuhle službu pochopil ;-)

1 1
možnosti
MK

minulý týden nás 3x na 3 různá telef.čísla obtěžovaly telefonáty z jakési spolecnosti pracující pro Raiffesenbank. Na rovinu jsem jim řekla, at si mě vymazou se seznamu a vsechna 3 čísla dala do blokovaných. A to jsem nikdy s Raifkou neměla nic společného. Na můj dotaz, kde berou čísla, slečna blekotala cosi o posledním trojčíslí zadaných do systému. Zvláštní je, že 2 čísla jsou u T-Mobile, jedno O2.

0 0
možnosti
RC

a se City jste neco mela?

0 0
možnosti
DR

Jako kdyby spořka měla u lidí nějaký kladný kredit. Pro mě to je banka žijící z lidí neschopných nebo nemohoucích přejít jinam.

Také bych prosil o smazání příspěvku z důvodu "mimo téma" nebo "trolling", díky..

8 1
možnosti
RC

a nuti je neco prechazet jinam, kdyz maji ucet zdarma?

1 2
možnosti
Foto

Z vlastní zkušenosti mohu říci, že žádný finanční poradce nehraje fér a těží jen z vaší neznalosti. Velmi lehce vám dokáže podsunout co ani nechcete a co je pro vás nevýhodné. Bankovní "produkty" jsou dnes již tak (úmyslně) nepřehledné, že není v lidských silách se v tom vyznat a jde jen o to vybrat si nejmenší zlo. Bohužel si to člověk musí sám oběhat a protrpět a žádný finanční poradce mu v tom nepomůže. Neznám jediného, který by výhodně a dobře poradil a vždy jsem přímo u banky pochodil lépe. Všichni jsou poradci, ale jde jim jen o jejich zisk, který dostávají od bank nabízejících dané produkty. Tedy nestojí na vaší straně, ale na straně svého zisku. Kdyby to byli klienty placení poradci, kteří pro vás budou analyzovat poctivě trh a vyberou nejlepší produkt, pak prosím, ale takto je to jen snůška zbytečných a přeplácených lidí. Za vše hovoří i to, že nabízejí jen produkty bank s nimiž mají smlouvu. Tedy neanalyzují celý trh a nemohou tak zákonitě ani nabídnout nejvýhodnější produkt. Navíc není potřeba kromě nicneříkajícího proškolení žádné finanční vzdělání atd. Co dodat.

9 6
možnosti
SD

Lžete. Nemohl jste vyzkoušet všechny finanční poradce. Jestli jste měl na ně smůlu a narazil jste jen na svině, to je mi líto. Ale netvrďte, že žádný nehraje fér. To prostě není pravda.

5 3
možnosti
PN

P90a80v78e30l 54N28o87v94á61k

23. 1. 2017 13:26

Fincentrum, Partner, OVB atd. nepoustet do baraku! zbytečné výdaje pro klienta!!!!!!!!!!!!!!

15 3
možnosti
RK

V čem pro klienta prosím pěkně spočívá ten zbytečný výdaj, když mu třeba Fincentrum vyřizuje hypotéku a získá pro něj lepší podmínky než by si klient vyjednal sám (a Fincentru za to nezaplatí ani korunu)?

2 2
možnosti
LM

Tak poradce z Fincentra mi jednou vnucoval svoje produkty. Když pominu, že na nich nebylo výhodné vůbec nic, tak hlavně pravdu o nich řekl asi jen dvakrát, když se zrovna zřejmě spletl.

Česká spořitelna na tom není o nic lépe, vidím na mámě, jaké výhodné produkty u nich má, dle mého normální zlodějina, ale asi vědí, že starší lidé do změny jen tak nepůjdou. Třeba jen, kolik si nakradli na vkladních knížkách, když každý výběr zpoplatnili částkou 100,-Kč atd...

6 2
možnosti