- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak pojišťovny neví, na co se vymluvit. Počet nehod je dlouhodobě stejný a pohybuje se okolo 450.000 ročně. Náhrady škody jsou také pořád stejné a pohybují se okolo 10 mld. CZK, přičemž výběr pojistného je také stejný a to okolo 20 mld. CZK, takže pojišťovny jsou neustále 10 mld. CZK plus, ale dle dlouhodobého stanoviska neustále na tomto pojištění každý rok prodělávají k 1 mld. CZK. Jenže vtip je v tom, že do roku 2013 v Asociaci pojišťoven zveřejňovaly pravdivá čísla. Pak došlo k tomu, že do toho začaly započítávat různé účetní položky, aby dokázaly, že nic nevydělávají. Jenže tvorba rezerv není skutečný náklad atd. Při porovnání počtu nehod, vyplacených škod s havarijním pojištěním, kde kupodivu nechaly stejná pravdivá čísla dojdete k tomu, že neustále pojišťovny mají zisk z tohoto pojištění okolo 10 mld. CZK
Vas bych za ucetniho nechtel. Z 10mld musite odecist naklady (likvidatori, zamestnanci, IT systemy, pronajem budov atd.) a budete rad kdyz skoncite na 5 mld.
Dneska koupíte za jednu vejplatu krásnou fábii z německa, tak proč krást auto. Leda si zablbnout a zdrhnout.
Mozna krasnou ale zhuntovanou, pochybuji ze do 50 tis lze koupit kvalitni vuz bez vetsich naroku na opravy.
Co se týka škody, tak se to nekrade na součástky. Protože mizí nejčastejně Oktavie combi v naftě.
Např krátké fabie HTP nebo benál čtyřválec minimálně.
Nemate pravdu. Kradou se hlavne svetla a airbagy, tj. veci co po havarii nejcasteji odejdou a na vrakovisti bezne nebyvaji.
Nechapu, ze se zlodeji ohlizeji po malem bratru z Boleslavi, kdyz je Korejec tak super.
Protoze jich je vic a tim padem je vetsi poptavka po nahradnich dilech. A taky se mozna lip krade.
Ale zlevňují. Jen musíte kažý rok do jiné pojišťovny a aktuálním výpočtem podle aktuální ceny auta. Já jsem začal na 7 tisíci havarijné a povinné a po 4 letech jsem se dostal na 4500. Takže přiští rok počítám se 4 tisíci.
to je amortizací. Po nehodě tak dostanete drobný
Auta skaredy, tuctovy, predrazeny, nejvíc se krade..
Já fakt nechápu co ty lidi na te boleslavsko nemeckych popelnicich vidí .
zaměstnává mraky lidí a to zvedá životní úroveň i vám. Hjondé nezaměstnává inženýry a veškerej cirkus ohledně vývoje, zaměstnává jen cvičený opice.
Jsou to kecy, v roce 2000 bylo cca 210.000 v ČR
v roce 2015 bylo cca 93.000 v ČR
Prostě tenhle stát nechrání občany. Pojišťovnictví je také podnikání a tak nás ždímou zahraniční společnosti, které z našich peněz kynou, vyvádějí je do zahraničí a podporují vlastní ekonomiku. Stát by měl založit vlastní pojišťovnu, ale s nulovým ziskem. Tam by se teprve vidělo, že pojistky mohou být levné a přesto chránit občany výrazně lépe.
Ono je to to samé jako s důchodovým pilířem, myslím že nikdo nechtěl další pilíř krom zkorumpovaných politiků co dostali malou domů a finančních domů. Přitom by stačilo jen "dvou pásmové" pojištění. A lidé by si zvolili, zda chtějí odvádět dražší anebo základní pojištění na důchod.
Máte naprostou pravdu. Každý rok tady řvou pojišťovny, že musí zdražovat pojištění aut, ale také každý rok uvádějí miliardové zisky pojišťoven a ty jdou převážně k matkám do zahraničí. Pojištění je výroba peněz do jednoho pytle, tak ať už do toho zasáhne stát a dovolí zdražování pojištění aut, jen když pojišťovna bude vykazovat celkovou ztrátu nebo nulu. Nebo tady udělá alespoň jednu českou pojišťovnu s opravdu s českým kapitálem a ne jen s názvem.
Uz si sakra zvyknete, ze ve svete akciovek, uz nikdy nic zlevnovat nebude. Tedy pokud k tomu nebude nutit konkurancni boj.
Firmy musi vydelavat na dividendy.