Diskuze

Na českém nebi létá 130 milionů lidí. Provoz je rekordní, říká Jan Klas

Řízení letového provozu loni zaznamenalo rekordní počet přeletů přes Česko, říká jeho ředitel Jan Klas. Zájemců o navigaci letadel i přes vysoký plat ale ubývá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

A jaký to pro nás má přínos, kromě čmoudu a skleníkových plynů?8-o

1 0
možnosti
PB

Za prelety vzdušným priestorom riadeným RLP sa platia dosť vysoké poplatky. Najviac splodín skleníkových plynov vzniká pri štartoch lietadiel a ich stúpaní do letovej výšky. Z toho, čo preletí nad ČR, väčšina preletí za niekoľko minút vo výškach nad 10.000 m a tých plynov už veľa nevypustia.

0 0
možnosti
IS

Řízení letového provozu loni zaznamenalo rekordní počet přeletů přes Česko, říká jeho ředitel Jan Klas. Zájemců o navigaci letadel i přes vysoký plat ale ubývá. ;-(;-(;-(

Nemohu jinak, sám si o to ředitel řekl, neboť doba kdy stát potažmo armáda tyto pracovníky vychovávala skončila.

To se to podnikalo, když armáda rušila řízení letového provozu, Brno - Řečkovice, Ostrava - Nová ves, Slaný či Plzeň - Kralovice. Všechno se zrušilo a lidi propustili do civilu, ty mladé si vzala Praha do nového pracoviště a mysleli si, že noví přijdou tak nějak sami........;-)

Doba socíku už skončila před 27 lety, čímž si lidi, které potřebujete musíte vychovat sám. To, že dnešní mladí nechtějí dělat vůbec nic je jen zásluha lidí jako jste vy sám (Jan Klas).........:-PRv

Co jste si vychovali tak to máte, říkám já husákovo dítě..........;-)

0 2
možnosti
JK

No, já tu čtu, že si je vychovávají sami.

1 0
možnosti
SP

S30e59i43d74l 18P63e21t62r

29. 1. 2017 0:53

Koukněte na flightradar a podle toho si vyberte destinaci, kde "to" nebudete muset dýchat a moci zdravě žít.

Taková Zimbamwe či Zaire by Vám mohly snad vyhovovat, ne? :-)

2 0
možnosti
JN

aerosol, který vzniká spalováním leteckého kerosinu spolu ve spojení se studeným vzduchem, se snáší na naše obydlí, ničí naše plíce, zatěžuje naši půdu těžkými kovy jako jsou kadmium, a rtuť. Nic se s tím nedá dělat, letecká doprava je stěžejním odvětvím vyspělé ekonomiky.

1 3
možnosti
Foto

Můžu se zeptat jakým způsobem dojde k přeměně atomů uhlíku, vodíku a kyslíku na atom kadmia či rtuti?

Změnit molekuly lze lehce - to jsou chemické reakce. Ale změnit atomy na jiné? To je jaderná reakce a to se v leteckých motorech zcela jistě neodehrává

5 0
možnosti
GK

ridici letoveho provozu ma v Nemecku nastupni plat 6000 8000 Euro Brutto (hrubeho)

Po nekolika letech praxe a taky kde vykonava sve zamestnani (letiste) muze klidne mit 135000,- Eur hrubeho.

0 0
možnosti
Foto

Asi se vám tam vloudila jedna nula navíc v tom posledním čísle ;-D

2 0
možnosti
Foto

Vůbec se nedivím že ubývají lidi. Řídící letového provozu je mezinárodní zaměstnání a vhodný kandidát (nebo dokonce člověk s výcvikem a praxí) ví, že může na této pozici pracovat kdekoliv. Avšak - v zahraničí se na zmíněné částce 100k měsíčně začíná a jde pak mnohem mnohem výš. Schopní lidi pak samozřejmě mizí, protože ví moc dobře, že v česku sice nadprůměrný plat je ve skutečnosti almužnou z mezinárodního hlediska.

1 1
možnosti
JS

ony i náklady na život tam jsou poněkud jiné....;-)

0 0
možnosti
PH

muj prispevek byl smazan,tak znovu,nad hlavami nam denne leta miliony letadel,jak civilnich tak vojenskych,schvaluji se zakony proti lidem na znecistovani ovzdusi,ale ukazte me jediny zakon proti leteckemu provozu,jestli nekdo likviduje a znecistuje ozonovou vrstvu tak jsou to prave letadla,nikdy jsem se nesetkal se zpravou co dokaze jediny motor letadla za provozu-teplota provozu,jedovate splodiny,spalovani kysliku,a to neni zminka o jedovatych splodinach vojenskych letadel a raket ,kdo tyhle informace taji a jake loby za timto stoji

2 6
možnosti
BG

Smazán? Nedivím se, Váš psaný projev je strašný.

2 2
možnosti
Foto

Z47d73e61n38ě53k 29W52o96l27f

28. 1. 2017 19:07

Chemtrails! :D

2 0
možnosti
JK

A přitom jsme ztrátoví...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Stačí posedět hodinku na terase na vrchu Kamenice u Blatné, http://www.flightradar.com vám na notebůku ke každému letadlu nad vámi sdělí, odkud a kam letí.

V létě někdy vidíte až tři letouny současně, zhruba nad rybníkem Labuť se trasy křižují, ovšem v různých výškách mezi 9000 a 11000 m.

Nejčastěji vidíme letadla mezi Heathrow u Londýna a Dubají nebo Abu Dhabi. Dost provozu je u nás ale třeba i mezi Římem a Varšavou nebo Moskvou. Letadla z Říma do Prahy nad námi už letí bez motorů, klouzavým letem, kondenzační pára už není vidět. A mohu potvrdit, Arabové si nakoupili čtyřmotorové obrovské stroje.

2 2
možnosti
Foto

http://www.flightradar24.com

je ten správný link. Na údaje v metrických jednotkách si musíte přepnout v nastavení.

0 0
možnosti