Diskuze

Dražší a delší opravy D1 způsobila špatná příprava, kritizuje NKÚ

Modernizaci dálnice D1 protáhly a prodražily nedostatky při přípravě oprav. Vyplývá to z výsledků prověrky Nejvyššího kontrolního úřadu. Stát pochybení odmítá. Opravy zhruba 161 kilometrů nejvytíženější české dálnice začaly v roce 2013 a měly původně skončit příští rok, nyní se počítá s rokem 2020.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A kdo to způsobil? NEKONSTATUJ JMENUJ !!!

0 0
možnosti
MP

Kdyby NKÚ věděl jak se hospodaří uvnitř ŘSD! jak se plýtvá na jednotlivých střediscích údržby. Místo využití vlastních zaměstnanců,tak to dělají externí firmy napojené na různé kamarády na ŘSD.Jak se plýtvalo na opravách, aby se živilo spousta firem atd... atd..

0 0
možnosti
TM

Na rozšíření D1 seje Bílý tesák. Kde je D11 nach Olmutz? (D35)

2 0
možnosti
RC

Ten posledni odstavec je hodne dulezity. Doufam, ze neprijdu o dukaty, ale ten, kdo to rozhodl, je s prominutim blbec. Dalnice uz ted kapacitne nestaci.

3 2
možnosti
RN

R97a40d60e90k 36N60o26v85a46k

30. 1. 2017 11:03

Dálnice stačí, jen se řidiči musí naučit jezdit.

Rozhodnutí proč rozšiřovat stavbu o 75cm místo o pplnohodnotný pruh je veřejně známé.

Na revitalizaci, co se provádí teď lze vzít Evropské dotace.

Na rozšíření nikoliv.

Navíc příprava by se odsunula o několik let (u nás více než 10 let.)

1 0
možnosti
MR

to celá veřejnost už ví celé roky...veřejnost se ptá, kdy se přestane nesmyslně utrácet její peníze.!!!!!!

3 0
možnosti
RC

Pane Rataji, vyse jste mi dal minus. Vy si skutecne myslite, ze na D1 v tuto chvili staci 4 pruhy? A ze budou stacit za 10 let?

3 0
možnosti

Chtělo by to změnit přístup v ŘSD. Žádná neadresní odpovědnost celého ŘSD, za které odpovídá mluvčí. Ideální by bylo, aby každý projekt vedl jmenovitě jeden konkrétní člověk a měl ho celý na starosti. Klidně ať bere plat čtvrt milionu měsíčně. Ale ať také ručí svým místem, jménem a pověstí za to, že bude projekt udělaný správně. Ať si vybere vlastní lidi do svého týmu a nechá je dobře zaplatit. Ale ať je to sakra udělané dobře!

1 0
možnosti
JK

Pěkně napsané, ale tak strašné naivní;-D;-)

4 0
možnosti
JV

Stát pochybení odmítá;-D. Jak jinak.

3 0
možnosti
KB

vsak je taky nejvetsi lhar a zlodej...

3 0
možnosti
JK

Doufám, že není nikdo tak naivní, že si myslí, že až se to jako že dodělá, tak se bude po D1 jezdit bez omezení. To tam bude prakticky pořád, neboť budou dožívat úseky, které se již dodělaly...

3 0
možnosti
KB

tak mne napada jestli neni levnejsi postavit zbrusu novou vetsi dalnici....

3 0
možnosti
JK

Vzhledem k tomu, že každý ekoterorista, spekulant, či sdružení přátel brouka hovnivála mají možnost jakoukoliv novou stavbu DESÍTKY let blokovat svými připomínkami a odvolaními, není reálné postavit něco delšího než pár kilometrů...

5 0
možnosti
RH

...nedávno jsem tu četl článek o odměnách na ministerstvu dopravy v řadech násobku průměrného platu....

3 0
možnosti
MS

To měla Jaňulka taky a nedělala tam vůbec nic - pokud si tedy odmyslím jisté služby panu premiérovi...

2 0
možnosti