- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co mají proti dieselům? Pokud mají filtr pevných částic a AdBlue, jsou furt lepší než benzínové motory, ne? Navíc já mám Euro 6 a Němci zelenější plaketu než 4 zatím nemají.
Za diesel zaplatíte více jak za benzín, a ještě podle obsahu, chválím .
Pokud pojedu do Německa na trh, tak mě ty 4€ navíc opravdu nezrujnují.
Že velký turbodiesel není vhodný do města, to je jasné. Ale proč ti inteligenti omezují auta se spotřebou 6,5 l/100 km v podstatě při jakékoli rychlosti (třílitrové turbodehty) a naproti tomu podporují hybridy, které na dálnici nemají smysl? Ano, oxidy dusíku, ale to je jeden z mála problémů dieselu.
Čichám v tom zase nějakou levárnu, protože tohle nemůže schvalovat soudný člověk.
My máme zpoplatněn tankodrom a bude žalovat Německo za zpoplatnění jedné z nejvalitnější dálniční sítě? Bože můj co je to za svět nebo za lidi.
Tuhle jsem četl srovnání a zatížení emisemi se u elektromobilu srovná až po ujetí 170 tisíc km. Potom už je ekologičtější elektromobil. Myslím, že ujet 170 tisíc stylem nabíjím každých 80-200 km půl dne musí být dobrý masochismus.
přes den se jezdí, v noci se spí a nabíjí. Jaký je v tom proboha masochismus?
Ještě by zajímalo jak budou němečtí policisté zjišťovat jaké má auto normu. Nebudou rozšiřovat povinnost mít tu zelenou plaketu, co je teď nutná pro povolení vjezdu do některých měst?
Špatná zpráva pro obchody (a třeba i letiště) v Drážďanech.
Vy co tu pořád mluvíte o udržovaných 15 let starých ojetinách, tak se jděte podívat co se prodává v autobazarech. 300 tisíc u benzínu je navíc už docela dost, tam se možnost závažné poruchy už hodně zvyšuje.
Je sice pravdou, že klasická atmosféra a zachované starší auto může být lepší, než nějaký dieselgate WW, ale kolik takových aut ještě seženete. Takových aut se nikdo nezbavuje.
Tady se bavíme o tom, když někdo potřebuje koupit auta. Rozhodně je dobře ho motivovat, aby nekupoval nějakej vrak, kterých jsou plné autobazary.
Když si vezmete, že za dvanáctileté auto do 200 tisíc kilometrů nájezdu, dnes chtějí autobazary ještě zhruba čtvrtinu pořizovací ceny, tak už začnete přemýšlet, zda není lepší jít do nového i za cenu úvěru. No a když k tomu přibudou další zvýšené náklady v podobě eko-poplatků, tak to bude motivovat tím více.
Tady se nebavíme o tom, když někdo potřebuje koupit auto. Tady se bavíme o tom, kolik zaplatím, když už auto mám a jedu do Německa po dálnici. Navíc moje 13 let stará ojetina stejně na cestě do Hamburku a zpět nebo do Oldenburku a zpět vyjde laciněji než nový benzinový litr či hybrid, který žere 8 a více(i s nejdražším mýtným). Bavíme se o dálnicích. Na cestu do práce bych si taky radši koupil 1.4 atmosféru třeba v Astře...
Normálně pojedu mimo ty jejich dálnice a zasmradím jim ovzduší přímo v obcích. Neřekl bych ani popel pokud by byla cena nastavená nějak rozumně.
Hm... tak to přeji příjemnou zábavu, pokud pojedete i někam dál než jenom na vánoční trhy do Drážďan. A co vy si představujete pod "rozumnou cenou" ? Zadarmo jako doteď? Nebo kolik tak přibližně? Ta cena odpovídá německé realitě.