- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zařízení jaké nabízí AŽD je technika minulého století, železnice je anebo má být koncipována pro budoucnost, vzhledem k rychlosti 160 km/h a více je snad zřejmé že křížení tzv. úrovňové je zastaralé a závory AŽD nepoužitelné, nebo managment firmy neinovoval a teď brečí?
Prostě klasika u nás. Několik let se na všechno se.. a pak se to strhne za rok. Kdyby se investovalo pravidelně každý rok, tak to funguje bez zbytečných výkyvů. Teď lidi propustí, ale na zpět už je nedostanou. Tohle ukázka plánování na základě dotací z EU.
Lidi dnes naštěstí spíše chybí a práci si najdou to se nebojím, ale je to tak, pokud za čas nastane potřeba, tak tito budou mít práci a budou draze zaškolovat nebo hledat nové.
Kdyby raději konečně napsali na břevna závor, proraz mě a nečekej , jsem jen kus dřeva....
Okolo železnice je práce kopec. Například prořezávání dřevin okolo trati.
To zvládá SŽDC. Na to nepotřebují externisty.
Třeba zase někde něco shoří jako posledně v Bohumíně a zase bude kšeft.
A co kdyby třeba skončil kamarádšoft AŽD a SŽDC. To by byl teprve průser.
Práce na železnici neubylo, možná tak práce pro železnici, mistře.....
Práce je na železničních přejezdech dost...
Jenže je musí někdo (SŽDC) objednat a zaplatit.
Vlak bez strojvedoucího? Nebylo by jednodušší udělat z toho samoobsluhu? Byl by tam návod jak má cestující postupovat. Na co si dát pozor, jak to předat dalšímu!
"Po koupi dvou regionálních tratích na nich chce testovat zařízení, které by mělo umožnit jízdu vlaků bez strojvedoucích." Jestli to bude fungovat jako jejich pokus nahradit výpravčího při řízení dopravy tak to nám teda pomáhej pánbůh...
Asi to nebude jako v metru Paříž... Linka M1