- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Budu dávat přednost vozům bez obsluhy. Nestojím o to, aby nafintěná slečinka se mě každou půlhodinu ptala, jeslti je vše v pořádku.
Jančuru jsem naposledy sledoval před mnoha lety, kdy v debatě se socanskými hejtmany nabízel, že převezme i lokální "neziskové" tratě a to i bez dotací. I přes to utřel hubu s obviněním, že si vybírá pouze "třešínky na dortu". Proti dotacím 13 miliard ročně pro ČD a bez výběrových tendrů se opravdu těžko podniká.
zajímavé, co lidí tu stále omílá mantru, že dopravci ze ziskových velkých tratí dotují ty regionální, neziskové...
Nerad bych vám bral iluze, ale regionální linky jsou dotovány kraji a obcemi, které si je objednávají, nikoliv dopravci...
Tento blud se snažily šířit především ČD, které se současně o ony údajně prodělečné tratě snažily a snaží spolu s oranžovou klikou udržet si monopol a nedat z nich soukromníkům ani pražec
Pokud budete číst zpět moje příspěvky tak bych jen rád napsal těm kdo mne budou mínusovat, že pro čd nic nedělám. Majitelům LE a RJ jejich obchod přeju a rozhodně nezávidím. Kvalita ČD na tratích směr Ova a Brno mne uspokojuje tak jak ji nabízí ČD. Jezdil jsem i s LE, ale po cestě s Starého Města u UH jsem zanevřel na jejich vlaky. Nevím jestli si toho někdo všiml, ale jízdní vlastnosti této soupravy jsou přinejmenším dost zvláštní. Neustálé škubání soupravy během jízdy, souprava při dosažení maximální rychlosti ubere a při zpomalení pod určitou rychlost zase zabere. Při cestě na 3-4 hodiny je to prostě pruda. To si pak uvědomíte, že i CityElefant jezdící na příměstských linkách má lepší jízdní vlastnosti, klidná a plynulá jízda stejně tak i Pendolino nebo RailJet. Nabídka hlavních obyčejných jídel u LE dost malá nebo žádná, ale fakt je, že s ohledem na možnosti je to asi maximum. Pokud jste pedanti rozdíl je zde na první pohled. V 1 a 1+ u ČD dostanete jídlo na porcelánu. U LE jej dostanete v jakékoliv třídě v plastu :) což při ceně jízdenky v 1+ působí dost drsně.Uspořádání vlaku mne přijde v LE 1 celkem stísněné. Abych LE nekřivdil, Pendolino mám rád, ale na trase z Chebu do Plzně jej moc nemusím a to kvůli naklápění. To mne moc dobře nedělalo. Jo a také v Pendolinu a ReilJetu se mnou na rozdíl od Le nikdy nikdo nediskutoval o počtu vzatých lahví vody. Poslední jízda s LE byla v docela teplém počasí a dozvěděl jsem se, že si mohu vzít i v 1 a 1+ pouze tři lahve vody. Vzhledem k tomu, že jsme jeli 4 lidé tak je to 12 lahví. Ostatní 3 si vzali za celou cestu 2 já 4. Když mne lahev dala přítelkyně tak mne ji stevardka sebrala :) :)
fakt jo??? a jel si s tím někdy v neděli odpoledne??? Když to není povinně místenkový spoj, tak je to jak v Bangladéši... poslední takto uspokojující spoj sem zažil, naštěstí jen okem, při podzimních prázdninách v Zábřeze. Do vlaku se nedostalo 15!!!! lidí a uvnitř to byla hlava na hlavě v chodbičkách. Jak se tam chodilo na záchod, či jak tam asi mohla jet obsluha??? Kdo nenastoupil v OLO či dříve, tak se nechytal... tomuhle se nadá říkat cestování na úrovni :-)
Kdo si pamatuje než začal provozovat R.Jančura tak se fotil před jednotkama Desiro a sliboval laskavy vysokoškolsky vzdělany palubni personal.Dnes tady provozuje retro vlaky ktere v zahraniči vyřadili z provozu a palubni personal ruši.Když mu něco nevyhovuje rozkřikuje že mu hazeji klacky pod nohy . Viz vlada SK nebo ČD.
Náš "národní dopravce" není za rok a půl slibů schopen zprovoznit ani ČD kredit a nové platební funkčnosti eshopu - asi bojují zaplnou zaměstnanost a větší spotřebu papírových jízdenek (kdo ví kam jde provize viz PDP)
Prosím RJ o zajištění spojení HK - Pardubice a také více vlaků pro Ústí nad Orlicí...
ČD kredit již je... to nevíte než to napíšete...
Jsem pro národního dopravce pod egidou ČD, byť jsou drazí.
Jancura aby usetril, brzy zavede i novy fenomen na kolejich - lokomotivy bez strojvedouciho. Pak poda zalobu na CD za nekalou konkurenci.
Nebo se na tajnačku připojí za vlak ČD
:-) Jak to bylo v Nádraží? Jo vy jste chtěl sedět? To jste ale neřekl. A ještě 150 korun za boty. No tak můžete bez bot, pak to máte levnější. Tak to máme .. +50 korun za boty v tašce...
Regio nasadi stare ojete vozy které koupil ve Švýcarsku a podle včerejšího článku od pana Sury si je necha opravit v depech ČD. Tak tomu se řika podnikani vČR.
No a? Nezaplati snad modrakum? Na jeho miste bych se spise bal, ze prace bude odflaknuta.