- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nekecáme, makáme ..... ministr Ťok za stranu ANO. Co dodat?
Tady je vidět, že vůbec neví co dělá .
Mytny brány měly být především u silnic kopírujici dálnice a to není ani jedna jestli se dobře dívám. Takhle je to akorát pěkný nesmysl.
Satelit je lepší. To jsou podnikatelé, kteří budou jezdit po okreskách - zákaz vjezdu kamionů sem, zákaz vjezdu kamionů tam -, aby ušetřili na mýtným. Pod satelitem budou jezdit po té nejvhodnější komunikaci.
Mýtné brány nebudene používat k měření....vaše lhaní mi stačilo pane Ťoku.
Mýtné by měl vybírat stát, zaměstnal by ty státní úředníky, kteří mají ve čtvrtek malý pátek a v pátek služebku na chatě nebo "home office".
no jo, ale na tom nevylobujete žádné úplatky pro politickou mafii
Zdůvodnění je,že má myto kasírovat objížděče.Na trase Písek-Budšjovice-Jindř.Hradec žádná dálnice nevede-tudíž bych čekal "lepší" zduvodnění
tady je důkaz, že ve vládě sedí břídilové. Delloit spočetl optimální variantu na nějakých 474km, z toho chápu, že na více km budou růst náklady systému rychleji, než výnosy, tedy že zisk z 1 km se bude snižovat. Přesto ale kvůli nějaké pochybné politické dohodě půjdeme nad 474 km, aby byl systém méně efektivní. Sorry jako, skutečně se takto řídí firmy? Ono to je samozřejmě papalášům jedno, oni to neplatí.
To máme supr systém, když pulku mýtného věnujeme rakouske firmě. Kdyby to vybíral stát sám, mohli bychom platit polovinu. To se vláda pěkně Stara o občany. Zločinci to jsou.
Přesně, všude se píše jen, kolik se vybralo. Ale kolik si naúčtuje Kapsh a kolik stály brány raději ne....
Můžeme se připravit. Až vyždímají kamiony, dojde řada na obyčejné řidiče. To už bude jednoduché. Jen se donutí lidi koupit krabičky a penízky pro Kapsch a těch přisátých k jejich cecíku, se budou valit.
Ten teda maká, nekecá. Řešit mýto se bude za další vlády, to toho stihnul...