- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zajímalo by mě odkud pisatel článku vzal informaci o tom kolik posádka natankovala paliva. Podle mě to je to holý nesmysl.
Dauhá? Qatar Airways? To mě jako psa zajímá jenom proto, že uznale pokývu hlavou nad pokrokem v technice.
Nez nekam letet 16 hodin, to radsi s prestupem..
me prekvapuje, ze tam maji upravu jen pro 262 sedacek. Pri 181 litru paliva to musi litat docela draze
az se bude letat z Evropy (Londyn, Pariz, Frankfurt) nonstop do Australie tak to bude zajimavejsi.
Od pristiho roku 2018 od brezna ma litat Qantas primo Perth - London a pak i Pariz a Frankfurt.
Je to v pohode. Letel jsem i delsi dobu a bylo to uplne v klidu...
16 hodin v sedacce, no to by mne asi zabilo :-) ...
Místo u uličky a co tři minuty na záchod.
Já teda nerozumím tomu, jak může naše planeta zvládnout těch 181 000 litrů paliva... já tomu prostě nerozumím. Už aby ta ropa došla...
A co budete dělat pak, až ta "hnusná" ropa dojde?
První posádka udělá start a vystoupa do jejich letové hladiny a pak asi po hodine až dvou je vystrida druhá posádka a leti prostřední část letu a zase hodinku az dvě pred přistáním to předá první posádce a ta pristane
Zeptám se, druhá posádka je "udržovací a hlídá autopilota" zatímco první startuje a přistává, což jsou těžší úkony?
181 tisíc litrů paliva ,tj, 181 ton ,má to vôbec cenu takéto plytvanie ?