- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kde hledáte nejlevnější letenky?
zajímají mne především destinace: jih evropy, a mimo evropu
btw.: jsem narazil na zajímavý:
Přehled - LowCost Letenkomatů ...
http://bit.ly/prehled-low-cost-letenkomatu
Tak nevím, v článku se píše o klesajících cenách ropy, ale když přijedu na benzinku, tak mi to připadá, jako by cena ropy byla v tom největším zdražování.....
Já tankuju za 30 Kč/l a velice dobře si pamatuji, kdy jsem platil zhruba 35 Kč/l. A vzhledem k tomu, že největší část ceny benzínu tvoří neměnná spotřební daň, ...
Ono je ještě možné letět po Evropě nenízkonákladově?
Možné to je, ale málokdo to dělá. Snad je blázen, který musí - viz linka Praha - Budapešť monopolně operovaná největším pražským aeroklubem...
V nadpise je chybně zvolené slovo.
To, co vábí menší aerolinky, je levnější nafta, nikoli levná ropa.
Cena ropy šla dolů, a tudíž šla dolů i cena nafty. Nicméně samotná levná ropa ty aerolinky lákat nemůže, protože ony ji nekupují.
Kdyby teoreticky (je to nemožné, ale píši "kdyby") cena pšenice šla o polovinu dolů, tak by to jako zlevnění pšenice vnímali mlynáři nebo majitelé drůbežáren nebo vepřínů, kteří pšenici používají jako krmivo, ale z hlediska konečného zákazníka by to nebylo zlevnění pšenice, nýbrž zlevnění chleba. Každý to vnímá jako zlevnění toho produktu, který kupuje, nikoli jako zlevnění surovin, z kterých je vyráběn.
Tim chcete rict ze letadla litaji na naftu?
Letenky do USa za 8 tisic to je hodne vlhkej sen, ted pokud nesedite denne u internetu a necekate na akci se skoro pod 20 000 z Prahy nedostanete a kterwj normalni clovek si to muze dovolit
Nevím, kde jste na to přišel, běžná cena letenky bez jakéhokoliv omezení je okolo 11*12tis Kč.
Plány má Norwegian hezký, ale pokud chtějí partnerství s Ryanairem a EasyJetem, tak B787 bude asi hodně málo
Je letenka a letenka.
Do Thajska můžete letět i docela lacino s Emirates. Budete mít nádherný servis a budete se cítit jako ČLOVĚK.
Pak můžete zkusit něco trošičku lacinějšího. Můj poslední let Chiang Mai (Thajsko) - Šanghaj - Praha s China Eastern byly mizerně ušetřené peníze. Přestože jsme měli celý let na jediné letence, tak nám zavazadla odbavili jenom z Thajska do Číny. Pak jsme se museli postarat sami: vyplnit vstupní formuláře pro vstup do Číny > moje známá (Thajka) dostala dočasné vízum pro vstup > pasová kontrola > vyzvednutí zavazadel > celní kontrola > odevzdání zavazadel do checkinu > bezpečnostní kontrola > pasová kontrola pro vstup do mezinárodního prostoru. Po Šanghajském letišti jsme nachodili několik kilometrů, ze salónku nás vyhodili hodinu před odletem ("zavíráme") a nakonec nám změnili odletovou bránu.
Úcta k člověku jako za komunismu.
Nevím, jestli ještě lacinější aerolinky budou kultivovanější než tohle...
Můžete ještě zkusit Aeroflot.
Prý si při dalším letu nad Moskvou, budete přát letět v bombardéru...
Nic. Dálkové lety jdou trochu mimo ně, protože pro ně mají jediné letadlo.
Osobně bych nic protil letenkám za 8tis neměl, akorát budu muset více přemýšlet.
L.A. nebo Florida, to je ta otázka...
Pokud nekdo nemusi letet sluzebne v konkretni termin, ale leti tam az kdyz je levna letenka na dovolenou, tak cena 8 tisic s klasickou aerolinkou neni problem. Takove nabidky jsou nekolikrat do roka. Mne by spis zajimaly ty promo letenky za 69 dolaru