- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně pořádný český liftback a teď ujedu všem
Pokud se kurz posunul do 10% pak změna ceny o 25% nemůže být dána kurzem ale i jinými vlyvy.
Anebo?
Octavie 1 se vám kluci vůbec nepovedla. Lidi blbí s nima jezděj i když už má skoro 20 let.
Koupit něco předkrizového co stálo nový 2 miliony a je pokoj!
To si jako někdo vážně koupí šest let starou Fabii za 167 tisíc, když my máme novou za 214? Nebo je to jen nějaká cenovka v autobazaru, se kterou se stejně půjde podstatně dolů? Osobně koupi ojetiny za takových podmínek považuji za extrémní loterii, která se vyplatí jen těm, co se buď v autech dobře vyznají, nebo mají štěstí.
Někdo může namítnout, že půjde u té šestileté Fabie o lepší výbavu a kdesi cosi - výbava podle mne u šestiletých aut nehraje moc podstatnou roli a navíc silně pochybuji, že ta dotyčná Fabie, pokud je to nějaký průměr, bude mít o tolik více užitečných věcí než ta naše. Serepetičky v minimální užitné hodnotě nepočítám.
A teď ujedu všem. to si radši fakt vyberu něco normálního. už z principu bych si to nový nekoupil..
Ono také není moc důvodů dnes s obnovou spěchat.
Nová auta jsou dražší - z velké části kvůli povinným "bezpečnostním" a "ekologickým" prvkům - o kolik auto prodražil filtr, EGR ventil a různé další "vymoženosti" snižující emise CO2 v laboratorním testu?
Navíc tohle všechno ubírá na výkonu a přidává na nákladech údržby.
V roce 2000 bylo jasné, proč si pořídit nové auto - bylo lepší, bezpečnější a nové.
V roce 2017 se spíše člověk děsí co všechno bude v novém autě, aniž by to v něm sám chtěl. Přínos v bezpečnosti, jízdních výkonech a pohodlí moc není.
A navíc to 8-10 let staré auto pořád funguje, nerezne a jede.
Nechci aby na mně auto mluvilo, co když se to zasekne a pojede pořád dokola. A systém start -stop kterej nejde natrvalo vypnout. To je mega vopruz. Zlatě staré dobré precizně dělané auto.
Souhlasím,ojetiny vyvezte za hranice všechny a hned za co nejvysší ceny.
Blbost. Koruna posílila o cca 8% a auta zdražily o 20%. Navíc bazary vykupují běžně za částky okolo 70% prodejní hodnoty vozu. Ano, pomohla, ale není příčinou. Prostě u nás po nich byla menší poptávka, jak venku, takže se vyvezly ven a cena se srovnala s poptávkou ne v rámci naší republiky, ale i s okolními zeměmi. Už když jsem před více jak dvěma lety kupoval zánovní auto (přímo z parku dealerství), tak venku bych ho za podobnou cenu nesehnal ani náhodou.
koruna oslabila auta zdražila
Jde o to, že se vyplácí vyvážet kvalitní auta hromadně. Dnes ovládají trh velcí hráči. Ti od firem vykupují auta hromadně a pak je vyváží. U nás se pak prodává jen šrot. Například v AAA je 50% aut s přetočeným tachometrem. Kdo to asi přetáčí, když tam nemají žádný mezičlánek
Tak to soudruzi objevili ameriku toto už tu píšeme hodně dlouho.
Ukázka nesmyslné regulace státu. POkud stát reguluje dovoz ojetin, tak by měl regulovat i jejich vývoz. Měl by na autobazarsty uvalit poplatky za každé vyvezené auto mladší 8 let. Cebia navíc porovnala jen stáří aut a cenu. Důležité je, že také stoupl nájezd kilometrů u ojetin. Kdo nemá na nové auto, ten si musí koupit nebezpečný vrak. Stát do toho musí zasáhnout, nebo musí přestat regulovat i dovoz aut ze zahraničí.
Pro tu kdo nevěří, že se ojetiny masivně vyváží. Tak samozřejmě, že se nevyváží na západ. Většina našich kvalitních ojetin mizí do Polska, na Balkán a na východ. Tam všude se to vyplatí, díky podhodnocené koruně. Lidi přemýšlejte, podle obrovských objemů intervencí se dá odhadnout, jak moc ČNB znehodnocuje naši korunu.