Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drážním regulátorem má být Kodym, navrhuje Ťok. Vláda ho poprvé odmítla

Někdejší šéf Drážního úřadu Pavel Kodym má být podle ministra dopravy i dvou výběrových komisí novým předsedou Úřadu pro přístup k dopravní infrastruktuře. O jeho jmenování měla ve středu rozhodovat vláda, která ho už ale jednou odmítla. K projednávání bodu se ale nedostala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R32o19m79a79n 47J19e25s80c53h30k93e 9918555277425

Jsem velmi nespokojen se zastavováním řádných vlaků podle jízdního řádu aby mne mohl předjet nějaký náklad. Stává se 2-3 krát za týden a ujede nám přípojový vlak v Brně Židenicích. Ale SŽDC ráda vydělává.

Regulační zdravotní poplatky také nic neřešily.

Akorát dobrý byznys pro někoho.

0/0
9.2.2017 17:23

M39a73r89t11i48n 26I15r40e27i92n 5180202120222

Kodym? Výborná volba.

A když si vezme za náměstka PéBéChá, nebude to mít chybu.

0/0
9.2.2017 8:06

O67n96d30r47a 50P70a19ř48í83z48e57k 7211299865112

Pan Kodym je odborník, není politik. A to se stále nenosí.

0/0
8.2.2017 23:07

J61i22n82d98ř51i37c60h 89B37e66r47o16u14n48s61k53ý 3119146773416

Výběr drážního regulátora začíná být nekonečným a zajímavým příběhem. Minulé výběrové řízení bylo kuriózní už tím, že uchazeči se přihlásili v uzavřených obálkách a dávno přede dnem D, čili konání testu a pohovoru se z médií dozvěděli o tom, kdo se hlásí a kdo byl vyřazen. Další zajímavostí je, když jinak velmi málo sdílný člověk hovoří jako kniha a úspěšně se vypořádává s jednou otázkou za druhou. Pikantností na závěr je, že jsme se opět z médií dozvěděli, jak dopadli uchazeči, a to v době, kdy o tom ještě oni sami nevěděli.

+2/0
8.2.2017 21:33

J62a96n 70S17ů75r71a 4295353153622

není to jen z médií, visí to od rána v eklepu:))

0/0
8.2.2017 22:15

J90a15n 84H52o26r40a 6947361136

Kodym je bezpochyby odborník se zkšeností, nicméně by mě docela zajimalo zdav uź je řádným členem babišstrany či jen věrným sympatizantem ANO....

+2/−1
8.2.2017 15:07

M69a39r45e40k 19M83a33r13t44i45n 8859134206250

Hádám, že není. Který jiný z nabízených je ale větší odborník? Žádný.

+3/0
8.2.2017 16:13

M18i69r98e24k 22Z90á75v65o41d64n31ý 7142567110288

Ten Ťok je ale vážně kolovrátek. Zjevně by nejprve prospěla změna na jeho pozici :)

+1/−1
8.2.2017 14:31

J94a45n 22S15ů76r74a 4705333613392

Probehla 2 výběrová řízení, obě se stejným vítězem. Měl tam navrhnout nějakého kamaráda nebo co je špatně?

+3/−1
8.2.2017 16:43

R97o91m47a26n 89J69e75s86c94h68k44e 9558415797245

Není mne jasné, co chce regulovat ? Pokud má vlak objednanou dobu a SŽDC pustí před osobák náklad a díky tomu lidé přijdou pozdě do hokny.

To samé byly regulační poplatky u doktorů. Neřeší vůbec nic.

Dříve byly soukromé dráhy komplet. Vozidla i tratě.

0/0
9.2.2017 19:31

K21a93r72e13l 75V87e78č76e12ř25a 8493496907146

Očividně nerozumíte něčemu,co kritizujete. Zaměstnanci SŽDC nedělají nic špatně,naopak byli by finančně postihováni,kdyby ty Vámi proklínané náklady nechali jet za vlakem nižší kategorie,což je vnitrostátní Os.Mezistátní nákladní expres má totiž podle parlamentem schváleného dopravního řádu drah přednost mj.i před vlaky Os.A jejich dopravci si za to i hodně připlatí,takže jsou prostě v právu.Vítejte v tržní ekonomice.

0/0
10.2.2017 21:01

R47o42m97a74n 62J81e92s82c28h25k73e 9608375687165

To že má Nexák přednost to vím. Že zákon není dobrý také vím. SŽDC vydělává to je také pravda. Kdo jede načas má jet načas. Kdo je zpožděn ať čeká.

0/0
10.2.2017 21:43

K59a60r88e80l 35V62e63č75e59ř58a 8633206227696

Až se změní zákon,žádný problém.Do té doby je to víte kde.Bohužel.

+1/0
10.2.2017 21:46







Najdete na iDNES.cz