Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Drážním regulátorem má být Kodym, navrhuje Ťok. Vláda ho poprvé odmítla

Někdejší šéf Drážního úřadu Pavel Kodym má být podle ministra dopravy i dvou výběrových komisí novým předsedou Úřadu pro přístup k dopravní infrastruktuře. O jeho jmenování měla ve středu rozhodovat vláda, která ho už ale jednou odmítla. K projednávání bodu se ale nedostala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R36o35m14a62n 57J39e96s22c44h92k25e 9698555467325

Jsem velmi nespokojen se zastavováním řádných vlaků podle jízdního řádu aby mne mohl předjet nějaký náklad. Stává se 2-3 krát za týden a ujede nám přípojový vlak v Brně Židenicích. Ale SŽDC ráda vydělává.

Regulační zdravotní poplatky také nic neřešily.

Akorát dobrý byznys pro někoho.

0/0
9.2.2017 17:23

M73a74r41t79i43n 89I80r85e27i69n 5910862960972

Kodym? Výborná volba.

A když si vezme za náměstka PéBéChá, nebude to mít chybu.

0/0
9.2.2017 8:06

O73n98d81r56a 77P51a37ř46í40z83e44k 7711529485292

Pan Kodym je odborník, není politik. A to se stále nenosí.

0/0
8.2.2017 23:07

J17i47n85d46ř37i36c67h 17B86e96r97o54u49n86s92k65ý 3529986233696

Výběr drážního regulátora začíná být nekonečným a zajímavým příběhem. Minulé výběrové řízení bylo kuriózní už tím, že uchazeči se přihlásili v uzavřených obálkách a dávno přede dnem D, čili konání testu a pohovoru se z médií dozvěděli o tom, kdo se hlásí a kdo byl vyřazen. Další zajímavostí je, když jinak velmi málo sdílný člověk hovoří jako kniha a úspěšně se vypořádává s jednou otázkou za druhou. Pikantností na závěr je, že jsme se opět z médií dozvěděli, jak dopadli uchazeči, a to v době, kdy o tom ještě oni sami nevěděli.

+2/0
8.2.2017 21:33

J92a42n 22S77ů94r93a 4365433573442

není to jen z médií, visí to od rána v eklepu:))

0/0
8.2.2017 22:15

J71a47n 42H65o20r31a 6157501696

Kodym je bezpochyby odborník se zkšeností, nicméně by mě docela zajimalo zdav uź je řádným členem babišstrany či jen věrným sympatizantem ANO....

+2/−1
8.2.2017 15:07

M71a16r90e94k 58M78a95r87t59i47n 8279914716380

Hádám, že není. Který jiný z nabízených je ale větší odborník? Žádný.

+3/0
8.2.2017 16:13

M77i35r73e34k 17Z50á43v98o34d59n51ý 7352607220828

Ten Ťok je ale vážně kolovrátek. Zjevně by nejprve prospěla změna na jeho pozici :)

+1/−1
8.2.2017 14:31

J76a70n 59S11ů38r51a 4635113473632

Probehla 2 výběrová řízení, obě se stejným vítězem. Měl tam navrhnout nějakého kamaráda nebo co je špatně?

+3/−1
8.2.2017 16:43

R98o98m15a76n 94J40e52s98c18h63k39e 9458955977985

Není mne jasné, co chce regulovat ? Pokud má vlak objednanou dobu a SŽDC pustí před osobák náklad a díky tomu lidé přijdou pozdě do hokny.

To samé byly regulační poplatky u doktorů. Neřeší vůbec nic.

Dříve byly soukromé dráhy komplet. Vozidla i tratě.

0/0
9.2.2017 19:31

K36a71r80e41l 52V32e28č82e14ř82a 8753666897436

Očividně nerozumíte něčemu,co kritizujete. Zaměstnanci SŽDC nedělají nic špatně,naopak byli by finančně postihováni,kdyby ty Vámi proklínané náklady nechali jet za vlakem nižší kategorie,což je vnitrostátní Os.Mezistátní nákladní expres má totiž podle parlamentem schváleného dopravního řádu drah přednost mj.i před vlaky Os.A jejich dopravci si za to i hodně připlatí,takže jsou prostě v právu.Vítejte v tržní ekonomice.

0/0
10.2.2017 21:01

R86o24m34a36n 70J18e51s37c32h38k29e 9988365517585

To že má Nexák přednost to vím. Že zákon není dobrý také vím. SŽDC vydělává to je také pravda. Kdo jede načas má jet načas. Kdo je zpožděn ať čeká.

0/0
10.2.2017 21:43

K52a40r74e61l 12V12e79č81e69ř94a 8403796257116

Až se změní zákon,žádný problém.Do té doby je to víte kde.Bohužel.

+1/0
10.2.2017 21:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.