- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem velmi nespokojen se zastavováním řádných vlaků podle jízdního řádu aby mne mohl předjet nějaký náklad. Stává se 2-3 krát za týden a ujede nám přípojový vlak v Brně Židenicích. Ale SŽDC ráda vydělává.
Regulační zdravotní poplatky také nic neřešily.
Akorát dobrý byznys pro někoho.
Kodym? Výborná volba.
A když si vezme za náměstka PéBéChá, nebude to mít chybu.
Pan Kodym je odborník, není politik. A to se stále nenosí.
Výběr drážního regulátora začíná být nekonečným a zajímavým příběhem. Minulé výběrové řízení bylo kuriózní už tím, že uchazeči se přihlásili v uzavřených obálkách a dávno přede dnem D, čili konání testu a pohovoru se z médií dozvěděli o tom, kdo se hlásí a kdo byl vyřazen. Další zajímavostí je, když jinak velmi málo sdílný člověk hovoří jako kniha a úspěšně se vypořádává s jednou otázkou za druhou. Pikantností na závěr je, že jsme se opět z médií dozvěděli, jak dopadli uchazeči, a to v době, kdy o tom ještě oni sami nevěděli.
Kodym je bezpochyby odborník se zkšeností, nicméně by mě docela zajimalo zdav uź je řádným členem babišstrany či jen věrným sympatizantem ANO....
Hádám, že není. Který jiný z nabízených je ale větší odborník? Žádný.
Ten Ťok je ale vážně kolovrátek. Zjevně by nejprve prospěla změna na jeho pozici :)
Probehla 2 výběrová řízení, obě se stejným vítězem. Měl tam navrhnout nějakého kamaráda nebo co je špatně?