- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cože? Za kamiony jen 2x tolik??? ... Neuvěřitelné, jak efektivní je výběr peněz od soukromých uživatelů osobních vozů, a jak NEefektivní je výběr peněz od firem za KAMIONY !!!
To jste vzal kde? Kamion otoci Brno Praha a plati jak vy za cele rok znamku.
Známek se prodává rekordní množství, ale že by podle toho ta dálnice vypadala? Koupil jsem si na měsíc zkušebně kvůli ježdění do práce kdy to mám po dálnici o něco kratší a rychlejší (D1) a to je sice fakt, ale ten úsek po kterým u Jihlavy jezdím je katastrofa - klasické panely, auto skáče jak divý a člověk si říká, jestli se časem nerozpadne. No hnus ... A nemluvě o jiných úsecích, o uzavírkách, opravách které trvají věčnost a stejně nestojí za nic ....
No to je problem no, rozbita dalnice vadi, uyavirka kvuli oprave taky vadi, to si pak clovek nevybere....
známku jsem v životě nekupoval, mám jí ofocenou a vylepenou
Ze by konecne tem socialum doslo, ze nejakych 125kc za mesic je naprosto smesna castka? Uz bylo na case.
Řvouni co jezdí málo a platí 1500 ročně... Počkejte až se zavede kilometrické mýto a to bude teprve veselo...Pak budeme brečet jak nám bylo krásně za dob známky za 1500Kč...
cemu se divi, policajt je radsi nekde zapichlej s dalekohledem a buzeruje nez aby neco delal poradne, treba postihoval kamiony at jezdi, kama jezdit maji, hlidal neukaznene ridice atd.. ale ne v cesku policajta nejcasteji uvidite za krem s radarem na rovnym useku, na konci dediny vybirat 50tku a na dalnici s dalekohledem kontroluji znamky....
Známky kontrolují celnící, ne policie
Já do toho redaktůrkům hodím trochu vidle. Nejnižší nárůst mají roční známky, škoda, že to nemůžeme porovnat s nárůstem prodejů nových vozů. Krátkodobé známky se prodávají hlavně cizincům. Redaktůrky vůbec nenapadlo, že by mohli přes ČR nebo do ČR ve zvýšené míře jezdit i cizinci. No a taky bych nepodcenil další dva fenomény. Jedním je zvýšené ježdění na dovolenou díky lepší ekonomické situaci a tehdy si koupí krátkodobou známku i řidič, který běžně jezdí jen po okolí místa bydliště a dálnice standardně nepotřebuje a dále opět díky lepší ekonomické situaci si dálniční známku pořídí i řidič, který i delší cesty z finančních důvodů dosud absolvoval po místních silnicích a silnicích I. třídy. Ale nic z toho redaktor taky nezmínil.
Takže jako analýza je to fakt humpolácky (nic proti Humpolci, Hliníkovu městu) udělané a za toto by se měla redakce stydět.
Jistě, v prosinci a listopadu je ČR turistický ráj a davy cizinců přes nás tranzituji. děkuji za analýzu (BTW, toto je zpráva, nikoliv analýza)
Nějak mě hlava nebere,proč to kontroluje celní správa. Tahle instituce v podstatě nedělá nic, a když,tak jenom problémy při importu zboží.
Doklad primo ne, ale musite vozit ten druhy utrzek.
Taky mě zaujal doklad o pořízení známky, jsem si říkal, co je to za blbost Ten kontrolní útržek stěží bude doklad o koupi známky...
A k tomu dalších 18 Kc státu z každého litru. A porad je to jim malo. Cim vic se statu odvadi, tim vic stat prozere.